A "hidegen picit rángat" tekintetében furcsa lenne a Lambda szonda hiba, mert azt hidegen nem veszi figyelembe.
Persze egy igazán sz@r szonda lehet, hogy meghülyíti a rendszert. Léteznek célirányos Lambda-szonda tesztkészülékek, esetleg egy ilyennel meg lehetne nézni.
Segítségeteket szeretném kérni, van egy Citroen Xsara 1.4i autóm, elkezdett alapjáraton rángatni ezért megpucoltam az alapjárati motort. De szeretném a gyertyákat is kicserélni csak az a gond hogy nem tudom melyiket vegyem bele! Mert ami most van bent: FR7KDC , de ilyent sehol sem találok!
Hello 2003 as xsara 1.6 benzin ferdehátú Miskolc. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a felső lambdaszondát lehúztam megnéztem az átlag fogyasztást , vissza dugtam úgy is megnéztem.. és a lényeg hogy tegnap elaludt a check engine lámpa és nincs antipollution hiba se... lomhaságot nem tapasztaltam.. DE most az első pár km hidegen picit rángat...... nagyon gyanus, hogy lambda lesz a ludas. Univerzális 15-19 ezer, de azt mondták, hogy csak a nyűg lesz vele.Boscht ajánlottak kedvezménnyel 25ért
A csatlakozó és a mágneskuplung közötti szakaszra ráakasztottam egy 55W izzót és szépen kapcsolja a BSI. A korábbi hibakód is eltűnt belőle (érzékeli a fogyasztó működését)
Mágneskuplungot (6453 RN) hol lehet, érdemes beszerezni?
A kapcsolóval átellenes rövid oldalon nagyon vékony csavarhúzóval pattintsd ki a lámpatestet, a szürke kerete maradjon.
Ha kint a lámpa, akkor már látni fogod, hogy milyen elmés megoldással van a kerete rögzítve: 2 fix karom, a másik kettőt pedig maga a lámpa szorítja be a tetőkárpit mögé.
stornóznám az előbbi hozzászólásomat,nekem ütés nem volt fémes zaj zörgő csörgő, nekem a kinyomócsapágy volt a ludas, szettben cseréltem azóta tökéletes engem is a váltóhibára riogattak hál istennek nem az volt!!!
a topik hozászlásokban szerintem számos tapasztalat le van írva a hátsó híd felújításra, javaslom keressetek rá pl a "hátsó híd" vagy hasonló kereső szóval és akkor évekre visszamenőlleg sok-sok ember tapasztalatát fogjátok megtalálni egyszerre
Sziasztok, 98as kombi Xsarám hátsó torzios hídja felújításra szorul lassan.
Fejér és Pest megyén belül kire bízhatnám ezt rá? Tapasztalatok?
Illetve az mitől lehet, hogy kiengedett kuplungnál "morajló" csapágy hang hallatszik a motor felől? Kuplung benyomásra megszűnik a probléma. Nem kinyomócsapágy jellegű, inkább mélyebb "darálás". Érezhető is az autóban az "ütés". Kuplung benyomásra megszűnik.
Van egy 2004-es Xsara 1.4HDI kocsim. Az utóbbi pár hétben a következő hibajelenség lép fel.
Hibátlanul indul a kocsi, de amíg nem melegszik be a motor addig gyenge, erőtlen, rángat. Az sem számít, hogy ha a külső hőmérséklet 40 fok felett van, ilyenkor például klímával el sem bír indulni. A gázadásra is lustán reagál majd egyszer csak beindul és normálisan húzni kezd. Általában pár km után már rendesen megy, de alacsonyabb fordulatszámon még enyhén remeg.
Mi lehet ez a gond, üzemanyag lehetséges vagy turbo ?
Hello Ugyan ezzel a problémával küzdök Elég rég óta. Amit észre vettem, hogy amikor megvettem a kocsit mérő óra szerint 60 fok felett voltegy picivel az "üzemi hőmérséglet" jelenleg nálam is hideg motornál minden klappol, de amikor bemelegedik a motor (nyáron ugye elég hamar) 90 fokot mutat az óra ami eddig meg sem közelítette és így a piros lámpánál az elindulás is nehézkes. körülbelül egy éve cseréltem trafó sort mert kihagyott az egyik henger, illetve tegnap kicseréltem a gyertyákat ami egy minimális javulást hozott, de nem volt még időm a városba tesztelni. Holnap megyek egy hosszabb próbakört és ha elő jön a lomhaság lehúzom a felső szondát. Obd p3501 hibát írt illetve a felső szonda csatijánál a biztosító leszorító ( nem tudom hogy hívják) ki volt nyitva... vissza pattintottam és töröltem a hibát.. ha jól értelmeztem a google szerint a p3501 oxigén senszor ami ugye a lambda szonda. Lehet hogy picit szétvolt csúszva a csati? Ha vissza dobja majd a hibát akkor szonda csere..
Mivel ilyen panelba forrasztható relém nem volt, ezért a régi relé helyére vezetékeket forrasztottam, a végén egy autóvillamossági relé-foglalattal, amit kivezettem a BSI mellé. Így gyorsan cserélhető a relé, ha a mostani is megadná magát. De remélhetőleg nem lesz ezzel már gond: 25A-es relét tettem be.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, egy 17 éves Citroen Xsarah 1.9 dízel autóm van, és hátsó torziós futóm felújításra szorul. Tudnátok nekem Budapesten szervizet ajánlani? Tapasztalatokat szívesen fogadnék ezzel kapcsolatban!