Olyan kérdésem lenne, hogy gyártotok-e olyan fémtisztitó(pl.réz) spray-t, amivel ezeréves elektromos csatlakozásokat lehetne az oxidációtól megtisztitani? Pl. késes csatlakozók. Kicsit gyorsabb lenne mint egyenként réz drótkefével...:o)
Rengeteg alu-hengerfejes autó szaladgál kishazánkba! Lehet, hogy csak valamilyen "tömítés" érzékeny a "átlagos" fagyálló valamelyik összetételére. Meg kell nézni, hogy a Honda méregdrága fagyállójának mi az összetétele, és utánna olyat keresni/megvenni a mezei üzletbe 10-ed áron.
Összetételt tekintve nem hiszem, hogy olyan sokféle létezik...
úgy sejtem, hogy a ti cégetek készit fagyállokat is a hütörendszerekhez. Ha nem vissza az egész.
Ma megneztem többet is a CORAban, de egyiknel sem tapasztaltam a dobozon feltüntetve, hogy lehet alkalmazni aluminium hengerfejes autokhoz. A honda gyari könyve viszont szigoruab kiköti, hogy csak az ö saját honda fagyállóját lehet használni, különben kárositja a hengerfejet az egyeb anyagok. CSak annak 3000ft literje kb. , de ez nem csak a hondanal elöirás, hanem az osszes alu hengerfejes autonal.
Lehet használni akkor a kereskedelemben kaphato fagyallokat.
Segitsegedet elöre is köszönöm:
hondafan
Macimedve: nos én nem polirozok, de némi saját késztetésre, meg absolution ajánlására kipróbáltam a Prevent Páramentesítő, vagy milyen spray-ét. S ha ezt elöbb tudom, hogy ilyen, sok dühödt ablakpucolástól mentett volna meg.
Szóval a prevent cuccokat egy termék alapján nem kellene leirni. Persze lehet.
kivi: hát én a lama autósokat utálom télen, meg azt, hogy a tükör tiszta havla lesz, s nem látok normálisan hátra. Sajna ez nem fűthető, s a köd is hasonló szépeket tesz vele. Na meg az ablakmosás... ( jó kis taposós ablakspriccelő van a kocsimban...
Sós lé: van, az utcán hagyom a gépet, aztán vagy megfagy, vagy lefolyik... Elkerülhetetlen. Gondolj bele a tengerparton lakók helyzetébe, nekik a korrózia soxoros probléma az állandó sós párától...
Majd tavasszal nagymosás, hibajavítás, meg igy ősszel is a havas sós idő elött egy alvázvédelem javitás. Igy lehet csökkenteni a problémát.
Úgy látszik itt a tél, a éjjel már 0 celsius alá megy a hőmérséklet. Ráfagy a pára a kocsira, odafagy az ablaktörlő, befagy az ajtó (vagy a zár). Ezzel párhuzamosan lassan megjelenik majd a sós lé az utakok. Csak emiatt utálom a telet... Ti nem?
Az, hogy nem volt panasz, SZVSZ nem jelent semmit.... Ilyen dolgokért az ember nem ír levelet, nem reklamál, mert tovább tart és többe kerül mint újra polírozni. Inkább káromkodik egyet az ember és elhajítja az egészet a francba....A másik a jó hazai tapasztalat: úgyis elhajtják az embert, mint a legyet, inkább nem idegesítem fel magam.
De ha körülnézel itt a topicban is találsz 3-4 panaszt. Javaslom a minőségügyi előadótoknak a neten az autós fórumok olvasgatását.
Amit a fékfolyadékról írtam, azt ma is tartom. Ha ez ember elveszti a bizalmát egy márka iránt, azt nagyon nehéz visszaszerezni. Márcsak érzelmi okokból is... Tudod, az az „azok egyszer kiböktek velem, egyszer rámsóztak egy gané terméket” érzés.....
Azóta újabb tapasztalat autóápoló ügyében: úgy néz ki, hogy gyorsan megoldódik a probléma: a hétfői eső szépen lemosta a kocsiról. Csak az oldalán van még némi zsírfolt. Mikor elkezdett esni, olyan szép fehéres lé folyt le róla, mint mikor nagyon poros az autó.... A tetején és a gépháztetőn már semmiféle vízlepergető hatás nincs... Azt egy fél napos csendes eső megszüntette.... Ráadásul nem is autóztam esőben, csak a cégparkolóban álltam napközben.
A prosi persze 20-25 mosásról irkál. Valami nagyon nincs rendben ezzel az anyaggal.......
A 148. beírásban én is szidtam egy polírozó anyagot. Ma kezembe került a flakon és kiolvastam. Ugyanaz, amit itt többen is elátkoztak. Úgy látszik tényleg van vele valami probléma. Az enyémet 2001. márciusban gyártották.
Annyit tudok tenni, hogy lemegyek az üzembe és hozok fel a márciusi gyártásból egy flakonnal és otthon kipróbálom. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ennyire rossz lenne az anyag. Nekem is meglehetősen új autóm van (3 hónapos) de rá fogom kenni. Ha valóban ilyen rossz, akkor homokot szórok a fejemre és befejezem termékeink favorizálását.....megkérdeztem a minőségügyi ea-t és idén nem volt panasz PREVENT termékre!!!!!! Szóval továbbra sem értem, hogy mi történhetett.
És a legfontosabb!!! Nem használunk "olcsó" és "olcsóbb" alapanyagot sem! A prémium kategóriát nálunk nem az ár jelenti hanem a minőség és erre igen sokat fordítunk. Ami pedig az "emberéletet" illeti: Nem biztos, hogy ha egy nem megfelelően felhasznált autóápoló em. fénytörést okoz a kocsidon, akkor egy QS szabvánnyal rendelkező Glykolstopnak is veszélyt kellene jelentenie az emberek életére! Ez a kijelentésed azt hiszem nem volt sem fair sem pedig átgondolt!
A probléma leírásakor rosszul fogalmaztam, de utána a termék-meghatározás már helyes volt: természetesen nem a polírozót hanem az autóápolót használtam, amit a Prevent kifejezetten új autókhoz javasol. (Metálhoz is) Az autóm kb. egy éves, kifogástalan állapotú.
A szavatosság rendben, a terméket valamikor a tavasszal gyártották, 2 évig áll el. Tárolási gond nem lehet, csak fagyveszélyt említ a doksi, a gyártás ideje óta ilyesmi nem volt kis hazánkban.....
Mindent előírásosan csináltam. Jól felráztam és az udvaron políroztam, kellemes tizenvalahány fokos hőmérsékleten. Mikor láttam, hogy gáz van, először a napsütésre tippeltem bár a használati utasításban –sok egyéb vaxszal ellentétben- nincs erre utaló kitétel. Meg hát a novemberi bágyadt nap..... Ez még a kifejezetten „napérzékeny” vaxokat sem szokta zavarni.
Utána beálltam a fűtött garázsomba, és folytattam, de ott is ugyanaz.
Itt a topicban többen is emlegették már a problémát, meg a neten máshol is olvastam ilyesmit. Nem hittem a híreknek, mert korábban nem volt bajom az anyaggal. Valszeg ezután sem lesz, mert eldobom olyan messzire, amennyire csak tudom, és veszek valami használhatót....... Nem hiszem el, hogy egy tisztességesen tesztelt és előírás szerinti gyártástechnológiával gyártott anyaggal ilyen gondok lehetnek. Vagy bejött valami jó kis spórolás.... Használjunk jó olcsó alapanyagot a régi helyett, aztán a tesztelés elmaradt.... Nagyon-nagyon nagyot csalódtam a Preventben:-(((((((((((
Ezek után hogyan bízzon az ember olyan anyagaikban, amin esetleg az élete múlik, mint pl. a fékfolyadék? SZVSZ főleg ilyen okok miatt szorulnak ki az egyébként jó hazai termékek a piacról.....
Nem igazán tudom, mi lehetett a probléma de nem biztos, hogy szerencsés egy metál fényű autót polírozni....legfeljebb ha nagyon-nagyon le van mattulva. Ha szép fényt szeretnél akkor inkább autóápolót használj! Sajnos az emulziónak van egy-két speciális feltétele, hogy úgy dolgozzon ahogy kell. pl.: lehet, hogy túl hideg volt, nem volt megfelelően felrázva az anyag.....szav idő rendben volt?....szóval nem tudok egyértelmű választ adni sajnos :o( Mindenesetre a Prevent termékeinkre nagyon ritkán érkezik minőségi reklamáció amennyiben a tájékoztató szerint van felhasználva!
Skacok, milyen tuti megoldást tudtok karceltüntetésre? Pénteken egy b@rom@rcu végighuzta a motorháztetőm... :((((((((( l
Úgy tudom a fehér részeket nem lehet eltüntetni polirral, bár hallottam szines pasztáról amivel szoktak ilyesmit javitgatni. Erről tud valami bővebbet valaki?
Ajánlani tudom a Wastwax cuccot...
Használata 1xerű.
Kis területre törülközővel lazán felvisz(maszatol).
Várni 10-15 másodpercig.
A carnauba wax-tól bemattul a felület.
Jöhet a polirvatta egy maroknyi és lehet körkörös mozdulatokat végezni.Fárasztó ez is de megéri ,mert nem kopik tőle a fényezés ,vizlepergerő,tartós,tisztitószer is,üvegre is állat ,meg mittoméni...Ja és az eredmény magáért beszél.
Nekem teccik :D
Nekem a homasitában ajánlották és bejött nagyon.
Változtattatok valamit az akrilátos cucc összetételén? Mert ugyanis nagyon-nagyon megszívtam vele....
A múlt hétvégén tartottam őszi ápolást, előtte pár nappal vettem a cuccot. Szépen lemostam a vasat, megszárítottam majd nekiálltam polírozni, a szokásos és előírásos módon.... Ez az anyag egyszerűen nagyon-nagyon sz@r.... Egyszerűen nem lehet foltmentesre polírozni, az autó olyan, mintha zsíros lenne.... Gyalázatosan néz ki, főleg akkor, ha rásüt a nap. Már az összes izmom fájt a sok polírozástól, kipróbáltam az összes létező rongyot de nem.... Egyszerűen ronda. Másnap este az udvaron állt a kocsi és rászállt a pára. Akkor látszik igazán, hogy milyen pocsék.... Mintha zsírral lenne bedörzsölve.
Korábban is használtam már ezt az anyagot, akkor nem volt vele gond. Bár akkor fehér autóm volt, a mostani meg ezüstmetál..... Lehet, hogy ettől van?
A héten veszek valami használható vaxot, és újrakenem....
PS: most hívott a haverom, káromkodva, hogy jó kiböktem vele..... Ő tegnap polírozott, és én ajánlottam az anyagot....... Az ő autója zöld, nem metál. Mi van ezzel a cuccal??????
Hehe. Valamit kifelejtettem. Épp most beszéltem egy ismerősömmel, aki felhívta a figyelmemet a tél előtti vaxolásra. Érdemes ilyenkor is? Tél előtt? A sok hó, meg sós út, meg mittomén miatt úgyis hamarabb kopik, vagy ez tévhit?
Felmerült bennem, hogy most a tél közeledtével fel kell készíteni az autókat télire. Namost a kevésbé járatosak (mint én is) talán kaphat némi információt a témával kapcsolatban.
A kérdésem mindjárt így az elején:
- egy másféléves autó igényel-e különösebb gondozást télre? RTMF, tudom, de az azért sosem annyira kimerítő, vagy túl óvatos néha, és ha nem muszály, akkor nem csinálok fölöslegesen semmit, de amit kell, azt azért szeretném.
Nincs több kérdés! :-) Azért említettem a Kinzo-t, mert mostanában midnen barkácsáruház tele van a dolgaikkal: flex, csiszológép, fúrógép, nagynyomású mosó, hőlégfúvó, stb.
Én is gondolkodtam rajta, de mivel csak a telken tudnám használni (tavasztól őszig) nincs értelme. És ott amúgy is van slag. :-)
Azért a típusát majd írd meg jó? Hátha valakit felcsigázott. :-)
Ööö, a márkája... hümm. Most nem ugrik be. :-/ De határozottan sárga alapon fekete! :D
Számomra noname - vagy csak nekem nem mondott semmit -, de biztos nem Kinzo. Viszont _kínzó_ fájdalmat okozott, mikor a szennyeződésmaróval egyszer elkaptam az egyik ujjamat. :) (Egyébként nem vészes annyira...)
> Hogy kapja a vizet: hálózatról vagy szívja valahonnan?
Mindkettőt tudja. Mint írtam, akár egy esővizes tartályból is, csak a papírok szerint ilyenkor tanácsos ezt egy szűrőn át megjátszani...
A Baumax mostani akciójában vettem egy magasnyomású mosót. Úgy 20K körül van. Kétféle szórófejet is adnak hosszá (meg egy kis mosószeres csövet, mert olyat is lehet belekeverni a vízsugárba). Az eddigi tapasztalatom az, hogy IGEN jól megy. :)
Elég erős, hogy a durvább szennyeződés nagyját alapból levigye. A vízsugár elé pl. ne tegyétek a kezeteket! :)
Elég erős, hogy mondjuk a kocsi tetejéről a habos vízzel együtt a koszt is levigye - így ritkábban lesz olyan, hogy a homokszemek láthatóan ott maradnak még.
Mivel "pisztolyos" kivitelezésű, spórolós is. Ez nem csak illúzió, vagy reklámszöveg: az eddigi mosások után láttam, hogy nem lett mocsár a kocsi alatt a kertben, mint a hagyományos slagos módszernél...
Ja, és akár esővízzel/kútvízzel is működik, csak valami szűrő kell hozzá (a biztonság kedvéért).
Összességében kultúrált kis cucc, és szerintem megéri (ennyiért).
Köszi mindenkinek, hogy ilyen sokan érdeklődtök cégünk termékei felöl! Úgy vettem észre, hogy sokan freemail-es és egyéb olyan mail címet használnak amelyek max. 1Mb-ot képesek fogadni. A konvertálás után a .pdf file méret közel 5Mb lett így most betömörítettem RAR-al 900 Kb-os darabokra. Igy most 3 db-ban lehet letölteni és utána csak ki kell csomagolni.
www.tar.hu/absolution/term.rar
www.tar.hu/absolution/term.r00
www.tar.hu/absolution/term.r01
Ha bármi problémátok adódna a file-ok letöltésével akkor nyugodtan lehet szólni, szidni stb…