Ha már nem akarunk tovább gyorsulni, akkor rendezhetnénk rally versenyt jó sáros és göröngyös terepen és szereljünk fel minden autót bukócsővel és hasonlókkal!! ÷))))
ha a sok hugyagyu kamion/teherauto/matiz/suzuki/pozso205/seatibiza/
oregjetta/efastra meggondolatlan belso savba 100-al tipusu manovereire nem kene
szamitani szinte 2 km-enkent :-(
Mertha mar bejon a gyorsabbak ele akkor tolja neki, ne
szarozzon 110-el kilometereken at...sporolasbol
vagy maradjon a seggen a kulsobe es kesz.
Nevetseges, hogy a belso savban allandoan
a 90-150 kozti fekezes-gyorsulas hintat kell jatszani."
Bocs, de ez a hozzaallas eleg onzo. Ennyi erovel, ha en 260-al megyek, akkor ne legyel mar olyan taplo, hogy kijossz elem 190-el, es kulonben is Miskolcig takarodjon mindenki a szelso savba mert jovok.
"...sokszorta erősebb..." Nem kétszer, hanem sokszor, azaz legalább 3x. ~250LE az nem rossz. Oda tényleg kell vezetési tudás, de minden fikázás nélkül. Nem mindegy ott már, hogy milyen nehéz az ember lába: félgáz/padlógáz/hűdegáz... ;]
Hát, én is még csak 170-nel mentem vele. Viszont akkor még nagyban gyorsult. A kocsi "akarta", én pedig már nem, szerintem túl kicsike és túl magas a száguldozáshoz. Egyszer majd kipróbálom, hol áll meg...
Szerintem ez a vegsebesseg / gyorsulas tema a Jazz tekinteteben totalisan abszurd. Novemberben lesz ket eves enyem, es ma is imadom, de meg a 160km/orat sem erzem kenyelmesnek es biztonsagosnak benne. Ezt az autot egesz egyszeruen nem erre terveztek.
Szerintem mindannyian egyetertunk abban, hogy ez egy jo ar / ertek aranyu also kategorias auto. Ha valaki ezt azert veszi, hogy az orszagutak sportos menoje legyen belole akkor kirohogom. A vegsebessege totalisan irrelevans, mert az eletevel jatszik barki, aki azon a sebessegen hasznalja. Biztos vagyok benne, hogy a japan mernokonek nem az jart a fejeben a tervezes soran, hogy hogyan adhatunk lecket az Audi A8-asoknak gyorsulasi versenyeken, illetve, hogy hogyan tologassuk le az Jaguarokat a sztradan.
Azert mert szeretjuk ezt a kis autot, meg nem kene elveszteni az objektivitas legaprobb szikrajat.
Nem akartam ilyen általad említett megjegyzést tenni senkire, ha mégis olyanra sikerült akkor most itt visszavonom a gúnyos részt mindenki döntse el melyik az.
A végsebességről,csak annyit hogy ha a gyári értéket túlrepüli a gép az jó, de szerintem kicsit túlzás, hogy 180-190-nél még ment volna kifejezés. Ennyi semmi többről nem akart ez szólni.
Semmi baj, nem haragszom érte, néha elkapja az embert a hév.
A hozzászólással pedig arra kívántam rávilágítani, hogy személyes véleményem szerint nem tudod elfogadni a 190-es óra szerinti végsebességet, hiába írod most az ellenkezőjét. (per pill. még azt sem tudjuk, mennyit csal ilyenkor az óra)
Egyébként pedig tényleg nem értem, miért zavar a dolog, egyáltalán miért szóltál annó hozzá, hiszen egy OFFtopic verdát hajtasz, ez a kocsi nem érdekel, sőt, egész gúnyos megjegyzéseket tettél rá, és a gazdáikra is.
Annyira unalmas ez az autó egyébként, semmi szereld magad szétesett autódat, motorbesülés, garis problémák meg ilyenek, hagyd meg nekünk legalább azt, hogy ki meddig tudta felszenvedni a km-órát az M1 bevezetőn...
Ahham, akkor mar ertem, lejt szepen+nyugati szel. Igy teljesen korrekt az eredmeny. Amugy itt lakom a szomszedsagban, de gondolom akkor te is. :) Milyen szinu a verda? Jahh milyen kerekek es gumik vannak rajta? Stabilitas nem valtozott ennel a sebessegnel. Es azert vigyazz, mert nem a legbiztonsagosabb szakasz + yardok rendszerint allnak az M1-M0-nal.
Oké bocsás meg értem..nyugodtan folytassátok! Részemről lezárva, hogy nagyon jó autótok van nagyon király minden és csak nyugodtan nem akartam senki lelkivilágába beledöfni...
Örülök, hogy hiszel nekem meg nekik sajnos nem tudok leszakadni, mert nem vagyok rajtad:)(a vége vicc)
Nézd, az én önérzetemmel és lelkivilágommal semmi baj, kettőnk közül Te kezdtél el személyeskedni - ha már érvekkel nem sikerül, marad ez, de köszi, nem megyek le erre a szintre.
Nézzük át mégegyszer. Az 1,4-es nagyobb végsebességet képes megfutni az 1.2-esnél, nem csak a nagyobb teljesítmény miatt, hanem a kedvezőbb áttételezés miatt. Tehát ne lepődj meg azon (11289 második bekezdés), hogy más is meglepődik azon, hogy gyorsabb az 1.4-ese (11281) az ötösben csak 160-at megfutó 1.2-eseknél.
Kérem nyugodjatok meg nem dől össze a világ, ha ennyit vagy ha annyit megy az autótok...
Az a baj, hogy mármegint itt tartunk, ha észrevetted, engem nem a végsebesség foglalkoztatott, hanem a hozzáállásod (azt képzeled, értesz bármihez, de magadat égeted azzal, hogy kioktató hangnemben hozod valaki tudomására, hogy valóban hogyan is gyorsult az ő autója).
Sajnos túl értelmetlennek tartom a vitát ahhoz, hogy meg merjem fordítani az előbb dőlt betűvel idézett kijelentésed, ugyanis Te nem vagy hajlandó belenyugodni, hogy az autóink sorra nem annyi végsebességet futnak meg, mint amit Te képzelsz a monitor mögött ülve. De ez maradjon költői kérdés, választ sem várok rá, nem is remélem, hogy megérted.
Biztosíthatlak, hogy nem vagyok rosszindulatú bár itt kár ezt hangoztatnom. Mindazonáltal zavar, ha cseszegtetnek és el sem olvassák rendesen a hozzászólásomat.
Jó, hogy háttérmunkát is végzel és leellenőrzöl, de ez itt most nem jelent semmit, mert nem attól ért valaki valamihel vagy mond jó dolgokat (most nem magamra célzok) mert sok hozzászólása van. Vagy ha nálad ez dönt akkor bocsás meg nincs miről beszélgetnünk.
Én hiszek nekik is meg neked is, csak már tényleg szakadj le rólam.
Elismerem nagyságodat, a totemoszlopod már majdnem kész van a kertben, hódolok
a wagon r+-nak meg valamennyi másik verdának amely útjainkat koptatja, de légyszi engedd meg, hogy mi Jazzesek ebben az icipici topikocskában magasztalhassuk, vagy hibáit megleljük autónkat. ámen. jó éjszakát.
Nagyszerű-nagyszerű nagyon örülök neki! Úgy látom tényleg nincs más téma hosszú-hosszú ideje már.
Értem tehát könnyedén futja a 190-et, oké tehát akkor a 200 vagy 212 vagy netán a csak a 230 is ilyen egyszerű neki, hát ha 190-et könnyedén meg van...
Egy kérdésem még lenne: forgalomba kerültél vagy úgy gondoltad most itt megálsz vagy heves oldalszél volt?
Leszögezem nem baj, ha az autó 190-et megy, engem ez csepet sem zavar, már azért sem mert sokszorta erősebb autóm van jelenleg mint ez, és nem egyből ebbe ültem bele és viszonylag gyakran járok ilyen sebességgel emellet viszont sokszor szoktam 140-160-al menni mert az tartom biztonságosnak.