Remélem, nincs vasúti alkalmazott alakú pokémon, mert ha igen.... Akkor némi hackeléssel, a vonatkozó mobilalkalmazások felületére varázsolt virtuális elemek lehetnek a kamera által látott valóságos elemek pokémonizált változatai. És máris megkezdődik a csoportos vadászat a pokémonnak látszó kallerre... :) (Pszt, nem elmondani!)
OFF Jut eszembe, olvastam nemrég egy cirillbetűs cikket, ahol a cikkíró a jelenséget korábban sosem tapasztaltként írta le, mármint hogy ilyen tömegesen, emberek még sosem élték meg a virtuális valóságot. Nem a fenét, csak régebben ezt nem pokémonvadászatnak hívtuk, hanem delíriumnak. ON
Nem egész szabatos a megfogalmazásod: az "elsőbbségadás kötelező" tábla a másik útvonalon közlekedő járműveknek adandó elsőbbséget írja elő. Amely példákat felsorolsz, azok az azonos útvonalon közlekedőknek (kanyarodáskor), gyalogosnak, illetve megkülönböztető jelzést használó járműveknek adandó elsőbbségek (nem tábla alapján).
Ezen a járaton nincs első- és másodosztály, csak csoportoknak és egyéni utazóknak fenntartot helyek, de komfortfokozatbeli különbség nincs köztük. Május-júniusban sokat esik és némileg párás is az idő, de nem jellemző a monszun-szerű csapadék. Az esernyők pedig a személyzeté, külön esernyőrőket max. a csúcsluxus Seven Stars és Aru Ressha utasai kapnak.
Nézzünk analógiát a közútról, mert ott világosabbak a szabályok. Elsőbbség táblánál meg kell győződni, hogy nem jön-e, stb.
Ha az elsőbbség tábla alatt ott egy lámpa zöld fénye, akkor meg kell? Nem. Az elsőbbségadás kötelező tábla érvényét veszti.
Ha villog a fehér, akkor azok a szabályok, amelyek a villogó fehér nélküli átjáróra vonatkoznak, érvényüket vesztik.
Egy utolsó gondolat még:
Pontosan erre a válaszra számítottam Tőled és ezt, mint pozitívum mondom. :-))))
De folytassuk az analógiádat:
Azt írod, hogy a lámpa zöld fénye mellett az elsőbbségadás kötelező tábla érvényét veszti. Elvileg igen, de mégis megadod az elsőbbséget kanyarodáskor a gyalogosnak, mégis megadod balrakanyarodáskor az elsőbbséget a szembejövőnek, mégis megadod az elsőbbséget a megkülönböztető jelzést adó gépjárműnek. Pedig az elsőbbségadás kötelező tábla érvényét vesztette...
Vér nem folyik a videón, de mivel a következmény ismerjük, így lehet borzongani. De jó lenne, ha sokan elgondolkodnának egy kicsikét, mielőtt odamennek.
Miért? A pokolgép talán a legrosszabb eset, ezért abból indulnak ki a TEK-esek! A házi bomba vagy a kamu bomba vagy a ténylegesen ottfelejtett csomag sokkal egyszerűbb eset.
A járművek eleinte 4-4, majd 2015. július 18-tól 5 illetve 4 kocsival közlekednek.
A mv. felőli oldalon egy, a tőle jobbra ülő előtt pedig két esernyőt látok. Különösen nedves a klíma az adott viszonylaton, vagy teszem azt, a személyzet hivatott biztosítani a kirándulócsoport első osztályra befizetett tagjainak az esővédelmét, a végállomásra történő megérkezés és a taxiba szállás között?
Konkrétan egy kétéltűvel húznak át a kerékesztergán pl. egy komplett rj szerelvényt, mozdonyostól, mindenestől. Az asszem 491 tonna. És ez nem kísérlet, meg bemutató, hanem az uncsi napi rutin.
Egy unimóka is simán mozgat sokszáz tonna elegyet, sínen.
Megnézted, miket linkelt be hmsoft?
Basszus, komplett mélyrepülés, vépeti, meg a kend szárnyalásai adják a fórum posztjainak zömét.
Az esetek szinte mindegyikében nem fehér a fénysorompó, hanem sötét, amikor jön a vonat.
Amúgy közúton is van hülyeség, mert amióta nem lehet nyilas zöld ott, ahol zebrát keresztez, az nem egyértelmű, hogy ha nekem telezöld van, és balra kanyarodnék, akkor a szembejövőnek zöld van-e vagy piros.
>Érvényes. hogyne. csak tessék sorba állni gyorsvonati pótjegyért. ...
Budapest bepróbálkozik a MÁV-nál, hogy a 3-as metró felújítása (leállítása) idejére engedje föl a Budapest bérleteseket a gyorsokra-IC-kre Bp közig határán belül.
Na szóval azt elhiszem készségesen, hogy ez a masina vontatni tud, de hogy induláskor volt hátulról egy kis rásegítés, az is tuti. Amennyit repked a szerelvény körül a kamera, pont az indulás pillanataiban mutat teljesen használhatatlan közeli képeket és mikrofonhang sincs... Vajon miért? Nem, nem vagyok összeesküvés-elmélet hívő, de pont a környéken volt egy nagy piros mozdony is:
Inkább egy kicsi piros mozdony. 0:30-nál látszik, 1:36-nál már nem.
Régen nem volt összhangban. Azóta változott a helyzet, a vasútnak felelősséget kell vállalnia, hogy ha fehéren villog, akkor nem jön a vonat. Olvasd el a KRESzT és értelmezd helyesen :-)
Értelmeztem: a fehér fény engedélyezi a továbbhaladást. De az is benne van, hogy "A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad".
Később az is benne van, hogy
39. § (3) A vasúti átjáró előtt a 98., 99., 99/a. vagy 99/b. ábra szerinti jelzésnél, vagy a megállás helyét jelző útburkolati jel előtt meg kell állni, ha
a) bármely irányból vasúti jármű közeledik
Az ábrák a különböző Andráskeresztek, ami minden fényjelző felett ott van.