Ha még nem láttad, úgy szánj rá egy kis időt, majd válassz egy elismert-neves gyártó minél nehezebb-erősebb-magasabb védelmi szintű (és persze sajnos drágább) típusát. Amit majd költséghatékony megoldás net-en, adott esetben külföldi webshop-ból (pl. rosebikes) beszerezni. Szerintem.
A párom a szegedi klinikán dolgozik. Na OTT biztos NEM.
A kolléganőjének az új bringáját még délelőtt elvitték onnan.
Igazán nincs minden nap rutin szerűen használva, mint az enyém. A településen ahol lakunk random módra kerékpározunk és ritkán hagyjuk a bicikliket magukra (pedig nem félnek). De ha már egy minőségibb bringája van, biztos el fogunk menni vele a környékbeli településekre fagyizni, kisebb látványosságokat megnézni.
A lényeg az szokott lenni, hogy jobb zárad legyen, mint a másik biciklinek a tárolóban
Ez Így igaz.
Tuti azt viszik inkább, amivel kevesebbet kell "szőrözni".
Az adásvételit megkaptam és a regisztrációnak is utána néztem. Ma megyek intézni.
Kérdésem az lenne.
1, Milyen zárat vegyek a bringára? Tudom tuti nincs mert úgy is elviszik ha le van zárva (ezért is szeretem odazárni valamihez).
2, Néztem a neten kerékpár riasztókat. Használ-e valaki ilyet? Tudom nem 100%-os védelem, de arra jó, ha valahová letámasztod míg beugrassz a pl boltba, halljad ha valaki megmozdította.
Mindig reménykedem, hogy nem állok be a háborúba, inkább valahogy beszivárog ide a tőlünk nyugatabbra/északabbra fekvő területek közlekedési kultúrája. Bécsben pl. rámszólt egy néni az autójából, hogy nem kell várakoznom a piros lámpánál, mert az nem vonatkozik a kerékpárosokra. Nem tudom, mennyire volt igaza, de már ez a hozzáállás is ismeretlen felénk.
Régóta mondom, hogy az ilyen helyeken sokat forgolódóknak érdemes lenne feltenni egy kihajtható oldaltávolság "jelzőt" a végét jól behangolva, hogy jól megjegyezhető hangot adjon lemezalkatrésszel érintkezéskor.
Esetleg mehet rá egy " autófényező vagyok" felirat is.
Az átmenő, négysávos 7-es úton tilos bringázni. Kivéve egy 500 méteres szakaszt a nyugati végénél, ahol nincs bringaút a járda mellett. Ott engedélyezett.
Hétfőn egy kisteher mögöttem, mint a hülye nekiállt nyomni a dudát. Amikor elment mellettem, akkor rám húzta az autót, majd elém vágott és rálépett a fékre (nem jött össze neki, mert éppen ott kezdődött a bringaút, ahonnan tilos már kerekezni, és jobbra felkanyarodtam rá). Persze a másik sáv üres volt, de én útban voltam neki...
Ma hasonló történt. Mögöttem egy autós - ugyanazon a részen, ahol szabad kerekezni - ráfeküdt a dudára, majd amikor elment szépen, lassan mellettem, lehúzta az anyósülés ablakát és az ott ülő kiordított, hogy "Dögölj meg".
Persze egyik sem állt meg, hogy meg lehessen vele beszélni a problémájukat.
Egyébként azt sem értem, hogy az autósok miért bíznak annyira a bicikliző tudásomban, hogy mellettem 10 centire mennek el 90 feletti tempóban, lakott területen kívül (az egyik hozzá is ért a tükrömhöz, ami kb. 5 cm-re áll kijjebb, mint a combom.
Új vagyok ebbe a fórumba. A segítségeteket szeretném kérni.
Vettem a páromnak a napokba a netről egy használt Raleigh Treking bringát.
Az eladótól nem kaptam még adásvételit, de azt mondta postán küldi majd ( még csak 2 napja vettem, esélyem talán van még rá), viszont a postai csomagküldőt azért elraktam).
Szeretném a biciklit regisztráltatni, valamint az is érdekelne, hogy miként tudom kideríteni, hogy a bicikli esetleg lopott-e, illetve "körözés" alatt áll-e?
Azért is érdekelne, mert az én bringám is lassan cserés lesz (schwinn csepel landrider), mert túl vagyok a 45000 kilométeren és úgy gondoltam veszek én is egy valamilyen trekking félét.
Szeged mellett lakok, hol tudnám a környékbe regisztráltatni?
Nyilván. Kritikán aluli a 11. kerületben a járművezetők nagy részének a hozzáállása a közlekedéshez. Pl. ha megállok, hogy elengedjem a gyalogosokat az átkelőnél, még képesek fél percen át száguldozni mellettem, nem állnának meg.
Ismeri valaki a bp. Etele út/Tétényi kereszteződést?
Ha az etele úton megyek kelenföld felé a kereszteződés előtt átmegy a bicikliút a túloldalra úgy, hogy külön lámpa van a gyalogoknak és a bicajosoknak. A gyalog lámpa már rég piros, a bicaj még zöld, de elengedik a tétényin balra nagy ívben kanyarodókat is és ott mindenki ledudál, mert csak azt veszik észre, hogy a gyalog lampa piros.
Ők telizöldre indulnak és van egy sárga villogó figyelmeztető.
Találkozó: Batthyány tér Duna felőli oldala, a HÉV feljáró mellett
Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.
Program (Extra): Visszaúton Pálvölgyi-barlangnál opcionális büfézés, üdítő, miazmás.
Kötelező kiegészítők:lámpaelőre, hátra!!
Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb.
Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!
Értelmi szerző: robi
Szervező: esetleges, alapjáraton Pinyo(?)
190. Sijófoki Telihold Túra
Hely: Siófok
Dátum: 2019. november 12. (kedd)
Időpont: 18:30
Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban
Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz.
Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!).
Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe).
Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, meleg tea, stb.
Megkezdték Szentendrén a Dera-patak feletti híd építésének előkészítését a helyi Illatos Művek mellett. A "hídfő"-nél lezárták a bringautat és egy "C" alakú kerülőt gyártottak. Ennek tetejére valami sötét anyagot szórtak és ledöngölték. Tegnapelőtt még egész jól lehetett használni, tegnap már kevésbé, ma pedig kiléptem az egyik pedálból arra az esetre, ha nagyon elsüllyedne a virsligumi.
sajnos ilyen az usb, nem erre való :( a dugó (apa) fejen vannak kicsi fém rugós részek. azokat ha kihajlítod kicsit, akkor sokkal stabilabb lesz. de ez ideiglenes, egy idő után újra visszaáll.