Olajat legalább annyit engedj le belőle, hogy a kormánykocka alá menjen a szint. Bár ígyis fog csurogni belőle valamennyi, ha leveszed a koronás anya fedelét.
Sasszeg ki, koronás anya le, alátét le axiál csapágy le, 3 db kis henger a rugókat takarja kiveszed és ott a rugó. Javítsatok ki ha kihagytam valamit.
Szerintem nem, a kormányzás azért nehéz mert a vezérlő tolattyú nem mozdul eleget.
Nem nyitja ki kellően a munkahengerhez vezető furatokat és kevesebb olajat enged neki.
Visszaolvastam és Árpipapa volt az a forumozó aki esztergálta a két alátétet a tolattyúhoz. Ő megmérte a munkahengerhez vezető csőben az olaj nyomását. közbenső helyzetben 10-30 bár közötti nyomás volt, végállásba 90 bár. (ez attól függ mennyire van állítva a biztonsági szelep)
Bár a közbenső helyzetben azért volt szerintem annyi a nyomás mert akkora energia kellett a kerekek elfordításához. De például mondjuk barázdafalnak kormányzod a kereket akkor a nyomás igény megnövekszik és valószínű felmegy 90-ig mert nem fordul el a kerék.
A puposon megpróbálom a rugó vágós módszert, majd megirom milyen lett.