Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jamada Creative Commons License 2006.05.31 0 0 11347
Ha már nem akarunk tovább gyorsulni, akkor rendezhetnénk rally versenyt jó sáros és göröngyös terepen és szereljünk fel minden autót bukócsővel és hasonlókkal!!  ÷))))
jamada Creative Commons License 2006.05.31 0 0 11346
Stimmt... ;-)
Előzmény: konyak_ad (11340)
Beetlejuice Creative Commons License 2006.05.31 0 0 11345
"Erre mar az oreg bmw a megfelelo ahol

a biztonsagosnak veheto tempo cirka 160-180 lenne

ha a sok hugyagyu kamion/teherauto/matiz/suzuki/pozso205/seatibiza/

oregjetta/efastra meggondolatlan belso savba 100-al tipusu manovereire nem kene

szamitani szinte 2 km-enkent :-(

 

Mertha mar bejon a gyorsabbak ele akkor tolja neki, ne

szarozzon 110-el kilometereken at...sporolasbol

vagy maradjon a seggen a kulsobe es kesz.

 

Nevetseges, hogy a belso savban allandoan

a 90-150 kozti fekezes-gyorsulas hintat kell jatszani."

 

Bocs, de ez a hozzaallas eleg onzo. Ennyi erovel, ha en 260-al megyek, akkor ne legyel mar olyan taplo, hogy kijossz elem 190-el, es kulonben is Miskolcig takarodjon mindenki a szelso savba mert jovok.

Előzmény: Törölt nick (11343)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 11344

Mellesleg a mai esoben 2 felnott egy gyerekkel egyaltalan NEM parasodott

 

Automata klima 24 fok, es szelvedore fujas uzemmodban az M5-on hazafele.

Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 11343

....hat ez vegsebesseg ugy ez tetszik.

 

Ami teny az 1.4-es 140-re egesz jol megy fel mondjuk

az eled pofatlanul benyomulo kamion miati 90-re fekezes utan !

 

Megint azt kell mondjam, hogy sok nagyobb gep bizony

tavolodik oylnekor a tukorben es csak akkor er utol amikor

en 145-150 korul abba hagyom a felgyorsulast....

 

Efolott nem szeretek a JAZZ-eel utazni, autopalyan mert

felerosodik a szelzaj es 7 liter fole megy a fogyasztas is.

 

Azonban a 160-165-t meg alapvetoen konnyen felveszi

egy szabalytalan jobbrol elozeshez, amikor 

valami baromagyu 130-ra akar kenyszeriteni a belsoben

mert a tukre szerint csak egy betonpattanas jon mogotte...

omeg az odival meg a bomossel van ugye.

 

Azt gondolom, hogy 175 kornyekere turheto ido alatt felmenne

es az M5 sikvideken (Dabas-Lajosmizse-Orkeny videke) kello

szabad utszakasz eseten saccra valahol 180-185 korul halna el...

 

De meg soha nem probaltam ki, mert nem neki valo

az ilyen porgetes. Egy ilyen proba tobbszaz kilometernyi

normal 140-es temponak megfelelo terhelest/kopast okoz

a gepesz agyam szerint...es azert kar.

 

+ 160 korul mar erezhetoen mas a stabilitasa.

Ilyen temponal mar nem bizok 100%-ig benne

hogy az tortenne amit akarok (fek,kormanyzas)

 

Autopalyazni 140 korul jo vele.

Egy-egy elozes erejeig fekszik neki a 160-165 is, de

azt nem talaltam normalis utazo temponak vele.

 

Erre mar az oreg bmw a megfelelo ahol

a biztonsagosnak veheto tempo cirka 160-180 lenne

ha a sok hugyagyu kamion/teherauto/matiz/suzuki/pozso205/seatibiza/

oregjetta/efastra meggondolatlan belso savba 100-al tipusu manovereire nem kene

szamitani szinte 2 km-enkent :-(

 

Mertha mar bejon a gyorsabbak ele akkor tolja neki, ne

szarozzon 110-el kilometereken at...sporolasbol

vagy maradjon a seggen a kulsobe es kesz.

 

Nevetseges, hogy a belso savban allandoan

a 90-150 kozti fekezes-gyorsulas hintat kell jatszani.

 

 

tbs1001 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11342
"...sokszorta erősebb..." Nem kétszer, hanem sokszor, azaz legalább 3x. ~250LE az nem rossz. Oda tényleg kell vezetési tudás, de minden fikázás nélkül. Nem mindegy ott már, hogy milyen nehéz az ember lába: félgáz/padlógáz/hűdegáz... ;]

Bocs mégeccer. ;)
Előzmény: császár7 (11320)
jezjazz Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11341

A 170-180-as Jazz-tempóról egy motoros barátom mondása jut eszembe: ilyenkor már nem ott áll meg az ember ahol akar, hanem ahol sikerül.

Jó éjszakát.

konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11340
Egyetértek, érzésem szerint is kb. a 160 az a határ, ahol már nem kéne nagyon tovább erőltetni.

Főleg nem esőben, igaz, Jamada? ;)
Előzmény: Beetlejuice (11338)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11339
Hát, én is még csak 170-nel mentem vele. Viszont akkor még nagyban gyorsult. A kocsi "akarta", én pedig már nem, szerintem túl kicsike és túl magas a száguldozáshoz. Egyszer majd kipróbálom, hol áll meg...
Előzmény: császár7 (11337)
Beetlejuice Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11338

Kedves Jazzesek!

Szerintem ez a vegsebesseg / gyorsulas tema a Jazz tekinteteben totalisan abszurd. Novemberben lesz ket eves enyem, es ma is imadom, de meg a 160km/orat sem erzem kenyelmesnek es biztonsagosnak benne. Ezt az autot egesz egyszeruen nem erre terveztek.

 

Szerintem mindannyian egyetertunk abban, hogy ez egy jo ar / ertek aranyu also kategorias auto. Ha valaki ezt azert veszi, hogy az orszagutak sportos menoje legyen belole akkor kirohogom. A vegsebessege totalisan irrelevans, mert az eletevel jatszik barki, aki azon a sebessegen hasznalja. Biztos vagyok benne, hogy a japan mernokonek nem az jart a fejeben a tervezes soran, hogy hogyan adhatunk lecket az Audi A8-asoknak gyorsulasi versenyeken, illetve, hogy hogyan tologassuk le az Jaguarokat a sztradan.

 

Azert mert szeretjuk ezt a kis autot, meg nem kene elveszteni az objektivitas legaprobb szikrajat.   

 

Udv

es biztonsagos autozast mindenkinek!

császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11337

Oké vettem!

 

Nem akartam ilyen általad említett megjegyzést tenni senkire, ha mégis olyanra sikerült akkor most itt visszavonom a gúnyos részt mindenki döntse el melyik az.

 

A végsebességről,csak annyit hogy ha a gyári értéket túlrepüli a gép az jó, de szerintem kicsit túlzás, hogy 180-190-nél még ment volna kifejezés. Ennyi semmi többről nem akart ez szólni.

Előzmény: konyak_ad (11335)
N.A.S.A. Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11336

Meglepöen pontos a sebességmérő.

A GPS a megtett távolságból számítja a sebességet kb 1 mp-enként, ezért elöfordul, pillanatnyi késés, de nem siet vagy késik 10-20 km-t.

 

Gyári gumi van rajta.

Előzmény: konyak_ad (11324)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11335
Semmi baj, nem haragszom érte, néha elkapja az embert a hév.

A hozzászólással pedig arra kívántam rávilágítani, hogy személyes véleményem szerint nem tudod elfogadni a 190-es óra szerinti végsebességet, hiába írod most az ellenkezőjét. (per pill. még azt sem tudjuk, mennyit csal ilyenkor az óra)

Egyébként pedig tényleg nem értem, miért zavar a dolog, egyáltalán miért szóltál annó hozzá, hiszen egy OFFtopic verdát hajtasz, ez a kocsi nem érdekel, sőt, egész gúnyos megjegyzéseket tettél rá, és a gazdáikra is.

Annyira unalmas ez az autó egyébként, semmi szereld magad szétesett autódat, motorbesülés, garis problémák meg ilyenek, hagyd meg nekünk legalább azt, hogy ki meddig tudta felszenvedni a km-órát az M1 bevezetőn...
Előzmény: császár7 (11330)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11334
Nekem meg úgy hogy veled nem sok, és ezt csak rád értem.
Előzmény: Keleg (11328)
a t o s z Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11333
Ahham, akkor mar ertem, lejt szepen+nyugati szel. Igy teljesen korrekt az eredmeny. Amugy itt lakom a szomszedsagban, de gondolom akkor te is. :) Milyen szinu a verda? Jahh milyen kerekek es gumik vannak rajta? Stabilitas nem valtozott ennel a sebessegnel. Es azert vigyazz, mert nem a legbiztonsagosabb szakasz + yardok rendszerint allnak az M1-M0-nal.
Előzmény: N.A.S.A. (11319)
Keleg Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11332
Szimplán ununk téged. Sztem.
Előzmény: császár7 (11330)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11331
:-)))
Előzmény: N.A.S.A. (11325)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11330

Nem akartam személyeskedni, elnézést ha mégis ez történt.

 

Azért megkérdezném személyeskedés nélkül, hogy ez mire jó mármint ez a beírás?

Előzmény: konyak_ad (11327)
Croatia Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11329
Múltkor nekem is útban volt egy Ferrari, ezért megkértem a gazdáját álljon má odébb!
Előzmény: N.A.S.A. (11325)
Keleg Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11328
Nem úgy tűnik, hogy sok beszélgetnivalónk lenne...:-
Előzmény: császár7 (11322)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11327
Leszögezem nem baj, ha az autó 190-et megy, engem ez csepet sem zavar,

Jajj. Ezt nem kéne. Elfelejted, hogy ez egy nyilvános fórum, és mindenki olvassa amiket írsz.
Előzmény: császár7 (11320)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11326

Oké bocsás meg értem..nyugodtan folytassátok! Részemről lezárva, hogy nagyon jó autótok van nagyon király minden és csak nyugodtan nem akartam senki lelkivilágába beledöfni...

 

Örülök, hogy hiszel nekem meg nekik sajnos nem tudok leszakadni, mert nem vagyok rajtad:)(a vége vicc) 

 

 

Előzmény: Thes (11321)
N.A.S.A. Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11325

Asszem egy Ferrarit kellett csak levillognom az útból.

Előzmény: császár7 (11320)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11324
És mennyit csalt a km-óra a GPS-hez képest?
Előzmény: N.A.S.A. (11313)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11323
Nézd, az én önérzetemmel és lelkivilágommal semmi baj, kettőnk közül Te kezdtél el személyeskedni - ha már érvekkel nem sikerül, marad ez, de köszi, nem megyek le erre a szintre.

Nézzük át mégegyszer. Az 1,4-es nagyobb végsebességet képes megfutni az 1.2-esnél, nem csak a nagyobb teljesítmény miatt, hanem a kedvezőbb áttételezés miatt. Tehát ne lepődj meg azon (11289 második bekezdés), hogy más is meglepődik azon, hogy gyorsabb az 1.4-ese (11281) az ötösben csak 160-at megfutó 1.2-eseknél.

Kérem nyugodjatok meg nem dől össze a világ, ha ennyit vagy ha annyit megy az autótok...

Az a baj, hogy mármegint itt tartunk, ha észrevetted, engem nem a végsebesség foglalkoztatott, hanem a hozzáállásod (azt képzeled, értesz bármihez, de magadat égeted azzal, hogy kioktató hangnemben hozod valaki tudomására, hogy valóban hogyan is gyorsult az ő autója).

Sajnos túl értelmetlennek tartom a vitát ahhoz, hogy meg merjem fordítani az előbb dőlt betűvel idézett kijelentésed, ugyanis Te nem vagy hajlandó belenyugodni, hogy az autóink sorra nem annyi végsebességet futnak meg, mint amit Te képzelsz a monitor mögött ülve. De ez maradjon költői kérdés, választ sem várok rá, nem is remélem, hogy megérted.
Előzmény: császár7 (11311)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11322

Kedves Keleg!

 

Biztosíthatlak, hogy nem vagyok rosszindulatú bár itt kár ezt hangoztatnom. Mindazonáltal zavar, ha cseszegtetnek és el sem olvassák rendesen a hozzászólásomat.

 

Jó, hogy háttérmunkát is végzel és leellenőrzöl, de ez itt most nem jelent semmit, mert nem attól ért valaki valamihel vagy mond jó dolgokat (most nem magamra célzok) mert sok hozzászólása van. Vagy ha nálad ez dönt akkor bocsás meg nincs miről beszélgetnünk.

 

 

Előzmény: Keleg (11316)
Thes Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11321

Én hiszek nekik is meg neked is, csak már tényleg szakadj le rólam.

 

Elismerem nagyságodat, a totemoszlopod már majdnem kész van a kertben, hódolok

a wagon r+-nak meg valamennyi másik verdának amely útjainkat koptatja, de légyszi engedd meg, hogy mi Jazzesek ebben az icipici topikocskában magasztalhassuk, vagy hibáit megleljük autónkat. ámen. jó éjszakát.

Előzmény: császár7 (11314)
császár7 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11320

Nagyszerű-nagyszerű nagyon örülök neki! Úgy látom tényleg nincs más téma hosszú-hosszú ideje már.

 

Értem tehát könnyedén futja a 190-et, oké tehát akkor a 200 vagy 212 vagy netán a csak a 230 is ilyen egyszerű neki, hát ha 190-et könnyedén meg van...

 

Egy kérdésem még lenne: forgalomba kerültél vagy úgy gondoltad most itt megálsz vagy heves oldalszél volt?

 

Leszögezem nem baj, ha az autó 190-et megy, engem ez csepet sem zavar, már azért sem mert sokszorta erősebb autóm van jelenleg mint ez, és nem egyből ebbe ültem bele és viszonylag gyakran járok ilyen sebességgel emellet viszont sokszor szoktam 140-160-al menni mert az tartom biztonságosnak.

Előzmény: N.A.S.A. (11313)
N.A.S.A. Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11319
M1-M0 keresztezödéstől az M1-M7 találkozáásáig.
Előzmény: a t o s z (11315)
Croatia Creative Commons License 2006.05.30 0 0 11318

Bocs elfelejtettem: M1,M7 bevezető...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!