Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GT60 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 65897
Előzmény: stefiv (65894)
GT60 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65896

Szia!

 

Vegyél bele: NGK,  BKR6EK kétpólusút.

 

Előzmény: stefiv (65894)
FeZ_ Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65895

A "hidegen picit rángat" tekintetében furcsa lenne a Lambda szonda hiba, mert azt hidegen nem veszi figyelembe.

Persze egy igazán sz@r szonda lehet, hogy meghülyíti a rendszert. Léteznek célirányos Lambda-szonda tesztkészülékek, esetleg egy ilyennel meg lehetne nézni.

 

Előzmény: sonicR (65893)
stefiv Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65894

Üdv!

 

Segítségeteket szeretném kérni, van egy Citroen Xsara 1.4i autóm, elkezdett alapjáraton rángatni ezért megpucoltam az alapjárati motort. De szeretném a gyertyákat is kicserélni csak az a gond hogy nem tudom melyiket vegyem bele! Mert ami most van bent: FR7KDC , de ilyent sehol sem találok!

 

Tudnátok segíteni hogy milyen alternatíva van

sonicR Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65893

Hello 2003 as xsara 1.6 benzin ferdehátú Miskolc. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a felső lambdaszondát lehúztam megnéztem az átlag fogyasztást , vissza dugtam úgy is megnéztem.. és a lényeg hogy tegnap elaludt a check engine lámpa és nincs antipollution hiba se... lomhaságot nem tapasztaltam.. DE most az első pár km hidegen picit rángat...... nagyon gyanus, hogy lambda lesz a ludas. Univerzális 15-19 ezer, de azt mondták, hogy csak a nyűg lesz vele.Boscht ajánlottak kedvezménnyel 25ért

Előzmény: gaabi777 (65892)
gaabi777 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65892

Szia,

 

Majd írd meg a fejleményeket. Neked is ugyanez a motor és évjárat van? Hovavalósi vagy?

 

Üdv, Gabi

Előzmény: sonicR (65871)
FeZ_ Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65891

Pl. cool4u.hu

 

De ha van jó bontott, az is működhet.

 

Előzmény: joco81 (65889)
toji76 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65890

Töszike!

 

Sejtettem hogy így van csak nem akartam barmolni.

Előzmény: zimurgy (65888)
joco81 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 65889

Megvan a bűnös! Klímakompresszor mágneskuplung.

A csatlakozó és a mágneskuplung közötti szakaszra ráakasztottam egy 55W izzót és szépen kapcsolja a BSI. A korábbi hibakód is eltűnt belőle (érzékeli a fogyasztó működését)

Mágneskuplungot (6453 RN) hol lehet, érdemes beszerezni? 

Érdemes bontott kompresszorról áttenni?

 

zimurgy Creative Commons License 2017.08.23 0 0 65888

A kapcsolóval átellenes rövid oldalon nagyon vékony csavarhúzóval pattintsd ki a lámpatestet, a szürke kerete maradjon.

Ha kint a lámpa, akkor már látni fogod, hogy milyen elmés megoldással van a kerete rögzítve: 2 fix karom, a másik kettőt pedig maga a lámpa szorítja be a tetőkárpit mögé.

Előzmény: toji76 (65887)
toji76 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 65887

Sziasztok!

 

Hogy kell kivenni a tető kárpitból a hátsó ülésnél lévő világítást?

 

Olyan szép még minden szeretném ha nem lenne látható sérülés, ezért inkább megkérdezem

 

yetiric Creative Commons License 2017.08.23 0 0 65886

Sziasztok!  Tudnátok abban segíteni,valaki javít közületek COM2000 Delphi kormánykapcsolót  vagy tudtok-e ajánlani valakit Debrecen környékén?

tökfejű Creative Commons License 2017.08.22 0 0 65885

Köszi a választ.

Előzmény: vakrepulo2 (65884)
vakrepulo2 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 65884

csere, hogy gorsabban végezzek, d

e egyébként nem tudom miért jobb a saját, így is úgy is felújítják, ugyan az a szaki

azt a részét meg amit nem, azt nem hiszem, hogy el lehet görbíteni pl egy lepatkázással

Előzmény: tökfejű (65882)
BXtwelve Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65883

Jól írod, átköltöztek Szadára.

Előzmény: vakrepulo2 (65879)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65882

Csere hátsó futóművet kaptál, vagy a sajátodat újították fel?

Előzmény: vakrepulo2 (65879)
Kornél 2 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65881

Nem olyan régen hasonló problémával találtuk szembe magunkat 406-nál. Azzal az apró különbséggel,hogy az néha ment.

Mivel a relé az aki tényleg ki adja az áramot ( már ha kiadja ) ezért én rögtön azt kerestem.

Elöször arra gondoltam biztos külön van,mert logikus lenne. :-). De nem be van építve a bsi-be. 

Valóban rossz volt- a lábai el voltak rohadva- ezért hol ment hol nem ment. Kb fél óra alatt megvolt.

Na nem nekem hanem egy erre szakosodott szakinak. Mondjuk ki én vettem ki az autóból és a kezébe adtam.

Azt mondta ez eléggé általános.

Előzmény: nasala1976 (65856)
toji76 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65880

Veresegyháza, időpont komplett felújítás gumi bakokkal együtt 75.000,- 47 perc

 

Előzmény: vakrepulo2 (65879)
vakrepulo2 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65879

az enyém csak 1 példa a sok 100-ból: én kb 1 éve voltam veresegyházán (azóta asszem költöztek egy falunyit), nekem bejött

időpontra mentem 3 óra múlva jöttem

ha jól emléksem 60 volt

nem cseréltek ki egy gumi mitudoménmit, amit akkor látnak ha szétszedik, azt mondták, hogy nem kellett, edig ha rámondják, simán elhiszem

felhívták még két más dolgora a figyelmem korrekten, de nem erőszakoskodtak, hogy azt is megcsinálják

1 év használat után még jó

 

mint mondtam ez csak egy példa, ki tudja valóban milyenek, nekem bejött

Előzmény: eyb0ss (65876)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65878

stornóznám az előbbi hozzászólásomat,nekem ütés nem volt fémes zaj zörgő csörgő, nekem a kinyomócsapágy volt a ludas, szettben cseréltem azóta tökéletes engem is a váltóhibára riogattak hál istennek nem az volt!!!

Előzmény: eyb0ss (65874)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65877

kinyomócsapágy!! kosár szétesett!!

Előzmény: eyb0ss (65876)
eyb0ss Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65876

Rákerestem, de leginkább nem túl aktuális és földrajzilag is fura helyen lévő tapasztalatokkal találkoztam.

Nem akarom ezzel szétspamelni a fórumot, egyszerűen érdekelt, tud-e ajánlani valami őstag kapásból egy szakit erre.

 

A felengedett kuplungnál zörgő, morajló hang a motortérbőlre valami tipp esetleg? nyelestengely lehet?

Előzmény: vakrepulo2 (65875)
vakrepulo2 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65875

a topik hozászlásokban szerintem számos tapasztalat le van írva a hátsó híd felújításra, javaslom keressetek rá pl a "hátsó híd" vagy hasonló kereső szóval és akkor évekre visszamenőlleg sok-sok ember tapasztalatát fogjátok megtalálni egyszerre

eyb0ss Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65874

Sziasztok, 98as kombi Xsarám hátsó torzios hídja felújításra szorul lassan.

Fejér és Pest megyén belül kire bízhatnám ezt rá? Tapasztalatok?

 

Illetve az mitől lehet, hogy kiengedett kuplungnál "morajló" csapágy hang hallatszik a motor felől? Kuplung benyomásra megszűnik a probléma. Nem kinyomócsapágy jellegű, inkább mélyebb "darálás". Érezhető is az autóban az "ütés". Kuplung benyomásra megszűnik.

Köszönöm.

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65873

Sziasztok!

 

Van egy 2004-es Xsara 1.4HDI kocsim. Az utóbbi pár hétben a következő hibajelenség lép fel.

 

Hibátlanul indul a kocsi, de amíg nem melegszik be a motor addig gyenge, erőtlen, rángat. Az sem számít, hogy ha a külső hőmérséklet 40 fok felett van, ilyenkor például klímával el sem bír indulni. A gázadásra is lustán reagál majd egyszer csak beindul és normálisan húzni kezd. Általában pár km után már rendesen megy, de alacsonyabb fordulatszámon még enyhén remeg.

 

Mi lehet ez a gond, üzemanyag lehetséges vagy turbo ?

 

Előre is köszi.

 

nasala1976 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 65872

Szia zimurgy!

 

Te "autó-villamossággal" foglalkozol?

Ha Pest környéki vagy elvinném a kocsit, hátha tudsz mondani rá valamit..

Írj rám.. nasalakukacfreemail.hu

 

Köszönöm.

Előzmény: zimurgy (65869)
sonicR Creative Commons License 2017.08.20 0 0 65871

Hello Ugyan ezzel a problémával küzdök Elég rég óta. Amit észre vettem, hogy amikor megvettem a kocsit mérő óra szerint 60 fok felett voltegy picivel az "üzemi hőmérséglet"  jelenleg nálam is hideg motornál minden klappol, de amikor bemelegedik a motor (nyáron ugye elég hamar) 90 fokot mutat az óra ami eddig meg sem közelítette és így a piros lámpánál az elindulás is nehézkes. körülbelül egy éve cseréltem trafó sort mert kihagyott az egyik henger, illetve tegnap kicseréltem a gyertyákat ami egy minimális javulást hozott, de nem volt még időm a városba tesztelni. Holnap megyek egy hosszabb próbakört és ha elő jön a lomhaság lehúzom a felső szondát. Obd p3501 hibát írt illetve a felső szonda csatijánál a biztosító leszorító ( nem tudom hogy hívják) ki volt nyitva... vissza pattintottam és töröltem a hibát..  ha jól értelmeztem a google szerint a p3501 oxigén senszor ami ugye a lambda szonda. Lehet hogy picit szétvolt csúszva a csati? Ha vissza dobja majd a hibát akkor szonda csere..

Előzmény: gaabi777 (65821)
csuresy Creative Commons License 2017.08.19 0 0 65870

2001-es xsarákhoz van szerelési kézikönyv?

zimurgy Creative Commons License 2017.08.19 0 2 65869

Szia, hasonló problémával keresett meg nemrég egy Peugeot 406 tulaja.

Gyári szintű (de kínai klón) diag egyáltalán nem jelzett semmi hibát.

A neten kutatva ezt a leírást találtuk:

http://www.aussiefrogs.com/forum/peugeot-forum/104072-air-con-problems-406-a.html

Mivel ilyen panelba forrasztható relém nem volt, ezért a régi relé helyére vezetékeket forrasztottam, a végén egy autóvillamossági relé-foglalattal, amit kivezettem a BSI mellé. Így gyorsan cserélhető a relé, ha a mostani is megadná magát. De remélhetőleg nem lesz ezzel már gond: 25A-es relét tettem be.

Most kifogástalanul működik.

 

Előzmény: nasala1976 (65866)
Kinerit Creative Commons License 2017.08.19 0 0 65868

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, egy 17 éves Citroen Xsarah 1.9 dízel autóm van, és hátsó torziós futóm felújításra szorul. Tudnátok nekem Budapesten szervizet ajánlani? Tapasztalatokat szívesen fogadnék ezzel kapcsolatban!

 

Köszönöm előre!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!