Tök egyforma. Annyira, hogy a darablistában is két sín, négy láb, meg a beillesztendő sínek vannak. Csak amikor összerakja az ember használati állapotba, akkor különbözőek. Ugyanis az elsők aljába négy széltörőt kell illeszteni, csak azok közé kell a takaró gumisínt betolni. A hátsóba végig megy a gumisín. Maga a két alu rúd is, a lábak is egyformák. Kinézetre még annyi az eltérés, hogy összerakva, beállítva értelemszerűen a hátsónál kisebb a lábak távolsága, mivel a tetősín is hátul szűkebb. Ha nem lenne az elsők aljába beletéve széltörő, akkor még ez alapján lehetne megkülönböztetni, hogy melyiket kell előre tenni, különben még ennyi különbség sem lenne köztük.
(de a kis kínai barátaink, amiket rendeltem is volt ami Canbus no error-t irtak rá)
de még a 8000ft-os osramra is ezt írják
"Az Osram autó LED-eken belül a Premium sorozatra érzékeny legkevésbé az autó Can-Bus rendszere. Az esetek többségében használatukkor nem jelez hibát a Can-Bus, azonban ezt előre nem lehet megmondani. Azt javasoljuk, hogy először vedd meg a terméket és próbáld ki. Ha jelez a Can-Bus, akkor a utólag rendeld meg a 21 Wattos izzók LED-re cserélésekor a Can-Bus átverésére szolgáló CANBUS Control Unit 21W LEDCBCTRL102-t"
Hát kétlem hogy jobban melegedne mint az ízzó. de sajnos eddig el sem jutok, mert ahogy beteszem lekapcsolja az elektronika azt a kimenetet. (a helyzetjelzőt kicseréltem ledesre az bitang jó)
Nem tudom, a 2018-as alatt mit értesz, melyik kiadás, de a Thule honlapján én olyan tartót látok, mint ami az én 2016-os JD kiadásúmra is kell, 753-as . Igaz, nekem gyári alu rudas van, de szerintem annak is Thule a beszállítója, majdnem pontosan így néz ki. Egyébként a honlapon 2012-2018 at látok. Minap néztem egy új ceed-et, mintha annak ugyanilyen maradt volna a sínprofilja.
Én is gondolkodtam a hátsólámpák és a kanyarfény ledesítéséről. Más ügyben jártam Dunakiánál (még mindig szaggat a telefon kifelé), aszonta a hozzáértő, hogy nem kéne, megeszi lassan a foglalatot.
Hamár izzótéma. Cserélt már valaki nappali menetfénybe hagyományos ízzót ledesre?
Én már 4 fajtát is próbáltam de nem világítanak, esetleg kipróbálnám az osramot de annak azért húzos az ára ahhoz hogy próbálgassak. (ellenállást nem szeretnék beépíteni)
2018-as Ceed-re (tetősínes) melyik Thule rögzítés passzol? A webshopokban a képek a süllyesztett tetősínestől a tetőkorlátosig mindent rám akarnak sózni, úgyhogy megbízható infó kellene! Köszi előre is! :)
Hello! Azt nem állítanám, hogy jobb a gyárinál, sőt..... De ahogy látom már van belőle 4 ledes is, azt most az akcióban szerintem tesztelni fogom. De amilyen fing áraik vannak, lehet tesztelek egy párat belőle. Szenzor nálam még nem romlott el (kopp-kopp) de az tuti, hogy egy minimális koszra is bejelez. Imádom amikor előre menet közben elkezdi jelezni, hogy hátul valami nem kóser.
Az 1,8 W a LED teljesítményére vonatkozik, melynek az áramfelvétele a hagyományos 21 W-os izzó 1,75 A áramfelvételéhez képest csupán 120 mA.
Egyébként a hirdetésben is 21 W teljesítmény szerepel.
A LED lámpák és a hagyományos izzók közötti váltószám általában 10 (a gyártótótól függően lehet kevesebb is). Ezek szerint az 1,8 W-os LED lámpa minimum 18 W-os hagyományosnak felel meg. A hagyományoshoz viszonyított teljesítmény azonban függ még: a sugárzási szögtől és a búra kialakításától is.
Az általad használt és belinkelt izzó csupán csak 1.8W. Ennek valóban jobb fénye van mint egy 21W-os gyárinak ?
Sajnos az én autómban nincs infra kamera (nem kapcsol fekete-fehérbe), így este (esetleg esőben) elég gyér a minősége. Ezért akartam izzót cserélni, de félek, hogy ezen az 1.8W-os led nem sokat fog javítani. Mind1, egy próbát megér.
A tolatóradar szenzor meghibásodása is okozhat olyat, hogy túl érzékeny lesz. Mindegyik szenzor közel azonos távolságból kezdi a vészjelzést ? Nekem is romlott már el 2 szenzor, a végére már mindig sipolt. A szerviz gariban cserélt egyet, de 3-szor kellett elvinnem miatta, így a második szenzor cseréjénél inkább rendeltem Kinából 2-3 ezerért és magamnak kicseréltem 1 percen belül. Meg kell nézni a régi gyári számát és arra kell rákeresni. Nem kell tanitani, csak csatlakozó le, kipattintani (nincs ragasztva) és visszadugni majd csati vissza.
Hábazzeg, jelezhetnéd valahogy, ha szarkazmusként irsz valamit :-) Az csak egy megállapítás volt, hogy érdekes a pr.autók kényelmessége. Nem akartam hosszabban más autókkal példálozni, de most megemlítem, hogy a kémyelmes ülés nem csak a dràga autók privilégiuma. Szerintem ezzel te is tisztában lehetsz. Például a Ford focus 1 ülése nekem hibátlan. Kicsit kagylósabb lenne megfelelne a cee'dembe. Vannak itt még páran akik magukra akarják "igazítani" az autójukat, pl. radar, navi, égők stb. Én az ülés csere lehetőségében gondolkodom. Ezzel kapcsolatban érdeklődöm itt. Amint ezen sikerül túllennem, megosztom a lehetőségeket, hátha van még itt valaki akit ez érdekel. Hibátlan, szép napot :-)
hasonló tünetem volt nekem is, azzal a bonyolítással hogy nem függött a kinti hőmérséklettől, eleinte segített a nagyonhosszú izzítás, aztán már nem indulni indult pár fordulatra de dadogva, aztán pár másodperc után már helyreállt az első szaki aki megnézte el akarta küldeni márkaszervizbe hogy hát ilyen nincs ez valami nagyon bonyolult hiba lesz a második szaki az gondolkodós fajta volt, megkereste az izzító relét, szétkapta, és mutatta hogy két kis réz lemezke között ott van az áthúzás, kipucolta mondta pár hétig jó lesz de szerezzek be egy relét mert ez nem végleges először vettem egy kompatibilisnek mondottat egy webshopból de nem passzolt bele, aztán ebayről vettem egy bontottat litvániából aminek a cikkszáma is stimmelt, és jó lett ez az eredeti, a balo oldali (ablakmosó tartály melletti) dobozban találod, a jobb szélső helyen:
Legyen meg itt is, hátha valaki belefut ebbe a ritka jelenségbe: 1.6 crdi hűvösben csak 7-8 fordulatra indult, hétvégén a hidegben (-4) pedig 10-15 mp önindítózás is kellett neki. Miután beindult, eléggé dadogva járt az első gázadásig, mintha három hengerezne, de aztán semmi baja, fogyasztása 4,9.
Nyilván izzítógyertya jut eszébe mindenkinek, ki is cserélték, ám nem változott semmi, mivel az egyik gyertya úgy csinálhatott zárlatot, hogy kinyomta a 80 amperes biztosítékot (elég körülményes a cseréje, csavarozva is van alulról és kapni sem nagyon lehet). Tegnap csere, ma hajnalban szinte el sem fordítottam a kulcsot, már egyenletesen járt.
Szerintem egy próbaút alkalmával, teljes egészében senki sem fog mindenre kiterjedően megismerni egy autót. A magam tapasztalata, hogy nagyobb érték pl. lakàs, autó vásárlásánàl, mindig volt valami kompromisszum amit be kellett válálnom. A Cee'd - nél nekem minden megfelelt. Előtte néztem több tipust is, ugyhogy, ha mindjàrt éreztem volna az ülés, számomra kényelmetlenségét, valószínűleg akkor is ezt vàlasztottam volna. Itt úgy néz ki ez lett a kompromisszum. Mint írtam nem olyan a helyzet, hogy ne tudnék vele együtt élni, de kb. 20e ft - ból számomra konfortosabbá tudom tenni :-)