Köszönöm az infót a váltóval kapcsolatban, remélem nekem is megoldja a gondot,hogy ne reccsenjen ha váltok 3 -as és 5-ös sebességet.
Volna újra egy kérdésem, segítséget várok.
98 év 10 havi T4-be a kék műszerfal nem működik. Szóval mutatja ha nincs töltés, jelzi a kéziféket, vízhőfokot, olajnyomást, üzemenyagszintet, de mást nem. Nem működik a km-óra, a fordszám kiakadva, a számítógép nem reagál, a napi kilométerállítóra sem reagál semmi. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítségeiteket.
Köszönöm az infót a váltüóval kapcsolatban, remélem nekem is megoldja a gondot,hogy ne reccsenjen ha váltok 3 -as és 5-ös sebességet.
Volna újra egy kérdésem, segítséget várok.
98 év 10 havi T4-be a kék műszerfal nem működik. Szóval mutatja, ha nincs töltés, kézifék, vízhőfok, olaj, üzemenyagszintet, de mást nem. Nem működik a km-óra, a fordszám kiakadva, a számítógép nem reagál, a napi kilométerállítóra sem reagál semmi. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítségeiteket.
Köszönöm, hogy fel tetted a benzines Caravellem motorjának néhány fotóját. Remélem, más is talál benne valami használható információt, amivel előbbre jut a javításoknál.
Rozsdásodás szempontjából ez a homoktenger nagyon jó, de ha nincs megfagyva akkor szinte lehetetlen itt a hátsó udvarba normálisan közlekedni. A vaterán vettem Mohácson. Először nem vitte el aki nyert, utána meg megint felkerült, akkor hoztam el onnan. Baja-Mohács 55 km. A kasznin sehol nincs rozsda, kívéve az a felületi ami látszik rajta, de 3 éve kint áll. Szélvédő, tank, féltengelyek, kerekek, hátsó híd lengéscsillapító és féknyereg nélkül, kaszni részei, km óra és egyéb apróságok használhatók még szerintem, a maradékot meg le lehet adni vasba. Én vágtam ki lemezt is foltozni a Bogaramat vele, mert ez legalább le van kezelve, nem úgy mint amit a vastelepen vesz az ember.
Cseréld ki azt a kis szelepet ami a szűrő tetején van. Azt egy kis biztosító szeg tartja a helyén. Autósboltba lehet kapni és nem drága az a kis szuszogó.
Köszönöm az infót, nekem nincs AC pumpám sajnos, ma lehúztam a nyomócsövet az adagolóról, felszívtam szájjal a gázolajat, de valamilyen szörcsögő hangot lehetett hallani. Valahol mégis csak szívhat levegőt de nem látok rajta szivárgást sehol. A szűrő tetején van egy műanyag szűrő a visszafolyó ágon, az alatt láttam szivárgást tettem alá egy vékony gumitömítést, ott megszünt a folyás de a helyzet ettől sem lett jobb.
Szaisztok! Újból megkérdezem, hogy 1994-es VW Transporter 1.9-es sima szívódízel milyen olajat szeret télire? Van esteleg valami vélemény A Resurs nanotechnológiás újrafémező olajadalékról? Köszi a válaszokat előre is....
T4 Caravelle-be Sahara (beige) belső burkolat pár darabját keresem. Pl: Hátsó kerékdob burkolat ajtajai, A tolóajtó melletti ülés oldalburkolata, de ülés is szóba jöhet.Tolóajtó felső görgő, belső (kicsi háromszög) burkolata.Esetleg csomagtér kalaptartó, vagy hogy is hívják,Multivan csomagtér álvány és szivacs (ágy része)
pörgetni nem pörgettem mert nincs értelme üzemanyag szivattyú biztije kiszedve üzemanyag leengedve,van a gáz szett nek egy kis vezérlöje benne kivolt pukkanva egy kondi azt cseréltem,de ezek szerint van benne egy 3 lábu tranzisztor is valószínüleg az is kimehetett az tuti ha trafó mert 5ért vettem bontottat,adva arra h gyári legyen ne utángyártott...lehet kár volt.Volt katyvasz mert a gázvezérlö amit említettem a gyujtótrafó elé van bekötve ezeket a kábeleket cseréltem,mert mint írtam tuningos a kábelköteg a tüz miatt. Valóban katyvaz ez a motor bátyám is versenyzett ladával így van pár ismerös de inkább kimaradnak belöle ez a busz már kezd szenvedéllyé válni és még szinte nem is használtuk jó kis német cucc :D
Volkswagen Caravelle/Transporter T4 alkatrészeket, csecsebecséket keresgélek.Ha lehet kerti és szerszámgépekre cserélném, közös megeggyezéssel.Ha esetleg valakit érdekel, keressen e-mailen.busche@chello.hu
Egyszer benyaltam egy ilyet ét is.1.9D motoron szűrőt cseréltem, és utána nem kapta fel.9 napon és 9 éjjen át önindítóztam megállás nélkül, de semmi.Vágül elkapott az ideg, felbasztam a szívócsőre egy 105-ös Skoda AC pumpát (van benne visszacsapó szelep is, felnyomattam, és 13 másodperc múlva működött.:-)Az óta is jól szuperál az illetőnek. :-)Németéknél nem nagyon volt divat, hogy kifogy a tank vagy valami.A Jumperemen persze van gyárilag membrános AC. :-)Biztos ellesték tőlem :-)
Tudomásom szerint, a Diginant-on lévő program más.Passat-okba az AAC (2E) motorokból 114Le-t kapartak elő, más beállításokkal. Szerintem ott, pörgősebbre állították, míg a T4 be inkább a nyomatékra mentek rá.
Nincs mit, gázból normális, ha többet fogyaszt.Eddig ezért nem sikerült Gáz szettet szereznem, mert én pótkeréktartályosat akarok, a másik bután nézne ki Caravelle be az utasok lábánál.
a vákumcső hiánya, önnmagában a szikrát, nem veheti el, de ha elindulna, nem volna szerencsés, ha Falsch levegőt szívna a motor, nem tudná az alapjárító motor beszabályozni az alapjáratot.Az 1 szikra, meg lehet trafóhiba, vagy az elosztóban lévő dióda hibája illetve tirisztor hibája.UNIX ba lehet kapni trafót, asszm 8.000.- körül már van.viszont nagyon ne pörgesd mert minden egyes fordulatnál a holtponti üzenetet küld, és az injektor befecskendez.Aztán elég lesz az az egy szikra is, hogy megint kigyúlladjon a kocsi.Van egy biztosíték ami az injektort biztosítja. Húzd ki amíg a gyújtással baszakodsz. Csak utána ne felejtsd el visszarakni.
A Vw T4 benzinmotor működése,pont 13 milliószor bonyolultabb, mint a Diesel motoré, sőt, akár akár melyik mai benzinmotorénál is. Esküszöm, a B Vectraámba harmada ennyi kábel és jeladó sincs mint a BENZINES t4 BE.Viszont ettől érdekes! :-)A (nem kopott) motorod működése:- a légtömegmérő- a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő- a pótlevegő szabályozó motor (alapjárati motor)- a folytószelep ház pótméter- a holtponti jeladó- a gyútótrafó és gyújtáselosztó- a 2db vízhűmérsékleti jeladó (egyik a motorban másik a műszerfal órában van)- az elektromos üzemanyag szivattyú- az elektromos injektor sor- az üzemanyag nyomás szabályozó szelep- a lambdaszonda- és a 2db hűtőventillátor hőkapcsolójánakegyüttes, jól öszehangolt és beállított rendszerétől függ! Ráadásul mindezt a Digifant számítógéped ellenőrzi. :-)Itt persze, nem említek olyan extra dolgokat, mint a klímaberendezés, vagy az álló fűtés. Illetve bizonyos modellekben a II. Akkumlátor. Ezek, mind olyan dolgok, amik befolyásolják a motor és a befecskendező rendszer működését.Nincs fotód az autóról, motortérről?
Köszi! Hát ez is hiányzott akkor a gyujtást nem veheti el igaz?Ez a legföbb problémám ha a gyujtást ráadom 1db szikrát ad a gyujtótrafó és annyi egész évre.. :D
Így már jobban látom, hogy nagyobb betűkkel írsz.Nem voltam pár napig netközelben, bocsi.A Digifant számítógépen lévő vákumcső, a számítógépben egy membránhoz, a cső másik vége meg a szívócsonkba csatlakozik.Szerepe, hogy figyelje, a szívótérben hirtelen megnövekedett vákumot, ebből azt szűri le, hogy hirtelen gyorsítani kezdessz, vagy esetleg motorfék miatt pörög föl a motor, ezért mindeközben figyeli a folytószelepház tetejére erősített potméteren keresztül a pillangószelep (gázpedál) pozícióját is. Ha te gyorsítasz, akkor többlet üzemanyagot fecskendez a szívótérbe a hidegindító szelepen keresztül, viszont ha a vákum csökkenni kezd a szívótérben, akkor nem ad többéet üzemanyagot, csak a normál mennyiséget.
Mi lehet a gond, ha a 3 -as és 5-ös sebesség váltásánál recseg a váltó?
Szinkron? Az autót most vettem , motorhibásan és eddig kb 1 évig , olaj nélkül volt a váltó. Most összetettük, teszteltük éls recsegett. Lehet, hogy leragadt? Segítsetek, mert egy szenvedés kivenni a váltót, mert syncro öszkerekes . Le kell bontani mindent hozzá...esetleg ha ki kell venni és mégis a szinkrongyűrűk a hibásak, akkor hol tudok szerezni, illetve, milyen jó bele? ( más vw tipusé esetleg).
Még most sem tudom, hogy a műszerfalon melyik relé vezérli a kilométer és fordulatszámot, mert azok sem működnek..
Szedd le az adagoló szíjburkolatát! 2 csavar fogja, és utánna inditsd be a motort és nézd meg hogy mi történik. Ha nincs baj akkor csak a burkolat volt elmozdulva, ha a szíj repedezett akkor cseréld ki, ha ugrál a szíjtárcsa akkor már komolyabb baj van.