Köszönöm. A válaszok tükrében igen csak be lett ragasztva az is,a két "o" gyűrű nem foghatja annyira .A biztosítót nyitottam és erősen húztam akkor se mozdult. Vagy én vagyok elgyengülve.
Más probléma: a com2000 megadta magát az istenért sem találok ugyan azt (96451819ZL )
Sziasztok ! A segítségeteket szeretném kérni, visszaolvastam de nem találtam konkrétumot az ügyemben.
A gép xsara 1,6 B 16v break 2002 (N2)
A hiba a fűtéskörben levő műanyag könyök a tűzfalnál ereszti a hűtőfolyadékot elvan törve(mielőtt hozzám került már javítgathatták mert ragasztó nyomai látszanak) Kérdésem a következő: Hogyan tudom kicserélni,a motortér felé egyszerűen kihúzható?
Nekem is ugyanez a hiba villant fel a középső kijelzőn annnó. De trafó csere után elmúlt. Neked nem fekete kormos a kipufogó vége? Az enyém elég durván az még hosszabb út után is.
Már nagyon régóta nem jártam itt,hála a jó égnek nem volt gond az autóval.Most viszont szükség lenne a tanácsotokra,mert megbolondult a kilométer óra.Van úgy,hogy napokig semmi gond,aztán egyik indulás után nem mér az óra.A mutató vagy nullán,vagy egy kicsit lejjebb áll.Aztán van úgy,hogy menet közben lassan elindul és pár kilométer megtétele után beáll a megfelelő értékre.De van amikor nem.Előfordult,hogy az is segített,hogy félreálltam,kulcs kivesz,aztán újraindít és már jó.
Van olyan is,hogy este még rossz volt úgy álltam le vele,reggel meg simán működött.Vagy akár fordítva.Mi lehet a baj?
1,4 benzineshez ez egy gyári gyertya,a sok közül tökéletes: https://alkatreszek.hu/rfn_58_lz_k én is ezt használom tökéletesen teszi a dolgát és olcsó is.
Köszi a segítséget! Ezt az oldalt én is megtaláltam. De én ezen a gyertyán gondolkoztam: FR7KPP33+ , mert az első 4 betű stimmel, a többi meg abban tér el hogy az platina gyertya
A "hidegen picit rángat" tekintetében furcsa lenne a Lambda szonda hiba, mert azt hidegen nem veszi figyelembe.
Persze egy igazán sz@r szonda lehet, hogy meghülyíti a rendszert. Léteznek célirányos Lambda-szonda tesztkészülékek, esetleg egy ilyennel meg lehetne nézni.
Segítségeteket szeretném kérni, van egy Citroen Xsara 1.4i autóm, elkezdett alapjáraton rángatni ezért megpucoltam az alapjárati motort. De szeretném a gyertyákat is kicserélni csak az a gond hogy nem tudom melyiket vegyem bele! Mert ami most van bent: FR7KDC , de ilyent sehol sem találok!
Hello 2003 as xsara 1.6 benzin ferdehátú Miskolc. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a felső lambdaszondát lehúztam megnéztem az átlag fogyasztást , vissza dugtam úgy is megnéztem.. és a lényeg hogy tegnap elaludt a check engine lámpa és nincs antipollution hiba se... lomhaságot nem tapasztaltam.. DE most az első pár km hidegen picit rángat...... nagyon gyanus, hogy lambda lesz a ludas. Univerzális 15-19 ezer, de azt mondták, hogy csak a nyűg lesz vele.Boscht ajánlottak kedvezménnyel 25ért
A csatlakozó és a mágneskuplung közötti szakaszra ráakasztottam egy 55W izzót és szépen kapcsolja a BSI. A korábbi hibakód is eltűnt belőle (érzékeli a fogyasztó működését)
Mágneskuplungot (6453 RN) hol lehet, érdemes beszerezni?
A kapcsolóval átellenes rövid oldalon nagyon vékony csavarhúzóval pattintsd ki a lámpatestet, a szürke kerete maradjon.
Ha kint a lámpa, akkor már látni fogod, hogy milyen elmés megoldással van a kerete rögzítve: 2 fix karom, a másik kettőt pedig maga a lámpa szorítja be a tetőkárpit mögé.