Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

defisdani Creative Commons License 2006.03.02 0 0 119

Hali thoosh! :-))

Nem nagyon pörög ez az oldal,gyere gyakrabban! Hogy áll már a "Hippo"? /elnézést,ha nem jól írtam a nevét/ Vannak róla valahol friss képek?

Előzmény: thoosh (118)
thoosh Creative Commons License 2006.03.02 0 0 118

JÖTTemMENTem, ide értem, örülök, hogy kicsit felébredt az oldal :-)

 

Péter, már ketten megtarthatnánk egy landy találkozót, én is gyűjtögetek minden kacatot ;-) rosszabb időkre...  Ez a fékes difizár imitáció érdekes lehet, kipróbálom. Azt mondtad, ugye közben erőteljesen tekerjem a kormányt???

Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.26 0 0 117
Az úgy látszik elromlott. A szürke, ami előtte fehér volt, a zöld, meg a kék tartozik hozzánk.
Előzmény: defisdani (116)
defisdani Creative Commons License 2006.02.26 0 0 116

Hali vk8 !

 

  Nekem se müködik az autók link! :-((

Előzmény: defisdani (114)
vk8 Creative Commons License 2006.02.26 0 0 115
Péter!

Megnézetm a honlapotokat: igen tetsztetős. De sajnos pont "az autók" link nem működik. Firefoxszal nézve hibát ad, IE6-tal nézve fekete alapon feketét. Nálad nem jön elő a hiba?

Szívesen megézném az autóitokat, talán magam is beneveznék egy ilyen túrára.
Előzmény: Lehr Péter (101)
defisdani Creative Commons License 2006.02.25 0 0 114
 A Defitől nincs jobb autó a világon!!!:-))) Legalább is szerintem és még nagyon sokak szerint! Na mára elköszönök. Jó éjszakát az uraknak! Dagonyázós álmokat!:-))
Előzmény: Lehr Péter (113)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 113
azok a defik amik a honlapon vannak.
Előzmény: defisdani (112)
defisdani Creative Commons License 2006.02.25 0 0 112

Lerh Péter:

Neked milyen autód/autóid vannak?

Előzmény: Lehr Péter (111)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 111
Igen ő csinált már sok mindent.
Előzmény: defisdani (109)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 110
Nekem eddig még csak az én hibámból romlott el az ótó. Féltengely törés: fékkel imitáltam a difizárat, ez be szokott jönni, csak elfelejtettem, hogy ilyenkor nem szabad kormányozni, és kifordult a csukló. Generátor kefe sárosodik a tökig érő vízben gázolástól, emiatt már mentem párszor haza kötélen, pedig csak a generátort kellene tudni leszedni a tetthelyen és lehetne tovább menni. Szintén víztől a generátorban kellett már csapágyakat cserélni. Szintén pacsálás közben egy vízben úszó fát a ventilátor bevert a hűtőbe, hamár a hűtőt ki kellett szedni, leszedtem a bekrepált ventilátort, ami azóta sincs rajta.
Ja néha az első helyzetjelző ki szokott égni. Nekem nagyjából ennyi jött össze 6 év, és 60000 km alatt.
Előzmény: vk8 (108)
defisdani Creative Commons License 2006.02.25 0 0 109

Lehr Péter:

Nem ismerem személyesen,csak olvasgattam amiket irt meg az alapján gondolom amiket a honlapján láttam! Ő nagyon fertőzött:-)).

vk8: nézz be az Alfréd oldalára tetszeni fog! http:/www.alfred.hu

Előzmény: Lehr Péter (107)
vk8 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 108
Oké, de én informatikus vagyok. Igaz, hogy a jobbik fajtából, azaz olyan, aki előtte gépész volt, bár csak papíron.
Előzmény: Lehr Péter (105)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 107
Nagyon penge, főleg a fejszéje :))

http://mlre.freeweb./hu/album/200507242/DSC05386.html
Előzmény: defisdani (106)
defisdani Creative Commons License 2006.02.25 0 0 106

vk8:

Már vagy 1 hete nem írtunk ide! :-))  A LoYgolf nagyon jófej fickó! Ő tuti tud neked segíteni!! Na meg az Alfred 1 nagy penge!!!

Előzmény: vk8 (104)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 105
Javítgatásról annyit, hogy egy generátor leszerelése miatt szerelőhöz kellett mennem, mert nem fértem hozzá, viszont a difit 3 óra alatt leszedtem, összeraktam és vissza a helyére, életemben akkor láttam ilyet előszőr belúlről, azóta működik rendesen. De lehet hogy a kezem nem elég finom :))
Előzmény: vk8 (103)
vk8 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 104
Nem pörgős? Szarjátok a betüt. :)
vk8 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 103
Ahoy loygolf! A nickem megtévesztő, semmi köze a V8-as motorokhoz, annál több köze van viszont a lakcímemhez ;) Tehát marad a diesel.

A konkrét választás még messze van, úgy amúgy is nehéz dönteni, hogy az ember ki sem próbálta. Most azon vagyok, hogy valahogy megszerezzem az első közvetlen tapasztalatokat. Titeket pedig azért igyekszem faggatni, hogy megtudjam mire is kell odafigyelnem. Egy kicsit persze tartok az egésztől, mert nem vagyok egy autószerelő alkat, egy váltócserének már nem állnék neki :)

A karbantartás (persze kicsit sem mindegy, hogy ez mit jelent) nem ijeszt el, sem a felmerülő költségek (egy bizonyos határig), de két dolgot nagyon kell tudni a verdának: biztonság és üzembiztosság. Családot kell fuvaroznom. Sem áldozat nem szeretnék lenni egy túlpörgött Fiatos oltárán, sem pedig egy útszélen álldogáló balek, aki a trélerre vár. Az utóbbi 250 ezer kilométert kihúztam mindkettő nélkül és valahogy megszoktam már, jól van ez így. Először és utoljára a jó Skoda hagyott ott Bonyhádnál, de annak már 15 éve. Elszoktam tőle.

De vissza a témára. Bizony használtat szeretnék és bizony egy jót. De kicsit zöld vagyok a "jó" megitélésében. Nem tudsz véletlenül valami olyan helyet, alkalmat, ahol testközelben lehetne kitanulni a "szakmát"? Úgy hogy közben nem bámulnak meg, ha egy Forddal állítok be? :)
Előzmény: loygolf (98)
defisdani Creative Commons License 2006.02.25 0 0 102

 

  Hali vk8!

  Azért javasoltam azokat az oldalakat,mert kicsit /nagyon/ pörgősebbek!! Egyébként még Nekem sincs autóm,azaz autóm van,de nem terepjáró. Egy cipőben járunk,mert Én is hamarosan szeretnék venni 1 LR-t :-)). De Nenem már határozott elképzelésem van! :-))

Előzmény: vk8 (100)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.25 0 0 101
Szia !

De az a fajta. Ahhoz képest, hogy annak idején, két évig kerestünk ilyen autót, közben pedig amikor kirándulni mentek, mindig elmentem valamelyikükkel. Mára pedig ez lett belőlünk: www.kalandrover.hu

Eszerint igaz lehet a márkáról közszájon forgó mondás, miszerint fertőző. Hát minket csúnyán elkapott.
Előzmény: vk8 (100)
vk8 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 100
Hali defisdani!

Kösznöm a tippeket, meg is néztem már őket, azaz már egy jó ideje nézem ezeket az oldalakat, de egyik sem az a fajta fórum, ahol egy magamfajta outsider elindulhat.
Előzmény: defisdani (97)
altefnegy Creative Commons License 2006.02.25 0 0 99

Szia!

 

Én rögtön becsatlakoznék egy kis különvéleménnyel: a RR II egy luxuskocsi, aminek a legalapabb változatában is kütyük serege lapít. Az automatikus váltóval felszerelt 2,5 TD pedig egy kissé komótos... Egy 10 éves RR pedig max. 3 millióval nagyon-nagyon karcsún jön ki, és akkor nem marad valami az apróságokra (pl. 4 gumi 100-200 ezer, szerviz, stb.). S akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a hazai dízel felhozatal tekintélyes része széthajtott, "olcsón" javított, pörgetett órás mesedélután. Tehát ennyi pénzért a megadott keretek között egyelőre nincs Range szerintem. A kocsit én is ajánlanám -van egy 4,6 HSE is a családban-, de nem most.

 

AltF4

Előzmény: loygolf (98)
loygolf Creative Commons License 2006.02.24 0 0 98
Csáó vk8! Mivel a nicked V8, csodálkozom a diesel vágyon. Javaslatom, nem Discovery, hanem sokkal jobb, főleg az elvárásaid miatt: Range Rover P38A azaz New Shape Range, magyarosan a kockalámpás. 2.5TD Autómata, természetesen, ahogy egy ilyen autóhoz illik. Bőr, klima, légrugózás, szintezhető. Temérdek hely. A fogyasztásba pont belefér. Tekintélyt parancsoló méretek, s ha kell chiptuninggal még erősíteni is lehet rajta szépen, persze ez töbletfogyival jár. (Szíven szerint természetesen a 4.6HSE-t javallanám, gázüzemmel :) Fogyiban ugyanott lennél, de megvenni javittatni a benyós motort olcsóbb.) A Land Rover-ek olyan autók amiket szeretni és karbantartani kell, akkor remek társ egy életre. Arra készülj fel, hogy minden Land Rovert meg kell érdemelni és az elején amig megismered alaposan próbára tesz. :) De ha elkap a gépszijj nem ülsz át másba. Igy van ezzel mindenki aki Range Roverbe ül egyszer. Használtautón vannak jó vételek, vagy az mlre.hu börzéjében. 3 gurigáért már kapsz egy nem feltétlenül leharcoltat. LoY (91RRC 3.9V8 EFI+LPG)
Előzmény: vk8 (96)
defisdani Creative Commons License 2006.02.23 0 0 97

Hali vk8!

 

 látogass el a www.auto-mobile.hu/news.php oldalra vagy a www.mlre.hu ra!

Előzmény: vk8 (96)
vk8 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 96
Szevasztok!

Kicsit félve írok, mert se nagy Land Roveres, se nagy terepjáró nem vagyok. Vagyis, talán pont ezért írok. Mert hogy előbb vagy utóbb be kell ruháznom egy új autóba és bármennyire is az észérvek ellen valónak tűnik is (mármint az én helyzetemben, amire azonnal kitérek), egy Discoveryt néztem ki: a szerelem az szerelem. Bár csak plátói. Sosem ültem benne, még hasonlóban sem (na jó, egyszer egy X5-ben, de ezt olyan halkan mondom, hogy ne is halljátok), nem is vagyok egy autószerelő alkat...de a fene egye meg, mégis valami húz oda.
Na, hát ezért vagyok itt. Világosítsatok fel! Jó lesz ez nekem?
Szentendrén lakom, némileg rurális környezetben (most éppen dagonya a környék, a kocsimnak a teteje is sáros), jól jönne valami jobban idevaló járgány. Viszont (jelenleg még) egy puhány vagyok, azaz sem felkészültségem, sem időm nincs és nem is hiszem, hogy lesz arra, hogy magam bütyköljem az autót. Tehát egy megbízható, nem túl szervízigényes igásló kell nekem, amivel, ha úgy adódik, nem vallok szégyent egy kis sárban sem. Az asszony járna a mostani verdával én meg azzal, amit venni fogok, és én sokat járok a Budapesten/re, néha vidékre is. A fogyasztás nem rettent el, mondjuk 12-13 liter dízelig városban és az sem baj, ha van benne egy kis kényelem, mondjuk egy klíma erejéig. Aztán azt sem szeretném, hogy a rend bősz őrei úton-útfélen olyan papírokat akarjanak tőlem, ami esetleg nincs...tehát lehetőleg mindennek formailag helyesnek kell lennie. Nincsenek ismerőseim, akik el tudnák simítani stiklieimet. De viszont, ha lehet, nem mondanék le azokról az esetleges extrákról, amelyek élvezetessé tehetik az autót...mondjuk a csörlőről. Már ha ezek az igények egyáltalán összeegyeztethetőek. Aztán menetlevelet sem akarok írni, azaz személyautóra volna szükségem.
Namost, túl azon, hogy vérlázítóan finnyás vagyok, tudtok-e valami bíztatót mondani? Érdemes-e egyáltalán foglalkoznom a Discovery gondolatával? Egy olyan 6-10 éves, de még minimum 3-4 évig kitartó darabra gondoltam, legfeljebb 3 millió erejéig.
Minden érdemi tanácsot előre is köszönök.

-vk8
defisdani Creative Commons License 2006.02.16 0 0 95
Nem túl pörgős mostanság ez az oldal! :-(
defisdani Creative Commons License 2006.02.15 0 0 94

loygolf:

Én 2 újjal pötyögök:-)) Ez még gépelésnek sem nevezhető!:-)

Előzmény: loygolf (93)
loygolf Creative Commons License 2006.02.15 0 0 93
ugyanmár, az össze betü benne van ami kell. :) én rengeteg hibával, gépelek... de rábizom az értelmezést arra aki ovassa. :)
Előzmény: defisdani (89)
defisdani Creative Commons License 2006.02.15 0 0 92

Hali Lehr Péter! :-))

 Nekem meg egyenlőre autóm sincs:-(  De majd lesz!!:-))

Előzmény: Lehr Péter (90)
defisdani Creative Commons License 2006.02.15 0 0 91

loygolf:

Bocsi a nicket elnyomtam:-(

Lehr Péter Creative Commons License 2006.02.15 0 0 90
Jó akkor itt vagyok én is. Na de mikor is mentem utoljára az ótótval?
Előzmény: defisdani (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!