Még új vagyok nem rég kezdtem el itt keresgélni ahogy baj lett az autóval.
Évjárat:2000
Motor: 1.4i
Kivitel: Ferdehátú
Üzemanyag:Benzin
Olyan probléma adódott hogy még az előző tulaj szétbarmolta az AC pumpa leszorító gyűrűt valószínű mert kicsi volt és nem ment rá vagy nem tudom de elvolt vágva és úgy volt feltéve.
Most érett meg a csere, ugyanazzal a gyári számmal megrendeltem és megvettem a leszorító gyűrűt de az istenért se tudjuk rászorítani.
Valaki megtudja mondani nekem hogy milyen számon keressem és rendeljem meg?
Ami jelenleg van az a 153120 Peugeot és a Bárdinál vettem meg alváz szám alapján keresték és rendelték meg nekem.
Úgy tűnik mintha kicsi lenne rá akárhogy tesszük nem illeszkedik rá.
Sziasztok. A segitségeteket kérném ,2 es xsaram van. Szét esett a kesztyütartóm nyitózárja.Nincs eltőrve de nem tudom összerakni.Van valaki aki össze tudná rakni.Persze nem ingyen.Köszi
Sziasztok. Ablakemelőhöz ki èrt? Sofőr oldali szentnek nem akar működni. A szakadt vezetèkek megforrasztva motor jó. Kapcsolótól kisîpolva 3 vezetèk a motorhoz. A kapcsolónál a lila ami nem megy a motorhoz állîtólag az a világîtásè. A motornál a fekete vezetèket nem tudom hova meg? Az lenne a pozitîv??
inkább valami csapágyra gyanakszom, rezonancia sincs kizárva, de... Futóműshöz is el kellene vinnem, mert kotyog már nagyon elől... Lehet, hogy akkor átnézetem velük, hátha valami csak tényleg meglazult... Amúgy tudtok valami jó futóművest a XIII kerületben?
Nem kap rá az átlagos csavar, mert a gyári kétbekezdésű. Tehát két menet van egymásban, ezáltal nagyobb a menetemelkedés, így nem 42-t kell tekerni, hanem csak 21-et, ha le akarod szedni a pótkereket.
Vagy gyártatsz hasonlót normál menettel (csavart és kampót is), lehetőleg rozsdamentes anyagból, vagy amit lentebb javasoltak, ezt az idétlen fejet levágni, és hatszöget hegeszteni rá.
Valaki kb egy éve itt a fórumon csináltatott 2 db-ot rozsdamentesből, esetleg keress rá.
a pótkerék leengedő csavart szeretném helyettesíteni hatlapfejűvel, hogy csőkulccsal (akár kerékanyakulcs) oldható legyen a kötés. A kérdésem az lenne, hogy a pótkerék rögzítőcsavar milyen menetemelkedésű kell legyen? Sajnos egy átlagos csavar nem kap bele az anyába.
Nézd át a kipufogó rendszer csatlakozásokat. Nálam akkor csinál ilyet ha a hátul megint szétjött a hátsó kipufogó dobnál, vagy akkor amikor a le ömlő után még volt lazulva egy csavar az illesztésnél.
Gyerekek, ha gázadáskor (terheléskor) nem minden esetben de főleg alacsonyabb fordulatszámon, olyan csörgés-féle hallatszódik előlről, az mi lehet? Olyasmi, mintha dizel lenne, de annál élesebb hangú csörgés. Ha a motort üresben pörgetem, semmi ilyesmi nincs, szépen húz. Lehet, hogy a kuplung/váltó valamely csapágya csinálja ezt? A kuplungot cserélni szeretném nemsokára és csak remélem ez a gond, de nem vagyok biztos benne. Szerintetek mi lehet még, illetve miként tudnám csekkolni, hogy mi csöröghet?
Továbbra is sebességmérő problémám van. Ma 3 órát mászkáltam be ki a kocsi alá, próbálgattam de nem jó.
Bizonyos nagyobb kormányszögnél, kanyarodáskor mindkét irányba működik, de egyenesben, kis kormányelfordulásnál nem. (nullán fekszik)
Vettem bele egy új jeladót, hátha.. de a helyzet változatlan.
Gondoltam valami vezeték kontakt hiba, de akárhogy állítottam a jeladó vezetékét nem volt változás. Valami mechanikai problémára gondolok a jeladóban konkrétan ahol belemegy/csatlakozik a féltengelybe/váltóba.
Jól gondolom, hogy nem a ferdefogazású fogaskereket hajtja meg a féltengely?
Egy földutas rázkódós út után jött elő a hiba.
Van esetleg tippetek?
A kormánynál a beltérben nem láttam, hogy lenne bármi kábel ami mozog kormánytekeréskor.
Illetve kivett jeladóval ha megpörgetem, vagy meghajtom csavarbehajtóval akkor sem működik, kormányállástól függően se. (gyújtással és járó motorral se.)
Milyen elven működik a sebességmérés?
Szervíztől félek, hogy ők is csak találgatnának, mert ilyen hibát másnál még nem találtam a neten.
(5 éve is volt ilyen magától megjavult pár hét után, de most mindennap munkába járok vele, jobb lenne nem csak várni :) )
Segítségeteket kérem.
Köszi
Ádám
ui: 2000res fordulat alatt emiatt ha üresbe rakom le is áll, nem fogja meg az alapjáratot
Valóban az üzemanyag fedélen az egyik fülön van jelölés (ennek a jelölésnek az álló rész üzemanyag szivattyú tetején hová kell esnie?) Mert nem tudom .
Elég borsos. Megpróbálom a magas oktánszámú üzemanyagot először. Régi autóban amikor elkezdett letorpanni (karbis volt) egy kis racing lötty segített. Egyébként utoljára a Molnál tankoltam 95-öst Dunakeszin a Tesco -val szemben. Abban volt valami...