A hátsó féklámbában nekem is ott a döglött bogár, én porszívóval próbáltam kiszedni persze sikertelenül. Bosszant de ettől többet nem ér. Sőt tegnep láttam, hogy a hátsó lámpában is van egy döglött légy.
Ízzó csere: gyakorlás képpen kiszedtem az első ízzót, nagy nehezen sikerült visszatenni, de már azon gondolkoztam, hogy a lámpát kellene kiszedni, vagy a szervizben visszarakatni. Lehet azért olyan nehéz visszarakni ,mert belül is vannak vezetékekés ezek ha nem jó helyen állnak akkor kitámasztják a "kupakot". A másik , az a gyanum , hogy a megbontáskor a kinti párás levegő került visszazárásra és egy-egy hidegvizes mosáskor kicsit párásodik a lámpa (és csak az amelyiket megbontottam).
Amikor a hozzászólásodat írtad, akkor már megittad a nekem felajánlott sört is, mert őszintén? Egy szót sem értek abból amit írtál!
:DDDDD
Most akkor mi van? Egy szombat délután cseréltem ki az izzókat Tungsram Megalight Plus-ra. Anno egy kereskedelmi cégnél dolgoztam, ami többek között Tungsram márkaképviselet volt, szal ezeknek egy picivel jobb a fénye mint az eredeti izzóknak. Nem kényszerből, hanem önszorgalomból cseréltem ki!
Az hogy, este van-e vagy nappal, az majdnem mindegy volt, mert a nagy lapát tenyerem miatt csak érzésre tudtam belerakni. Amúgy van zseblámpa a kocsiban ilyen esetekre.
Megvan a technika, vilagos vn es mondjuk nem ejszaka 11 ora es te mar csinaltad, ez egy kicsit sok ha :-) Amugy Puntoban gyakoroltam, arra meg egy vodkat is fel merek ajanlani... :-)
Azt már én is nézegettem a garázsba,hogy hogyan fognék hozzá 1 izzócseréhez az első lámpákba. Még a kalaptartón lévő pótféklámpával sem tudtam megbírkózni !! A piros bura szegélyénél ott van 1 döglött bogár - azonban a hátsó ablaktól nem férek hozzá. Az utastér felöl ha megbontottam a féklámpa házát -úgy sem ment.
Most, mivel vizualis tipus vagyok, elottem van a kep, ahogy a renaultban, de meg inkabb egy Puntoban, vagy Peugeotban izzot cserelsz... Aki ezt megteszi az ut szelen, minden eszkoz nelkul, az vendegem egy sorre. :-)
Amugy az eljaras jo, csak a kidumalas mukodik, de ezt nem javasolhatom mindenkinek :-)
Nu, azert az eletben, ha talalkozol egy kek ruhassal es nem eg a helyzetjelzod, akkor nem fog nagyon bantani, ha nem eg a tompitottad, akkor mar neccesebb a helyzet.
Ha nem ég a tompítottad, akkor sincs még gáz, azonban nem mindegy mit mondasz!!!
A helyes magatartás a következő:
Rendőr -Jó napot, nem világít a tompitottja ! Áldozat: Te jó isten ez hogy lehet,mivel elindulás előtt ellenőríztem és akkor még világított !!
Ekkor max. arra kötelezhet,hogy a helyszínen cseréld ki az égőt, de bünti nem lehet ez miatt, mivel olyan égőt még nem látott a világ amelyik a garázsban álló autón kiégett volna.
Ha azt kérdezi,hogy minden elindulás előtt ellenőrzöd akár naponta 5-ször is, akkor szemrebbenés nélkül igennel kell válaszolni !!!
Ha viszont a társa előtt kijelented,hogy a mai elindulás előtt nem ellenőrízted, akkor van csak gáz és jön a bünti!!
A lényeg az,hogy ha ravasz a vadász legyen ravasz a róka is !!!
Nem tudom volt-e már: olajcserénél szűrőt jobb nem vinni (kb 1000Ft.), hanem venni a szalonban "gyárit" 2500-ért. Így sok garancihoz kötődő problémát, (egy)másra mutogatást meg lehet előzni. Annyival pedig nem drágább.
Olaj jó ha ELF-et vesz az ember mert ők is azt használnak, és egyéb csatornákon ( pl. totalcar áruház)már olcsón, szalontól függően 1/2, 2/3 áron meg lehet venni. Így ebbe sem köthetnek bele.
OFF:Nálunk most futottunk bele abba, hogy a ZF csak gyári ZF váltóolajat :)))) ( a büdös életben nem gyártottak és most sem gyártanak olajat)és egy másik olajat enged használni a váltóiba, mert ha nem ugrik a gari, +bizonyítgatási procedúrák stb... :(((
Mea Culpa! Nem kidorzsolodik, hanem a hajtogatastol elszakad :-) es valoban nem a zsanernal, en fogalmaztam szarul, de egyebkent jo tanacsot adtam reggel... :o)
Egyebkent a fotiak is igy javitjak, ahogy az elottem szolo sortstars elmondta.
Sajnos a régi (2005.02.15) hsz mellett levő kép már nem jön be, de azon tisztán látszik hogy az eredetileg törésvédő gumiharang alatt törik el, ha azt lehúzod szinte biztos, hogy már ketté van szakadva a vezeték. Először csak megcsokiztam, de az is mindíg elszakadt, most az előbb leírt módszerrel javítottam már kb. 3 hete és még jó.
Nem kidörzsölődik hanem egyszerűen a hajtogatástól elszakad. Korábban tettem fel képet is róla. A Baum-nál úgy javítják, hogy betoldanak egy rövid szakaszt összeforrasztják és zsugorcsővel merevítik. Az eredeti rövid is meg a vezeték sz.r is.
Engem is utolért a csomagtartó kp. zár vezeték halála.Aki így járt meg tudná mondani,hogy a vezeték melyik szakaszában volt a törés? Megnéztem a korábbi hozzászólásokat,de ott nem találtam.
Hello! Nyáron, melegben velem is elő szokott fordulni, főleg ha keveset megyek az autóval, hogy induláskor csak indítózok de nem pöccen be. Kis pihenő után beindul. Állítólag a tűzvédelmi rendszer téves értékelése miatt van. WV-s tulajtól is hallottam már ilyet.
Mivel esőben nem jön a szufla befelé, nekem két ötletem volna:
- Szilkon spray, csak ez meg porosodik.
- Az ajtózáron állítani kellene egy picit beljebb, hogy később záródjon, azaz, jobban összenyomódjon a két gumi...
Egyik se igazi megoldás, de lehetm hogy segíthet, talán érdemes kipróbálni. Sajnos ez konstrukcióhibának tűnik, mivel szinte mindegyikben benne van. Nálam mindig szól a rádió, szal nekem abszolute nem tűnik fel.
Sziasztok! Megint ideszédültem egy kicsit, és megütötte a szememet az emelkedőn való menet témája. Nos, én nemrégiben voltam a Tátrában és ott Lomnic környékén van néhány szuszogtató emelkedő, de egyszer sem fordult elő, hogy 2-esbe kellett volna visszakapcsolni, ez nekem is meglepő volt. Nagyon nagy erőt éreztem a motorban, pedig ment a klíma is. Ja, 1,4 16V-s van. Nem tudom elképzelni, hogy 10%-os emelkedő egy jól működő motort meg tudjon izzasztani, én ötödikben is kiválóan előzök még emelkedőn is. Most újra feldobom a szokásos labdámat (ezt mindig előveszem időnként, hátha valaki sikeresen lecsapja mindannyiunk örömére) Szóval: első ajtók felső sarkánál a szélzaj problémája (nálam 70-nél jelentkezik) a legjobban ez zavar a kocsiban, és nem találtam rá megoldást, csak akkor nem hallatszik, ha szakad az eső. Szerintem nem az ablaküveg mellett fütyül, hanem az ajtónyílás tetőszéli tömítőgumija mellett valahol és utána kavarodik meg a levegő az első és a hátsó ajtó találkozásánál, a felső sarkaknál. Szóval, ötlet valakinek, vagy már ez nem zavar senkit, és csak az én vesszőparipám maradt?