Keresés

Részletes keresés

Sabee Gigant Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429556

Nem nagyon, nagyjából ugyanúgy teljesen random, még kevesebb Schlierennel, mert úgy 10-et beforgatnak a záhonyi és miskolci átlós pancsolósokra.

Előzmény: pavarotti (429554)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429555

"Arról ne is beszéljünk, hogy egy magánbuszos cég is a G Busline Kft is végez járatokat ő egyből Zalaegerszeg vasútállomásról indul Budapestre."

 

A buszjárat, amiről beszéltek, február óta lehetetlen útvonalú falujárózással próbál az utolsó szalmaszálba kapaszkodni:

 

http://www.gratisbus.hu/index.php?p=menetrend

Előzmény: f_k (429525)
pavarotti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429554

Sátoraljaújhely felé a sebesek kocsi-összeállítása (mennyiben?) változott a vágányzárral?

f_k Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429553

Az "helyközi" regionális feladat és ahhoz helyközi eszközzel elszállítást illene rendelni, nem a távolsági pesti járatot.

A fehérvári szakasz vasúton komoly felújításon esett át ezért a másik gondolatod ennek fényében értelmezhető.

 

Tudom, hogy rágyalogolás stb., de a vasútra ráhordó fehérvári helyijáratnak is illene megélni....

 

Ha véget ér a felújítás esetleg oda viszik ki a helyközi buszpu-t. Intermodális csomópontot csinálnak (ahogy mondják Brüsszelben) Magyarul: "Főpályaudvar" lesz Székesfehérváron, akkor meg végképp értelmetlenné válik a busz Pestre, kivéve a Káloz-Szfvár-Pákozd-Sukoró-Budapest vonalat.

Előzmény: kbn (429552)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429552

Pontos számaim nincsenek, de Veszprémben nagyjából 80-90% cserélődhet. Ajkán valamivel kevesebb, de ott az átutatók nagy többsége már nem budapesti, hanem Veszprém-Devecser utas. Fehérvár és Várpalota változó attól függően, mikor ment el az előző járat.

 

A Budapest és az első vidéki város közti szakaszt kivéve az utasok nagy része bérletes.

Előzmény: v_peti (429551)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429551

Biztos, hogy teljesen kicserélődik?

Előzmény: kbn (429550)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429550

Igaz, azon csak kétszer, Ajkán és Veszprémben cserélődik ki az utasok nagy többsége.

Előzmény: v_peti (429549)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429549

De azért vannak végigutazók is: Van reggel egy Devecser-Kolontár-Ajka-Herend-Veszprém-Bp expresszgyors is. (Veszprémig gyors, onnan expressz.) Szóval akkor azért van igény rá.

Előzmény: v_peti (429547)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429548

De köztes felszálló sem nagyon van, a veszprémi, várpalotai és részben a székesfehérvári vasútállomás elhelyezkedése miatt.

Előzmény: v_peti (429547)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429547

A vonatokon sem megy mindenki végig!

Előzmény: kbn (429546)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429546

Tudod, hányszor cserélődik ki egy Budapest-Devecser járat utazóközönsége Ajkáig?

Előzmény: v_peti (429544)
kbn Creative Commons License 2016.06.23 0 1 429545

"Arra azért kiváncsi leszek, hogy Zalaegerszegre akar-e más vasúttársaság majd vonatot indítani."

 

Miért akarna bárki is üzleti alapon vonatot egy olyan viszonylaton, ahol reggeltől estig, az összes buszt és vonatot beleértve nem utaznak annyian, ahány utas egyetlen szerelvény nyereséges elindításához minimálisan kell?

Előzmény: KJG 202 (429541)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429544

Meg akik őket utasították! A párhuzamos buszos konkurenciát elnézve, simán lehetne Ajkára és Devecserre is igény az órás követésre. attól fogva meg nem kellene Bobára bemennie a gyorsoknak. Persze emiatt nem ártana Kertára a terhesek kedvéért egy harmadik átmenő (4. de az 1. az rakodó) vágányt építeni. Ezt már a 25-ös felújításakor meg kellett volna tenni.

 

Előzmény: haha 1970 (429543)
haha 1970 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429543

Hát igen technikai okok miatt nem tud deltázni a gyors!Szépen megoldották a menetrendszerkesztök! :)

Előzmény: v_peti (429539)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429542

A csatlakozásokat nem kellett volna kinyírni!

Előzmény: KJG 202 (429541)
KJG 202 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429541

Az a baj a Göcsejjel, hogy miközben a 4 órás menetidőt pár év alatt sikerült 3 órásra csökkenteni, az utasok közben megfogyatkoztak és átültek buszokra.

Arra azért kiváncsi leszek, hogy Zalaegerszegre akar-e más vasúttársaság majd vonatot indítani. Mint ahogy arra is, hogy a Balatonhoz, mert ott meg olyan sűrű a menetrend, hogy már be sem férnének plusz vonatok :)) 

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.23 -1 1 429540

A gazdag svájc elkölt sokkal több pénzt és kap egy sokkal jobb vasutat. Ők megengedhetik maguknak.

Előzmény: v_peti (429534)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429539

Jelentősége abban van, hogy az IC deltázik, a gyors meg nem. Ez mindjárt -10 perc, ami az erős buszkonkurencia és az autópálya miatt jelentős időnyereség.

Előzmény: haha 1970 (429538)
haha 1970 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429538

Ebben nagy igazság van hiszen a Citadella is megáll,tudom az csak gyorsvonat,de sajnos igazán már nincs jelentősége hogy melyik vonatot minek nevezzük megállás szempontjából!

Előzmény: f_k (429537)
f_k Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429537

A Göcsejt meg lehetne állítani Zalabér-Batyk helyett Várpalotán meg Devecserben.

Előzmény: Törölt nick (429530)
f_k Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429536

Az olasz irányt kinyírták (Venezia), de Ljubljana, Koper vagy Maribor fontos célpontok. A buszos átszállás során pontosan meg tudtam figyelni a Citadella és más vonatok utasszámait. Van benne növekedési potenciál lehetne jobban csinálni a nemzetközit.

Előzmény: Törölt nick (429530)
f_k Creative Commons License 2016.06.23 -1 1 429535

KTI és a "tetőfedő" tipikus esete.

Szíve csücske Zalaegerszeg meg a Setra luxusbuszok.

A vasút meg így járt....

Előzmény: v_peti (429528)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429534

A gazdag Svájc nem enged meg ilyen luxust!

Előzmény: v_peti (429533)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429533

Olyant is hallottam, hogy volt, amikor buszkonvoj* ment Győrből, ami azért már az örkényi abszurd kategóriája.

 

*Kettőnél több busz egy időben!

 

Előzmény: haha 1970 (429531)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429532

Győrben azért érdekes a jó kihasználtság, mert ott a vonat is erős. Ellentétben Zalaegerszeggel, ahová csak mostában tud igazán versenyképes lenni.

Előzmény: haha 1970 (429531)
haha 1970 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429531

Busz kérdés egy érdekes dolog,Szombathelyröl is volt napi 1 pár busz plussz vasárnap egy "diákjárat"(Sárvárról kellett egy rásegitő is) Budapestre és mégis megszüntették hogy ha van vonat akkor ne menjen busz is! Van még jobb példa is Győrböl óránként volt busz Budapestre jó kihasználtsággal és azok is megszüntek a fent emlitett ok miatt!Zalaegerszeg egy érdekes hely,ugye vannak a maszek buszok,és most jön a lényeg hogy honnan indulnak a vasútállomástól 50 méterre!!

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.23 0 3 429530

"A vasút 1896 tól volt ott, az a magánbusz meg a rendszerváltás után kb 1991 től, és nem törvényszerű, hogy Zalaegerszeg vá., Bp Déli pu között a vasútra 1:1 ben ráindítva legyen magánbusz."

 

Ha ezáltal is elkerülhető, hogy sokszor annyiba kerülő sehol nem megállós, alacsony utasforgalmú kirakatvonatokat kelljen indítani, akkor nem biztos, hogy baj, ha van konkurencia.

 

"Tudod nem a bicajszállítóban állva kellene szállítani a kedves nemzetközi utasokat mint az ISTRIA-n amikor Győrön át közlekedett..."

 

Ne haragudj, hogy megkérdezem, de te tényleg most komolyan azt akarod mondani, hogy alapjáraton _ezért_ nincs Szlovénia felé vasúti utas, de egyébként borzasztóan sok lenne, amiért csili-vili nemzetközi vonatokat kellene indítani?

Előzmény: f_k (429527)
v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429529

Ráhordás nem árt, mert aki most Lentiből jön be, az busszal teszi, mert ahhoz van csatlakozása, ha a vonathoz lenne, akkor azzal jönne be. Arra talán még többen is vannak, mint Zalalövő felé.

v_peti Creative Commons License 2016.06.23 0 1 429528

Miért engedték pár éve az amúgy is sűrű buszok további gyarapítását, amikor pl. Szegedre le kellett állítani az expresszeket!

Előzmény: f_k (429523)
f_k Creative Commons License 2016.06.23 0 0 429527

A vasút 1896 tól volt ott, az a magánbusz meg a rendszerváltás után kb 1991 től, és nem törvényszerű, hogy Zalaegerszeg vá., Bp Déli pu között a vasútra 1:1 ben ráindítva legyen magánbusz.

 

Ha meg ennyire nem tudnak utast szerezni,

 

Tudod nem a bicajszállítóban állva kellene szállítani a kedves nemzetközi utasokat mint az ISTRIA-n amikor Győrön át közlekedett...

 

 

Előzmény: Törölt nick (429526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!