Keresés

Részletes keresés

Divrotcé Creative Commons License 2014.01.15 0 0 17186

Részletesebb felbontású kép volna?
Egyelőre nem találtam.

 

Akkor majd valamikor kotrok egy festési rajzot.


cél (Tisza) start (Tisza) átadó (Rendező) start (Rendező) cél (Rendező)
Rendező fele nincs start mert ott nincs főjelző "csak" két nem biztosított tolatásjelző.
/Az egyik "ződ" gomb ezt a hiányzó start gombot helyettesíti?/

 

Kezelési alapján van a strart, és van az átadó, a kettő remélhetően külön gomb, és akor megoldódott a kérdés.

 

 

Előzmény: Tamasch (17185)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.15 0 0 17185

Részletesebb felbontású kép volna?

Egyelőre nem találtam.

 

Elvileg (?) kezelési körzethatár

 

Ezt magam is így vélem.

 

cél (Tisza) start (Tisza) átadó (Rendező) start (Rendező) cél (Rendező)

 

 

Rendező fele nincs start mert ott nincs főjelző "csak" két nem biztosított tolatásjelző.

/Az egyik "ződ" gomb ezt a hiányzó start gombot helyettesíti?/

 

 

 

Előzmény: Divrotcé (17184)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.14 0 0 17184

Részletesebb felbontású kép volna?

 

Elvileg (?) kezelési körzethatár

cél (Tisza) start (Tisza) átadó (Rendező) start (Rendező) cél (Rendező)

 

Előzmény: Tamasch (17183)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.14 0 0 17183

https://lh6.googleusercontent.com/-Bh05H9PJUnI/TmtCxxHXiLI/AAAAAAAAAFU/jF3U0EibJnc/s800/DSC06457.JPG

 

Miért van három "célgomb" a Tiszai és a rendező között?

 

hkv Creative Commons License 2014.01.06 0 0 17182

Aha! Vajon bekerült e valamelyik?

Előzmény: Divrotcé (17181)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.06 0 0 17181

Pletykaszinten még az terjengett egy időben, hogy Acsád vagy Nagycenk egyemberesített (önfeloldó vágányutas-ított) központi állítós SH-ja is bekerült.  

Előzmény: hkv (17180)
hkv Creative Commons License 2014.01.05 0 0 17180

Azt tudtam, de a KM-esekre lettem volna kíváncsi.

Előzmény: D F T (17179)
D F T Creative Commons License 2014.01.05 0 0 17179

Ha a Vasúttörténeti Park épületében az első emeleten találhatóra gondolsz az a Komáromi technika.

Előzmény: hkv (17170)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17178

Ment válaszlevél!

Előzmény: Divrotcé (17176)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17177

Köszi szépen. Jót küldtél. Telitalálat!

Előzmény: Divrotcé (17176)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17176

csak ugyanabba az irányba tudtak visszafordulni amerről jöttek, magyarul fej állomásról van szó.

 

Ettől függetlenül két független váltókörzete van.

(ui.: egyszer majd nézzen be a levelesládájába.)

Előzmény: hkv (17174)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17175

Amiről tudok:

-Fonyód KÖFI panoráma egy része.

-Hantháza, valami muzeológiailag értékes karosjelző, és a "jelzőállító"-ja.

-Villamos védjelző Battonyáról (de hogy ez melyik a sac 7 fellelhetőből?)

-Állatorvosi ló bak (két szélen váltók, középütt jelzők (!), ami megjárta a paksi filiálét, mint tipkus mellékvonali tarozék (talán valamelyik gyártó mintapéldánya volt?). :-)

-TRT bak, modellezett külsőtérrel, gyártói mintapéldány.

 

Ezekken felül számtalan egyébb állítóbak és jelző, amik azonban csak a beavatottak számára elérhetőek.

Előzmény: hkv (17170)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17174

Jövünk befelé a helyre két irányból tudunk bejutni két különböző állomásról, majd elérkezünk magára ara a helyre ahol ez a két berendezés található. Néhány helyszíni állítású váltó is megtalálható itt a területen, de már nem sokáig. a személypályaudvari részre beérve a vonatok csak ugyanabba az irányba tudtak visszafordulni amerről jöttek, magyarul fej állomásról van szó.

Előzmény: Divrotcé (17173)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17173

Egy végpontú maga a hely

 

Két váltókörzetű. Egykor az egyiket biztosították, a másik meg maradt spurplan bakter 1838. Aztán '83-ban az utóbbi váltókörzetre lerakták ezta kulcsrögzítőazonosítót.

Előzmény: hkv (17171)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17172

A mennyiben a Közlekedési Kupleráj lerakatára gondolsz, úgy azt a muzeológusok tudhatják csak, mivel hadititok. De azt mondják, mindenük van. Hiszek nekik.

Előzmény: hkv (17170)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17171

Egy végpontú maga a hely ahol a két berendezés található. Kéne ha van neked róla kezelési utasítás, és műszaki leírás általános.

Előzmény: Divrotcé (17169)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17170

A Tatai útra került berendezések honnét kerültek oda előtte hol voltak, és mely típusok.

Előzmény: Divrotcé (17162)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17169

A '83-as kezelési szabályzatában pedig rögzítő, és a bejárati jelzők biztosítottak. Igaz, kijáratiak nincsenek. (Ahogy nézegetem, szerkezeti függés sincs azz állomás két vége közt).

 

Amúgy e két berendezéshez jelenleg semmi sem áll rendelkezésre. 

 

Mi kéne?

Előzmény: hkv (17168)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17168

Az 1994-es vizsga papíron kulcsazonosítónak említik. Amúgy e két berendezéshez jelenleg semmi sem áll rendelkezésre. Jövő héten kerülnek hivatalosan selejtezésre.

Előzmény: Divrotcé (17167)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17167

Ugyanaz mint a kulcsazonosító, csak éppen biztosítóberendezésnek tekintik. 

Előzmény: hkv (17166)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17166

Amit te kulcsrögzítő berendezésnek mondasz az egy kulcsazonosító berendezés.

Előzmény: Divrotcé (17164)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17165

Igen az SH az két rövíditést takar. Az egyik az egy biztosító berendezés fajta a másik pedig egy múzeum rövidítését.

 

SH védettséget 1 db állomásnév tábla 3 db vasúti óra 1 db faragott szérnyaskerék és egy árúraktári mérleg kapott.

Előzmény: Divrotcé (17164)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17164

Igen van már SH védettség is. Vasúti tárgyak közül összesen 6 db kapott SH védettséget. További tárgyak UTM védettséget kapnak.

 

Kezdem elveszteni a fonalat. SH= mechanikus biztber, vagy valami harcászati műszó. Ha az első az igaz, akkor van 6 példány védett berendezés? (Esetleg tudhatók, melyek?

 

a kulcsazonosító berendezés 

Jó lesz az kulcsrögzítőnek is (bár kissé fapados).

Előzmény: hkv (17163)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17163

Nemtudom a két berendezés milyen állapotban van. E hét hétfőn a kulcsazonosító berendezés örházát már a távolból nem láttuk, de reméljük a berendezés még ott van. Hivatalosan a két berendezés még nincs selejtezve, de napokon belül egyléptékben selejtezik a két berendezést.

 

Igen van már SH védettség is.  Vasúti tárgyak közül összesen 6 db kapott SH védettséget.  Akkor tudod melyik két berendezésről van ezek szerint szó. További tárgyak UTM védettséget kapnak.

Előzmény: Divrotcé (17162)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17162

http://img.index.hu/imgfrm/4/9/3/6/BIG_0011834936.jpg

Jé, mintha láttam volna olyan képet is, amin már teljesen széthordták.

 

melyek nem kaptak SH védettséget az elmúlt hetekben.

SH-védettség? Ilyen is van már? (És miért kaptak volna? A muzeológiailag értékes berendezések már betárazásra kerültek a Tatai útra.)

 

Két korhű berendezéshez 

Korhű 1980-as évek. 

 

De mi kéne? Tankönyvetek gondolom van, a berendezések rajzai pedig talán megvannak a szakaszon.

 

 

 

 

 

Előzmény: hkv (17160)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17161

A két korhű berendezés így néz ki:

hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17160

Két korhű berendezéshez kéne., melyek nem kaptak SH védettséget az elmúlt hetekben.

Előzmény: Divrotcé (17159)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17159

Mi kéne, mihez kéne?

Előzmény: hkv (17157)
phontanka Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17158

Köszönöm!

Előzmény: Vendégsín (17151)
hkv Creative Commons License 2014.01.04 0 0 17157

Simens-Halske és kulcsazonosító berendezések leírását keresném.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!