Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pekka528 Creative Commons License 2007.06.07 0 0 586
ja, hogy hány km van benne? azt nem tom, mert mérföldben méri :D
de egyébként 140 000 miles kb.
Előzmény: ath (584)
pekka528 Creative Commons License 2007.06.07 0 0 585
nos, ha alaposan meg akarod nézni a gépet, olvasd el Tie mester annak idején hozzám intézett intelmeit. Nekem bevált, szerintem neked is sokat segít.
Az igét megtalálot kicsit lejjebb a 215 , 216-os sorszám alatt.
Előzmény: ath (584)
ath Creative Commons License 2007.06.07 0 0 584

ezek fontos infók, köszi. mint látod, egyikben sem éppen kevés a kilométer. a tiédben mennyi van? milyen áltlános hibák jöhetnek elő? mire érdemes figyelni (az alfáknál pld a dízeles hangra, ami egy tipikus hibája a ts motorok vezérlésmódosítójának). szóval ilyen dolgok is érdekelnének.

eddig nem tudtál elkedvetleníteni. :)

Előzmény: pekka528 (583)
pekka528 Creative Commons License 2007.06.07 0 0 583
Szia!
Én ilyen Discovery-t használok, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Erő hegyek, kényelem magasfokon / mondjuk az enyém kicsit jobban felszerelt/, kilátsz az előtted lévő autó elé, meg tényleg sok cucc belefér. Parkolni picit talán nehezebb, mint egy személyautóval, de tény, hogy egy ívből tudod megoldani, mert felléphetsz vele a padkára nyugodtan.
A kialakítás miatt kicsit billeg, de remek a futómű, nem viselkedik ellenségesen a kátyús utakon sem. Az automata váltó nagyon jó, gyorsan vált, ha meg küldöd, akkor egyből veszi a lapot.
Mivel az autó közel 2 tonna, ne lepődj meg, ha városban benyeli a 15-16 litert is. / nekem 20-22 a városi, de nagy széles gummák vannak alatta, és szeretem neki nyomni.../. Országúti fogyasztásáról meg annyit, hogy lehet vele 9-10 litert is csinálni, de reálisabb a 12 körüli.
Remélem tudtam segíteni, ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan!

Ivwi Creative Commons License 2007.06.07 0 0 582

Embörök!

Van nekem egy 98-as Disci I-esem, és tennék beléje egy uj rádiót. Kérdésem, hogy milyen a csatlakozója hátul, (ISO-s vagy mi?) tehát ha veszek egy mittomén kenwood CD-s rádiót akkor simán rá tudom-e dugni a verdát, vagy kell valamilyen átalakító. A gyári csatlakozót nem szeretném levágni!!!

 

Üdw: Ivwi

ath Creative Commons License 2007.06.07 0 0 581
Mugen77 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 580

Üdv

 

A Range fórum nem annyira pörög ahogy látom. Szeretnék kérdezni tapasztalatokról titeket.

 

Gondolkozom, hogy talán jó csere darab lehetne nekem egy 2.5TD Range a 96 körüli évjáratból.

 

Tudtok valamit erről a típusról? Inkább  ne? Vagy bármi ötlet? Hozzászólás?

 

Előre is köszönöm a segítséget nektek!

 

Üdv

 

Mugen77

kutisz Creative Commons License 2007.05.24 0 0 579
Ha valaki tud a problémámra megoldást, legyen szíves küldjön egy e-mailt (szeretném minél előbb eladni a gépet). E-mail cím publikus!
Előzmény: kutisz (571)
elf Creative Commons License 2007.05.22 0 0 578
Es azt honnan tudja a vizsgabiztos hogy egyatalan letezik alvazszam tablacska amit le kell fenykepeznie? :)
Előzmény: LRROV (568)
Alfred Creative Commons License 2007.05.21 0 0 577
thoosh:
Gondolom, a tolatókapcsoló csatlakozója, meg a másik ismeretlen fityegő drótvég tekerdhetett föl, aztán húzott mindent magával... :o)
Előzmény: thoosh (575)
pokers Creative Commons License 2007.05.21 0 0 576
GES-es autó volt, szerintem ez elég sok mindent elmond :-)
Előzmény: thoosh (575)
thoosh Creative Commons License 2007.05.21 0 0 575
Szerintem bármilyen autó villamosságis. DE annak a vez.kötegnek az alvázban kellett volna lenni, vagy azzal együtt tekerte fel?   :-)
Előzmény: pokers (574)
pokers Creative Commons License 2007.05.21 0 0 574
Sziasztok!

Az off road fórumban ajánlottak benneteket, hogy hátha tudtok segíteni.

Egy LR Defi 130 elektromos kapcsolási rajz kellene, mivel a kardán feltekert egy vezetéket, azóta az elektromos visszajelzések fele eltünt, hátsó világítások megszüntek...

Vagy kit tudtok ajánlani, hogy keressek?

Előre is köszönöm.
kutisz Creative Commons License 2007.05.18 0 0 573
Ha meg akarnám tartani, akkor nem is izgatna a dolog, de így eléggé lecsökken az értéke!
Tie Creative Commons License 2007.05.18 0 0 572
Ha nyugtot akarsz magadnak, akkor nem. :)
Előzmény: kutisz (571)
kutisz Creative Commons License 2007.05.18 0 0 571
Most fedeztem fel, hogy a RR forgalmijában a motorszámnál egy karaktert elírtak ("B" betű helyett egy "3" szám szerepel), valamint a forgalmi szerint az autó manuális váltós, a valóságban meg automata (amúgy 1984/91-es). Érdemes bolygatni a dolgot?
thoosh Creative Commons License 2007.05.17 0 0 570
Mindig a buhera :o)
altefnegy Creative Commons License 2007.05.17 0 0 569
Itt a pont.
Előzmény: LRROV (568)
LRROV Creative Commons License 2007.05.17 0 0 568

Emberek! Békesség legyen, nem mondtam hogy nem lehet, hanem azt, hogy nem szabad. Mellesleg üres alvázszám táblát tényleg lehet kapni, de egy új présnyomott táblát csak egy úton lehet rendelni. Az pedig elég göröngyös. Az új integrált vizsga előírásainak megfelelően a vizsga helyeknek a felemlegetett  alvázszám táblát is vizsgálniuk kell, illetve azt digitális kép formájában el  kell juttatni a BM adatbázisába. Ha valami később nem stimmel, behatárolható hogy időrendben melyik tulajdonosnál történt a manipuláció.  A fentiek ismeretében hajrá..

Tie Creative Commons License 2007.05.17 0 0 567

Semmi extra. Van kasztniszám, de még tán az ángliusok se foglalkoznak vele. 100 landroveresből 98 még azt se tudja, hogy van ilyen, nem még azt, hogy hol van. :)

 

A homlokfalon a felszegecselt lemezen az alvázszám van feltüntetve, azt kell átbiggyeszteni az új kasztnira, és csókolom.

Előzmény: Ivwi (566)
Ivwi Creative Commons License 2007.05.17 0 0 566

Szavaitokból azt vettem ki, hogy van ugyan szám a kasznin, de eltér az alvázétól.

Ha meg úgyis eltér szerintem mindegy melyik tér el jobban, az eredeti, vagy amit késöbb rárakok:)

 

Esetleg bonyolult matekkal kell kiszámolni az alvázszámból a kaszniszámot és ilyen módon mégis összefüggnek?

 

Megaztán külön kaszniszámot nem kell nyilvántartani sehol, a motor, és az alvázé, meg átmegy az eredetvizsgán.

 

Üdw: Ivwi

Alfred Creative Commons License 2007.05.16 0 0 565
LRROV:
Elvben igazad van, de szerinted hány vizsgabiztos ismeri fel az eredeti szegecset?
Az erediség vizsgálók meg a lefüggönyözött szupertitkos csirkeóljaikban csak az alvázzszámot meg a motorszámot vegyelemzik...
Előzmény: LRROV (563)
Tie Creative Commons License 2007.05.16 0 0 564

Te, egy szegecselt táblát mér nem lehet kicserélni?

Kifúrja az ember a szegecset, átrakja, és új szegeccsel felfogatja.

 

Emlékeim szerint ráadásul olyan táblát lehet kapni üresen is valami pár pennyért angliában...

Előzmény: LRROV (563)
LRROV Creative Commons License 2007.05.16 0 0 563
Urak! A karosszéria cseréjében van egy kis bibi. Márpedig az, hogy elől a zárhídnál szegecselt a tábla. Ezt pedig nem lehet lefúrni, vagy áthelyezni. Ez jogilag a jármű egyedi azonosítójának önkényes megváltoztatása büntette. Büntetési tétele felől érdeklődni egy ügyvédnél lehet. Egyszerübb a számlával igazoltan engedélyeztetni a közlekedési hatóságnál. Az importőr pedig a megtekintett karosszériáról igazolást ad, hogy típusazonos a régivel. Az igazolás birtokában kell az engedélyt megkérni.
Tie Creative Commons License 2007.05.16 0 0 562

Azért a karosszériaelem fogalma nem biztos, hogy megáll a ponthegesztett karosszéria-vázra, ami a külső ruha alatt van....

 

Asszem egyébéknt van kasztniszáma a Land Rovereknek, más kérdés, hogy a kutya se regisztrálja ezeket a hatóságok részirül.

 

Technikailag szerintem egyszerűbb motort cserélni, mint kasztnit. Azért egy Disco nem egy Defi, marha sok tyúkbél megy befelé a bódéba, amit szétkötözgetni... meg pedálok, váltókarok, miegymások...

Előzmény: Alfred (561)
Alfred Creative Commons License 2007.05.16 0 0 561
Tie:
Ha megközelítően azonos évjárat, azonos motor, akkor egy-két nap alatt átrakja a kasztnit szakember, ráadásul így nem is jogellenes, hisz az autó azonosító jelei így nem változnak, a karosszéria elemek cseréje pedig nem engedélyköteles, még akkor sem, ha egyszerre történik az összes létező elem cseréje... :o)
Előzmény: Tie (560)
Tie Creative Commons License 2007.05.16 0 0 560
Hát, azért egy kasztnicsere gennyes nagy meló. Lehet, jobban jársz, ha hozol egyet, belerakod a motrodat (az még mindig egyszerűbb), és leszarod az alvázszámot. Úgyse akarod eladni. :)
Előzmény: Ivwi (559)
Ivwi Creative Commons License 2007.05.16 0 0 559

Hi

 

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a Disco 1-esekbe az alvázszám a kaszniba is be van-e ütve?

Gondoltam, hozok valami olcsó motorhibás azonos szinű, évjáratú vasat kűfődről, oszt a sok napfénytetős kasznit áttenném a saját alvázamra, mármint nem én, hanem valaki aki ért hozzá:) Ráadásul maradna egy csomó alkatrészem is:)

 

Vélemény?

 

Üdw: Ivwi

Alfred Creative Commons License 2007.05.12 0 0 558
Tényleg, ha már eltöröt érintkező lemez!
A 300-as 110-esemben az ablaktörlő motoron lévő végálláskapcsolóban tört el az egyik fegyverzet. Már többször megforrasztottam mindenféle trükköt bedobva, de reálisan hiába.
Mivel ennek külön cikkszáma nincs, beszerezhetetlen, ezért ha valakinek volna végleg kinyúvadt ablaktörlője, abból szívesen átvenném a végálláskapcsolót!!!
Előzmény: hakapeci (557)
hakapeci Creative Commons License 2007.05.10 0 0 557
hali ! a féklámpát ne emlegessük , múlt csütörtökön mentem az adriára aztán hátulról szóltak hogy nem  világít a féklámpa a disco-n alig birtam az ország egyetlen fékkapcsolóját megvenni útközben, eltörött benne az érintkezö lemezen a "kontaktust "adó pogácsa 3-4 óra elment ilyen hülyeségre az életemből--üdv haka
Előzmény: Alfred (556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!