Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hakapeci Creative Commons License 2007.04.02 0 0 518
hali vnyóc! én is új vagyok a placcon de nekemm volt 1 pont ilyen ótóm 90' ben teljesen jó volt 110 loerő körül volt  semmi extra csak ment--üdv haka
Előzmény: vnyóc (517)
vnyóc Creative Commons License 2007.04.02 0 0 517

Üdv az Uraknak,szeretnék venni egy olcsó ámde megbizható terepjárót.Ez is felmerült:   http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1150231&command=ugras&screenwidth=1400

 

A motor lomhasgán kivül mik a "sarkallatos" pontok.

Köszönöm és remélem nemsokára itt lehetek:)

Üdv Attila

Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 516
VadLaca:
És menj el, próbálj ki egy Defendert, vezess valamennyit, nehogy a vásárlás után derüljön ki, hogy nem ilyennek képzelted...!
Előzmény: VadLaca (511)
Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 515
VadLaca:
Te tudod, hogy mire vágysz, melyik autónak örülne a lelked.
Ha lakóautót akarsz építeni, vagy kis darusautót, akkor vegyél HCPU-ot, mert a plató helyére bármit ki lehet találni.
Ha klasszikus Land Rover a cél, akkor HT vagy SW.
Előzmény: VadLaca (511)
Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 514
soonó:
"furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket"
Azért, mert nálunk, aki platós autót akar, az ARO-t vesz, aki meg Land Rovert, az SW Defender-t. Ezért nálunk szinte eladhatatlan a kisfülkés-nagyplatós Defi.
Előzmény: soonó (512)
warzsi Creative Commons License 2007.03.29 0 0 513

Sziasztok!

 

Keresek 1990-es 2.4TD RR-hez jobb hátsó ablakemelő motort,hátsó ablakkeretet :) és a nagyobbik fajta ajtót az üzemanyagtank nyílásra! Ez utóbbi fontos lenne!

Ha volna esetleg egy középső műanyag box valakinek ami nem törött ,az is érdekelne.

Nem tudtok véletlenül egy jó szerelőt ajánlani a III. ,IV. ,XIII. kerületben?

 

soonó Creative Commons License 2007.03.29 0 0 512
A Hardtop a használhatóságuk miatt értelemszerűen jóval drágább. A www.mobile.de oldalán viszont furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket
Előzmény: VadLaca (511)
VadLaca Creative Commons License 2007.03.28 0 0 511

Szia Alfred!

 

Köszönöm hogy szenteltél rám néhány percet és válaszoltál a kérdésemre, attól tartok hogy beleszaladok egy olyan darabba amit a megvétel után többet fogok szerelni mint használni. A neten találtam GES-es és Démászos gépeket is, már csak az a kérdés hogy melyik legyen. Mi a véleményed a HCPU-k ról, van több darab belőlük Solymáron, és az áruk is viszonylag kedvező. A Démászosok 500 ropival drágábbak, igaz ezek Hard top-ok.

Üdv VadLaca!

Előzmény: Alfred (510)
Alfred Creative Commons License 2007.03.26 0 0 510
VadLaca:
Vagy GES-es, vagy Démász-os autót fogsz venni. Az előbbi nagyon, az utóbbi kevésbé lehasznált. Az előbbi szinte csak terepen járt tizenkét éven keresztül, az utóbbi, ha szerencsés vagy, igazán keményet csak a szegedi találkozókon terepezett. Mindkettő mögött saját gyári alkatrészes szervízmúlt van, de a vételár kifizetése után még legyen néhány százezer forintod, hogy felújítsd a friss szerzeményt! Belátható mértékű ráfordítás után remek autód lesz!
Előzmény: VadLaca (509)
VadLaca Creative Commons License 2007.03.26 0 0 509

Sziasztok!

 

Én teljesen új vagyok itt nálatok. Ha minden jól megy hamarosan egy DEFENDER boldog tulajdonosa leszek. Nincs nagy tapasztalatom a terepjárók világában, pláne a Defender világában. Tudtok nekem segíteni abban ,hogy mit vizsgáljak meg a vásárlás előtt. Valószínűleg valamelyik cég által leselejtezett darabot tudok majd megvenni, mi a véleményetek ezekről a gépekről. Nagyon leharcoltak? Inkább gyüjtögessek még néhány garast és vegyek valamilyen kevésbé elhasználtat?

Köszönöm a segítségeteket.

Magyar László

Kecskemadár Creative Commons License 2007.03.21 0 0 508

Kedves Lozsa!

Köszönöm, most intézem a csápos emelőre állást, (vagy bakolunk) de pocsék az idő, várnom kell. Majd referálok!

Üdv!

Előzmény: Lozsa (505)
roxymatic Creative Commons License 2007.03.20 0 0 507
Hello mindenkinek! Én még teljesen Új vagyok, Most vettem meg az első Landimet, egy freelander 1,8 3 ajtós 2001/7 modellt. Remélem jó választás volt és bízom benne,hogy találok köztetek olyanokat akik ellátnek majd tapasztalt tanácsokkal! Minden jót!
hakapeci Creative Commons License 2007.03.19 0 0 506
Hali mindenkinek! beléptem a landroveresek közé 1 discoveri  Td5/ II-es(2001) darabbal. kérdésem: hol találok lehetőleg magyar nyelvű műszaki leírást hozzá, mert csak egy német kezelési könyvem van hozzá. szívesen vennék véleményeket erről a darabról, az sem baj ha kicsit fikázzátok, még nem ismerem ezt a modelt köszönettel--haka
Lozsa Creative Commons License 2007.03.15 0 0 505
Gumi biztosan kizárva? Tuti? Az a leggyakoribb szívási ok. Agyat hajtást úgy szoktuk ellenőrizni, hogy auto felemel csápossal, valaki beül beindítja és megforgatja vagy 80-ig akár 100-ig de nem kell tovább, majd kuplung kinyom, motor leállít és hagyni a hajtást lasslunl magától. Ilyenkor motor áll, hajtás nagy része nem forog, tehát kiszűrhetőek a csapágy ill féltengelyzajok. Ha alászedett kormánnyal gyorsítgatod akkor a féltengely jobban kihallatszik. Más ötletem nincsen így hirtelen.
Előzmény: Kecskemadár (500)
Deneveronka Creative Commons License 2007.03.13 0 0 504
Elf:
A motor szétszedését követően derült ki a probléma, miszerint kopás tényleg nincs a hüvelyekben, de a kompressziógyűrű elvert egy-két dugót :(
A motor eleve túlméretes dugókkal van gyárilag szerelve. (tüzoltóautó)
Már minden alkatrész (csapágyak, gyűrűk, stb.) be lett szerezve. Sajnos a dugó problémát csak az alkatrészek megérkezését követően vettük észre, mikor az összerakást megelőzően aprólékos tisztításra kerűltek a darabok. Az elverődés kis mértékü. Kissé kormos is volt a probléma helyén, ezért vettük eszre "későn".

Jelenleg a megoldásra két módot látunk:

1: valahol találni ilyen méretű dugót, (köszi a linket, de ez számomra így drága)
azt a meglévő, már beszerzett és kifizetett alkatrészekkel felújítani.

2: az elverődés mértékéig minden dugót esztergán leszúrni, és vastagabb (cca. 3mm-es) kompresszió gyűrűvel összerakni. (a gond, hogy ilyet sem találunk)

Nincs valakinek bontva ilyen méretű eladó dugója?
Avagy esetleg nem tud valaki valahol a fent leírtaknak megfelelő méretű gyűrűket?

Üdv.
Előzmény: elf (503)
elf Creative Commons License 2007.03.12 0 0 503

Deveronka:

Mibol gondolod hogy tulmeretes kell neked?

 

Oszinten szolva, nem nagyon hiszem hogy fogsz talalni, nem szokott olyan kopas lenni ott ami miatt ezt a motort furni kene.

 

Amugy nem tul draga egy ilyen szett, gyurukkel csapszegekkel:

http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rimmer?findpart&PartID=RB7246-020&Page=land-rover/range-rover/eng-v8

 

 

Előzmény: Deneveronka (502)
Deneveronka Creative Commons License 2007.03.12 0 0 502
Sziasztok!

Szükségem lenne Range Rover 3.5 V8 motorhoz bontott +020" dugattyúra.

Tudna valaki segíteni?

ÜDV.
bdcooper2006 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 501
Sziasztok!
egy 1996-os 2.5 DSE Range-om van.
a problémám az, hogy iszonyatosan zúg belül az autó, kicseréltem már a motort tartó és sebváltót tartó gumibakokat is, de nem szünt meg!
a kipúfógó nem ér a kasztnihoz sehol .... van valakinek valamilyen ötlete mitől lehet ez a zúgás az autó belsejében?...
keresek bal oldali első ajtóba ablakemelő szerkezetet .. jobb oldali elsőbe meg központi zárat..:)
ha valaki tud segíteni a zúgással kapcsolatban előre is köszönöm ...
Kecskemadár Creative Commons License 2007.03.12 0 0 500

Helló Lozsa!

Ha  tudnál v.mi jó tanáccsal szolgálni...

1.8 benzines Freelanderről van szó. A jobb első kerék felől pár napja hallható sustorgás, elég zavaró de nem igazán csapágyhang. Fékpofa, gumihang kizárva. A kérdés az, hogy szétszerelés nélkül hogyan lehetne kiszűrni, hogy csapágy, vagy kihajtás adja a hangot? Felemelve megforgatni a jobb első kereket a hajtáslánc miatt nem tudom. Nem szeretnék feleslegesen kidobni 20-40 rongyot csapágyra.

 

Üdv!

Kecskemadár

Előzmény: Lozsa (499)
Lozsa Creative Commons License 2007.03.11 0 0 499
Ja, igaz a csavarok sajna elég szarul vannak kitalálva, mivel alig pár menet tart az alu hengerfejben. Érdemes őket kicserélni egy menetes szárból vágott hosszabb darabra. A poén az, hogy a lyukba 2x olyan hosszú csavar is elfér... A lényeg, hogy húzd bele amilyen mélységig megy és utána vágd vissza a hosszát, de pontosan ám, mert ha hosszú akkor meg a szelepfedél fog kitámasztani...
Előzmény: Zöldlomb (498)
Zöldlomb Creative Commons License 2007.03.10 0 0 498

Kedves Lozsa!

Szóval a bringa egy 300-as 110-es. A himbatengely törésének körülményei közt szerepelt az, hogy a tengelyt leszorító kengyelek közül kettő ki jelentősen ki volt nyalódva, az egyik ráadásul el is tört. A távtartó rugók egyike is eltört, és a hengerfejhez rögzítő csavarok közül kettő ki volt nyalódva, amivel szenvedtem eleget. Hogy ezek az okozói-e a hibának,vagy következményei az amúgy viseltes vezérmű szíjnak, azt nem tudom.

Ha adsz pakolási és egyéb üzemeltetési tippeket, szívesen veszem. Tényleg.

Üdv, Zl

Előzmény: Lozsa (496)
thoosh Creative Commons License 2007.03.10 0 0 497
Ha az Classic Renge, akkor biztos jó.
Előzmény: Ivwi (495)
Lozsa Creative Commons License 2007.03.09 0 0 496
Milyen gyakori? Gyakorlatilag normál esetben sosincs. Nem tudom melyik motorról beszélünk, de ha 300-as akkor csak ha a vezérlés elmegy (pl szíjszakadás, lefogazódás stb...) ilyenkor is inkább a szelepemelők hajlanak el amit viszont frankón ki lehet egyengetni, egy két himbatörés pedig nem a világ szerintem. Legalábbis ahhoz képest, hogy más autóknál csúnyán össze tudja gubancolni a szelepeket is. TD5-ös motornál egy alkalommal volt himbatörés, de az pedig gyári hibás volt egyértelműen. Magától tuti nem törik l, tehát ez nem az ok hanem az okozat. Amúgy ha megmondod miféle járgányról van szó akkor segítek, hogy mit vigyél magaddal. Légszűrőt, kardáncsuklót mindenféleképpen, ill hátsó fékbetétet, mivel a belső sokkal hamarabb kopnak el.
Előzmény: Zöldlomb (492)
Ivwi Creative Commons License 2007.03.09 0 0 495

Ha minden igaz Rangen volt.

Akkor nem jó?

Előzmény: thoosh (494)
thoosh Creative Commons License 2007.03.09 0 0 494
Próbáld fel egy defire, ha arra jó, Neked is jó lesz :-)
Előzmény: Ivwi (493)
Ivwi Creative Commons License 2007.03.09 0 0 493

Halli!

 

Tudja valaki, hogy ez a méretű felni jó-e egy 98'-as Disco I-re??

16-os 7JKx16H2  5x165.1x117.5 osztókörű

 

Üdw: Ivwi

(úgy csillog a generátorom, hogy csak na!!!! :)

Zöldlomb Creative Commons License 2007.03.06 0 0 492

 

Kedves Hozzáértők!

 

Nekem is most tört el januárban a himbatengelyem. Nekem nem kevés időbe telt, bár én magam csináltam javarészt. Aztán pedig Szíjjártó úr brigádja fejezte be a vezérlés helyretételével.

Szóval arra keresnék választ, hogy mitől lehet ez, és milyen gyakori dolog lehet ez. Fontos lenne tudnom, mert hosszabb időre készülök a messzeségbe, és szeretném tudni, hogy milyen anyagokat készletezzek be magamnak. Meg hogy mire figyeljek, hogy az ilyen dolgokat hogyan tudnám megelőzni...

Várom a válaszokat és ötleteket,

m

Yogi Creative Commons License 2007.03.04 0 0 491
Ehhe...
Most látom csak: itt az eredeti hirdetés, az még jobb...
Előzmény: elf (490)
elf Creative Commons License 2007.03.04 0 0 490

Az.

És rossz üzletember.

 

Előzmény: Yogi (489)
Yogi Creative Commons License 2007.03.03 0 0 489

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!