Most lesz 4 éves az F11-em, és 120.000-él járok. Egyre több autószerelőtől hallom, hogy ideje vezérműláncot cserélnem. Ti cseréltetek már? a igen mikor? Indokolt 120e-nél?
olyan kérdésem lenne felétek,hogy csináltatott már valaki motor+váltó szoftverfrissítést?
Azt csak hivatalos bmw szervíz tudja csinálni f10 hez?
Világít a sárga motor kontroll lámpám,de nem ír konkrét hibát,mi a rossz és az autó is tökéletesen működik.Azért mondta a szerelő aki szervizeli,hogy csináltassam azt meg.
Kétzónás klíma esetében hol lehet beállítani, hogy a hátul ülőknek ne csak kizárólag hideg levegő menjen? Nyáron annyira nem lesz probléma, de télen nem ártott volna legalább egy kis langyos!
Maximális tiszteletem mindenkinek.5 hosszú év után visszatérek a márkához.Korábban E61 525 d használtam.Most készülök F10/F11 venni.Első kérdésem az lenn ,hogy melyik motor a jobb a 520 d,vagy a 525d?Továbbá mire kell figyelni vásárláskor mik a gyenge pontjai ezeknek az autóknak??Mindenképpen automatát akarok venni.
Az előző Bmw nél is full nagyszervízel kezdtem.A válaszokat előre is köszönöm.
az a baj, hogy egyrészt kevés az a kapacitás amit a mai aksik tudnak és a mellett litiumból is kevés van a földön aminek 90%-a német bányacégek kezében van... és egy lipo aksi 300 feltöltést bír mielőtt 50%-ra esik a kapacitása és az akkupak ára kb az autó árának 30-50%-a. vagyis ennyit kell rákölteni 3-4évente... egy használt autóra. amellett az i3 ha rendesen használod akkor 150-200km hatótávot tud, tehát naponta kell töltened. az sacc/kb 200 töltés évente, gyakorlatilag 2 év után az aksi a 200km helyett csak 80-100km tud majd.
az én szekerem 5.5sec alatt van 100-on majd 700Nm, és 8-9 literrel járok városban pedig 323lóerős, közúton 5liter az egy tankkal kb 1200km. majd szólj ha van ilyen elektromos autó..
Nem úgy tűnik, mintha lecsengőben lenne az elektromos autózás.
A napokban vezettem egy i3-at. Azért az nagyon állat. Nem ilyent vennék, ha elektromos autóra vágynék, de az a gyorsulás, amit levágott, az meggyőző volt.
Az azonnali nyomaték a lusta, agyonfojtott turbós belsőégésű motorok után hatalmas flash. Az ember szinte ficánkol az utakon, gondolom ez az első tervezettnél korábbi lemerülések után elmúlik.
Volt persze vele bajom nem is egy, de az irány jó. Nekem bejövős.
Jobb ha ránézetsz valami hozzáértővel biztos, ami biztos. Nekem is kicsit leül, de a szervíz (Wallis) ránézett és szerintük ez normális így. Egy éve vettem az autót azóta ilyen, szóval ha nem lenne normális, akkor talán már lett volna valami következménye.
" A kombik futóművében a szintszabályozást biztosító légrugó működésére kell figyelni a próbaúton. A légrugót idővel kikezdheti a kipufogó forrósága és a gumiharang elvásik a hőterheléstől. A légrugó tányérján, amibe a rugó belefekszik, megül a sár és a kavics, ami kidörzsöli a gumiharangot. A rendszer ereszt, amit a kompresszor igyekszik kompenzálni, túlterhelődik és leég."