Mar megint ne kezdjetek ezt a ne legy ideges dolgot...
Nem vagyok ideges, csak neha hianyolok dolgokat emberekbol es ilyenkor szolok... Nem bantas akar lenni, egyszeruen maskeppen latjuk a vilagot es kozel sem biztos, hogy en latom jol...
Na, a masik dolog, ami erzekenyen erint, ha mar szoba hoztad: egy auto 2,5 millio forint, a kar amit okozhat a felverodo akarmi tobb 10e forint is lehet... Tehat ne az ara dontson a dolognak, hanem az, hogy te eldontotted, hogy a nagy szamok torvenye alapjan nem lehet baja az autonak, mert valoban eleg kicsi az eselye szazalekosan, hogy ilyen baj tortenik, de van akit a 7e forintos beruhazas megnyugtat. Ennyi. Amen!
-nektek is "össze-vissza" mutat az üzemenyagszint mérőtök? mert néha csinál olyat, hogy mész vele 90 km-t és a mutató meg sem rezzen, aztán hirtelen leesik két pöttyöt, aztán vissza egyet, aztán megit kettőt. már régebben is csinálta, gondoltam biztos a lejtők/emelkedők miatt van. Ti is tapasztaltatok már ilyet, vagy gond lehet. persze nem olyan fontos, mert ált. tele tankolunk és nullázzuk az órát rendesen, tehát tudni lehet, hogy mikor van maradsz ott az autópálya közepén, de akkor is! miért csinál ilyeneket?!
-feltünt nektek, hogy a műszerfalvilágítás a bal első helyzetjelzőre van kötve? miért? amkor van belső világítás és egyéb, vagy mi a neve biztosító a tálcán.
-miért van a kesztyűtartó allján egy óriási luk? persze el van takarva, de ha leveszed a takaró lemezt akkor van ott egy lyuk! miért? van valami funkciója? vagy a Clioban ott van a helye a CD-tárnak? vagy minek?
-a csomagtartó ajtaja miért nincs burkolva. a ladában is ilen csupasz volt! csúnya!
Jól van na! ne légy ideges, mert senkit nem akartam/akarok felbosszantani, viszont minél több vélemény van, annál jobban lehet mérlegelni. Nézd! 7000ft azé' nem kis pénz így a nyári szabadságolások előtt ugye, ha pedig igazán nem tölti be a funkcióját (nem véd!) akkor pedig nem akarok bosszankodni miatta, hogy nem voltam kellően körültekintő! Nincs harag remélem senkiben miattam! :)
Kolis, ne legy szkeptikus, ha nem akarod, nem kell megvenni, ez nem errol szol, hogy itten rad maszunk es meggyozunk, hogy pedig ez most kell neked! Leirjuk a tapasztalatainkat, felnott ember vagy, dontsd el, nem kell, hat nem kell, tobb ezer auto szaladgal kartervedo nelkul... Ne csinaljunk mar bolhat az elefantbol, vagy mi... :-)
Amugy en is csak azert szoltam bele, mert kzkzkzkz, kicsit elszaladt.... Amugy nekem is tok mindegy, hogy kinek mi van a kocsijan.
Kartervédő ügyben senkit semmire sem akarok rábeszélni, de szép fővárosunk útjai újabban tele vannak öklömnyi kövekkel, amit nem szeretnék, ha felrepülne a motortérbe és telibe nyomna valamit. Még arra is gondoltam, hogy a mostani esős nyárban talán nem éri a a meleg motort közvetlenül egy zápor utáni "külső vízhűtés" csomag. Csak azért írtam, le mert a 6300 Ft nem annyival magasabb, mint ahogy gondoltam. (mármint az 5000-hez képest)
Off A 120-as Skodában ez egy vastag fémlemez volt és nemegyszer koppant rajta ez-az. ON
Hívd fel őket, hogy csak a náluk vásárolt kocsikra ingyenes az 1 éves átvizsgálás, vagy mindre? Pl. a hűtőfolyadék szint nekem épp a min felett volt, most épp a max. alatt. A kettő közt elég, csak engem zavart. Olajcsere nem volt, azt majd a 2 évnél.
Mikor gyorsulunk egyet? Lehet meg fog változni a véleményed a dízelről...
Kartervédő témában:
1., Védi alulrol a motortérben lévő dolgokat
2., Légellenállás szempontjábol sem mindegy, hogy mi mindenbe akad bele a levegő, illetve mennyire van irányítva az autó mellett elhaladó levegő. Lehet, hogy itt nincs akkora szerepe mint az F1-ben, de sosem jöhet rosszul.
Egyszeru fizika, a 80 LE dizel sok-sok meglepetest fok meg neked okozni, emelkedon 50-ig ott fog hagyni a dizel, nincs mit tenni...
Karter. csak egy pelda kicsiny eletembol es nem kell belole hosszutavu kovetkeztetest levonni, nem sokszor fordul elo: mesz az uton, poroszkalsz, jon egy kivilagitatlan gally, amit a kerekeid szepen fel is kapnak, bevagjak a motor fele. Nem tul nagy gally, nem tul nagy sebesseg, de pont eleg ahhoz, hogy pofanvagjon egysmast. Az hogy miert nem tudtad kikerulni, egy masik mese...
De itt megemlitheto kicsiny Pestunkon, katyuk jonnek-mennek, sajnos eleg sok kockako is elokerult, amik aprozodtak... El lehet kepzelni mi van, ha 60-nal a kerek a motorter fele hajitja a kovet. Persze a muanyag csak muanyag, de ha kicsit tompit az mar jo lehet...
Ne legyen igazam es a Thalianal egyik se legyen veszely forras, en meg Fiaton es Ladan szocializalodtam, ettol kezdve dontse el mindenki, hogy meger-e neki 7e forint koruli osszeget ez a lemez...
Amit leirtam sem kell komolyan venni, de egy lehetoseg a kartervedo melletti ervelesben...
Ingyenes az 1 éves Assistance átvizsgálás? Nocak! Akkor én is Újpestre megyek, annyit megér :o)
A folyadékoknál mit jelent a "feltöltve"? Nekem mind a max. alatt van picivel, nagyon messze a min-től. Az elég?
És olajcsere nem volt? Vagy azt majd csak 2 évnél?
Nekem most 19-én jár le az 1 évem, de még nézgelődök, hová menjek? A legjobb helyen lévő a Renault Békési Vecsés lenne, de a munkahelyemről Újpest sincs messze annyira.....
Kolis, ahogy gondolod, de a kartervedo lemez nem a padkazas miatt kell elsosorban, szived joga hogyan dontesz es az is, ha kzkzkzkz markatarsra hallgatsz...
Elárulom, a korszerű turbodízeleket is simán lefullasztod, ha úgy próbálsz indulni velük, mint a régi olajkályhákkal. Nekem pl. két hete sikerült utoljára. :-)