Na akkor jól tudtam, több forrásban ugyanis 15 szerelvény szerepelt maximuális csúcsidei kiadásként. A délutáni persze más tészta, ott nincs is 3 percezgetés, a kritikus a délelőtti szakasz teljes egyértelműséggel.
Reggeli csúcsban, amikor nem kell plusz kocsi a 118asra, akkor az 56oson 15 gép van kint. Délelőtt beáll 4 kétrészes, meg van 3 kocsicsere kotta szerint, épp a vizsgálatok miatt. A délutáni csúcsra viszont csak 2 kétrészes áll ki, akkor már csak 13 gép megy ki, ebből a különbözetből van fedezve a 118as plusz kocsija.
A hiány egyébként délelőtt szokott adódni, mikor az 56osra már menne ki forgalomba a vizsgált kocsi, amelyikre meg cserélnék az meg még nem ért be, nem hogy átvizsgálták volna. Ha ilyenkor kérsz kocsicserét, az általában sikertelen:-) Illetve ilyenkor, ha nem nagy a baj, akkor esetleg kell még csellózni egy-két kört a rossz géppel. Persze nyilván nem a fékhibás kocsikról van itt szó, hanem a zavaró hibákról.
Ezzel csak az a baj, h. a főállású jv. tanulók csak hétköznap tanulójáratozhatnak, mert a szerződésükben ez szerepel. Innentől kezdve ki kell adni azt a tanulókocsit.
A lényeg az, hogy 40 Kátra van, nem kell túlbonyolítani a helyzetet. A legutolsó információm szerint a (1)18-ra ebből 6 megy, plussz 15+6+8, ami szerintem 35. Ha eggyel növelik, az 36 lenne + az oktatószerelvény, bár azt nem számítjuk forgalmi kocsinak, ergo nem kell minden nap közlekedjen, ráér hétvégén, amikor kisebb a kiadás, tehát vegyünk 36 kiadott forgalmi szerelvényt, marad 4 szemlére, tartaléknak, meg miegymásnak. Ehhez ráadásul produkálni kell azt a legalább 90%-os rendelkezésre állást is.
Hát Szépilonának 40+1 szerelvénye van. Ebből ad 36-ot. Kelenföldnek van 4 szerelvénye, ebből legalább 2-t kiad. marad 7, ebből még bőven fussa +1 szerelvényre szerintem.