2002-es land rover discoverihez keresek automata váltót vagy lehet javitani?
Fél éve vettem a volt tulaj azt mondja én vagyok a hibás! Pedig igyekeztem vigyázni rá: Amikor vettem csepeget az olaj belőlle és ezért az a hibálya szerinte hogy nem töltöttem utánna és sokat mentem vele. Teljesen hülye vagyok?
Tanácsokat szeretnék kérni mitlehet tenni .Előre is köszönöm Misi
Fékerőszabályzó biztosan nem lehet. Nem lehet, hogy nem a fék a gond hanem az első vagy a hátsó lengőkarok szilentjei közül egy/több is. Főleg a Hátsó rudak elején a porgácsák. Ha szar akkor ugynis fékezéskor enyhén képes a híd keresztbeállni ezért elhúzhat. A fék meg jó kell legyen az elmondottak alapján...
Disco I (300TDI ABS nelkul) bal elso fek gondom van . (balra huz erosebb fekezeskor es sokkal hamarabb beblokkol)
Leszedtem mind a ket feknyerget. Teljes felujitas: uj karmantyuk, uj munkahengerek, uj betetek, fekfolyadek csere, csovek atnezese, kerekcsapagy beallitas.
Visszakerultek a helyukre es egy rovid idon belul a helyzet valtozatlan. Bal fele huz fekezeskor.
Tegnap megneztem ujra a fekeket, nem latok semmi lathato hibat. Menet kozben nem melegszik egyik oldal sem. Tarcsak felulete OK, semmi bemarodas, betetek szinten OK.
Tudnal adni otletet mi lehet a hiba?
Elofordulhat, hogy a fekeroszabalyzo szelep rossz es nem egyforma nyomas epul fel a ket oldalon?
...ismerős helyzet, egyszer a Széna téren, a Shell kútban sikerült 2,5 literrel többet tankolni a Yamaha Supertenere-be, mint a gyári érték és amikor reklamáltam, akkor azt mondták, hogy én tévedek és különbenis két napja állították be a rendszert... (Csalni?) Nnna mindegy...
Egyébként kimentünk Csepelre - átnézte a mester Lujzát (Disco ritmusban:) és hát lesz egy pár dolog, amit helyre kell dobni (meg a szemétbe) de semmi tragikus + persze nagyszervíz - a jövő héten, aztán jöhet a tél!!
A kút lehúzna? Ugyanmár...:)) A csimborám kúton dolgozik /nem nála szoktam tankolni/, mesélte hogy ha kiakasztod a pisztolyt kattanásig, akkor picit többet mutat az óra, mint a valós tankolás. Azóta kézi üzemmódban szoktam etetni a kicsikét, hiába is meresztgetik a szemüket a népek a sorban mögöttem...
Gyári adat szerint ugyanaz, és 89 literes a hasznos térfogat. Persze ha telenyomod a csövet, meg a tágulási teret is telierőszakolod akkor lehet belefér a 98 lityi, de én azért gyanakodnék a kútra...
A benzines/gázolajos tank nem egyforma űrtartalmú, azthiszem. Nekem egyszer 102 liter ment bele, (diesel) hüppögtem is a kutasoknak, de csak vonogatták a vállukat.
Szia! Üdv a klubban! Arra gyanakszom, hogy nekem is ilyen a gépem, csak tudtommal a tank nem 80 hanem 95 literes. Tehát ha teletankolod, ne lepődj meg, amikor a számláló elhagyja a 90 litert is! Nekem már ment bele 98 liter is...
Köszönöm a válaszokat - holnap elgurulunk szervízbe. Mindenesetre voltunk Balatonon, meg kirándulgatni és persze éjszaka a városban. NAGYON JÓ! 60literes gáztank 345 km-t vitt, a 80literes benzintanknak még nem tatok a 2/3-ánál sem. Bár még nincs egy hete sem, hogy összeköltöztünk, mégis olyan mintha mindig is Discoval jártam volna...
A V8-cal nem szokott baj lenni, örökéletű motor. Hiába, ha egyszer V8, más nem lehet. :)
Légzsák: könnyen lehet, hogy csak valami kontakthiba valamelyik csatlakozónál, de lehet valamelyik légzsák-nyitó szenzor hibája is. Komputerre rádugva kiderül hamar.
Fék: az ABS jeladók szoktak el-elhullani, több mint valószínűleg nálad is ez a baj. Komputer ezt is megmondja, hogy melyik döglött meg.
Belső világítást vissza köll rakni, kárpitbolhákat lehet keríteni hozzá. Az ékszíjat nézd meg, nehogy elszakadjon menet közben, de hétköznapi nyekergés ellen lehet tenni olyat, hogy a nívópálcáról egy csepp olajat teszel rá, amikor forog, el fog csendesedni.
Ha kiszaladsz a géppel csepelre, Szíjjártó Pistához (Szállító út 4, a szabadkikötővel szembeni út), ő rá tudja dugni a komputerre, és hamar kiderülnek a fenti delejes problémák okai. Meg hát minden egyebet is végig tud nézni, elég régóta csinálja a Land Rovereket. A Discoknak éppolyan mestere, mint bármelyik másik Land Rovernek. A száma: 70-339-3393
Megvettem a 96-os amerikai Disco-t. Kicsit zörög, kicsit össze-vissza villog és sípol, kicsit ütötték verték - de amikor elmentünk a próbakörre, akkor már tudtam, hogy Ő az enyém... A V8 úgy tűnik rendben van, aknából nézve minden rendben, csak egy kicsit ki van rohadva a szőnyeg alatt, de nem komoly. A benzinsapkát záró ajtót feszegették, ezért nem zár (bár gázzal megyek majd - azért kicsit para, hogy leszippantanak csontra - és azt az első kilométert nem tudom majd megtenni - mindegy, majd betolom :) A légzsák kijelzője állandóan ég - ez azt jelenti, hogy eldurrant? A fék kijelzője is ki-kigyullad, pedig nem is fékezek... A hátsó ajtó melletti belső világítás tokkal együtt kiesett. Hiányzik pár rögzítés a kárpiton. Kicsit nyekereg az ékszíj (először azt hittem, hogy a fényszórómosó motorja... :)
Azt hiszem kb ez a hibalista - egyelőre - lekopogom
Remélem lesz alkalmam találkozni a Tisztelt Tagsággal
Mindenesetre először azért egy tüzetes átnézésre elviszem valamelyik szakihoz, akit említettetek hátrébb - azért ha van aki kifejezetten Disco mester - annak még egyszer utoljára (csuriban vagyok) idedobhatnátok az elérhetőségét...
A riasztóra azért mondtam, mert nekem az LSEi Range-ben lévő gyári riasztó is olyan volt a riasztós kartácsoknak (pedig ez nem NAS kivitel), hogy a fejüket se merték megvakarni, annyira fingjuk se volt hozzá... :)
azért nem ilyen problémás a dolog, valóban amiket írtál azok léteznek plusz még pár kényelmi extra ami az amerikai piacra szánt extrák között van. De a lényeg, hogy minden ugyanúgy diagnosztizálható és beszerezhető ettől még.
Amúgy nem egy kiöregedett haditengerészeti faszitól veszed meg aki hazajött a nyugdíjából "tengődni"?
Pár apróság van az amerikai landynál. PL. dupla rádióantenna, de lehet, hogy amerikai rádió is. Aztán más egy picit benne az üzemanyagrendszerben, és a vezérlésnél egy-két dolog, mert amerikában más emissziós értékeket kell teljesíteniük az autóknak...
A riasztója is más lehet, mint az európai típusok, más frekvencián működik, satubbi, nem sokan tudnak hozzászólni itthon.