Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7314

Erre a kérdeznék valamit-re csak tippem lenne.Hátha "jambooo"t.társ jobban tudna segíteni a kérdésedben.

 

 

 

A tippem:függőtt az oszlophossz,melyik országba lett exportálva a gép./ ezek a gkvez ülések viszonylag kevés állítási lehetőséggel bírtak./Az pedig hogy szervó nélkül melyiket volt könnyebb mükődteni,a kormányművön múlt.Gondolom ezeket ia fejlasztgették.Mielőtt valaki megkövez,ez az én tippem volt.

Előzmény: gumidani (7312)
gumidani Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7313
Előzmény: gumidani (7312)
gumidani Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7312

Négyküllős kormány volt rajta. A pletykák szerint ez egy bemutató darab volt, aztán alakították át a MÁVAUT-nál műszeres kocsivá. Az utastérben pl. nyithatatlan dupla üvegű ablakok voltak. Közöttük takaríthatatlanul állt a kosz. Némelyikben esős időben akvárium is volt.

 

Hajdanában (1957-től) a különleges célú járműveknek UA jelű rendszámuk volt. Aztán a magángépkocsik "mérhetetlen elszaporodása" idején átcserélték őket FD-re.

 

Kérdeznék valamit. A 620, 630-asok némelyikében rövidebb, másokban hosszabb volt a kormányoszlop. Vagyis alacsonyabban, vagy magasabban volt a kormánykerék. Ez mitől függött? Emlékeim szerint az alacsonyan levő kormánykereket könnyebb volt cibálni.

Előzmény: pumukli89 (7309)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7311

 

Tisztelt "gumidani"Úr!Ön nyert.A nyereményed:A 18-as Volán pumuklikowoi kirendeltségéhez tartozó,gyári fényében pompázó Aliz.

 

Erre a kocsira mondta/K.T./amikor már egy Volános kocsi sem viselte az emblémát,ez a gép rá két évre is voláncsigás ajtóval dolgozott.

Előzmény: gumidani (7305)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7310

Ez a válasz a tegnapi hsz-nek,egy másik topicon?

Előzmény: Sanyi-ka (7306)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7309

Ha ez volt a régi géped,ezen is kürtkarikás kormány volt.Gondolom kiment a "divat"-ból a négyküllős kormánykerék,mikor megjelent az új kétküllős.

Előzmény: gumidani (7307)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7308

Érdkes az  U-s  (?)  rendszám ezen a  járművön. De  a  korai alsó  tükörtartók, egykaros  ablaktörlők  kihajtva  a  peremig, a rendszámtartó is érdekes részletek.

Előzmény: gumidani (7307)
gumidani Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7307

Itt például van két kalapos bácsi  

Előzmény: Sanyi-ka (7306)
Sanyi-ka Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7306

Aki megemeli:)

Előzmény: pumukli89 (7297)
gumidani Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7305

                                                

                                                                                                                        Pumukłikowo

Előzmény: gumidani (7304)
gumidani Creative Commons License 2012.12.07 0 0 7304

Kálváriadomb elég sok helyen van. Valami nekem mégis azt súgja. hogy a kérdésre Pumikłikowo a helyes válasz.

                                         

 

 

Előzmény: pumukli89 (7301)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.06 0 0 7303

pumukli89 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 7302

 

Kép az elmúlásról.Sajna..

pumukli89 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 7301

 

Egyszer volt,hol nem volt de létezett ez a rendszám.Ez olyan de olyan erős volt,egymaga feltolt 2 személlyel egy Simson Swalbe-t a Kálvária dombra.A mai találós:Melyik városban található a domb?

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2012.12.06 0 1 7300

AL 24-42

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.06 0 0 7299

Elfeledtem  leírni, a  kockaműszereknek a  jeleadójuk is  más. A  vezetőülés  mögött voltak  felerősítve, s  köztük  volt a légnyomásjeladó(k)  (!)  is.

Az  elől motoros Ikarusoknál  szerintem  pedig  azért  nem  volt  szinte  sohasem   fordulatszámmérő,  mert a jeladót nem  lehetett  feltenni a  veztengely.  végére a hűtőventillátor  miatt. Igazából  nagyon  itt  nem is  volt  szükség  erre a  műszerre, mert  a  gkv.  füle helyettesítette. A farmotornál  persze  több szempontból  is  más  volt  a  szitu.

 

Előzmény: FAV 20 (7285)
cat5409 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7298

kösz...

Előzmény: gumidani (7295)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7297

Kié,a kalap?

Előzmény: gumidani (7295)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7296

 

Csak legyen,régi magyar rendszám is.

gumidani Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7295

miféle "cég" autó volt ??

Előzmény: cat5409 (7278)
FAV 20 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7294

Két külömböző jármű, de későn vettem észre.

Előzmény: pumukli89 (7293)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7293

A viszonylatjelző-vel nincs valami sántaság?

Előzmény: FAV 20 (7292)
FAV 20 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7292

Póttal járt.

FAV 20 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7291

Mérőkocsi volt, és a tulaj megörült amikor látta a fotót a buszáról. Pont nem találom a roncsról a képemet. geodéziai méréseknél használták.

 

Előzmény: gumidani (7289)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7290

Lehet "ő"az NDK-ás közvetítőkocsi?

Előzmény: gumidani (7289)
gumidani Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7289

Egy gagyi kép ugyanarról.  Mi lehett benne?

 

 

Előzmény: pumukli89 (7288)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7288

 

Egy hasonló spec felépítmény.Nem értem miért nem készült,pl darabárus vagy bútorszállító kivitelben?/Skoda Rto mintára/

Előzmény: gumidani (7276)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7287

Itthon  nem  volt gyakori a  három  küllős  cseh  kormánykerék. De a  régi  képek , s a kint  megmaradt   járművek  jelzik,  hogy  ez is  volt   gyárilag.

 

Előzmény: pumukli89 (7286)
pumukli89 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7286

 

Jó képek,a tachográfos műszerfal mindent visz/nálam/.A Skoda Rt kormánykereke,hogy került néhány Ikarusba?Nálad a 3. kép.

Előzmény: Törölt nick (7281)
FAV 20 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 7285

Vamser Jani egy pár Darabbal tud segíteni neked.

Előzmény: Törölt nick (7283)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!