Annak idején ezt az autót is néztem, de nem jutottam el odáig, mert egy Disco-t néztem meg hamarabb, és azt vettem meg. Te elég sokat dolgoztál ezen a gépen,nem?
RangeRover 1984/1991 eladó. Motor 3.9 (forgalmi szerint 3.5, a forgalmiban lévő motorszám egy karakterben eltér a valós motorszámtól), automata váltó (forgalmi szerint manuális), AF-es alvázszám. A jobb első sárvédő sérült, a kocsi eleje valamikor sérült lehetett (nem nálam!). Működőképes állapot! Amit én cseréltem rajta: új benzinszivattyú, olaj (motor, váltó, difi), ékszíjjak, gyújtókábelek, gyújtáselosztó, csomagtérajtó (semmi rozsda nincs rajta!). Szürke bőr belső, apróbb hiányosságok, fekete szín. Műszaki érvényes: 2008.03.24. Sajnos nincs időm tovább foglalkozni vele! Ir.ár: 500.000,-Ft. Ha a fentiek alapján is érdekel, az e-mail címem publikus. (Fényképeket a napokban tudok készíteni róla).
Nagyon fontos a "felforrás" mikéntje. Fontos tudni, hogy:
- a hőmérséklet növekszik-e folyamatosan egészen mondjuk 115-ig amikoris felforr
- hőmérsékletmutató középen, vízcső beton kemény?
- lehet méretni HC-t zöldkártyásoknál és ha feltűnően nagyon magas miközben a CO normális akkor tuti víz jut az égéstérbe
Szóval vagy a víz jut a hengerbe és elég, ekkor HC méréssel kiderül, vagy már látható a fehéres füst is. Vagypedig a gáz megy be a vízbe, és akkor normál vízhőfok mellett is betonkeményre fújja a csövet amíg a sapka nem nyit (lehet csak terhelten jelentkezik), vagy ez még kiderül indikátorfolyadékkal ami színt vált ha kipufogóégéstermék van a vízrendszerben.
Ha egyik sem akkor melegszik egyszerűen a motor... (vízpumpa, hűtő, termosztát, visco...)
Hát, én a nyomáspróba után térnék vissza erre kérdésre. Nekünk is volt egy ilyen körünk, és nem is nagyon áltattak a varázslószöveggel, hogy ez lehet, meg az lehet. 90%-ra mondták a blokkot, és úgy is lett. De valóban lehet még a hűtő, termosztát, hűtőcsövek, akármi, ami valamennyi kocsinál előfordulhat. Csak remélhetőleg ezek mind ki lettek már lőve, mielőtt a legköltségesebb vizsgálat következik.
létezik bizony. A két első tök egyforma, a hátsó pedig csak párban kapható ha jól tudom (de lehet, hogy van ahol külön is odaadják). AMúgy keresd meg a mowa kft-t ők a wabco magyar beszállítója ők árulnak emberi áron szenzort. Cikkszám rajta van a szenzor vezetéken, wabcoé és roveré is.
Vizsgán szerintem leszarják, főleg mivel el sem aludhatna azon a pár méteren amit a vizsgasoron gurul az autó.
Amúgy pl. range-nél meg a Disco II-nél ki is kell iktatni az ABS-t mivel a kipörgésgátló miatt nem lehet féket mérni.
Ez a 4.0/4.6.os blokk konstrukcios hibaja. Tul vekony az aluminium a heger-huvelyek korul , tul melegen jar a motor(96 fok), es meg a folso vizcsovet is csak harmadikra birtak ugy megtervezni hogy ne alakulhasson ki benne legbuborek.
A rossz hegnerek javithatok, de szvsz nem itthon. Es nem olcson.
Asszem valami 400 font a komplett blokk ujrahuvelyezese olyan modon, hogy a hiba tobbe ne alakulhasson ki.
Nos, bajlódom a jobb első ABS senzorral, álltalában inkább rossz (ABS lámpa ég a műszerfalon) mint jó. Jómúltkor kimérted a szuperkütyütökkel, hogy a jobb első szenzor rossz. Namost műszaki vizsgán, ez mennyire buktató tényező?
Fő kérdésem pedíg, hogy ami kell bele az az: STC1749 jelű dolog????
Nézegetem ezeket a szenzorokat a neten, és csak elsőt, és hátsót kapni, nincs külön jobb első, vagy bal hátsó!!! Létezik ez, hogy két fajta van csak (első és hátsó)???
Ja a vizsgaügyben amúgy jó ha max szeptember elején telefonálsz, hogy foglaljunk neki vizsgaidőpontot, mert brutálmódon el vannak úszva a vizsgabázisok.