Le ugrottunk a Pennybe borért és lásd még hasznos dolgot is találtam a bódéba. A fém edényeket kilós áron árulják. Vettem 2 edényt, 3 lapostányért, 3 mélytányért 1440Ft-ért.
Útvonalengedélyt csak olyan bódéra adnak ki, amelyiknek egyébként van magyar forgalmija.
Frissen behozott, külföldi-papíros, vagy papírnélküli "lator-bódékra": nem.
A tréler nem olcsó...bár az is kérdés, hogy mennyi az a kilométer, amennyit rongyolni akarod? Ha valóban telepíteni akarod, akkor egyszer éppenséggel azt is ki lehet bírni.
Egy külföldi bódé nevedre íratása az a 100 rugót veri...ehhez viszonyíts. .
ÜDV.Valójában nekem egy telepithető is meg felelne akár papirok nélkül,vagy külfoldi papirokkal .A lényeg,hogy ne legyen lelakott és legalább 4 személy elférjen benne.Egy ilyet valamilyen ideiglenes papirral (pl: utvonalengedéllyel)a vétel helyétől ,a telepités helyére ellehet huzzni?Tudom vihetném autószállítón ,de Q....ra drága. Szivesen veszek minden véleményt.Kösz.
B-s jogsival csak az autó önsúlyánál nem nehezebb össztömegű lakót húzhatsz ( ha az autó forgalmijában levő vontatható érték ez alatti, akkor csak annyit ). Átírás: forgalmi 6000-, törzskönyv 6000-, eredetvizsga 16-17000 körül, illeték 9000. Ha jól emlékszem, a lakóm súlyadója és kötelezője együtt 10000 alatt van 1 évre. Ha kintről behozottat veszel ami még nincs itthon forgalomba helyezve, cakkpakk kb egy 100-ast rá kell szánni, mire mindennel együtt a nevedre kerül ( egyedi forgalombahelyezés, esetleges műszaki vizsga érintésvédelemmel és gáztömörségivel, stb ).
Hogy milyet veszel Te ( Ti ) döntitek el. Nagyban függ a rászánt összegtől, valamit hogy hányan vagytok, milyen felszerelés(ek) "nélkülözhetetlenek" számodra.
ÜDV. Az én kocsim még csak ezután kap vonóhorgot,megnéztem egy kangoo forgalmiját,a bejegyzés szerint 810 kg-ig vontathat utánfutót.Ez vonatkozik a lakókocsira is?Bocsi ha kicsit értetlenkedem.
ÜDV. gondolkodom egy Renault Thália -val vontathato lakokocsi vásárlásán.Tudnátok-e segiteni,hogy milyet lenne érdemes venni,és kb.milyen súlyadó,kötelező biztositás ,átírás és egyébb költséggel jár.Minden segitséget előre is köszonök.
Ez csak a biztosító egyesületeknél van így, mivel azokra az egyesülési törvény vonatkozik (persze a biztosítási is) és az egy önkéntes nonprofit szervezet. Pont ezért tud olcsó lenni. Ha elfogy a kárfizetésre félretett alap (vagy ellopják), akkor kell a tagoknak a pénztárhoz járulni és újra feltölteni azt. Ez a biztosító társaságokkal nem így van. A hagyományos biztosító társaságoknál nem tudsz így bukni, az ha becsődöl, nem kell helytállnod a társaság nevében, max a befizetett díjadat bukod, és mész tovább ügyfélnek a másik biztosítóhoz. Egyesületi tagként fizetheted - mert tag vagy - az okozott kárt, ha bebukik az egyesület, de ha az gazdasági társaság, akor nem tag vagy, hanem szerődött ügyfél.
Hát ezeket én nem biztosításnak hívom,hanem az autóstól beszedett még egy adó!Ha úgy tetszik:húzzunk le az autósról még egy bőőrt...
Aztán,ha valami gebasz van akkor mehet a bíróságra!Ezt akár tudom élőben is közvetíteni ugyanis 7. éve szenvedő alanyai vagyunk egy nem általunk okozott balesetnek.Nálunk a Nejem mozgássérült lett!Aki a balesetet okozta az meg röhög a markába.A MABISZ meg sz@rik a fejünkre.Esze ágában sincs fizetni...
Na majd most a sztárügyvéd megoldja!-30%-ért,de már azt sem bánom csak tegyünk pontot a végére.Következő tárgyalás jövő tavasszal...
Mert ugye isten malmai lassan őrölnek...És ez így megy még kitudja meddig?