Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elf Creative Commons License 2007.04.12 0 0 528
Goodyear MT/R van valamilyen peres meretben, az Mk3 Range demoautokon is az volt.
De SZVSZ jobban jarsz ha veszel valami kisebb felnit, ha lehet.

Melyik Disco? 2 vagy 3?
Előzmény: Csuhás (527)
Csuhás Creative Commons License 2007.04.12 0 0 527
Sziasztok! A discom nyári gumija 255/55R19. Létezik ilyen méretben valami terep mintázat? Hol, mennyiért? Tudna valaki ötleteket adni? Valami BFG MT gumit gondoltam.
ValamiAllat Creative Commons License 2007.04.07 0 0 526
Kellemes offródos húsvétot mindenkinek!:-)
atompyka Creative Commons License 2007.04.04 0 0 525
eküttem...
Előzmény: vnyóc (524)
vnyóc Creative Commons License 2007.04.04 0 0 524
Előzmény: atompyka (523)
atompyka Creative Commons License 2007.04.04 0 0 523

Nem az enyém az autó, régebben fenn volt a használtautón, de már nincs, viszont még eladó. Ha adsz egy mélcímet, kapsz egy telszámot. Amúgy Vépen van.

De arra számíts, hogy tényleg le van lakva. Viszont pöccre indult az akkor berakott akksival, bár nem jár túl szépen (állítólag ezen javított azóta a srác, mióta én próbáltam).

Cserébe 18 körül van az éves kötelezője. :-)

Előzmény: vnyóc (522)
vnyóc Creative Commons License 2007.04.03 0 0 522
Megnézném.....Merrre induljak?
Előzmény: atompyka (520)
ValamiAllat Creative Commons License 2007.04.03 0 0 521
Szervusztok LR fanok!
Sikerült végigolvasnom az összes hozzászólást, amelyek alapján azt a következtetést vontam le, hogy az LR típusai a legjobb, de sokak által el nem ismert terepjárók.:-) Magam is elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy egy LR boldog tulajdonosává váljak, azonban..... szeretnék olvasni a defikről egy szép korrekt (nem totálsár!) leírást. Olyasmire gondolok, mint például típusismertető (ha lehet magyarul, mert külföldiül annyira nem megy) persze részletesen (erőforrás, meghajtás, erőátvitel, kaszni, elektronika, típushibák, átalakíthatóság, stb, etc...) Ha valaki tudna ajánlani ilyen irányú olvasmányt, azt megköszönném. Lehetőleg internet alapúra gondolnék, ergo egy-két link jól jönne.:-)
Üdv: VÁ
atompyka Creative Commons License 2007.04.03 0 0 520

Tudok egy '79-est 300-ért...

Kicsit le van lakva, de megy. :-)

Előzmény: vnyóc (519)
vnyóc Creative Commons License 2007.04.02 0 0 519
Köszi,megnéztem ma ....Papir gondjai vannak "erösen".......Néha az asszony is használná ö meg nem az a kimagyarázós fajta:)
Előzmény: hakapeci (518)
hakapeci Creative Commons License 2007.04.02 0 0 518
hali vnyóc! én is új vagyok a placcon de nekemm volt 1 pont ilyen ótóm 90' ben teljesen jó volt 110 loerő körül volt  semmi extra csak ment--üdv haka
Előzmény: vnyóc (517)
vnyóc Creative Commons License 2007.04.02 0 0 517

Üdv az Uraknak,szeretnék venni egy olcsó ámde megbizható terepjárót.Ez is felmerült:   http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1150231&command=ugras&screenwidth=1400

 

A motor lomhasgán kivül mik a "sarkallatos" pontok.

Köszönöm és remélem nemsokára itt lehetek:)

Üdv Attila

Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 516
VadLaca:
És menj el, próbálj ki egy Defendert, vezess valamennyit, nehogy a vásárlás után derüljön ki, hogy nem ilyennek képzelted...!
Előzmény: VadLaca (511)
Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 515
VadLaca:
Te tudod, hogy mire vágysz, melyik autónak örülne a lelked.
Ha lakóautót akarsz építeni, vagy kis darusautót, akkor vegyél HCPU-ot, mert a plató helyére bármit ki lehet találni.
Ha klasszikus Land Rover a cél, akkor HT vagy SW.
Előzmény: VadLaca (511)
Alfred Creative Commons License 2007.03.30 0 0 514
soonó:
"furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket"
Azért, mert nálunk, aki platós autót akar, az ARO-t vesz, aki meg Land Rovert, az SW Defender-t. Ezért nálunk szinte eladhatatlan a kisfülkés-nagyplatós Defi.
Előzmény: soonó (512)
warzsi Creative Commons License 2007.03.29 0 0 513

Sziasztok!

 

Keresek 1990-es 2.4TD RR-hez jobb hátsó ablakemelő motort,hátsó ablakkeretet :) és a nagyobbik fajta ajtót az üzemanyagtank nyílásra! Ez utóbbi fontos lenne!

Ha volna esetleg egy középső műanyag box valakinek ami nem törött ,az is érdekelne.

Nem tudtok véletlenül egy jó szerelőt ajánlani a III. ,IV. ,XIII. kerületben?

 

soonó Creative Commons License 2007.03.29 0 0 512
A Hardtop a használhatóságuk miatt értelemszerűen jóval drágább. A www.mobile.de oldalán viszont furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket
Előzmény: VadLaca (511)
VadLaca Creative Commons License 2007.03.28 0 0 511

Szia Alfred!

 

Köszönöm hogy szenteltél rám néhány percet és válaszoltál a kérdésemre, attól tartok hogy beleszaladok egy olyan darabba amit a megvétel után többet fogok szerelni mint használni. A neten találtam GES-es és Démászos gépeket is, már csak az a kérdés hogy melyik legyen. Mi a véleményed a HCPU-k ról, van több darab belőlük Solymáron, és az áruk is viszonylag kedvező. A Démászosok 500 ropival drágábbak, igaz ezek Hard top-ok.

Üdv VadLaca!

Előzmény: Alfred (510)
Alfred Creative Commons License 2007.03.26 0 0 510
VadLaca:
Vagy GES-es, vagy Démász-os autót fogsz venni. Az előbbi nagyon, az utóbbi kevésbé lehasznált. Az előbbi szinte csak terepen járt tizenkét éven keresztül, az utóbbi, ha szerencsés vagy, igazán keményet csak a szegedi találkozókon terepezett. Mindkettő mögött saját gyári alkatrészes szervízmúlt van, de a vételár kifizetése után még legyen néhány százezer forintod, hogy felújítsd a friss szerzeményt! Belátható mértékű ráfordítás után remek autód lesz!
Előzmény: VadLaca (509)
VadLaca Creative Commons License 2007.03.26 0 0 509

Sziasztok!

 

Én teljesen új vagyok itt nálatok. Ha minden jól megy hamarosan egy DEFENDER boldog tulajdonosa leszek. Nincs nagy tapasztalatom a terepjárók világában, pláne a Defender világában. Tudtok nekem segíteni abban ,hogy mit vizsgáljak meg a vásárlás előtt. Valószínűleg valamelyik cég által leselejtezett darabot tudok majd megvenni, mi a véleményetek ezekről a gépekről. Nagyon leharcoltak? Inkább gyüjtögessek még néhány garast és vegyek valamilyen kevésbé elhasználtat?

Köszönöm a segítségeteket.

Magyar László

Kecskemadár Creative Commons License 2007.03.21 0 0 508

Kedves Lozsa!

Köszönöm, most intézem a csápos emelőre állást, (vagy bakolunk) de pocsék az idő, várnom kell. Majd referálok!

Üdv!

Előzmény: Lozsa (505)
roxymatic Creative Commons License 2007.03.20 0 0 507
Hello mindenkinek! Én még teljesen Új vagyok, Most vettem meg az első Landimet, egy freelander 1,8 3 ajtós 2001/7 modellt. Remélem jó választás volt és bízom benne,hogy találok köztetek olyanokat akik ellátnek majd tapasztalt tanácsokkal! Minden jót!
hakapeci Creative Commons License 2007.03.19 0 0 506
Hali mindenkinek! beléptem a landroveresek közé 1 discoveri  Td5/ II-es(2001) darabbal. kérdésem: hol találok lehetőleg magyar nyelvű műszaki leírást hozzá, mert csak egy német kezelési könyvem van hozzá. szívesen vennék véleményeket erről a darabról, az sem baj ha kicsit fikázzátok, még nem ismerem ezt a modelt köszönettel--haka
Lozsa Creative Commons License 2007.03.15 0 0 505
Gumi biztosan kizárva? Tuti? Az a leggyakoribb szívási ok. Agyat hajtást úgy szoktuk ellenőrizni, hogy auto felemel csápossal, valaki beül beindítja és megforgatja vagy 80-ig akár 100-ig de nem kell tovább, majd kuplung kinyom, motor leállít és hagyni a hajtást lasslunl magától. Ilyenkor motor áll, hajtás nagy része nem forog, tehát kiszűrhetőek a csapágy ill féltengelyzajok. Ha alászedett kormánnyal gyorsítgatod akkor a féltengely jobban kihallatszik. Más ötletem nincsen így hirtelen.
Előzmény: Kecskemadár (500)
Deneveronka Creative Commons License 2007.03.13 0 0 504
Elf:
A motor szétszedését követően derült ki a probléma, miszerint kopás tényleg nincs a hüvelyekben, de a kompressziógyűrű elvert egy-két dugót :(
A motor eleve túlméretes dugókkal van gyárilag szerelve. (tüzoltóautó)
Már minden alkatrész (csapágyak, gyűrűk, stb.) be lett szerezve. Sajnos a dugó problémát csak az alkatrészek megérkezését követően vettük észre, mikor az összerakást megelőzően aprólékos tisztításra kerűltek a darabok. Az elverődés kis mértékü. Kissé kormos is volt a probléma helyén, ezért vettük eszre "későn".

Jelenleg a megoldásra két módot látunk:

1: valahol találni ilyen méretű dugót, (köszi a linket, de ez számomra így drága)
azt a meglévő, már beszerzett és kifizetett alkatrészekkel felújítani.

2: az elverődés mértékéig minden dugót esztergán leszúrni, és vastagabb (cca. 3mm-es) kompresszió gyűrűvel összerakni. (a gond, hogy ilyet sem találunk)

Nincs valakinek bontva ilyen méretű eladó dugója?
Avagy esetleg nem tud valaki valahol a fent leírtaknak megfelelő méretű gyűrűket?

Üdv.
Előzmény: elf (503)
elf Creative Commons License 2007.03.12 0 0 503

Deveronka:

Mibol gondolod hogy tulmeretes kell neked?

 

Oszinten szolva, nem nagyon hiszem hogy fogsz talalni, nem szokott olyan kopas lenni ott ami miatt ezt a motort furni kene.

 

Amugy nem tul draga egy ilyen szett, gyurukkel csapszegekkel:

http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rimmer?findpart&PartID=RB7246-020&Page=land-rover/range-rover/eng-v8

 

 

Előzmény: Deneveronka (502)
Deneveronka Creative Commons License 2007.03.12 0 0 502
Sziasztok!

Szükségem lenne Range Rover 3.5 V8 motorhoz bontott +020" dugattyúra.

Tudna valaki segíteni?

ÜDV.
bdcooper2006 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 501
Sziasztok!
egy 1996-os 2.5 DSE Range-om van.
a problémám az, hogy iszonyatosan zúg belül az autó, kicseréltem már a motort tartó és sebváltót tartó gumibakokat is, de nem szünt meg!
a kipúfógó nem ér a kasztnihoz sehol .... van valakinek valamilyen ötlete mitől lehet ez a zúgás az autó belsejében?...
keresek bal oldali első ajtóba ablakemelő szerkezetet .. jobb oldali elsőbe meg központi zárat..:)
ha valaki tud segíteni a zúgással kapcsolatban előre is köszönöm ...
Kecskemadár Creative Commons License 2007.03.12 0 0 500

Helló Lozsa!

Ha  tudnál v.mi jó tanáccsal szolgálni...

1.8 benzines Freelanderről van szó. A jobb első kerék felől pár napja hallható sustorgás, elég zavaró de nem igazán csapágyhang. Fékpofa, gumihang kizárva. A kérdés az, hogy szétszerelés nélkül hogyan lehetne kiszűrni, hogy csapágy, vagy kihajtás adja a hangot? Felemelve megforgatni a jobb első kereket a hajtáslánc miatt nem tudom. Nem szeretnék feleslegesen kidobni 20-40 rongyot csapágyra.

 

Üdv!

Kecskemadár

Előzmény: Lozsa (499)
Lozsa Creative Commons License 2007.03.11 0 0 499
Ja, igaz a csavarok sajna elég szarul vannak kitalálva, mivel alig pár menet tart az alu hengerfejben. Érdemes őket kicserélni egy menetes szárból vágott hosszabb darabra. A poén az, hogy a lyukba 2x olyan hosszú csavar is elfér... A lényeg, hogy húzd bele amilyen mélységig megy és utána vágd vissza a hosszát, de pontosan ám, mert ha hosszú akkor meg a szelepfedél fog kitámasztani...
Előzmény: Zöldlomb (498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!