Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elf Creative Commons License 2007.02.23 0 0 476
Az enyem mar nem az ami gyarilag volt. Upgradeltem egy 90A-s Bosch-ra a 65A-es Lucasrol .
Előzmény: Tie (475)
Tie Creative Commons License 2007.02.23 0 0 475

Pontosan ez a megoldás.

 

Elf, a Te generátorod más, mint az enyém. A tiéd sokkal zártabb, az enyémnek az első-hátsó pajzsai szanaszét vannak lyuggatva a hűtés miatt, tudod, ez a nagyobbik, a 110Amperes.

 

A fervill felújította, kibírt fél évet, az első komolyabb sarazás után megnyúvadtak a csapágyak. Szerelő ismerősöm kivette, szétszedte, rakott bele normális csapágyat. Valami szemét gagyi kínai csapágynak csúfolt moslék volt benne "by FerVill".

 

Elektronikát tekintve lehet, hogy baromi jók, isten adja, hogy a diódahídjuk elmenjen úgy 250ezer km-t, mint a gyári tette, de hogy a csapágyaik nem valók terepjárókba, az ziher. Egy személyautóba még csak-csak, ahol nem kapnak sarat, dzsuvát az arcukba, de ez nem az a kaliber.

 

Egyébként meg bagóért árulják a 110Amperes GYÁRI generátort. Landy Anikó valami 50pénz körüli összeget  mondott rá.

Előzmény: Yogi (474)
Yogi Creative Commons License 2007.02.23 0 1 474
Én vennék csapágyat három üveggyöngyért az SKF boltban oszt jónapot.
Előzmény: Ivwi (472)
elf Creative Commons License 2007.02.23 0 0 473
A difizar karjaval csak egy rugot feszitesz elo, akkor kapcsol igazabol amikor megfelelo pozicioba ernek a ko"rmo"k.
Vagyis ha a kapcsolas utan mesz kicsit, tolatsz, kanyarodsz, kuplungolsz be kell kattannia.

Generator felujithato, az enyemet pl a Ferr-vill csinalta, de a Tie panaszkodkott rajuk.
Az o autojahoz pl a Landy-carnal volt uj generator kb annyiert mint egy nagyon alapos felujitas.
De hogy mennyire van oda cucc, az csak megbontas utan derul ki.

Altalaban nem szokott gond lenni a felujitott darabokkal, igazaobol mindenki inkabb javitja a generatorokat es nem csereli.
Előzmény: Ivwi (472)
Ivwi Creative Commons License 2007.02.23 0 0 472

Üdv mindenkinek

 

Kezdődő generátorhibám van, ha jól hallom a csapágya kezd rettentően nyikorogni, félek, hogy gondol egyet és beáll. Ez egy 98'-as Disco 300 Tdi.

Mit tegyek?

Érdemes a felújításával foglalkozni?

Ha igen akkor hová vigyem, ahol meg is várható esetleg, vagy ha nem akkor hol lehet jó áron hozzájutni egy újhoz, és melyik verzió kb. mibe fáj a pénztárcámnak??

 

Más:

Diff zárat kapcsolok a válltón, és nem jelez vissza a műszerfalon (égő jó), mi lehet a bibi?? Hogy tudom leelenőrizni, hogy bekapcsol e egyáltalán, és csak a visszajelzéssel van baj, vagy tud olyat produkálni, hogy egyáltalán be se zár??

 

Hirtelen ennyi:)

 

Üdv: Ivwi

Lozsa Creative Commons License 2007.02.21 0 0 471
Jaaa így már értem a dolgot, és az valóban nem lóghat ott! Akkor az tényleg okozhatta a problémákat.
Előzmény: Tie (470)
Tie Creative Commons License 2007.02.20 0 0 470

Levettük az ökölfejről az egész hóbelevancot. (ökölfejszimmering levesz, felső függőcsapszeg kivesz, alulra kibillenteni az egész féltengelycsonkállványt).

Aztán kivettük a féltengelycsuklót, és a féltengely így fel-le tudott kotyogni a bronzperselyben, ami elméletileg megvezetné-támasztaná.

Előzmény: Lozsa (469)
Lozsa Creative Commons License 2007.02.20 0 0 469
Nem igazán értm, hogy gondolod azt hogy fel-le? Pontosan melyik részén a féltengelynek? Bár igazából sehol sem lóghat fel-le, max hosszában de úgy is csak addig amíg nincs teljesen összerakva. Mindenhol meg van "támasztva".
Előzmény: Tie (464)
elf Creative Commons License 2007.02.20 0 0 468
Jaja.
Es telefonon bemondom a cikkszamot, postan elkuldik, banki atutalassal fizetem.
Előzmény: atompyka (465)
thoosh Creative Commons License 2007.02.20 0 0 467
Szegeden is egyből adtak 300 tdi-hez vízpumpát.
Tie Creative Commons License 2007.02.20 0 0 466
Mondjuk a vízpumpa tényleg nem kell túl gyakran, de Anikónál szokott lenni egy-két fajta.
Előzmény: atompyka (465)
atompyka Creative Commons License 2007.02.20 0 0 465

Érdekes. Pont azon döbbentem rövid RR-es életem alatt, hogy kimegyek Anikóhoz (vagy akár házhoz is hozza), és minden van.

Előzmény: pekka528 (460)
Tie Creative Commons License 2007.02.19 0 0 464

Szia. :)

 

Ha már, akkor egyből lerohanlak.

 

Most fogunk első hidat cserélni, mert nagyon gyanús, hogy a régi görbe.

A hosszú féltengelynek ugye csak ki-be szabad lötyögnie, fel-le semmi szín alatt nem, ugye?

 

Mer az enyém lötyög.

Valszeg ettől feszül be, majd törik el rövid idő alatt a féltengelycsuklóm is rendszeresen, jól sejtem?

(meg valszeg a lötyögő féltengellyel együtt lötyögő féltengelycsukló rázza a kormányt is, mert már minden gömbfejet, lengéscsillapítót, és kormánylengéscsillapítót is kicseréltünk, és a gumik, felnik is rendben vannak)

Előzmény: Lozsa (463)
Lozsa Creative Commons License 2007.02.19 0 0 463
Sziasztok újra! Sajna a buzi T-Online szivatott a nettel, és majdnem két hónapig nem volt... De most előkerültem, lehet bombázni a kérdésekkel újra.
b_nagy Creative Commons License 2007.02.19 0 0 462

Udv:

 

Javaslom ezt a helyet. En mar tobbszor rendeltem toluk.

http://www.land-rover-parts-shop.com/

STC4378G

Az ar csak 47 + GB AFA + postakoltseg.

Megbizhato hely es lehet fizetni PAYPAL-lal

Udv: Barna

Előzmény: pekka528 (460)
Tie Creative Commons License 2007.02.19 0 0 461

http://www.roverparts.com/ProductList.cfm?vehicle=D2&category=ENGINE&Search=water+pump&PartNumber=&imageField.x=0&imageField.y=0

 

három darabot mutat. az egyik 100, a másik 180, a harmadik 240dollár.

 

Egyik se valami borzasztó összeg egy vízpumpáért.

Előzmény: pekka528 (460)
pekka528 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 460
Igen, ezt a kettőt tudtam. Az egyik helyen nagynehezen felvették, elég horror árat mondtak, a másikon meg azóta is hívnak vissza...
A multirak meg nem aktív weboldal...
Hát ilyen szomorú a Land Roverek világa???
Jaaa! Nincs nagyon alkatrészkereskedés, mert ritkán kell :)
Holnap megpróbálom a multirakot -ot felhívni.
Köszi!
Előzmény: elf (457)
elf Creative Commons License 2007.02.19 0 0 459
Helyes.
Előzmény: Alfred (458)
Alfred Creative Commons License 2007.02.19 0 0 458

elf:
És van egy új versenyző is!

 

Land Rover gyári és utángyártott
alkatrészek, Bearmach kiegészítők.

Multirak Kft.

277-3846
70-219-0813

Skype: Multirak kft.

Bp. 1044 Váci út 40.

 www.multirak.hu eorygabor@multirak.hu

Előzmény: elf (457)
elf Creative Commons License 2007.02.19 0 0 457
Olyan nagyon nagy valasztek nincs.
Landy-car vagy Lan-drive.
Előzmény: pekka528 (456)
pekka528 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 456
Sziasztok!
Sajnos megmihálylott a vízpumpa a Discoban, úgyhogy vennem kellene egy másikat.
Kit javasoltok, hol vegyem meg? / 1996 3.9i/
Köszi szépen!
Tie Creative Commons License 2007.02.18 0 0 455
Szép kis Lightweight. :)
Előzmény: Yogi (454)
Yogi Creative Commons License 2007.02.18 0 0 454
LANDROVER 88 HALF TON, r.v. 1968, commando car, žavostranné riadenie, kamuflហIraq 1970:

kutisz Creative Commons License 2007.02.14 0 0 453
Üdv Mindenki!
Komplett olajcserét végeztettem a gépen, azonban lett egy problémám! (Nem biztos, hogy az olajcserével függ össze.) Fémes, csörgő hang hallatszik az automata váltó környékéről (főleg alapjáraton), és a helyi szerelő nem tudta bezonosítani a hang helyét (hiába, ez vidék!). Az olaj az előírt minőségű volt. Félek, hogy a váltóban adta meg magát valami. Esetleg ötltek?
Kecskemadár Creative Commons License 2007.02.13 0 0 452

"Egy újszülöttnek minden vicc új"
Ha ismeritek elnézést, ha nem akkor örülök,hogy közreadhatom: találtam egy címet:

 

http://green-oval.com/joomla/index.php

 

Defi,  RR  Rave, ill. Microcat .
Teljes alkatrész katalógusok, service manual, workshop manual, meg amit akartok. Daemon Tools-al virtuális CD- meghajtót kell installálni, utána mehet minden. A letöltéseknél teljesen részletes adatbázisok.
Üdv mindenkinek!

Alfred Creative Commons License 2007.02.08 0 0 451

Előkerült az ellopott száztizes!

 

Az albumba föltettem a képeket! www.mlre.hu


A történet ennyi:
Délelőtt telefonáltak a bicskei rendőrkapitányságról Nagy Sanyinak, hogy megtalálták az autóját, és egy járőr őrzi az Etyek melletti Botpusztán, ami egy orosz katonai laktanya volt, most pedig lakóteleppé alakították a tisztiházait.
A rendőrök meg úgy találták meg, hogy a lakók megunták, hogy a cigányok már egy hónapja ott parkolnak a lopott autóval, ezért kihívták a rendőrséget.
A Land Rovernek kihúzták a zárát, a kormány burkolatot alul letépték, a gyujtáskapcsolót egyben letépték.
Sajnos a bal elejével valószínűleg tuskónak mentek, de olyan sebesen, hogy az alváz a bal első kitámasztó rögzítésénél megrogyott, ezért a bal első ajtó sem záródik teljesen.
Az ütközéskor repülhetett ki a jobb első lámpa is, összegyűrődött a jó erős galvanizált lökhárító, és a bal első sárhányó, valamint most az első híd beleér a panhard rúd baloldali felső rögzítésébe.
Végül is a helyszínelés után kapott öt liter gázolajat, húztam két percet, aztán saját lábán ment haza. A vicces az, hogy Nagy Sanyi állította, hogy soha nem megy kilencvennél gyorsabban, hát kiderült, hogy kicsit csal az órája, mert százöttel repesztett előttem az autópályán! :o)

A képeken látható a rendszám nélküli utánfutó is, kifejezetten rafinált megoldással. A környékbeli erdőkben használnak ilyen lopott autókat a cigányok, és ott menekülnek a rendőri üldözések elől. A pótkocsi kapcsolókarjára ráütnek egy darab - ez esetben kipufogó - csövet, annak a végére egy madzagot kötnek, arra egy MTZ traktor hidraulika cső darabját kötik. Amikor a keskeny erdei úton suhannak a lopott autóval, teli lopott holmival, és már-már utólérik őket a rendőrök, akkor megrántják a madzagot bent az utastérben, mire a pótkocsi leakad, és a közegek percekig cibálhatják el az útból, közben meg a cigányok jól kereket oldhatnak...

kutisz Creative Commons License 2007.02.07 0 0 450
Üdv Mindenkinek!
Szomorú vagyok, mert valószínűleg meg kell válnom az autómtól! Olyan munkahelyem lett, ami nulla szabadidővel jár, és így nem lesz időm foglalkozni vele, azt meg nem akarom, hogy csak úgy álljon a garázsban. A gép RR 1984/1991 3.9V8, óra szerint 190000km-rel. Én augusztusban vettem, de nem mentem vele 3000km-t. Amit megcsináltattam rajta: üzemanyagszivattyú kicserélve, hátsó ablak kicserélve (a keret is tökéletes állapotban van, semmi rohadás), gyujtéselosztó, kábelek, gyertyák cserélve. Motorolaj, olajszűrő, váltóolaj, difiolaj frissen cserélve. Minden ékszíj frissen cserélve (macskakaland), belső tetőkárpit cserélve. Amit még kellene: jobb első sárvédő meghúzva, azt cserélni kellene, bal első teleszkóptorony elrohadva, cserélni kellne (ezt, és a másik oldalra valót is tudom adni hozzá újban). A gyújtáson kellene még állítani egy kicsit, de ezt nálunk senki sem vállalta (sajnos ez vidék!). Tie egy régebbi hozzászólásában említette, hogy ismeri a kocsit, talán az előéletéről is tud valamit mondani. Én a rövid együttlét alatt meg voltam vele elégedve. Ha valakit érdekel: kutisz kukac vodafone.hu
elf Creative Commons License 2007.02.07 0 0 449
Van/volt ilyen idahaza tobb is.
Jar a klubba neha egy autoepito/szerelo ember, o csinalt ilyet.
Most nem ugrik be a neve, Sztriko Jancsi tudja.
Előzmény: Tie (448)
Tie Creative Commons License 2007.02.07 0 0 448

Azannyaszencségit, ez mehet, mint a veszedelem:

 

http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-Based-Hybrid-Trials-Buggy-Rover-V8_W0QQitemZ320079944706QQihZ011QQcategoryZ29748QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Semmi súly, 3.5 V8-cal. Bolond!!!! :))

elf Creative Commons License 2007.02.06 0 0 447
Keressetek ra a "horcsog az automban" topicra.
Tanulsagos. :))))
Előzmény: thoosh (446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!