Köszi a választ de nem igazán a hengerfej nyomatéka érdekelt volna hanem a főtengely és a hajtókaroké.Egyébként van síkolva a hengerfej a csavarok alá teszek plussz alátétet.
Ha gyári ellring tömítéssel rakod össze akkor annak rajta van a papírján de amúgy le szoktam húzni mindet 35-40Nm-re és utána végigmegyek 2X rajtuk és mindegyiken tekerek 90fokot szóval 2X 90fok. Nekem eddig mindig bevált és a mai napig működnek a motorok. Ha síkolás is van a hengerfejből ,vagy új csavart vettél hozzá érdemes megnézni ,hogy mennyire mennek be a csavarok nehogy leérjen a furat aljkára mert akkor biztos ,hogy beleszakítod, valamint a hivatalosan egy hengerfejcsavarral max3-szor szabad felrakni a hengerfejet mert addigra már akkorát nyúlik ,hogy el tud szakadni.Erre is volt már példa.
Tud valaki ajánlani négydugattyús nyereghez valami jó betétet verseny használatra.Ferodo ds 2500-3000-nél valamivel olcsóbb árkategóriában gondolkozok.Köszi a segitséget.
Mindenhová új tömítés megyen. Karter,vezérmű delki, szimering előre+ hátra is, oldalsó dekli. A Fő cél áttömíteni a motort. Bütykös csak lehetőség hogy valamivel jobb legyen mint most. S ha már bontok akkor egyalkalomra meg lehetne a bütykös cserét is oldani. Cseh fórumon a 278-280 anast ajánlották hétköznapi használatra........szóval nem tudom.... Csak azt tudom hogy kínos 60 nal döcögni ha jön egy kis emelkedő.
Nagy eronleti feldobodast ne varj,kulonos dolgokat nem kell csereljel,persze gondolom ha szetszeded,az erintet dolgoknal csak teszel egy 170ft uj tomitest!
Ne keres ilyet,mert hujeul van megfogalmazva,vagyis valami X Nm es utana meg 2szer 90fok,na az mindig szakadas,erzesbol huzd le egy 30cm husszu erokaral.
Sziasztok, mit eredményez ha mondjuk be rakok egy 265 ös bütykös tengelyt? Át kell tömítenem a motort s ha már le kerül a vezérmű dekli esetleg extra erőt is szeretnék bele varázsolni. Egy széria 120 as motoról lenne szó.
üdv!Debrecenben a nagy autósboltokban nem lehet kapni 1,4 Fabiahoz se gyűrűt se hajtókkar-főtengelycsapágyat se támcsapágyat.Ez egy vicc!Meg tudná valaki mondani hogy a gyűrűgarnitúrája megeggyezi e a faviéval vagy a feliével?Mértem a gyűrűhornyokat nekem egyformának tűnik a favi-fabia,de szeretnék biztosra menni.
Segítséget kérnék. Keresek és szükségem is lenne egy osztókör módosítóra a Sokda 120 asomra. 4x130 -ról 4x100 ra szeretném módosítani az osztókört. keresgettem, de nem nagyon találtam. remélem valaki tud benne segíteni.
Skodaklubos bazáron hirdetett egy srác ilyet, a hirdetése lekerült már, de ha adsz egy mailcímet, továbbítom neki, hogy keresel. (Vácon van helyileg, és Pestre el tudja juttatni)
Azt hiszem igen....... Elgondolkodtam rajta, talán ha az elektronikus gyujtás van fent jól fog működni a fordulatmárő. Nekünk kalapácsos elosztónk volt, kulcs ráfordítás után a mutató 1000 fordulaton állt meg. Szóval kontrol égőkel nem lesz gond de az órák problémásak. Ahogy írtam is végül maradt a favorit óra egység, pedig egy napot játszotam vele de nem tudtam elindítani....... Megpróbálok érdeklödni skodás ismerösoknék és megosztom veled az eredményt.
Benzin mérőm most is szórakozik! A fordulatszám mérő is szarakodna? :Juj ez gond! Fütés az marad favié egyenlőre benne,de az jó lesz ahogy néztem! Szóval kicsit szívásra számithatok?!
Cz Feri Nemcsak a bekötéssel lesznek gondjaid, más a benzinmérő ellen állása. Nem jól fog mérni a benzinóra+ a fordulat mérő sem.Mink kompromiszumot kötötünk, felícia műszerfal és maradt a favorit óra. Azt hiszem ott még a fütés vezérlés körül is lesznek gondok, de nem emlékszem már pontosan.