Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232503

nekem volt ilyen régi hajtóművem, neten rendeltem hozzá lánckereket, de csak mert eszmei értéke volt a dolognak  számomra.

a lánckerék kb. 2/3 volt, mint amennyiért egy új shimano hajtóművet kapni. :)

kár szenvedni vele, vegyél egy újat.

eladni fene tudja, elég régi ahhoz, hogy valakinek megérje megvenni, de azért ne bízz benne, hogy elmegy.

Előzmény: CB Híres (232492)
dhpage Creative Commons License 2020.03.30 0 1 232502

a rossi motoros :D

Előzmény: megré felügyelő (232501)
megré felügyelő Creative Commons License 2020.03.30 -8 1 232501

ez az bmeg, dugd csak homokba a kobakodat.

egy betűt emeljél ki , ami nem az igazságot takarja!

tudom nem teccik, de nekem sem tetszik amit  az önjelölt rossik művelnek.

Előzmény: e-cet (232498)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.30 0 0 232500

De 1 hete volt a Német ( de lejet Osztrákon )ebay-n egy új fogaskerék az LX volt . S mindössze i26 körül volt szállítással egybe . 

Előzmény: drotszamaras (232499)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232499

Már mint a te hajtóműved ? 

Nos erre nem igazan tudnék választ adni . Meg azt sem merném garantálni ,hogy elkel . Viszont az Ebayn 10000 től indulnak az aliviok az STX ,LX 15000 körül kezdődnek + szállítás . Persze ezek használtak de még nem elnyűttek . Én amikor vettem az új 3 db fogaskereket Japánból közel 60000 ben volt 

Előzmény: CB Híres (232496)
e-cet Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232498

Először meg akartam érteni. Aztán megnéztem pár hozzászólásodat. Sajnállak. És X

Előzmény: megré felügyelő (232497)
megré felügyelő Creative Commons License 2020.03.29 -6 1 232497

korábbi bukás

elnézve a szpídeseket némelyik ahogyan megy,megy?, robog mint állat, egy esetleges bukás után akár még 

a talpát is földobhatná.

nagyképűen, nem a kijelölt kerékpárúton , az is szar minőségű, hanem az úton a gépjárművek között 

csalangázik, kerülgetve az úthibákat, lesüllyedő víz lefolyókat

persze, nyomja neki inaszakadtából, vele nem történhet baj.

Előzmény: SzeZo (232493)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232496

Egyébként ez a hajtómű ezekkel a fogaskerekekkel nagyjából milyen értéket képviselhet a használt piacon?

Előzmény: drotszamaras (232494)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232495

A bovdent már megoldottam...😉! A monti meg majd alakul...kiváncsi vagyok milyen lesz vele csapatni😎! Nem mentem ilyen bringával már vagy 20 éve😁! 

Előzmény: drotszamaras (232494)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232494

Az a középső eleg le van írva ,de a nagy is kapott már . Az 5 ös rögzítést 2002 körül kikerült a simano gyártásából . Vagy is nehez beszerezni ,és elég draga is .  Bovden végére 25- 30 ft közt lehet venni véget , de addig is egy küllő fejet rá tudsz nyomni . Addig az is megteszi 😉.

Előzmény: CB Híres (232492)
SzeZo Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232493

A "csúcsaim" sehol sincsenek másokéihoz (nem profik) képest. Biztos, hogy nem tudnék 7-800 km-t tekerni egy túrán, pláne nem 1200-at. És vannak, akik megteszik, csak nem ír róluk a sajt. Ó.

Azt sem kéne figyelmen kívül hagyni, hogy a 400-as távot kb. 22 - 23-as átlaggal teljesítem, nem úgy, mint Viktor. Tavaly kétszer sikerült letekernem, de nagyon kényelmesre sikeredtek.

Idén meg örülök, ha teljesíteni tudom a Strava-n a havi GF-et (100 Km), mert egy korábbi bukás miatt majdnem használhatatlan a jobb csuklóm.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (232489)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232492

A kicsi egész jó. A közèpső az gáz,az ovális részekenszinte fog sincs,a nagy az tűrhető. Gondolom ezeket lehet pótolni hagyományos lánckerekekkel is,nemde?! Márha találok majd olyat,ami passzol a hajtókarra. Bár ahogy az árakat nézem,lehet érdemesebb valami jobb állapotú használt hajtóművet nézni bele. Nincs jó bicikliszervizes ismerősöm egyébként. Magamnak csinálgatom. Egyébként egy Trekking biciklit használok,amivel tavaly ősszel eljutottam egy szervízbe. Felkapott a kerék egy faágat az erdőbe,beküldte a hátsó kerék/ váltó környékére. Hiába állítgattam aztán a váltót,szar maradt. Elvittem egy szervízbe,ahol kicserélte a srác a váltótartó fület,váltóbovdent,kerék agyat megzsírozta,kicentírozta. Azért a váltón még lehetett finomítani,a bovden végéről pik-pakk leesett a kis bovdenvég kupak,,a kereket talán jól kicentírozta,viszont a zsírzás....az szerintem nem történt meg...Na mindegy is,amit tudok magam megoldok. Eddig még nem hagyott az út szélén👍! Most a trekkingre költök majd picit,mert már igényli...Ennek a montinak egyrészt kedvtellésből álltam neki,másrészt kellene valami határbajáró,mert a trekkingem kezd leélődni. 

Előzmény: drotszamaras (232485)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232491

Én szét szoktam szedni max 3 évente ,tisztítás után egy pici zsírral összerakom . Nekem is kezd a hátsó váltókar már megkopni , és lassan vált fel . De 13 éve szolgál . 

 Altusból én a ST AT10 est ismerem ,de az a felkarral egybe épített . 

Előzmény: RadiX (232488)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232490

Ez mindig igaz, mindig kell vigyázni. Én konkrétan 1-esben jöttem fel automobillal a dombunkra egy bringás család után a tegnapi bringázásunkból, és nem dudáltam le őket, úgyhogy nem veszem magamra. :)

Előzmény: oleandro (232486)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232489

SzeZo, döngetik a csúcsaidat a profik.

De te miért nem kerültél a címlapra?

https://index.hu/sport/bringa/2020/03/29/filutas_viktor_402_kilometeres_edzes_orszaguti_kerekpar/

RadiX Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232488

Jogos, nem az, mert az Alivio-n van fokozatkijelző. Lehet hogy Altus A10.

 

Nekem volt egy Alivio-s bringám még 94-ből, azon tönkrementek a váltókarokban a racsnik, de 7-8 éve még pont tudtam venni elfekvő készletről Altus A10 karokat.

Előzmény: drotszamaras (232487)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232487

Bizti ,hogy mc 10 es ? 

 Egyébként mi a gond a váltóval ? Mert lehet egy kis tisztítás segíthet ! 

Előzmény: RadiX (232484)
oleandro Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232486

Öröm (lenne, ha felednénk az okát) a tekerés az üres utakon. Viszont :a kevés autós egy része azt hiszi, ha nincs forgalom, akkor szabadon száguldozhat minden gátlás és odafigyelés nélkül.  Úgyhogy nagyin kell vigyázni!

drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232485

Igen azt gondoltam ,hogy hetes a hátsó sor . A fogaskerék cserét már neked úgy kellene csinalni ,hogy első és a hátsó sort is cserélni és a láncot . De ha van jo kerékpár szervizes ismerősöd ő tudja is ellenőrizni a lánc nyúlását és abbol is kiderül ,hogy mit kene cserélni .

Előzmény: CB Híres (232481)
RadiX Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232484

Az az első váltókar pár évvel újabb, 94-95 körüli Shimano Alivio MC10, ha jól nézem.

Előzmény: CB Híres (232482)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232483

Hátul 7-es fogaskoszotú van rajt.( előbb lemaradt.)

Előzmény: CB Híres (232481)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232482

most ezek vannak rajt. A hátsó a gyári,az első valamilyen,de shimanó az is. Az mondjuk rohadtul nem esik kézre,vagyis újjra🙂,pedig a gyári helyére van rakva.

Előzmény: drotszamaras (232480)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232481

Jól mondod,csak ez 170es hajtókarral van. Megmondom az őszintét,pont csak kb 50 métert mentem a bicóval,aztán nekiálltam csapágyakat tisztítani/kenni. Egy 1001 éves monti,kb ahogy mondod,a 90es évek elejéből. A középső lánckerék az ovalitásoknál elég silány,a kicsi meg a nagy egész jó. Majd összerakom,aztán próbakör. Nem ragaszkodok a hajtóműhöz,nem óhajtok túl nagy összeget rááldozni. Max lecserélem valami másikra,csak azt se tudnám milyenre🙄?! Hátul es fogaskoszorú van rajt.

Előzmény: drotszamaras (232479)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.29 0 0 232480

emlegettem a gömbölyűt , most ez még tartalék  nekem .  

 én meg még ezeket használom  ST CT 15  típus neve.

Előzmény: drotszamaras (232479)
drotszamaras Creative Commons License 2020.03.28 0 0 232479

Nem akarlak elszomorítani de ez egy Shimano Deore LX FC M 550 es hajtómű 175 ös hajtókarral  1990 es évek ben kezdték forgalmazni . Ezt sajnos nem fogod tudni beszerezni max az Ebay ről . Én nem régen vettem egy  ugyan ebből az évekből származó fogaskeréksort , csak én az XT rendszert . A 3 db fogaskerék eleg borsos áron vettem és még mire hozzám került az sem volt olcsó .  A váltókar is azokból az évekből származik , Rapid fire néven jegyzik ( angoloknál :ravasznak s hazánkban pöckölősnek is nevezték )  . A képen látható váltókar még a fékkel is egybe épített ,de volt ami külön bilincsen volt . Lx rendszerben ezt a GS 200 váltóknál használták . De ezt is már csak ha valahol felbukkan akkor kell rá lecsapni . S még ebből is volt két verzió a gömbölyű és ami neked van a szögletes verzió . 

Előzmény: CB Híres (232478)
CB Híres Creative Commons License 2020.03.28 0 0 232478

Remél,hogy jó lett,majd ma letesztelem. Egy másik projekt:Ehez a hajtóműhöz hol lehetne lánctányérokat kapni,vagy mire érdemes cserélni? A középső elég gyatra🙁.  Meg ilyen váltókart sem láttam egyenlőre sehol,ami az első váltót kezelnéHol érdemes keresgélni?

Előzmény: dhpage (232476)
dhpage Creative Commons License 2020.03.28 0 0 232477

majd straván megnézzük, ki hol volt :D

Előzmény: Pinyo (232471)
dhpage Creative Commons License 2020.03.28 0 0 232476

ja, akkor nem kopott, csak kilazult a csavar. jó lesz az!

Előzmény: CB Híres (232472)
qtc Creative Commons License 2020.03.27 0 0 232475

lemaradt ( a macskám a keyboardon fekszik és segít )

Előzmény: qtc (232474)
qtc Creative Commons License 2020.03.27 0 0 232474

ez lamaradt: https://1818.hu/

 

Előzmény: qtc (232473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!