Sziasztok!Hol találom a kocsimba, az üzemanyag szivattyút? Úgy értem nyilván a tankban van, de hogyan tudok a leg könnyebben hozzá férni? Dieselben elvileg nincs, jól tudom?
Az a kis szivattyú ott a hűtő alatt akkor dolgozik, amikor te leállítottad a motort, hogy a motorba ragadt hő még elmenjen a hűtő felé. Ha az utastérben alapjáratnál nincs meleg, akkor kevés a víz a rendszerben, a legfelső pontja a fűtőradiátor, tehát a levegő ott ül meg. van légtelenítőcsavar a csöveken, sokszor berohad. Ki kell dolgoztatni a levegőt. Én szeretem ezt a jelet, hogy először elmegy a fűtés, mert nem a motor döglik meg az üres radiátor miatt. Saxómmal ez történt, de még időben észrevettem.
Mán bocs, volt dízel fordom és 6 évig T4 benya, legalább hatszor vettem már le hengerfejet és még soha nem síkoltattam. Olyan volt, hogy nem cseréltem ki az elpusztulóra kitalált csavarokat, na az nem érte meg mert pár hónap után szedhettem szét újra. De olyan is volt, hogy két hét után megint szét kellett szedni a dízelt és ugyanazt a tömítést visszatettem. Még ma is az van benne:) Megértem, hogy egy felelős ember a legbiztosabbra megy, amikor praktikáit betartja, de akkor nekem semmi pénzem nem volt, még a tömítésekre is épp csak.
Nekem csak egész egyszerűen indításnál elveszett a feszültség a mágnesszelepről, egyik pillanatról a másikra nem akart indulni csak pörgetet. Rámértem a szelepre és izzításnál még
megvolt a 12 volt, de az indítás pillanatában eltünt a fesz. Akkor kikerültem a vezetéket biztosítékon át a kormányoszlopra szerelt kapcsolóval, amivel én kapcsolom a feszültséget a szelepre. Azóta tökéletes a vas!
Sziasztok! 1994-es gyártású 1.9-es sima szívódízel Transporterembe javasoljátok-e, hogy 5W40-es szintetikus olajat rakjak? Most 10W40-es Lieql olaj van benne és azóta van egy kis szelep hangja. Köszi előre is a válaszokat. Üdv
Üdv! Amit leírtál hajlok arra, hogy hengerfejes az autód. Jobb esetben csak tömítés, roszabb esetben gátszakadás. Ha megbontjátok így is úgy is síkolni kell, de az új tömítésen ne spórolj. Sokan már ott buknak el, hogy az olcsóságra törekednek. Ezt az utat én is végigjártam sokunkkal együtt és sajna csak ez a költségesebb megoldás hozta az eredményt. A történetemet az elmúlt év őszi hozzászólásaiban találod. Ezeknek az autóknak ez a rákfenéje. Volt van más tipusú kisteher autóm azoknál ilyen probléma soha nem fordult elő. A VW imázs nálam nagyot bukott. De már annyit költöttem rá, hogy senki nem fizetné meg, így használom, de sajnos egy belső hang mindig azt várja, hogy mikor mivel hány be.......
Köszi a segítséget,azt hittem az a fűtés rendszerhez tartozik. Mert az a probléma az autóval,hogy hiába meleg a víz,alapjáraton nem fűt csak ha pörgetem a motort. Mi lehet ennek az oka szerintetek?
Az utókeringtető szivattyu feladata a motor leállítása után még kb 10 percig keringtetni a hűtővizet a rendszerbe hogy vissza hűtse a motort. A 4 lábú gomba vezérli.