Ki hogy ill menyire szokta az előtöltést állítani t4 2.4d nemrég kapot az autóm egy másik adagolót indikátor órával 1mm előtöltést állitottam neki pöc röf meg jól megy viszont hidegen ojan nyers erős hangja van ,nem tudom de eddig nem tünt fel ennyire.
Transporter T4 be való, 151 lovas 2.5 TDi motort keresek, AXG vagy AHY motorkóddal. Ha valaki tud segiteni, akár csak infóval, hol, kinél találok ilyet, kérem dobjon egy emailt.
Szép napot mindenkinek! Engedjétek meg, hogy Mucsi Zoltánt idézzem. " Ó, hogy baszná telibe!" a Magyar jogalkotókat a sors. El adom illetve El cserélem szeretett Caravellemet! Nem azért, mert nem jó, vagy mert hibás, vagy mert tudom is én. Az ok, hogy a megengedett lenganygobb össztömege, 2465 Kg, szerelvényként viszont 4465Kg. Be kell vinnem a cégbe a kocsimat, és ha nem akarok cég autó adót fizetni, 2500Kg fölött kell hogy legyen, illetve 9 személyes kell hogy legyen.Volna esetleg itt, akit érdekelne, aki cserélne???????Köszönöm előre is. Képeket e-mailre tudok küldeni.Üdv: Gábor.
Köszönöm a felajánlásod!Nos a tengely történet kelemetlen számomra is de mire ide ért volna nekem kb 13 ezerbe lett volna aztán kaptam egyet egy barátomtol,nem is lett jó aztán bontobol vettem 5ezerért egy 2.0 sharan bol.Nyitott vagyok bármire de az a gond meglátogatni nem tudlak sajnos messze is vagy,másrészt a munám miatt sem.küldj mail ben pár képet megondolom az autód talán egyben is érdekelne.miért bontod ha olyan jó?
Ellenben: a jó múltkorában akartam, mert kerestél valami tengelyt, én kiszereltem neked a szomszédéból és eléggé drágállottad. Persze kiderült, hogy esetleg nem is jó a tiédbe, de hirtelen találtál másnál kituzjamennyiért. Közben észrevettem, hogy nem annyira értesz az autószerelgetéshez, hogy igazán hasznos tanácsot tudjunk adni.
Szívesen válaszolnék bármilyen kérdésre, szívesen bemutatnám az autómon, mi hogyan van, szívesen eladnék neked bármit, mert a 2.0 faszán működő gép bontódik.
Javaslatom: látogass meg Martonvásáron. Ott megnézhetsz mindent, eldöntheted, hogy a tied jobb vagy rosszabb, meglátod hogy van és hogy kell beszerelni. A többi a te dolgod.
De azt, hogy én szétszedjem és mégse kelljen, vagy mégse annyiért, meg amikor elvitted mégse rossz a tiéd vagy mégse tudod összerakni és tanácstalanul állsz, én meg akár a hibás legyek, az nekem sem jó.
Sziasztok! A kérdeésem az volna, hogy rögzítés szempontjából, be tudnám e építeni az új fajta Kék/piros kilóméteróra műszer egységet az 1991 es T4 be ha vásárolnék, illetve ha nem, akkor mit kéne még vennem hozzá?Köszi a válaszokat előre is.Üdv: Gábor.
Üdvw! Van két T2-es, melyek szalonképesek és már szerepeltek lakzin, mint parádéskocsi. Az enyémről sikerült feltenni képet, a keresztgyerekéről sajna nem, mert túl nagy a mérete. Ugyan ez a típus, csak nem dupla tolóajtós és világoskék az alsó fele. Amúgy hol az email címed, mert nem találtam sehol.
Köszönöm az infót a váltóval kapcsolatban, remélem nekem is megoldja a gondot,hogy ne reccsenjen ha váltok 3 -as és 5-ös sebességet.
Volna újra egy kérdésem, segítséget várok.
98 év 10 havi T4-be a kék műszerfal nem működik. Szóval mutatja ha nincs töltés, jelzi a kéziféket, vízhőfokot, olajnyomást, üzemenyagszintet, de mást nem. Nem működik a km-óra, a fordszám kiakadva, a számítógép nem reagál, a napi kilométerállítóra sem reagál semmi. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítségeiteket.
Köszönöm az infót a váltüóval kapcsolatban, remélem nekem is megoldja a gondot,hogy ne reccsenjen ha váltok 3 -as és 5-ös sebességet.
Volna újra egy kérdésem, segítséget várok.
98 év 10 havi T4-be a kék műszerfal nem működik. Szóval mutatja, ha nincs töltés, kézifék, vízhőfok, olaj, üzemenyagszintet, de mást nem. Nem működik a km-óra, a fordszám kiakadva, a számítógép nem reagál, a napi kilométerállítóra sem reagál semmi. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítségeiteket.
Köszönöm, hogy fel tetted a benzines Caravellem motorjának néhány fotóját. Remélem, más is talál benne valami használható információt, amivel előbbre jut a javításoknál.
Rozsdásodás szempontjából ez a homoktenger nagyon jó, de ha nincs megfagyva akkor szinte lehetetlen itt a hátsó udvarba normálisan közlekedni. A vaterán vettem Mohácson. Először nem vitte el aki nyert, utána meg megint felkerült, akkor hoztam el onnan. Baja-Mohács 55 km. A kasznin sehol nincs rozsda, kívéve az a felületi ami látszik rajta, de 3 éve kint áll. Szélvédő, tank, féltengelyek, kerekek, hátsó híd lengéscsillapító és féknyereg nélkül, kaszni részei, km óra és egyéb apróságok használhatók még szerintem, a maradékot meg le lehet adni vasba. Én vágtam ki lemezt is foltozni a Bogaramat vele, mert ez legalább le van kezelve, nem úgy mint amit a vastelepen vesz az ember.
Cseréld ki azt a kis szelepet ami a szűrő tetején van. Azt egy kis biztosító szeg tartja a helyén. Autósboltba lehet kapni és nem drága az a kis szuszogó.
Köszönöm az infót, nekem nincs AC pumpám sajnos, ma lehúztam a nyomócsövet az adagolóról, felszívtam szájjal a gázolajat, de valamilyen szörcsögő hangot lehetett hallani. Valahol mégis csak szívhat levegőt de nem látok rajta szivárgást sehol. A szűrő tetején van egy műanyag szűrő a visszafolyó ágon, az alatt láttam szivárgást tettem alá egy vékony gumitömítést, ott megszünt a folyás de a helyzet ettől sem lett jobb.
Szaisztok! Újból megkérdezem, hogy 1994-es VW Transporter 1.9-es sima szívódízel milyen olajat szeret télire? Van esteleg valami vélemény A Resurs nanotechnológiás újrafémező olajadalékról? Köszi a válaszokat előre is....