Szívemből beszélsz. A jelenleg a pótkerék szolgál létrának, valamikor nekiesek egy jó kis csomagtartó építésébe, ha nem jönnek a nagylelkű felajánlások akkor legyártatom, oszt punktum. :)
H.Fery árulgatta a Discoját, az lehetne egy jó vétel, de nem tudom, hogy hol hirdeti, ha valakit érdekel, akkor kinyomozom.
Köszönöm a jótanácsokat! Különböző okokból váltottam: most ez a kiszemelt autó. Ennek az autónak az ABS hibájáról már volt szó, a többit meg majd meglátjuk...
Szerintem alaposan nézdd meg mert ezt az autót már hónapok óta árulják.
Valóban nem látszik a klíma kompresszor, így ha van benne akkor az biztos hogy nem gyári, már amennyire én tudom. Megemelve mindenképp nézd meg a futómúvet lengéscsillapítókat fékeket, vagy esetleg 3000 körüli pénzért csinálnak rajta állapotfelmérést is. Az alján a küszöböknél szokott rohadni meg a tank fölött a csomagtér alja főleg. Ha a kerekek kotyognak vagy a kerékcsapágyat kell utánahúzni vagy cserélni esetleg csapszeg vagy azon csapágy csere. Jobb oldalon az első kerékdobban a hossztartón keresd meg az alvázszámot, én majdnem megszívtam vele az eredetvizsgán mert nem találták meg, nekem Lozsa segítségével sikerült. Köszi Lozsa! Ha még valami érdekel kérdezz nyugodtan, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe a friss tapasztalataimból (4 hónapja). A difizár központi difizár, hasonlóan mint a nívákon, de ezt a témát már kivesézték itt a fórumon. Amúgy a kocsi nagyon jó, legalábbis nekem tetszik, tízegynéhány éve csak terepjáróval közlekedek a munkám miatt, de eddig ez a legjobb.
Én inkább a 6-8 cm-es spanifer madzaggal próbálkoznék, ugyanis ha a vas törik, akkor a végén van egy rántás, ha már kikötözésről beszélünk, akkor legyen rendesen megkötve!
Mint gyakorló Discovery-s korábban is nézegettem ezt a példányt, több szinten is gyanús volt a gép. Egyrészt amit korábban is leírtak, talán a használtautón is láttam, ott is reklámozta a klímáját, ami egy eléggé speciális berendezés lehet, mert a fénykép szerint nincs a megszokott helyen kompresszor. A 1...+Áfa dolgot nem teljesen értem, elvileg teherautónál van ez a áfás marháskodás, személyautónál nem kell Áfa.
Namindegy, szerintetek 2 cm széles műanyagszállas heveder elég a hátsó híd kikötéséhez, egy kicsit kezdem unni a gátló töréseimet?
Láttam élőben, mert fasza a platósapkája, néztem hogy lehetne lelopni:) Nem költött rá sokat, hozzám képest. Mi csak a festésre 250.000 et, úgy hogy mi szereltük szét az autót, a festő már csak tényleg festett. Jóbarátnak egy huszasért festették az autóját, majdnem ugyanolyan szürkére , mint a miénket, bár messze nem azonos minőségben. Kívülről tényleg szép, belűl látszik, hogy elaggott rom, a műszerfalnál meg mellette látszik. Ha olcsón bugázta a kerekeket, meg a többi alkatrészt, az üléshuzat se drága -de néznialattaazülést- az ajtóra sem nagy cucc velúrt ragasztani, én a buszba 20.000-ért csináltattam az ágyat ugyan olyan minőségű színárnyalatú kárpitból, mint az eredeti Opelé. Szóval amennyiért vette, plusz a költés, elég jól fog rajta keresni.
Hát, azért ránézésre nem két fillér lett elköltve az autóra. Sehol egy horpadás, belseje is nagyon puccra van vágva, új kárpitok az ülésen, meg miegymás. Persze ettől még lehet, hogy alul szét van rohadva, és le van gyilkolva a hajtása, ha valóban GES-es autó volt, de ezt meg ugye nem lehet megmondani a képekről, csak ha odamegy az ember, és átnézi az autót alaposan.
Khm. Nos. Bár lehet, hogy nincs tisztában a pontos megfogalmazással, de mielőtt ítéletet miondunk, kérdezzünk rá az eladónál, hátha.
Addig is az érdekesség kedvéért: már az LT230-as váltóból is készült pár difizár nélkül. Az LT230Q (Disco II) első szériája pedig egy -kocsi alól...- kapcsolható zárat tartalamazott, az utángyártók nagy örömére (http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html). Ezt később ki is hagyták. Aztán volt olyan széria, amiben lehetett belülről is kapcsolni. Meg mindenféle.
Köszi a válaszokat! Ez a központi diff.zár kérdés tényleg bezavar... Akkor az most MINDIG van? / ...hm, ezt a GES-es Disco-t a felismerhetetlenségig alakították ;-) /
Ez meg jóbarátomé volt még egy éve. eccer kölcsönadta, télen trélereztek vele. Jeges uton árokban a fejetetejére fordult, mint a büdösbogár. GT-s lett biztosító annyit fizetett, hogy a jóbarát aszonta, hogy kisipari módon javítva nullára jött ki, -nemhiszemel- szóval a tető nem alamínujumból, hanem vasból van rája hajtva.
Hamár használtautó, akkor körül néztem, hogyér mennek a Discoveryk.
Ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/2175145_land_rover_defender_1998
Jópofa. A GES-től megveszi 500.000-ért, kipofozza, rárakja a JMB-s rencámot, oszt van képe 3 milliót elkérni....................és peeersze első tulajtól.
Félreértetted, mint más is szokta, csak ő még külön felhívta a figyelmet, hogy jól összekeverjen minket. A tengelyeken nincsen zár, középen van, mint tudjuk.
Amikor érdeklődnek a tragacsaimról, hogy HejjjaLendróverátmegymindenendiffizárakkal.......stb. Hja mondom, az sajnos nincs.:-O
Land Rovert központi differenciálzár nélkül nem vennék. Mert főleg terepre való gépek ezek (Defender, Discovery), oda meg kelleni fog. Ha meg nem megy terepre, akkor minek Discovery, amikor egy egyterű/személyautó/kisbusz a saját területén sokkal jobb.