Űdv .lenne egy kérdésem hogy mi lehet a hiba van nekem egy alko 35/35 II láncfűrészgépem és egy pőcre indúl meg minden csak hogy ha fel pőrőg akkor le akkar álni olyan mintha nem kapna űzem anyagot kilet takaritva a karbi és a tank és utána is csinálja ezt a hibát .Ilyen gépem van
Igen. Jó az ötleted. Nálam egy 1000 literes IBC tartály van fenn 5 méter magasan. Kis 400 Wattos Káma szivattyú nyomja tele. Arról használom a növényekhez az állott vizet.
Szerintem azt a kutat, ami 2-3 permetező fejet nem tud ellátni, megette a fene. A locsolás naponta még mondjuk 5-6 váltott körzettel sem több, mint cirka fél óra. Az a kút, ami ettől lefekszik nem sokat ér. Szerintem .
Az se biztos, hogy jó, ha egy nagy teljesítményű szivattyú jól agyonfojtogatva szenved. Szerintem a vízmű és a szivattyú közt pont az a különbség, amiért JOBB a vízmű. Csak addig küzd, ameddig kell. Egy kút vízhozama szinte sose 24 óra/napos műszak. Sokat számít, hogy mennyi a víztér, amit a rendszeres használattal növelni tudsz. A szárazon futás tényleg nem jó, de könnyű kivédeni, pl olyan tipusú szivattyúval, vagy külön védelemmel. Szerintem az a jobb.
Ali kis kollégával értek egyet, az első vízrétegben lévő vízzel szerintem is a víz mennyiségével lesz a gond. Egy nagyobb gép egyszerűen kikapja, és ha nincs benne szárazon futás elleni védelem, akkor leég az egész hóbelebanc.
Mikor a kutamat tisztították, egy 750W-os ZDS szivattyúval egy napot ment egy huzamban a kút, colos csövön sugárban jött a víz. De az 27 méter mélyről hozza... :)
Az első változatot javasolom. Nem tudom mekkora a vízmélység a kútban. Előfordulhat, hogy a nagyobb teljesítményű szivattyú ki tudja szívni a vizet. Ez hidrofornál nem szerencsés.
Javaslatom: Úszókapcsolóval felszerelt szivattyú, láncon leengedve. A kútfenéktől húzd vissza 50 centiméternyire, hogy iszapot még véletlenül se bírjon felszívni. Így azután vezérelheted idő kapcsolóval vagy kézi kapcsolóval. Ha a kútból esetleg elfogy a víz, az úszókapcsoló leállítja a motort.
nem tudom jó topikot találtam-e, de talán ez van a legközelebb a témához :)
Abban kérnék segítséget, hogy van egy 20*10es gyepterület amit szeretnék öntözni (ásott kútról, 4 méternél kezdődik kb a víz). 2-3 esőztető lenne felszerelve, ehhez milyen szivattyú lenne ajánlott ?
két ötletem lenne:
-házi vizmű nélkül megoldva, direktbe menjen szivattyúról, mert azt időkapcsolóra tudnám kötni és akkor hajnalba be tudna kapcsolni már automatán, ehhez nem igazán értek hogy hozzá milyen szivattyú kellenne, merülős, búvár, fennti vagy milyen (szimpatikusak a búvárszivattyúk, 5000l/óra elég kell legyen, de ott az van hogy max szállítási magasság 8 m, ami elbizonytalanít, mert ugye nyilván locsoló cső kellene vagy 20-30 méter a rendszerre, és akkor nem tudom elég maradna-e a nyomás ezekkel)
-házi vízmű + gardenas időzitő, ez jóval drágább de lehet ez a jobb megoldás, mert ez folyamatosan nagyobb bart tudna produkálni ?
ami még jó lenne ha tudnék pluszba rátenni egy slagot bármelyiket is ajánljátok, és azt szábályozott vízmennyiséggel tudnám használni, vagy akár ott a slag végén elzárni (pl. kocsimosás, járda mosás stb.stb.-hez) - ez utóbbi talán csak a házi vizművel lenne megoldható (ha jól értem az folyamatosan nyomás alatt tartható akár egy slagal a végén is ami csak a slag végén van elzárva.? )
A Thorx 35-öst csapágy és szimering csere után tegnap sikerült felébresztenem. Valami nem oké vele, először alig akart indulni, pöffenések után egyből leállt. Aztán egyszer megtörtént a csoda, elég szépen járt, bár az elvártnál magasabb fordulaton. Így hagytam járni kicsit, hogy a regulátor karját kézzel visszatolva kb normál fordulatszámon pörögjön. Leállítás után kb 5 perccel újra beindítottam, és nagy kék füst, és nagyon magas fordulatszámon pörgött. Gyorsan leállítottam, megnéztem az olajszintet, kissé sok lett bele az 5.5 dl.
Kérdezem a szakiktól, hogy ez okozhatja-e a motor felpörgését, és az erős kék füstöt.
Köszi! Tudom, azt írtam hogy szépen ketyeg, de azért messze van egy Hondától. Gondolom a konstrukción kívül a tűréseken a gyártási pontosságon is sok múlik.
Bizom benne h bevalik, bar ennyi penzert akkor is megerte ha ket szezont elketyeg aztan motorcsere.. robbantott abra alapjan amugy nekem eleg thorx benyomast kelt. Fene tudja.
A homaro eleg komplex cucc, szoval a motor csak kb harmada a 180-nak. Az allo motorok pedig mas liga mint ez a funyiromotor...
Nekem mindkét hómarón 208 köbcentis álló Loncin motor van,egyenlőre tökéletesen mennek.
Azért kicsit ledöbbentem mikor benéztem a 180000-es hómaró burkolata alá és ott vigyorgott egy kínai Loncin motor....nem voltam boldog.De egyenlőre tényleg kifogástalanok.
Az en linkem valamiert nem jo...igen, ez az. Mar az enyem szoval a tulajdonosi velemenyem, hogy szepen szol... hogy hosszabb tavon milyen lesz azt nem tudom. De preciz benyomast kelt.
A napokban a kezeim közé került egy ThorX 35motorral szerelt fűnyíró. Szorult a motorja. Szétszedtem, hát hogy is mondjam... kézzel tapintható az olcsóság.
Persze ezen nem is lehet csodálkozni, mivel az mtd legolcsóbb motorjáról van szó, de a kérdésem, hogy a ThorX 45 is ilyen nulla? És általában kerülendők a Thorx motorok, vagy csak ez a 35 ennyire gáz?