Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinguru Creative Commons License 2008.08.13 0 0 1305

Soonó:

 

Szívemből beszélsz. A jelenleg a pótkerék szolgál létrának, valamikor nekiesek egy jó kis csomagtartó építésébe, ha nem jönnek a nagylelkű felajánlások akkor legyártatom, oszt punktum. :)

 

H.Fery árulgatta a Discoját, az lehetne egy jó vétel, de nem tudom, hogy hol hirdeti, ha valakit érdekel, akkor kinyomozom.

 

Üdv

 

Géza

ex3 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 1304
Köszönöm a jótanácsokat! Különböző okokból váltottam: most ez a kiszemelt autó.
Ennek az autónak az ABS hibájáról már volt szó, a többit meg majd meglátjuk...
Előzmény: TdiOxi (1303)
TdiOxi Creative Commons License 2008.08.13 0 0 1303

Szia!

 

Szerintem alaposan nézdd meg mert ezt az autót már hónapok óta árulják.

Valóban nem látszik a klíma kompresszor, így ha van benne akkor az biztos hogy nem gyári, már amennyire én tudom. Megemelve mindenképp nézd meg a futómúvet lengéscsillapítókat fékeket, vagy esetleg 3000 körüli pénzért csinálnak rajta állapotfelmérést is. Az alján a küszöböknél szokott rohadni meg a tank fölött a csomagtér alja főleg. Ha a kerekek kotyognak vagy a kerékcsapágyat kell utánahúzni vagy cserélni esetleg csapszeg vagy azon csapágy csere. Jobb oldalon az első kerékdobban a hossztartón keresd meg az alvázszámot, én majdnem megszívtam vele az eredetvizsgán mert nem találták meg, nekem Lozsa segítségével sikerült. Köszi Lozsa! Ha még valami érdekel kérdezz nyugodtan, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe a friss tapasztalataimból (4 hónapja). A difizár központi difizár, hasonlóan mint a nívákon, de ezt a témát már kivesézték itt a fórumon. Amúgy a kocsi nagyon jó, legalábbis nekem tetszik, tízegynéhány éve csak terepjáróval közlekedek a munkám miatt, de eddig ez a legjobb.

Előzmény: ex3 (1282)
soonó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1302
Szerintem ő a póstaköltségért szeretné kompletten autóra szerelve. De ha nem talál, majd egy lakatos 5 sörér hajtogat rá neki egyet.
Előzmény: b_nagy (1301)
b_nagy Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1301
Szia,
 
A Paddock-tol tudsz rendelni. kb 42£ +17.55£ posta (KB 12600+5260)
 
letra
Előzmény: pinguru (1300)
pinguru Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1300

Valakinek nicsen fölöslegben Disco I hátsó ajtó létrája, illetve jelképes vagy nem túl jelképes összegért megválna tőle a kedvemért?

 

Géza

06-30-443 2193

 

soonó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1299
Én inkább a 6-8 cm-es spanifer madzaggal próbálkoznék, ugyanis ha a vas törik, akkor a végén van egy rántás, ha már kikötözésről beszélünk, akkor legyen rendesen megkötve!
Előzmény: pinguru (1298)
pinguru Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1298

Sziasztok

 

Mint gyakorló Discovery-s korábban is nézegettem ezt a példányt, több szinten is gyanús volt a gép. Egyrészt amit korábban is leírtak, talán a használtautón is láttam, ott is reklámozta a klímáját, ami egy eléggé speciális berendezés lehet, mert a fénykép szerint nincs a megszokott helyen kompresszor. A 1...+Áfa dolgot nem teljesen értem, elvileg teherautónál van ez a áfás marháskodás, személyautónál nem kell Áfa.

 

Namindegy, szerintetek 2 cm széles műanyagszállas heveder elég a hátsó híd kikötéséhez, egy kicsit kezdem unni a gátló töréseimet?

 

Üdv

 

Géza

 

 

 

soonó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1297
Ismerem a hosszdifi mentességet. A gyárnak kicsit nagy arca volt, fából akart vasparipát :-)) Aztán korrigálták a hülységet.
Előzmény: altefnegy (1293)
soonó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1296
Láttam élőben, mert fasza a platósapkája, néztem hogy lehetne lelopni:) Nem költött rá sokat, hozzám képest. Mi csak a festésre 250.000 et, úgy hogy mi szereltük szét az autót, a festő már csak tényleg festett. Jóbarátnak egy huszasért festették az autóját, majdnem ugyanolyan szürkére , mint a miénket, bár messze nem azonos minőségben.
Kívülről tényleg szép, belűl látszik, hogy elaggott rom, a műszerfalnál meg mellette látszik. Ha olcsón bugázta a kerekeket, meg a többi alkatrészt, az üléshuzat se drága -de néznialattaazülést- az ajtóra sem nagy cucc velúrt ragasztani, én a buszba 20.000-ért csináltattam az ágyat ugyan olyan minőségű színárnyalatú kárpitból, mint az eredeti Opelé.
Szóval amennyiért vette, plusz a költés, elég jól fog rajta keresni.
Előzmény: Tie (1294)
b_nagy Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1295

Nekem csak az tunt fel, hogy az auto 97-es, de se klima, se ABS, se legzsak.

 

Az ulesek karpitja szerintem az eredeti. A vezeto oldali ules bal oldala szet is van ulve.

Előzmény: Tie (1294)
Tie Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1294
Hát, azért ránézésre nem két fillér lett elköltve az autóra. Sehol egy horpadás, belseje is nagyon puccra van vágva, új kárpitok az ülésen, meg miegymás. Persze ettől még lehet, hogy alul szét van rohadva, és le van gyilkolva a hajtása, ha valóban GES-es autó volt, de ezt meg ugye nem lehet megmondani a képekről, csak ha odamegy az ember, és átnézi az autót alaposan.
Előzmény: soonó (1290)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1293
Khm. Nos. Bár lehet, hogy nincs tisztában a pontos megfogalmazással, de mielőtt ítéletet miondunk, kérdezzünk rá az eladónál, hátha.

Addig is az érdekesség kedvéért: már az LT230-as váltóból is készült pár difizár nélkül. Az LT230Q (Disco II) első szériája pedig egy -kocsi alól...- kapcsolható zárat tartalamazott, az utángyártók nagy örömére (http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html). Ezt később ki is hagyták. Aztán volt olyan széria, amiben lehetett belülről is kapcsolni. Meg mindenféle.
Előzmény: soonó (1289)
ex3 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1292
Köszi a válaszokat! Ez a központi diff.zár kérdés tényleg bezavar... Akkor az most MINDIG van? / ...hm, ezt a GES-es Disco-t a felismerhetetlenségig alakították ;-) /
soonó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1291
Hinnye mivanitt!

Ez meg jóbarátomé volt még egy éve. eccer kölcsönadta, télen trélereztek vele. Jeges uton árokban a fejetetejére fordult, mint a büdösbogár. GT-s lett biztosító annyit fizetett, hogy a jóbarát aszonta, hogy kisipari módon javítva nullára jött ki, -nemhiszemel- szóval a tető nem alamínujumból, hanem vasból van rája hajtva.

"Horgászatra használt, megkímélt ":-)))

http://www.hasznaltauto.hu/2297482_land_rover_defender_2002
Előzmény: soonó (1290)
soonó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1290
Hamár használtautó, akkor körül néztem, hogyér mennek a Discoveryk.

Ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/2175145_land_rover_defender_1998

Jópofa. A GES-től megveszi 500.000-ért, kipofozza, rárakja a JMB-s rencámot, oszt van képe 3 milliót elkérni....................és peeersze első tulajtól.
soonó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1289
Félreértetted, mint más is szokta, csak ő még külön felhívta a figyelmet, hogy jól összekeverjen minket. A tengelyeken nincsen zár, középen van, mint tudjuk.

Amikor érdeklődnek a tragacsaimról, hogy HejjjaLendróverátmegymindenendiffizárakkal.......stb. Hja mondom, az sajnos nincs.:-O

:-)))
Előzmény: altefnegy (1288)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1288
Land Rovert központi differenciálzár nélkül nem vennék. Mert főleg terepre való gépek ezek (Defender, Discovery), oda meg kelleni fog. Ha meg nem megy terepre, akkor minek Discovery, amikor egy egyterű/személyautó/kisbusz a saját területén sokkal jobb.
Előzmény: ex3 (1282)
b_nagy Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1287
Ha az 1.8 az igaz, akkor jo kiindulasi alapnak tunik, de nekem ez az ar nem volt vilagos.
Előzmény: ex3 (1286)
ex3 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1286
köszi! melyik árat tartod húzósnak? én az 1.8m-at reálisnak tartom... (az áfa nem érdekes, a 2.9m pedig "elírás")
Előzmény: b_nagy (1284)
soonó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1285
Ja, hát kérem a sok dumát meg kell fizetni:-)))
Előzmény: b_nagy (1284)
b_nagy Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1284

Szia,

 

Ha ossze akarod hasonlitani egy masikkal, az enyemet szivesen megmutatom.

 

Sajat velemenyem szerint az ara egy kicsit huzosnak tunik.

 

Barna

Előzmény: ex3 (1282)
soonó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1283
Olyan, mint a többi.

Ez jó: 1.980.000.+áfa= 2.990.000. Arrafelé 50% az áfa?
Előzmény: ex3 (1282)
ex3 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1282
Köszönöm az infót!
Mivel én még a vétel előtt állok, szeretném vmi szakértővel átnézetni.
Amúgy
Ez lenne a kiszemelt példány...
Vélemény? :-)
Előzmény: b_nagy (1281)
b_nagy Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1281

Szia,

 

En debreceni vagyok szintenm 300TDI Discoval. Kimondott Landis szerelot nem ismerek, de ahol en szoktam javittatni ott mar van nemi tapasztalatuk.

 

Udv: Barna

30(337-11-66)

 

Előzmény: ex3 (1280)
ex3 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1280
tudtok mondani Debrecen vagy Nyíregyháza közelében LR szerelőt, aki szakszerűen át tud vizsgálni egy 300 Tdi-s Disco-t? köszönöm
terrano1 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1279
Köszi!

Ha esetleg a kezedbe kerül vagy a tudomásodra jut valahol rossz ajtózár, akkor érdekelne a belevaló villanymotor!Persze reális áron!

Üdv.
Előzmény: Lozsa. (1270)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1278
Nekünk még benne van. Igazi romantikus, összebújós hely. :)))
Előzmény: eLuser (1271)
soonó Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1277
A Kis autója, alatt van a fél nagyobb autó is:-)))
Előzmény: MDC2008 (1276)
MDC2008 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1276
Ezt egy kicsit bővebben fejtsd ki!
Előzmény: Tie (1274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!