Aha, hengerenként. De nyugodtan rendeld meg mindet, mert csak egyféle sorrendben lehet szétszedni, meg összerakni. Magyarul egyenként még véletlenül sem tudod cserélni. Nem emlékszem már a szétszedésre 1234 vagy 4321.
Napi 2 darab lakókocsi? Hmmmm. Ezek a térdükön csinálják, kézzel, vagy hogy?
Amit én láttam, ott 12 vonalon ment a gyártás - egyszerre - és vonalanként napi 4 darab lakókocsi jött le. Ez 12x4=48 bódé. És szintén naponta.
Ha beesik az orosz és a román kereskedő egyszerre - és az egyik rendel 160 darabot, a másik 110-et...akkor mit mondanak neki? Mikor jöhetnek az áruért? Na és ha rajtuk kivül még rendelne valaki pár darabot?
Picit olyan ez nekem, mint a "világhírű" magyar bor....amelyik főként Magyarországon "világhírű".
Komoly szakemerek mondták, hogy amennyi borunk nekünk van (összesen) - annyi nem elég egy világméretű piaci bevezetésre sem - mintakollekciónak - nem hogy folyamatos szállításra a szupermarketekbe.... vagy akár a világ borkereskedéseibe is. .
Először is sajnálom mindkettőtöket, ami történt veletek, Én ezek után nem is tudom mit kérnék a Mikulástól jövőre.
Iszugy Igaza van Crvoyagernek, mert tényleg 4db hengerfeje van, az autójának, és itt nem a szelepfedélre gondolt, mert hengerenként lehet rendelni a hengerfejtömitést. Viszont az az érdekes, hogy ezt a motort 1994-ig szerelték a Voyigba a Tiéd ha jól tudom fiatalabb!
Szerintem egy Donor autóval jársz a legjobban, mert az átírási költség már eleve kidobott pénz.
Szóval amihez nem értek azt nem akarom mindenképpen megmagyarázni!!!
Máá úgy főőb@sztad az agyamat éjfél előtt 2 perccel,hogy elmegyek aludni!Fogadok,hogy dógozóba vagy megint és csak azért zargattál,hogy ne unatkozz az éjszaka első részében.Ezt megint benyeltem...
nem hülyéskedem soros négyhengeres motor, de a hengerfej az négy darabból áll. Ezek egymás mellé vannak szerelve és a tetején a fedél az már egy darabból van.
Mert ebben nem soros motor van?Hát a pofám leszakad!Mondom,hogy ne menjünk bele ezekbe a műszaki dóógokba.A végén még kisütöd,hogy megnegyedeltek egy repülőgépmotort és az van az elejében.A maradék két hengert meg betették kompresszornak csak azt még nem találtad meg! (nem tudhatom!!!)
Szoktam hülyéskedni,de ezt most komolyan mondom...
Nem vetted el a kedvem!Abban két dolog nem volt reális.A km meg az ára!Az állapotát meg nem láttam.A csomagtartója meg valószínüleg nem volt tele az általam felajánlott holmikkal meg cuccokkal...
Teszel rá néhány noteszt,golyóstollat meg kiszeltündenaptárt azt akkor becserélem a bódédra.De flekkendekker legyen áám...
Na akkor itt most befejezzük ezt a diskurzust,mert hátha vannak rajtam kívül is műszaki téren hozzáértők és hamuvá égeted magadat a hülyeségekkel.Holnap folytatjuk.Azt azért még írd le,hogy kaptál-e valami konkrét árajánlatot a javításra vagy csak telefonon keresztül a diagnózisodra mondtak árat a látatlanra...
Ugyanis hengerfejekről csak akkor beszélünk,ha V motor!Márpedig az a fostalicska nem az!Azt meg valószínüleg még az amerikai is úgy csinálta meg,hogy onnan lefelé nem lehetett baja.
Beszéltem egy Tomvoy néven ismert dizel voyi szerelővel, akit többen a legjobb szerelőnek ismernek. Miután sikerült inditóznom, 100 százalék hogy a hengerfejek közül egyet kettőt szétvert meg ami abban szokott lenni. A láncházat is kilukasztottam. A dilemma, hogy érdemes e nekem javittatni vagy igy szálok ki a legjobban ha beszámitják. Normális árat mondott a kereskedő és talán igy bukom a legkevesebbet.
Heló! Biztos azért hanyagolod a fórumot, mert megint a tengeren jártál. Fogtatok halat is mert ugye egy halász hajón készült a kép, amit a multkor felraktál.
Sok benne a Km.!A másiknál meg reszketne a kezem amikor kifizetem érte a pénzt,mert zsákbacica!
Akkor úgy konkrétan bele a szemembe!Mi az ami nem javítható azon a motoron?Széttörött valami ami nem cserélhető?Vagy csak gyártod magadnak a krimit?Látta már szerelő vagy csak te állapítottad meg a diagnózist,hogy nem javítható?Mert belőled ezt is kinézem...
Legutolsó verzióként beszámolnák egy ujabb kasznis voyiba és akkor némi hitellel lehetne egy olyan autóm, amit eredetileg is venni akartam. 2001 utáni CRD-sd grand voyi. mellesleg az a mostani 84 kw helyett 100 fölött van ugyhogy lifegne a lakóm mögötte. Aztán az sem hátrány, hogy nem kell a minuszokban autót szerelni.
Semmi különös!Oberwarti bolhapiac.Az utolsó ebben az évben,de a kiránduláson kívül nem volt sok értelme.Majd amikor letelnek ezek a zűrös hetek akkor tartok egy éves beszámolót.Ahogy látom neked is jár most a munka...
Hát erre nem nagyon tudok mit mondani, jobbulást és még jó hogy nem volt nagyobb baj. Te sem és én sem vontatok már az idén az tuti. Ahogy az autódat elnézem tényleg kemény lehetett. helyileg hol történt.