nos, ha alaposan meg akarod nézni a gépet, olvasd el Tie mester annak idején hozzám intézett intelmeit. Nekem bevált, szerintem neked is sokat segít. Az igét megtalálot kicsit lejjebb a 215 , 216-os sorszám alatt.
ezek fontos infók, köszi. mint látod, egyikben sem éppen kevés a kilométer. a tiédben mennyi van? milyen áltlános hibák jöhetnek elő? mire érdemes figyelni (az alfáknál pld a dízeles hangra, ami egy tipikus hibája a ts motorok vezérlésmódosítójának). szóval ilyen dolgok is érdekelnének.
Szia! Én ilyen Discovery-t használok, nagyon meg vagyok vele elégedve. Erő hegyek, kényelem magasfokon / mondjuk az enyém kicsit jobban felszerelt/, kilátsz az előtted lévő autó elé, meg tényleg sok cucc belefér. Parkolni picit talán nehezebb, mint egy személyautóval, de tény, hogy egy ívből tudod megoldani, mert felléphetsz vele a padkára nyugodtan. A kialakítás miatt kicsit billeg, de remek a futómű, nem viselkedik ellenségesen a kátyús utakon sem. Az automata váltó nagyon jó, gyorsan vált, ha meg küldöd, akkor egyből veszi a lapot. Mivel az autó közel 2 tonna, ne lepődj meg, ha városban benyeli a 15-16 litert is. / nekem 20-22 a városi, de nagy széles gummák vannak alatta, és szeretem neki nyomni.../. Országúti fogyasztásáról meg annyit, hogy lehet vele 9-10 litert is csinálni, de reálisabb a 12 körüli. Remélem tudtam segíteni, ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan!
Van nekem egy 98-as Disci I-esem, és tennék beléje egy uj rádiót. Kérdésem, hogy milyen a csatlakozója hátul, (ISO-s vagy mi?) tehát ha veszek egy mittomén kenwood CD-s rádiót akkor simán rá tudom-e dugni a verdát, vagy kell valamilyen átalakító. A gyári csatlakozót nem szeretném levágni!!!
egy éves külföldi tartózkodásomra keresek valami ésszerű autót, de valamiért mindig régi alfákon és ilyenek akad meg a szemem. mivel a disco régóta tetszik és ez az ár nagyon kedvezőnek tűnik, elgondolkoztam.
ti mit javasolnátok? mradjak inkább egy unalmas toyotánál, vagy nem olyan nagy kockázat megvenni egy ilyet?
Az off road fórumban ajánlottak benneteket, hogy hátha tudtok segíteni.
Egy LR Defi 130 elektromos kapcsolási rajz kellene, mivel a kardán feltekert egy vezetéket, azóta az elektromos visszajelzések fele eltünt, hátsó világítások megszüntek...
Most fedeztem fel, hogy a RR forgalmijában a motorszámnál egy karaktert elírtak ("B" betű helyett egy "3" szám szerepel), valamint a forgalmi szerint az autó manuális váltós, a valóságban meg automata (amúgy 1984/91-es). Érdemes bolygatni a dolgot?
Emberek! Békesség legyen, nem mondtam hogy nem lehet, hanem azt, hogy nem szabad. Mellesleg üres alvázszám táblát tényleg lehet kapni, de egy új présnyomott táblát csak egy úton lehet rendelni. Az pedig elég göröngyös. Az új integrált vizsga előírásainak megfelelően a vizsga helyeknek a felemlegetett alvázszám táblát is vizsgálniuk kell, illetve azt digitális kép formájában el kell juttatni a BM adatbázisába. Ha valami később nem stimmel, behatárolható hogy időrendben melyik tulajdonosnál történt a manipuláció. A fentiek ismeretében hajrá..
Semmi extra. Van kasztniszám, de még tán az ángliusok se foglalkoznak vele. 100 landroveresből 98 még azt se tudja, hogy van ilyen, nem még azt, hogy hol van. :)
A homlokfalon a felszegecselt lemezen az alvázszám van feltüntetve, azt kell átbiggyeszteni az új kasztnira, és csókolom.
LRROV: Elvben igazad van, de szerinted hány vizsgabiztos ismeri fel az eredeti szegecset? Az erediség vizsgálók meg a lefüggönyözött szupertitkos csirkeóljaikban csak az alvázzszámot meg a motorszámot vegyelemzik...
Urak! A karosszéria cseréjében van egy kis bibi. Márpedig az, hogy elől a zárhídnál szegecselt a tábla. Ezt pedig nem lehet lefúrni, vagy áthelyezni. Ez jogilag a jármű egyedi azonosítójának önkényes megváltoztatása büntette. Büntetési tétele felől érdeklődni egy ügyvédnél lehet. Egyszerübb a számlával igazoltan engedélyeztetni a közlekedési hatóságnál. Az importőr pedig a megtekintett karosszériáról igazolást ad, hogy típusazonos a régivel. Az igazolás birtokában kell az engedélyt megkérni.
Azért a karosszériaelem fogalma nem biztos, hogy megáll a ponthegesztett karosszéria-vázra, ami a külső ruha alatt van....
Asszem egyébéknt van kasztniszáma a Land Rovereknek, más kérdés, hogy a kutya se regisztrálja ezeket a hatóságok részirül.
Technikailag szerintem egyszerűbb motort cserélni, mint kasztnit. Azért egy Disco nem egy Defi, marha sok tyúkbél megy befelé a bódéba, amit szétkötözgetni... meg pedálok, váltókarok, miegymások...
Tie: Ha megközelítően azonos évjárat, azonos motor, akkor egy-két nap alatt átrakja a kasztnit szakember, ráadásul így nem is jogellenes, hisz az autó azonosító jelei így nem változnak, a karosszéria elemek cseréje pedig nem engedélyköteles, még akkor sem, ha egyszerre történik az összes létező elem cseréje... :o)
Hát, azért egy kasztnicsere gennyes nagy meló. Lehet, jobban jársz, ha hozol egyet, belerakod a motrodat (az még mindig egyszerűbb), és leszarod az alvázszámot. Úgyse akarod eladni. :)
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a Disco 1-esekbe az alvázszám a kaszniba is be van-e ütve?
Gondoltam, hozok valami olcsó motorhibás azonos szinű, évjáratú vasat kűfődről, oszt a sok napfénytetős kasznit áttenném a saját alvázamra, mármint nem én, hanem valaki aki ért hozzá:) Ráadásul maradna egy csomó alkatrészem is:)
Tényleg, ha már eltöröt érintkező lemez! A 300-as 110-esemben az ablaktörlő motoron lévő végálláskapcsolóban tört el az egyik fegyverzet. Már többször megforrasztottam mindenféle trükköt bedobva, de reálisan hiába. Mivel ennek külön cikkszáma nincs, beszerezhetetlen, ezért ha valakinek volna végleg kinyúvadt ablaktörlője, abból szívesen átvenném a végálláskapcsolót!!!
hali ! a féklámpát ne emlegessük , múlt csütörtökön mentem az adriára aztán hátulról szóltak hogy nem világít a féklámpa a disco-n alig birtam az ország egyetlen fékkapcsolóját megvenni útközben, eltörött benne az érintkezö lemezen a "kontaktust "adó pogácsa 3-4 óra elment ilyen hülyeségre az életemből--üdv haka