Keresés

Részletes keresés

Kiki10 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 7229

Szia.Ez robi 250 t-hez való.Terrára nem tudod feltenni.

Előzmény: andropov72 (7228)
andropov72 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 7228

És azt szeretném kérdezni,hogy ez robi 250t-hez jó vagy terrához?

andropov72 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 7227

És mégeny nagyon fontos .A Robi 250t nek a Tlt hajásánál van belül egy rugó+acélgolyó..Mekora a rúgó mérete pontosan ?Enyem az átmérő+a hosza érdekelne..Mert nincs bene és minden rázkodásra bekapcsol a TLT hajtás..Köszönöm..

andropov72 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 7226

Sziasztok..Egy kérdésem lene a Robi 250T-hez mekora a gyári órsúly?A terra 33kg-ost elbirja at eleje vagy letőrik?Válaszotokat köszönöm...

GegiM Creative Commons License 2016.05.25 0 0 7225

Köszönöm, nagyon sokat segítettél!!! Ez a talány megoldódott!

Előzmény: pasztortaska74 (7224)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7224

A széllapát, a kar, a rugó, a fogazott végű 3 állású kar együtt a motor regulátorának szerepét töltik be.
Megakadályozza a "túlpörgést" némileg töbletgázt ad ha megnő a terhelés és/vagy esik a fordulatszám. A három állású kar három különböző maximális fordulatszámot képes biztosítani. Ezek: 3700, 4200, 4700/min
A 88-as számú kar a széllapát baloldali furatába, a másik vége, a karburátoron lévő 59-es sz. kis zászlócska felső furatába kell akadztani.
A 89-es rugót a széllapát jobboldali furatába, másik végét a 90-es sz. kar középső rovátkájába.
A 3 állású kart rakd 3-as fokozatba. Indítsd el a motort. Maximális gázállásnál a rugót akaszd kiljebb egy-egy foggal amíg el nem éred a maximális 4700/perces fordulatszámot.

 

Előzmény: GegiM (7220)
golf72 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7223

Szia! Köszönöm a segítséget 

Előzmény: pasztortaska74 (7212)
nemannyiraprofi Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7222

Köszönöm a gyors választ.

 

Előzmény: pasztortaska74 (7221)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7221

A hátramenetikerék alatt fölött egy-egy hézagoló lemez van. Nincs előírt hézag. Elég ha a kerék könnyen elfordul. A feladatuk csak annyi, hogy a kerék és a  csapágyak ne közvetlenül a seiger gyűrűkkel érintkezzenek.

Előzmény: nemannyiraprofi (7219)
GegiM Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7220

Köszönöm a segítséget. A teljes üzemanyag rendszert kicseréltem, (szűrők, csövek, tömítések) tank átmosva. Karburátor szétszedve, tisztítva, új tömítés mindenhol. A gép nagyon szépen, több nap után is másodikra beindul, felpörög de leáll. Mikor lehúztam a levegőszűrőről a csonkot és a kezemmel szabályoztam a levegőt gyönyörűen ment perceken keresztül is akár. Amint visszaraktam a csonkot a szűrőre, ugyanaz a probléma áll fenn. Sajnos nem vagyok egy nagy benzinmotor szakértő, így dugattyú, motor, stb... szétszedésre, beállítására nem mernék vállalkozni, bár szerintem ez itt nem is szükséges. Ami még abszolút nem tiszta, az a benzintank alatt található elfordítható ?légterelő lemez? - szerepe, amiből egy drót kapcsolódik a karbihoz. Nem tudom a drót hová jön, a lemez visszahúzó rugója hová rögzül. Egyáltalán ezek mire valók? Ha erről lenne valakinek fotója, azt nagyon megköszönném. A mellékelt rajzon pirossal jelöltem a kérdéses alkatrészt.

Előzmény: pasztortaska74 (7217)
nemannyiraprofi Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7219

Sziasztok, némi szünet után megint elővettem a t 20-as hajtómű összerakását, elméletben mindent beszereztem, ami hiányzott. Az lenne a kérdésem, hogy a rückverc fogaskerék alá mennyi hézagoló alátét kell. A felső biztosító gyűrűig kell felemelni? Köszönet.

 

silusius Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7218

Üdv,

Terrához keresek 13cm-es rövid hüvelyt ha van valakinek elfekvőben kérlek értesítsetek.

silusius@freemail.hu

pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7217

A kérdésed egy részére itt a válasz a listában. Ismeretlen előéletű, rakoncátlan járású gépen érdemes alkalmazni, mielött szerelőhöz fordul az ember.


Checklista Terra 2t motorokhoz:


1.) tanksapka szellőzőfutata legyen átjárható.
2.) tank legyen tiszta, lerakódás és rozsda mentes.
3.) tankban lévő szűrők tiszták legyenek.
4.) üzemanyagvezetékek átjárhatók, lerakódás mentesek legyenek.
5.) üzemanyagvezetékekben rendszeresen (szezononként) cserélt papírbetétes (!) szűrők legyenek. 
6.) benzincsap hibátlanul működjön, átjárható legyen.
7.) a bekevert üzemanyag friss benzinből (max. két hetes) frissenkevert és 1:40 arányú legyen. (Nem 1:20, vagy 1:30! ...hogy miért? Egyrészt: ezt írja elő a gépkönyv, másrészt: sokmindenre kihat az olaj mennyisége, harmadrészt:
 http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137901366&t=9212821)
8.) légszűrő rendszeresen karbantartott, és tiszta legyen. Az alján nívójelig, ennek hiányában 0,5 cm 2t olaj legyen. Szilárdan, gáztömören csatlakozzon a porlasztóhoz.
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137293977&t=9212821
9.) a karburátorház, a pillangószelepek tengelyénél ne legyen kopott. Tömítések ne eresszenek, illetve ne engedjenek be fals levegőt. Bowden könnyen mozgó, törés szálkásodásmentes legyen.Kopott karburátort nem lehet megfelelően beszabályozni. Akár hogy is fáj, ami ekopott azt cserélni, felújítani kell.
10.) a karburátor kívülről rendszeresen zsírtalanított tiszta legyen. Belül rendszeresen karbantartott, tisztán tartott legyen. Szükség esetén: trisó oldatban kifőzve, lágy huzallal, damillal meggyőződve az összes furat átjárhatóságáról. Alapjárati fuvóka kapillárisát is! Majd átmosva féktisztítóval kifúvatni sűritett levegővel, setleg ultrahangos tisztításra vinni.
11.) a főfuvóka MJ-05-nél 75-ös, DMJ, JIKOV-nál 82-es méretű legyen. Tüszelep és a fészke ne legyen berágódva. Biztosan és pontosan zárjon. Alapjárati fúvóka kapillárisa és a búvárcső ne legyen kopott, kiverődött. A műanyag úszó ha elöregedett ki kell cserélni. Fém úszó ne legyen deformált, horpadt, lukas. Az úszó nyelve párhuzamos legyen az úszó tetejével.
12.) karburátor helyesen legyen beszabályozva. Alapjáratikeverék szabályzó 1½-2 fordulatnyira legyen nyitva. Ha üzemmeleg a motor, akkor megkell keresni ezenn csavar állításával a legnagyobb alapjárati fordulatszámot. Majd ¼ fordulatnyit be kel tekerni.Ezután az alapjárat ütköző csavarjával be állítjuk az 1300±100/percenkénti alapjárati fordulatszámot.
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137271867&t=9212821
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137271651&t=9212821
13.) a regulátor helyesen legyen beszabályozva.
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139100162&t=9212821
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138219814&t=9212821
12.) a motor ne legyen elhasznált. Dugattyúgyűrűk végei között a hézag a henger legfelső pontján ne haladja meg a 0,5 mm-t. Ellenkező esetben, a motort fel kell újítani. Kopott motorhoz nincs megfelelő karburátor beállítási mód. Az össze vissza fog járni, és sokat is fog fogyasztani. A gyűrűzés/dugattyú csere nem felújítás. Csak további bajok okozója lesz:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139027409&t=9212821
A motor felújításnak, a hengerfúráson kívül, a hajtókar csapágyainak a felújítása, a főtengely csapágyainak, szimeringjeinek a cseréjét is magába kell foglalnia.
13.) gyújtás helyesen legyen beállítva. Előgyújtás: 2,75-3,25 mm, megszakítóhézag: 0,3-0,5 mm, kenőfilcen elegendő mennyiségű olaj legyen. (Jellemző a megszakító porvédőjének a hiánya. Ez is a "szakszerű" házilagos javításokra jellemző. Későbbi boszuságok okozója)
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137691088&t=9212821
14.) kondenzátort kapacitás mérővel, a gyújtótekercs helyes működését: vizsgálókészülékkel kell ellenőrizni. Kopott, beégett, sérült megszakítót cserélni kell. A leállító "schluss" vezeték, a gyertgyakábel ne legyen elöregedett, törött javított. A gyertyapipa ne legyen sérült, repedt. Szilárdan csatlakozzon a gyertya kábelhez.
15.) gyertya hőértéke:175 . Azaz PAL 7-nek megfelelő. http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137306949&t=9212821
175-ös hőértéknek megfelelő gyertya típusok:Isolator/Beru/AKA 175Brisk N17Bosch W7Champion L86NGK B6HMagnetti CW5NDenso W20
16.) csapágyak lógásmentesek legyenek. Ha a forgattyúsház belsejében koromszerű lerakódások vannak akkor a csapágy csere már nem fog hosszútávú eredményt hozni.
17.) szimeringek éppek, jól tömítettek legyenek. Ha cseréljük porvédett vitonra váltsunk.
18.) hengerfej, dugattyútető, gyűrűhornyok, lerakódásmentesek legyenek.
19.) kipufogó tiszta, átjárható, jól tömített, nem horpadt, nem repedt, nem csörögő/zörögő legyen.
20.) ventilátor, a hűtőbordák, tiszták, olajsármentesek legyenek.
22.) indítás hidegen: nyitott benzincsap mellett az úsztatógomb (ha van) párszori lenyomásával meggyőződünk arrol, hogy az úszó nem ragadt fenn. A szivató karját elfordítjuk. ⅓ állásba húzott gázkar mellett: óvatosan kihúzzuk a berántózsinórt amíg a kompresszió meg nem fogja, majd egy határozott rántással átforgatjuk a főtengelyt.
23.) használat után: zárd el a benzin csapot, és a karburátorból "járassuk ki" a maradék benzint. Az nem használt üzem anyagot eresszük le a tankból. Fém(!) kannában még egy-két hétig eltartható. Üzemanyag regenerálóval tovább is eltartható. Vegyük ki a gyertyát, tisztítsuk meg.

 

Előzmény: GegiM (7214)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 7216

Így màr egész más a gyerek fekvése!
Ekkora területre az mf az ideális választás. Egy ilyen teljesítményű új gép milliós beruházás. Érdemes jól felújítani egyett. Egy nap letudod vágni az 5ha-t, és mivel az mf elég szélesre teríti a rendet, másnapra meg is szárad. Rendsodrójával össze szedhető. Kb ennyit tud pontosan előre jelezni a meteorológia is. ;-) 
Nagyobb kerék rakható rá, de azzal kaszálni nem lehet.
Trágya kezelésben, téli udvar takarításban jól jöhet a saját tolólapja. 
Trágya szálításon nem aggódnék. Amíg volt szőlőnk, ott sokmindenre használtuk, többek közt a leszüreteltszőlő présházbahordására. Ember magasan pakoltuk teli rekeszekkel a (terra) pótkocsit. Simán felhúzta a présházhoz. Nehéz mint a dög! Nem kell felsúlyozni, hogy tapadjon.
Erdei utakon gondnélkül elmegy ha nincs sár. Ennél nehezebb terepre nem való.
A cseh gyári kaszája 140cm széles. Néha van 160,180-as is  piacon. Ha ilyent szeretnél akkor az gutbrod gyári legyen, ne házilag átalakított. Érdemes hozzáértő szakemberrel felújítattni a kaszát. Szélesebb kaszával nő a területteljesítmény.
Kukorica sorközművelésre a saját rotája alkalmas. Alkalmazható a terra/robi vontatott sorköz művelője, csakmegy közdarabot kell hegeszteni hozzá. Ennél finomabb (zöldség kertészeti) munkára alkalmatlan.
Alkalmassá tehető kukorica vetésre, műtrágya kiszórásra is.

Gond nélkül alkalmazható gyomírtó permetezésre, ztr61 fűnyíró adapteren lévő 8mm vastag késnek nem okoz gondot a kukoricaszárzúzás sem.
Ekkora gazdaságban gyorsan megtérülő befektetés egy 4t motor. Nem kell más hozzá mint egy esztergályos aki legyártja a közdarabot, a kuplung korona a régi 2t motorból, és egy kis átalakítás a szarvakon, hogy közé férjen az új motor. Nem kell nagyobb mint az eredeti 5LE motor. 120'000Ft-ért van5,5 lovas  Honda.  Ennél olcsóbban kínál a többi neves gyártó. Jópárat alakítottam már át. Volt amelyikre 25ezres kínait raktam, már a második van rajta mert néhány év alatt közel 1000 üzemórát ment. Egyikkel sincs gond.Jó választás a 2t motor is azzal elérhető a 6000m²/ h vágási teljesítmény is. De azt már gyalog nem lehet követni. Akkor nagyon ki kell lépni utánna. Célszerű egy kis üléssel ellátott kocsit venni/csinálni utána.
Ha a terepjárás fontos, akkor másban kell kompromisszumokat kötni. Akkor a Terra, Robi, Honda közül a Robi a legalkalmasabb.Van hozzá alternáló, illetve dob kasza is. Ennek megfelelően a kisebb területteljesítmény  miatt az 5ha-t az mf hez képest nem egy, hanem két, vagy három napig tart levágni.
A tlt meghajthat egy átalakított rendsodrót. Húzhat lovas gerebjét, tolhat is házi készítésű egyébb széna gerebjét.
Szánthat, vethet, boronálhat, sorköz művelhet rotakapával, vontatott sorközművelővel is. Permetezni, száratvágni, házilag gyártott eszközzel zúzni is tud. Teljesértékű univerzális kertészeti gép, bármit meg lehet vele oldani, kis kompromisszumokkal. Csak a képzelet szab határt a felhasználhatóságának.
Szálításban ez is több mázsát képes megmozgatni könnyedén.A 5.00-12 !erék miatt nehezebb terepen, akár sárban is jól boldogul.
Könnyen remotorizálható 4t-re a régebbi 2t motoros változatok. A 250-es 4t motorja gazdaságosan felújítható.

 

Vagy veszel egy gépet külön a szállítási feladatokra...

 

Előzmény: sajtország (7211)
jofi47 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7215

Megválnék tőle.

GegiM Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7214

Sziasztok!

 

Nemrég örököltem egy Terra kapát. Elég ramaty állapotban volt, de eljutottam odáig, hogy beindul és megy is, de nem tudom beállítani a levegő-benzin arányt. Azonkívül nem teljesen tiszta a karbi egyik szelepére menő drót szerepe sem, ami a hűtőbordák fölött lévő terelőlemezhez csatlakozik. Nincs esetleg valaki Nagykáta-Monor környékén akihez (természetesen nem ingyen) elvihetném egy kis generálra? Vagy a környéken tudnátok normális szervizt ahol foglalkoznak még ilyenekkel?

Előre is köszönöm segítségeteket!

pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7213

Szép!:-) 

Előzmény: czimbi (7210)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7212

Szerintem is robi.

Előzmény: golf72 (7209)
sajtország Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7211

Köszönöm szépen a sok választ, így már azért sokkal tisztábban látok.

Van 3 fejős tehenünk azoknak szeretnék kaszálni zölden mert a legelőnk kicsi. A közeli erdő mellett kaptunk egy 5 hektáros területet ahol kaszálhatunk.

De a terep viszonyok elég gyalázatosak igy az Mf -70 határeset. esetleg nem lehet nagyobb kereket rá tenni?

Igen megnéztem amit irtál az mf 70 ről ,hogy kapható hozzá 4t motor. Erről van esetleg tapasztalat ,hogy hogy muzsikál?

De viszont fontos az is ,hogy sorköz művelő is csatlakoztatható legyen hozzá . Meg az is fontos ,hogy szállítani is tudjak vele trágyát ami nagyon megterheli ezeket a masinákat :) 

Köszönöm a válaszokat. 

Előzmény: pasztortaska74 (7208)
czimbi Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7210

 

 

P-401-es pót, az enyém itt látható, három évvel ezelőtti felújítás utáni állapotában...

Előzmény: pasztortaska74 (7198)
golf72 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7209

Sziasztok fórum társak ! Szerintetek ez mire való kerék ,mert szerintem Robi 250 -re való de Tera kerék nek árulják !http://www.jofogas.hu/pest/Elado_kistraktor_kerekek_49648014.htm

pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7208

Kaszálni? De milyen céllal?Ha a kaszálékot nem hasznosítod, nem gyűjtöd össze, azaz nem takarmányozási céllal kaszálsz, akkor dobkasza, vagy mulcsozó. Az alternáló nem jó ilyen célra, mert a következő kaszáláskor az ottmaradt régi kaszálék eltömíti az alternálókaszát.Ha összegyűjtöd a kaszálékot akkor bármelyik megfelelő. Ha takarmányozási célra gyűjtöd akkor az alternáló a legjobb választás, kisterületre a dobkasza is megfelel. De itt kézi forgatásra is szükség lehet.Mire használnád még kaszáláson?Szállítani? A lekaszált takarmànyt? ...vagy a téli tüzelőt az erdőről?Ezek (és a rendelkezésre álló pénzügyi keret) nagyából ki is választják a megfelelő típust. Használt gépnél szinte biztos a valamilyen mélységű fel újítás. Ezt is bele kell kalkulálni.Csak néhány példa:1.)csak kaszálás, nem takarmányozási céllal, kis tömegű szállítás:Vadonat új DK-552 önjáró dobkasza , szállításhoz Szentkirályi kapálógép, sebességfelezővel . A kapamotorja átszerelhető a kaszára. Kb. 1200m²/h kaszálási teljesítményt tud. Mellette jól használható egy család teljes ellátására képes konyhakert megművelésére. Primitív, olcsón üzembentartható. Javítások nagyja is csapágycserékből áll. A többi alkatrész is filléres kategória.Bekerülêsi ksg: 300-320'000 Ft. 3-4000m²-nél nagyobb területre.
2.)takarmány előállítása, közepes szállítási teljesítmény.MF70, alternáló kaszával, rendsodróval. Ez a gép kifejezetten erre van kitalálva. A motorja rossz hírű, főleg a hozzánemértés miatt. Olcsón felújítható, kisfogyasztású igénytelen 2t motor. Most nagy divat remotorizálásuk 4t-re. Váltója elnyűhetetlen. Alkatrész vanhozzá bőven. Nem igen kell, csak a helytelen használatból fakad az esetleges alkatrész igény.4200m²/h kaszálási teljesítmény. Nagyobb terhek szállítására alkalmas. Alacsony hasmagassága alkalmatlanná teszi terpen való szállításra, vagy kertészeti felhasználasra. Tolólap, hómaró, fűnyíró adaptertel kertben szárzúzásra, permetezőszivattyúval, rotakapával szőlőskertben korlátozottann lehet használni.Használt gép beszerzése, rendsodróval teljeskörű felújítással: 300'000 Ft. Ajánlott terület: 2-3ha felett.
3.)kaszálás nem takarmányozási  céllal, nagy tömegű szállítás közepes terepen:Robi151/155/250/251 dobkaszával, vagy mulcsozóval.Könnyen felújítható 2t motorok, nagyon erős 4t motorok. Ezek elég szomjasak, de a 8LE a pokolban is 8ló! A régi 4t motorok felújításánál mélyebben a zsebbe kell nyúlni. Alkatrész van. Váltóba csak, ha hanyagul használjuk. Kasza (és más) adaptert nem nagyon kapni hozzájuk. Ha ilyen gépet szeretnél, elösször adaptert, vagy olyan gépet keress amihez van kasza. Kaszálási teljesítmény 1400-1700m²/h. Alkalmas téli tüzelő hazahordására.Kaszálason túl nagyon jól használható 1-2ha kertészetekben. Tlt kihajtása szinte bármilyen felhasználàsra képessé Van hozzá minden csak ritkán.250t alapgép, kaszával, felújítva 250'000-Ft. Ajánlott 1-2ha-tól.
Szóval: mekkorát, milyen céllal kaszálnál? Mit szállítanál? Kb évente mennyit használnád? Ezek ismerete nélkül nem lehet jó tanácsot adni.

Előzmény: sajtország (7202)
Rewolt75 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7207

Szia

 

Nekem Robi 250 t trakim van. Dob és alternáló kaszát is lehet rá csatlakoztatni. Robix alternáló kasza most a jófogáson 80 ezer pénz körül van. Traki utánfutóval, állapottól és felszereléstől függően 105 - 200 ezer között. 

A trakiról sokat még nem tudok mondani. Nem egy versenygép, de hegyen völgyön egykedvűen tartja a sebességet, mindegy neki, hogy terep vagy műút (itt a Bakonyban tesztelem rendesen). Alkatrészellátottsága jó, Zircen még működik a Robix gyár valamilyen maradéka. Bár én pont most szaladtam bele egy 2700 forintos úszóháztömítésbe az egyik "kerttechnikánál", a gyártónál több forrás szerint is olcsóbbak az akatrészek, mint a webáruházaknál. 

Gyári utánfutója strapabíró, egyszerű mint a faék a p-xxx sorozat (alább az egyik hozzászólásban).

Én eddig csak jót tudok mondani róla. Mondjuk negatívumként felhozható az étvágya, de egy 320 ccm-es 8 lóerős motor meglehetős fogyasztással bír. 

Előzmény: sajtország (7202)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7206

studiod1 leírt mindent. A szétrepedezett gumi árát még számold hozzá, a csapágyhoz és a festéshez. Ha így is jó az ár, akkor el kell hozni.

 

Előzmény: JIKOV VARI (7200)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7205

Hali most olvasom mit kérdezel.

 

Olyan nem jött szóba hogy pl: MF70  Nos az egy igazi univerzális gép! ahoz még most is kapni minden alkatrészt és amit szeretnél azon felül még egy halom lehetőség van rá csatolható A hómarótól kezdve a széna forgatóig a rotációs kapán át a dobkaszáig , És nézegesd meg pár oldalon 150-180 ért már mindennel lehet kapni pótkocsi+felszerelések és ha jól bánsz vele 100 évig üzemel.

Előzmény: sajtország (7202)
JIKOV VARI Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7204

Szia.

Vegyel egy Vari DSK316 hajtomuvet motorral, 2utemu Cseh Jikov motorral. Azutan olyan kaszat veszel ra amilyet szeretnel.Dob kasza, dupla dob kasza alternalo kasza ujjas/ ujjatlan, mulcsozo. De utanfutot nem tudsz utana kotni.Ahhoz kell DSK 317 sebessegvaltos hajotmu. 2. megoldas AGZAT traktor ahhoz passzolnak ezeke a avris kaszak mulcsozo is, es meg utanfutot is utana rakhatod.

Előzmény: sajtország (7202)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7203

ELKELT!!!!

Előzmény: Törölt nick (7170)
sajtország Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7202

Sziasztok!
Végig olvastam már szinte az egész fórumot amiből nagyon sokat tanultam.
Szeretnék venni használt kistrakit de nem tudok dönteni ,hogy milyet is!
A szempontok a következők. Kaszálni szeretnék vele alternáló vagy dobkaszával.
Utánfútót is szeretnék használni hozzá.
Eddig a Honda f600 assal és a Robi 250 -el szemezgettem.
A fő szempont a strapabíróság és ,hogy alkatrészt lehessen kapni hozzá.
Ti milyen gépet ajánlotok a fönti munkálatokhoz.
Köszönöm a válaszokat.

studiod1 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7201

Igaz nem nekem szól,de mi az ami házilag nehezen javítható? Felni tengelycsonk jó akkor könnyedén megoldható . Gumi 4,00-8 csapágy bármelyik csapágyboltban a többi lemez + cső, a fék az örökös, még átmenő cső sincs a kocsi alatt, egy Z alakban meghajlított vastag lemez és azon vannak a tengelycsonkok.

Előzmény: JIKOV VARI (7200)
JIKOV VARI Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7200

Koszi. Es erdemes felujitani?Kapni hozza alaktreszt?

Előzmény: pasztortaska74 (7198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!