Sziasztok! A discom nyári gumija 255/55R19. Létezik ilyen méretben valami terep mintázat? Hol, mennyiért? Tudna valaki ötleteket adni? Valami BFG MT gumit gondoltam.
Nem az enyém az autó, régebben fenn volt a használtautón, de már nincs, viszont még eladó. Ha adsz egy mélcímet, kapsz egy telszámot. Amúgy Vépen van.
De arra számíts, hogy tényleg le van lakva. Viszont pöccre indult az akkor berakott akksival, bár nem jár túl szépen (állítólag ezen javított azóta a srác, mióta én próbáltam).
Szervusztok LR fanok! Sikerült végigolvasnom az összes hozzászólást, amelyek alapján azt a következtetést vontam le, hogy az LR típusai a legjobb, de sokak által el nem ismert terepjárók.:-) Magam is elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy egy LR boldog tulajdonosává váljak, azonban..... szeretnék olvasni a defikről egy szép korrekt (nem totálsár!) leírást. Olyasmire gondolok, mint például típusismertető (ha lehet magyarul, mert külföldiül annyira nem megy) persze részletesen (erőforrás, meghajtás, erőátvitel, kaszni, elektronika, típushibák, átalakíthatóság, stb, etc...) Ha valaki tudna ajánlani ilyen irányú olvasmányt, azt megköszönném. Lehetőleg internet alapúra gondolnék, ergo egy-két link jól jönne.:-) Üdv: VÁ
VadLaca: Te tudod, hogy mire vágysz, melyik autónak örülne a lelked. Ha lakóautót akarsz építeni, vagy kis darusautót, akkor vegyél HCPU-ot, mert a plató helyére bármit ki lehet találni. Ha klasszikus Land Rover a cél, akkor HT vagy SW.
soonó: "furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket" Azért, mert nálunk, aki platós autót akar, az ARO-t vesz, aki meg Land Rovert, az SW Defender-t. Ezért nálunk szinte eladhatatlan a kisfülkés-nagyplatós Defi.
Keresek 1990-es 2.4TD RR-hez jobb hátsó ablakemelő motort,hátsó ablakkeretet :) és a nagyobbik fajta ajtót az üzemanyagtank nyílásra! Ez utóbbi fontos lenne!
Ha volna esetleg egy középső műanyag box valakinek ami nem törött ,az is érdekelne.
Nem tudtok véletlenül egy jó szerelőt ajánlani a III. ,IV. ,XIII. kerületben?
A Hardtop a használhatóságuk miatt értelemszerűen jóval drágább. A www.mobile.de oldalán viszont furcsa ,hogy a németeknél a platós 2 személyeseket pont annyiért árulják, mint 110 SW-ket
Köszönöm hogy szenteltél rám néhány percet és válaszoltál a kérdésemre, attól tartok hogy beleszaladok egy olyan darabba amit a megvétel után többet fogok szerelni mint használni. A neten találtam GES-es és Démászos gépeket is, már csak az a kérdés hogy melyik legyen. Mi a véleményed a HCPU-k ról, van több darab belőlük Solymáron, és az áruk is viszonylag kedvező. A Démászosok 500 ropival drágábbak, igaz ezek Hard top-ok.
VadLaca: Vagy GES-es, vagy Démász-os autót fogsz venni. Az előbbi nagyon, az utóbbi kevésbé lehasznált. Az előbbi szinte csak terepen járt tizenkét éven keresztül, az utóbbi, ha szerencsés vagy, igazán keményet csak a szegedi találkozókon terepezett. Mindkettő mögött saját gyári alkatrészes szervízmúlt van, de a vételár kifizetése után még legyen néhány százezer forintod, hogy felújítsd a friss szerzeményt! Belátható mértékű ráfordítás után remek autód lesz!
Én teljesen új vagyok itt nálatok. Ha minden jól megy hamarosan egy DEFENDER boldog tulajdonosa leszek. Nincs nagy tapasztalatom a terepjárók világában, pláne a Defender világában. Tudtok nekem segíteni abban ,hogy mit vizsgáljak meg a vásárlás előtt. Valószínűleg valamelyik cég által leselejtezett darabot tudok majd megvenni, mi a véleményetek ezekről a gépekről. Nagyon leharcoltak? Inkább gyüjtögessek még néhány garast és vegyek valamilyen kevésbé elhasználtat?
Hello mindenkinek! Én még teljesen Új vagyok, Most vettem meg az első Landimet, egy freelander 1,8 3 ajtós 2001/7 modellt. Remélem jó választás volt és bízom benne,hogy találok köztetek olyanokat akik ellátnek majd tapasztalt tanácsokkal! Minden jót!
Hali mindenkinek! beléptem a landroveresek közé 1 discoveri Td5/ II-es(2001) darabbal. kérdésem: hol találok lehetőleg magyar nyelvű műszaki leírást hozzá, mert csak egy német kezelési könyvem van hozzá. szívesen vennék véleményeket erről a darabról, az sem baj ha kicsit fikázzátok, még nem ismerem ezt a modelt köszönettel--haka
Gumi biztosan kizárva? Tuti? Az a leggyakoribb szívási ok.
Agyat hajtást úgy szoktuk ellenőrizni, hogy auto felemel csápossal, valaki beül beindítja és megforgatja vagy 80-ig akár 100-ig de nem kell tovább, majd kuplung kinyom, motor leállít és hagyni a hajtást lasslunl magától. Ilyenkor motor áll, hajtás nagy része nem forog, tehát kiszűrhetőek a csapágy ill féltengelyzajok. Ha alászedett kormánnyal gyorsítgatod akkor a féltengely jobban kihallatszik.
Más ötletem nincsen így hirtelen.
Elf: A motor szétszedését követően derült ki a probléma, miszerint kopás tényleg nincs a hüvelyekben, de a kompressziógyűrű elvert egy-két dugót :( A motor eleve túlméretes dugókkal van gyárilag szerelve. (tüzoltóautó) Már minden alkatrész (csapágyak, gyűrűk, stb.) be lett szerezve. Sajnos a dugó problémát csak az alkatrészek megérkezését követően vettük észre, mikor az összerakást megelőzően aprólékos tisztításra kerűltek a darabok. Az elverődés kis mértékü. Kissé kormos is volt a probléma helyén, ezért vettük eszre "későn".
Jelenleg a megoldásra két módot látunk:
1: valahol találni ilyen méretű dugót, (köszi a linket, de ez számomra így drága) azt a meglévő, már beszerzett és kifizetett alkatrészekkel felújítani.
2: az elverődés mértékéig minden dugót esztergán leszúrni, és vastagabb (cca. 3mm-es) kompresszió gyűrűvel összerakni. (a gond, hogy ilyet sem találunk)
Nincs valakinek bontva ilyen méretű eladó dugója? Avagy esetleg nem tud valaki valahol a fent leírtaknak megfelelő méretű gyűrűket?
Sziasztok! egy 1996-os 2.5 DSE Range-om van. a problémám az, hogy iszonyatosan zúg belül az autó, kicseréltem már a motort tartó és sebváltót tartó gumibakokat is, de nem szünt meg! a kipúfógó nem ér a kasztnihoz sehol .... van valakinek valamilyen ötlete mitől lehet ez a zúgás az autó belsejében?... keresek bal oldali első ajtóba ablakemelő szerkezetet .. jobb oldali elsőbe meg központi zárat..:) ha valaki tud segíteni a zúgással kapcsolatban előre is köszönöm ...
1.8 benzines Freelanderről van szó. A jobb első kerék felől pár napja hallható sustorgás, elég zavaró de nem igazán csapágyhang. Fékpofa, gumihang kizárva. A kérdés az, hogy szétszerelés nélkül hogyan lehetne kiszűrni, hogy csapágy, vagy kihajtás adja a hangot? Felemelve megforgatni a jobb első kereket a hajtáslánc miatt nem tudom. Nem szeretnék feleslegesen kidobni 20-40 rongyot csapágyra.
Ja, igaz a csavarok sajna elég szarul vannak kitalálva, mivel alig pár menet tart az alu hengerfejben.
Érdemes őket kicserélni egy menetes szárból vágott hosszabb darabra.
A poén az, hogy a lyukba 2x olyan hosszú csavar is elfér...
A lényeg, hogy húzd bele amilyen mélységig megy és utána vágd vissza a hosszát, de pontosan ám, mert ha hosszú akkor meg a szelepfedél fog kitámasztani...