Én eddig egyszer, egy hátsót csináltam (saját autó). 2500 as vízpapír, utána 3000-es trizact vízbe csiszoltam, majd 3 lépcsős polír. Szépen eltűnt szinte minden karc, ez már 1 éve volt, azóta is jó. Mondjuk első szélvédőt nagyon nem javasolnék, mert ha rosszul sikerül még lehet a kilátást is zavarni fogja.
Szélvédő polírozást légyszíves írja le valaki. Hányas papírral kell kicsiszolni a karcokat és milyen talpal. Milyen paszta kell hozzá. Fényezéshez való polír korongok jók hozzá?
Akkor úgy látom muszáj leszek drótkorongozni stb,ezt a részét akartam megkönnyíteni. Tavaly megcsináltam az alját,de az első doblemezek és nyúlványok nem lettek alaposan megcsinálva. De így se tudom normálisan mert ahoz futóművet-bölcsőt ki kellene szedni,azt meg azért nem szedem ki,jó ha kézzel hozzáférek valamennyire. Ezért kerestem olyan anyagot,hogy ahol nem férek hozzá ott is kb jó legyen.
Ne hidd. A festék ellen, rozsda ellen jó. viszont a massza, és a gyári alvázvédő ellen... semmit sem ér. szép tisztára pucolja. Arról nem is beszélve, hogy mindenhová úgy beleül a por... küszöbbe üregekbe. egy fél nap rendesen kitakarítani.
ahol valóban fémtiszta, oda epoxy. ahol nem oda flex, egyes vágólap. ha az kifogyott, akkor a lehető legjobban kiköszöszörülni a rozsdát, majd két sor penetrátor.
De szerintem te egy anyaggal akarod megoldani amit a gyár kettőből vagy háromból old meg. galván>alapozó>kavicsfelverődés-zaj-stb elleni fedő réteg(massza) Létezik olyan anyag, ami talán alkalmas rögtön a lemezre és nem igényel más anyagot. ->Katepox.
Lehet az lesz,de még agyalok rajta. Epoxit csak oda ahol fémtiszta a felület. Valami olyan festék ami korróziógátló és a gyári védelmen is megtapad,létezik? Vagy jobb alvázvédő és rücsi a végén?
Fogggalmam sincs. vedd meg, használd. öt évig évente kérünk jelentést. vagy b, bújj egyéb fórumokat, akár külföldieket is ahol ismerik az anyagot. Az epoxy az festék. lemezre való.
Sok helyen még rajta van a gyári védelem is,azt nem szivesen szedném le,gondolom oda felesleges epoxit fújni. Fújni rücsi pisztolyal fújom. Viszont hirdetik pár helyen a Gumoaszfaltot,szerinted jó lehet?
Ha repedt, és rozsda is van, akkor drótkorong, aztán fölcsiszolod, aztán 2K epoxy, (perszer ha nem lyukasra rohadt) aztán valamelyik alvázvédő. Én személy szerint a bitumenes előtt valamilyen tömítőmasszával is átkenném, hogy legyen "húsa", mert ezek az alvázvédők szerintem nem elég vastagok ahhoz, hogy a kavics ellen is védjen.
Sziasztok. Csinálnám a saját autóm doblemezei védelmét. Ezer éves bevonat repedezve,kevés felületi rozsda is van. Ha letakaritom,lekaparom a repedezett részeket akkor mehet rá az alvàzvédő? Sika 6060 bitumenes korróziógátló vagy a 6440-es rücsi először? Köszönöm.
Nem eredeti,kamu szöveg az egész,hogy nyerte. De attól függetlenül nagyon jó minőségű másolat minden tekintetben ( anyag,megmunkálás,stb ). Nekem is van egy eladó pisztoly ha érdekel, írj az email címemre.
Abba kérnék segítséget hogy milyen tipusu festékszoró pisztoly kell viz bázisu és higitós festékhez , autó fényezésröl beszélünk , mik a javaslatok tapasztalatok ?!
Szeretnék egy kicsit komolyabban elkezdeni foglalkozni a fényezés témával. Fújtam már pisztollyal, de abban sajnos nincs tapasztalatom, hogy milyet vásároljak. Olvasgattam a HVLP pisztolyok után, de nem tudom milyen márka illetve árkategóriát nézzek amivel már érdemes foglalkozni (nem a 100 ezres kategóriával szeretnék megtanulni :) ). Első körben egy sárvédő elemen szeretnék próbafújásokat csinálni, gyakorolni. Aztán ha persze szép lesz, és összejön a dolog akkor a saját autómon fújnék meg néhány elemet.
Jelenleg egy kisebb kompresszorom van.
Milyen pisztolyokat tudnátok ajánlani, esetleg lennének tanácsaitok a számomra?