.... + egy könnyű pótkocsi. A nehéz pótra (750 kg megengedett legnagyobb össztömeg feletti) igaz az, hogy E (vagy kis E) kategória nélkül nem lehet több a vonó és a vontatott jármű megengedett legnagyobb össztömege 3500 kg-nál.
Szia
Engem érdekelne milyen áttetelel sikerült megoldani az 5. fokozatot, mert elég drágák a fogaskerék párok.Amit még szeretnék meg kérdezni hogy 2ezres fordulaton mennyi most a sebeség.
Köszönöm a segitséget elöre is!
Az enyém 9fös személynek va véve és 3,5 ös vonohorog van rajta,a 9 személy a b kategória teteje, de a 3500kg is nem ? b kat jogsival nem húzhatok tréllert vele igaz?
sziasztok szerintetek mi fog történni! ha 220 baros porlastok helyet 190 baros at rakok be a a 2.5 td be????? a válto problémát meg oldotam!! az 5 dik sebeség !!!! egyszerü és aránylag olcson is! ja és olyan hoszu az 5 ikem
hogy majdnem a 4 iket tul kell huzatni! minus 500 a fordulatbol!!!
A könyvelőm szerint el kéne érnem a 2500Kg megengedett legnagyobb súly.Írtam egy levelet a Porsche Hungariának, hogy át tudnák e minősíteni ezt az autón, de nem jött még válasz.Csereajánlatból már többet is kaptam, érdekes, hogy Mercedesek.Egy 2001-es körlámpás Mercit, illetve egy A-Class 2002 es Mercit szeretnének cserélni 1 az 1 ben.Bevallom, én inkább másik T4 esre vágynék, hosszabbra, esetleg összkerekesre, vagy valami.Érdekes szempont, hogy az én kocsimba 170000Km van, de elcserélném egy 350 000Km esre, ami karban van. Remélem, él valaki a lehetőséggel és tudunk cserélni.
Ugy tűnik ez lesz a megoldás. Krézi Zoli fogja átalakitani az adagolokat. Kell a 140 lovas motor, hozzá másik turbo, adagolo átépitése mechanikusra, meg nagyobb spriccnik. Köszönöm!
Kérdeztem, ő sem tud itthon ilyen bontott motorokat. Azt javasolja, hogy próbálj meg németországból behozni ilyen motorokat, vagy csak a tartozékokat hozzá. ( turbó,porlasztó csúcs) Ha nem autóba kell beszerelni, hanem hajóba, azért a 140 Le-s audi is jó lehet, ha arra aggatod rá a kellékeket.
Két nagyobb turbót veszel hozzá és csúcsokat, máris ott vagy közel a 200 Le-nél. Sőt, az adagolót is át lehet alakítani és akkor még csak az ecu-t sem kell kiherélni.
Köszönöm Laci!
Sajnos nekem csak a 150 lovas motor a jo... Egy hajoba keresek 2 db ot.
A ebben a motorban nagyobb a turbo, nagyobbak a spriccnik, és erősebbek a dugyattyúk.
Simán csippelve, kiherélt ecu val tud 200 pacit.
De az elérhetőséget ha az emailomra elküldöd, azt megköszönöm.
Hátha embered tud valamit, merre érdemes keresni.
Van EGY ember magyarországon, aki építget transporterbe majdnem belevaló motorokat.
PL audi vagy más hasonlót . Na már most ez az ember épített nekem a T4 -be egy 140 le-s audi A6 motort, miután a 102 Le-s blokkot szétlopták a gépsárkányomból a "kedves szerelők". :-). Ha érdekel az elérhetősége, jelezd és összehozlak vele. Az viszont biztos, hogy most neki sincs 150 Le-s motorja.
Üdvözlök mindenkit! Egy t4-be az adagolót mennyi ideig tart kicserélni szétszedéstöl az összerakásig beállitásokkal? csak kb idő kellene? Előre is köszönöm!
A 9 fős és 2500Kg ot (össztömeg) meghaladó személygépkocsik után, nem kell cégautó adót fizetni vállalkozásba, és minden 100%-ban leírható, és elszámolható.
10et mondott ez nem tetszet.2kiló megondolandó.de ha te nagy-ban bontasz alkatrészként is érdekel.lovato ecu cod.272001 mond valamit hol tudok beszerezni illetve nem fotóznád le nekem a tied hogy van bekötve?küldj képet a gépröl az is 9 személyes??