Majd ha Te is felnősz agyilag arra a szintre, hogy képes legyél videóra venni, ahogy megölöd terepjárós társadat, akkor majd várják a Te vesédet is, addig viszont egy kis gyáva senki vagy, sprajold szépen tovább a sarat a dizsidefidre!
Hagyjátok már ezeket a nagyon köcsög, gyárisáros lanróveres tarkopasz idiótákat, inkább a tökrészegen motorozó, tetkó pólóba bújt fogatlan oroszlánokról sztorizzatok, azokból több volt, láttam, ott voltam.
"Nem bírom a kiherélt kipufogók hangjától elélvező vesedonorokat."
Igazán szimpatikus véleményformálás, mindenféle (a jelen konfliktusra irányuló) ismeret nélkül.
A szinonímája, a 4000 év börtön, tarkopasz, seggig tetovált, Landróveres, "mindenkinátmegyek me' énvagyok a terepjárós gyerek" bűnöző gyökérnek. Gondolom ez sem mindegyikőtökre igaz, sőt gondolom még kevesebbeteknek esik jól. Bár lehet, leszarjátok. Csak arra akartam rávilágítani, hogy mennyire korlátolt dolgot írtál.
Szerintem csak egy kocsog volt koztuk. Az aki reggel direkt odaallt elenk bogetni a motort es aki kihivta rank a rendezoket. Amugy nem csak mi vertunk "az o teruletukon" satrat, mert ket masik tarsasagot is elhajtottak. Mas kerdes, hogy vegul olyan kevesen voltak, hogy leszedtek a szalagokat az eredetileg nekik fenntartott parcellak elol :-) Amugy ez a ficko egy szep dethlef lakokocsival jott. Reggel a sikeres ebresztoje utan hallottam az asszonyat miszerint nem eleg, hogy ejszaka hangoskodtunk es bepofatlankodtunk a teruletukre (amiert ok fizettek), de meg horkoltunk is. Ugyhogy TAKARODJUNK...
Amugy a reggeli ebresztes mikentjerol onnan tudok, hogy mindenkeppen el akarta nekunk mondani es megallitott bennunket, hogy ezt kozolje (ki a franc akart volna beszelni vele).
Es persze nem csak velunk volt baja. Tobb motorossal is osszetuzesbe keveredett, mert a parcellak mellett az atvezeto utra is igenyt tartott es eloszor egy kukaval es szalagokkal szaladgalt, majd vegul autoval alltak keresztbe az uton. Szerencsere nem tortent baleset, bar sanszos volt a vaksotetben egy rover keresztben az uton (le is fotoztam, majd felteszem).
Alapvetően igazad lenne ha mi szedtük volna le a szallagot, továbbá bár a motorozás az egyik hobbink ennek ellenére csak a hangulat kedvéért autóval családosan mentünk. Továbbá ha voltál valaha a HD fesztiválon akkor tudnád, hogy más motorostalálkozókkal szemben itt az esti koncertek után jellemzően csend van mert aki zajong azt egyrészt kibasszák másrészt a társaság összetétele sem a teljesen idióta barmokból áll. A tolerancia és szabálytisztelet nem hinném hogy a birtokolt jármű fajtájától függene: ezen az alapon mondhatnám, hogy állat, gengszter BMW-sek, Mercisek, Roveresek.......... Tehát ez a megközelités semmit sem árnyal!
Alapvetően elhibázott ötletnek tartottam a motoros találkozóval közös Land Rover találkozót, nem is mentem. Nem bírom a kiherélt kipufogók hangjától elélvező vesedonorokat. Amúgy a motorosok pont a rettentő toleranciájukról és szabálytiszteletükről híresek, valamint ugyan kinek van útjába egy lekerítő szalag, hacsak nem annak, aki oda akar menni - tehát így látatlanba is azonnal árnyalható a történet...
Roveresek lekeritettek egy rész a kempingbe de vagy rosszul vagy valaki lebontotta a szallagot. Mi semmit sem sejtve oda táboroztunk. Másnap reggel a lent emlitett arc a biztonsági őröket hivta ahelyet hogy megkért volna, hogy legyünk már szívesek átköltözni. Mikozben átköltöztünk a 14 élves fiamat baszogatta, hogy mi a faszt keresünk ott (ha ezt előbb meséli a fiam akkor a kopasz fejét a roverjébe verem). Az volt a gondja, hogy hangosan horkoltunk illetve, hogy egy haverunk hajnalban elkiáltotta magát, hogy jóreggelt szomszédok (elfogadom hogy ez talán zavaró volt). Engem csak az bosszantott, hogy nem nekünk vezette elő a problémáját hanem rögtön az őröknek szólt illetve hogy egy 14 éves gyereken próbálta az erejét demonstrálni.
sziasztok hétvégén volt szerencsén találkozni veletek Alsóőrsön. A GAT259 frsz.-u társatok sajnos minősitette a társaságot, volt olyan bátor hogy nem nekünk szólt amikor problémája volt hanem a biztonsági őröknek, utána meg a 14 éves fiamat baszogatta mert nyilván őt érezte egy súlyban magával. Gratulálok neki.
miszter07: "mekkora munka, illetve költség átépíteni egy jobbkormányost balkormányossá" Nagy munka és nagy költség. Lehet sokat buherálni is rajta, de akkor meg nagyon ronda lesz. Szerintem nem éri meg.
szépek, jók, de azt hiszem, hogy ez nekem csak egy évre kell. pont ezért kérdeztem, hogy mennyire problémásak. ha hosszú távra venném, akkor megcsináltatnám, stb, így inkább használni akarom.
Kössz a jó tanácsot, azért nézelődök már egy ideje. Nagyjából tisztába jöttem mostanra az árakkal és a választékkal. És kössz, de magamtól is eszembe jutott, hogy megnézzem a Németországi kínálatot.
Én arra lettem volna kíváncsi, hogy mekkora munka, illetve költség átépíteni egy jobbkormányost balkormányossá. Mert ez is egy alternatíva lehet, amit figyelembe szeretnék venni. Ha valaki tud ebben segíteni, annak köszönöm.
miszter07: Nézz Angliában balkormányosokat, még olcsóbbak is! Námetországból is érdemes nézni, mert van ott is sok régi, és nem is rossz állapotban. Persze, semmi sincs ingyen.
Igazából csak nézelődök, és gondolkodok, hogy venni kellene egyet. Ennek semmiféle racionális oka sincsen, csak az, hogy ezek a Land Roverek gyerekkkorm óta tetszenek. (Tudjátok, az Elza és kölykei, illetve hasonló könyvek, filmek.)
Szétnézve a neten, azt láttam, hogy Angliában széles a választék, kedvező árakkal. De nem akarnék jobbkormányossal vacakolni, ezért jött a gondolat, hogy át lehet-e építeni.
Isten igazából egy fejújítandó érdekelne, szeretném többé-kevésbé saját kezűleg rendbetenni, gyakorlatilag egy full restaurálás is beleférne, mert a dolognak ez a bütykölgetős-autószerelős része is érdekel. Amolyan hobbi autó lenne.
Motor és felszereltség tekontetében csak nézelődök, egyenlőre nem zárok ki semmit. Ami pillanatyilag a legszimpatikusabb, az vagy egy rövid tengelytávú változat, vagy egy 5 ajtós (Station Wagon?). Milyenek a dízel motorok? Mert valamiért egy dízel motorral lenne a legigazibb nekem.
szia! én pioneer-t raktam bele, de át kellett mazzagozni, mert van benne gyári mélynyomó, ami egy erősítőn keresztül kapja az ívet, na mire azt megleltük... egyébként ott van a B1es lábtérben, az "A" oszlop folytatásában. De ha jól tudom lehet kapni stekkert, ami egy kis ügyességgel, forrasztással megoldja a problémádat. Miért nem akarod megszüntetni a régi stekkert?