Nagy volt a fideszes médiahenger. Ehhez képest nagyot buktak .
Hát most az amit eddig az ellenzék számonkért Papcsákékon, azt most meg lehet valósítani.
A Mundo városközpont azért megépül ez Zugló javát szolgálná, ha végre a Bosnyák tér és az 1001 éves környezete remizestől, villamossínestől, meg macskakövestül végre nem egy 30-as évekbeli nyomortelepre hasonlítana.
az ottani (Szt Antal) templom plébánosa. Intelligens ember, nem úgy, mint a Kassai téri, aki (tegnap dobták be, azóta sem tértem magamhoz) még az állampárt bulvárceleb kultúrmocsok kampányújságában sem átall szerepelni
Újpalotára így már remek lesz a közlekedés :) Csak a belváros felé halott a dolog, ami érdekes, ha már egyszer "fel kell vállalni, hogy átmenő kerület vagyunk".
Az Örs vezér téri szakorvosi rendelő épületében is beindult a kampány. Tegnap dél körül kapcsolták be az első emeleten a tévét, amelyen a Fideszt reklámozták. Akik ezt elrendelték, nem tudták, hogy az elmeosztály (ideggondozó) a Hermina úti rendelőintézetben működik. :-)
Reméljük a legjobbakat, hogy tényleg megcsinálják. Nagyon ráférne ez már Zuglóra.
2x2 sáv Újpalotára és normális villamos, parkolóház., önkormányzat, rendőrség, EÜ-s központ, és végre a mostani piac a koszos környékével együtt eltűnik. Zugló belép az új évezredbe :)
Ma rengeteg villamos vonalán építik át a peronokat.
Kisebb forgalmúak esetén is.
Egyrészt lehet tájékoztatás, hogy melyik vonat érkezik, másrészt az emberek optimalizálják azt hogy nem jó metro érkezik - felszállnak ha van hely és később átszállnak ...
A buszmegállókban is van ilyen és ott is működik.
A Stadiont azért érzem rosszabb megoldásnak mert az Örsön rengeteg átszállás van, tehát legalább addig el kellene mennie mindennek.
A fordított közlekedésnek lehet egy praktikus oka is. Ha a HÉV kisiklik és lerohan a Kerepesi útra, akkor nem frontálisan ütközik az autókkal, hanem oldalról vagy hátulról. :-)
Sőt, át kéne pakolni egy-két HÉV megállót, mert időközben az derült ki, hogy nem is a legjobb helyeken állnak - az eredeti és az átszabott tervek óta sokat változott a város. A tervezett Stadionos összeköttetésnél (és a köztes szakaszon) is lenne meló rendesen, de nekem az is bejön, áll az alku!
"A behozná-e az árát" nem tudom mikor szokott felmerülni nagyberuházásoknál :
Nyilván semmi nem lesz belőle, csak időről időre felmerül. Engem zuglóinként mondjuk sokkal inkább aggaszt a felszíni közelekedés, azzal ha kezdenének valamit...
Azért ez nem ilyen egyszerű: behozná ez valaha az árát?
- Az a 150 méter egy metró esetében nem is olyan kevés, ha az összeépítés költségeit nézzük
- Teljesen át kéne építeni a HÉV peronját a teljes vonalhosszon - hozzáigazítani a metróéhoz.
- A komplett villamoshálózatot ki kéne cserélni, mert más-mást használ a HÉV és a metró.
Továbbá: fel van-e készülve rá az utazóközönség, hogy éppen melyik metró érkezik - magyarán egymást akadályoznák a peronon, mert az egyik társaság (mondjuk a gödöllői várakozók) 10-15 percet kéne téblábolniuk, míg az Örsig menők jönnek-mennek.
Sokkal olcsóbb és egyszerűbb lenne, ha a Stadionoknál lenne közvetlen összeköttetés a Metró és a HÉV között - hiszen régen is a Népstadionokig járt a HÉV.
Sőt, alapvetően ez is volt a terv.
Az 1950-ben készült, eredeti tervek szerint a 2-es metrónak a Népstadion állomáson (a mai Puskás Ferenc Stadion állomáson) lett volna közös végállomása a gödöllői HÉV-vel, ezért itt négyvágányos, középperonos átszálló állomás épült. Az 1960-as években az Örs vezér tér körül kiépült új lakótelepek következtében jelentősen megváltoztak az utazási igények, ezért az 1963-ban újraindított metróépítéskor a végállomást az Örs vezér terénél építették meg.