Gyerekek, ha gázadáskor (terheléskor) nem minden esetben de főleg alacsonyabb fordulatszámon, olyan csörgés-féle hallatszódik előlről, az mi lehet? Olyasmi, mintha dizel lenne, de annál élesebb hangú csörgés. Ha a motort üresben pörgetem, semmi ilyesmi nincs, szépen húz. Lehet, hogy a kuplung/váltó valamely csapágya csinálja ezt? A kuplungot cserélni szeretném nemsokára és csak remélem ez a gond, de nem vagyok biztos benne. Szerintetek mi lehet még, illetve miként tudnám csekkolni, hogy mi csöröghet?
Továbbra is sebességmérő problémám van. Ma 3 órát mászkáltam be ki a kocsi alá, próbálgattam de nem jó.
Bizonyos nagyobb kormányszögnél, kanyarodáskor mindkét irányba működik, de egyenesben, kis kormányelfordulásnál nem. (nullán fekszik)
Vettem bele egy új jeladót, hátha.. de a helyzet változatlan.
Gondoltam valami vezeték kontakt hiba, de akárhogy állítottam a jeladó vezetékét nem volt változás. Valami mechanikai problémára gondolok a jeladóban konkrétan ahol belemegy/csatlakozik a féltengelybe/váltóba.
Jól gondolom, hogy nem a ferdefogazású fogaskereket hajtja meg a féltengely?
Egy földutas rázkódós út után jött elő a hiba.
Van esetleg tippetek?
A kormánynál a beltérben nem láttam, hogy lenne bármi kábel ami mozog kormánytekeréskor.
Illetve kivett jeladóval ha megpörgetem, vagy meghajtom csavarbehajtóval akkor sem működik, kormányállástól függően se. (gyújtással és járó motorral se.)
Milyen elven működik a sebességmérés?
Szervíztől félek, hogy ők is csak találgatnának, mert ilyen hibát másnál még nem találtam a neten.
(5 éve is volt ilyen magától megjavult pár hét után, de most mindennap munkába járok vele, jobb lenne nem csak várni :) )
Segítségeteket kérem.
Köszi
Ádám
ui: 2000res fordulat alatt emiatt ha üresbe rakom le is áll, nem fogja meg az alapjáratot
Valóban az üzemanyag fedélen az egyik fülön van jelölés (ennek a jelölésnek az álló rész üzemanyag szivattyú tetején hová kell esnie?) Mert nem tudom .
Elég borsos. Megpróbálom a magas oktánszámú üzemanyagot először. Régi autóban amikor elkezdett letorpanni (karbis volt) egy kis racing lötty segített. Egyébként utoljára a Molnál tankoltam 95-öst Dunakeszin a Tesco -val szemben. Abban volt valami...
Néha már hosszabban is szív. Direkt megvárom amíg elhallgat, beindítom aztán már járó motor mellett újra elindul és vagy 5 másodpercig is van, hogy megy. Lehet valami eltömődött, gondolnám aztán máskor meg tök normális, de 3-ból legalább egyszer már csinálja.
Üdv mindenkinek.lenne egy kis problémám az indulással.kb.havonta indításnál ugyan úgy viselkedik mintha le lenne merülve az akksi,épphogy tekeri az önindítót.akksi jó rámértem.mi lehet a baj?ha betoljuk utánna kutya baja egy ideig.köszi a válaszokat előre is!!
Az a speciális bilincs, amit soryton olvtárs belinkelt, ehhez a gyári csatlakozáshoz való Ez nem tud szétcsúszni!
Te azt írod, hogy Neked állandóan szétcsúszik. Akkor az már egy utángyártott "muffos" csatlakozás. Mérd meg tolómérővel a muff külső átmérőjét és bármelyik autósboltban vehetsz hozzá a méretnek megfelelő bilincset! Tegyél rá kettőt, az a biztos!