Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 65943

Nem...meg is adott valaki konkrétan típus számmal 3 félét, akkor meg is néztem őket, ezeken a rádiókon rajta van az a csatlakozó ami a kormány vezérlőt működteti.

 

És nem is voltak drágák 12-20 ezer között volt mindhárom

 

Előzmény: FeZ_ (65938)
A_Gabesz Creative Commons License 2017.09.06 0 0 65942

Sziasztok! 

 

12 évig szinte semmi baja nem volt a kocsinak (2004, 1.4 bezin), sajnos idén minden hónapra jut valami. Előző hónapban olaj volt a hűtővízben, hengerfej tömítés lett a vége.

Most kuplung bowden csere után pár nappal menet közben rángat,dadog véletlenszerűen. Már egy hosszú ideje (3-4 éve) azt csinálta (nem mindig), hogy indítás-elinduláskor lefullad, ahhoz hogy el tudjak indulni gázfröccs kellett. Most viszont menet közben is gyakran rángat, egy előzést csinálni nem merek.

Visszaolvasgattam, és amit ajánlotok: hibakód olvasás, map szenzor, pillangószelep,légtömegmérő tisztítása. Gyertya, trafó, szenzorok, első szabályozó szonda értékek ellenőrzése.  Kihagytam valamit? :)

nasala1976 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 65941
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.05 0 0 65940

Természetesen interface-el működik, nem is erre gondoltam. :-)

Bár közben még azt hozzáfűzném, hogy amit írtam, az csak a com2000 nélküliekre vonatkozik !!

 

Előzmény: idiotaindex (65939)
idiotaindex Creative Commons License 2017.09.05 0 0 65939

Cáfolom:

Nekem JVC-m van és működik a 'kiskar'.

ja, így kértem, valami kis doboz kellett hozzá aranyáron

Előzmény: FeZ_ (65938)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.05 0 0 65938

Szerintem félreértettél valamit (de lehet, hogy én maradtam le valamiről :-D ), mert a gyári távval tudtommal csak a gyári fejegységek működnek (és ott is számít az évjárat). Viszont a Pioneer fejegységek nagy többsége ellenállásokkal távvezérelhető, és a gyári távban át lehet ügyeskedni az értékeket megfelelőekre és akkor működik a Pioneer is benne.

 

Az alábbi linken a hozzászólásokban jópár típust leírnak, amit kipróbáltak és a leírt értékekkel működnek.

 

http://jvde.net/node/7

 

Előzmény: toji76 (65937)
toji76 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 65937

Sziasztok!

 

Valaki itt írt pioneer típusokat amik kezelik a kormány távirányítót kéne vennem egyet le tudja írni melyek azok a típusok amit kompatibilisek a gyárival?

 

Ja...a gyári cd-rádiót cserélném....

gaabi777 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 65936

Sziasztok,

 

Úgy néz ki a hiba megoldódott a felső lambda szonda cseréjével. A probléma az volt, hogy a régi szonda vezetéke a szenzortől 15cm-re forrasztott volt, mely szépen leolvadt és összeértek a szálak, emiatt volt, hogy néha jól működött néha pedig sehogy.

 

Köszönöm mindenkinek a segítségét!

Előzmény: gaabi777 (65901)
idiotaindex Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65935

szeretnem a vts oracsoportra kicserelni a jelenlegit.

sx felszereltsegnel behuztak neki a kabeleket? bsi vezerli vagy 

vagy kihagytak a dirigalasbol? (+ az olajhofokmero)

segitseget koszi!

bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65934

Kicsit végig gondolva, ha pl. A 8 biztositék adja az órát, és annak a háttérfénye működik, akkor az óra miért nem? És ugAn ez igaz a fűtés panelre is.

Upszi, lesz itt még gond. Nekem a nyolcas biztosíték helye üresen van

Előzmény: FeZ_ (65931)
bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65933

Köszi Fez, elteszem jó helyre :)

Előzmény: FeZ_ (65931)
bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65932

A számom, nullahat 70 32kilenc 3öt 2öt

 

Előzmény: tökfejű (65930)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65931

A BSI-ben levő pár biztinek nincsen köze a dologhoz.

Ezek vannak ott, csak, hogy meglegyen:

Zárás-nyitás működtetés

első ablaktörlő

fűthető hátsó szélvédő - fűthető tükrök

klímakompresszor

ablakemelők - tolótető

+ VAN

 

A biztitáblában a 8-as biztin (5A) ez van:

riasztó led, klíma állandó +, diagnosztika, óra, japán távirányító (?!)

a 16-os bizti (30A) a szellőztető ventilátoré

 

Előzmény: bx2005-xsara (65929)
tökfejű Creative Commons License 2017.09.04 0 0 65930

Dobj egy telefonszámot a fórumra és a részleteket megbeszéljük, azért kérek telefonszámot mert kell OPR szám,VIN szám, motorkód stb... kell a pontos kapcsolási rajzhoz! Telefonon gyorsabb lesz.

Előzmény: bx2005-xsara (65929)
bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.03 0 0 65929

Igen, sajnos tapasztaltam, hogy sok minden nem stimmel a könyvekkel. Még a szerelési könyvet is beszereztem, de az sem korrekt bizonyos esetekben a valósággal.

BSI, ha jól gondolom, akkor ami az utastéri biztosíték tábla alatt/mögött, fekve van és van rajta néhány bizti, akkor azt lehajtottam. Ott is megnéztem a biztosítékokat és azok is jók. De konkrétan ki nem emeltük. 

Ha nem az, akkor nem tudom az hol van.

Előzmény: zimurgy (65928)
zimurgy Creative Commons License 2017.09.03 0 0 65928

A 2000-es évjáratú Xsara1 az sajnos olyan szempontból szívás, hogy képtelenség kapcsolási rajzokat találni hozzá.

Sőt: az autóhoz gyárilag adott kezelési könyv is képtelen módon az 1997-99 közötti biztosítéktáblákat közli, amelyeket 2000 legelején egészen másfajták váltottak. 

Kiemeltétek a BSI-t is a helyéről?

Szerintem abban is fogsz találni további biztosítékokat, nem csak a motortéri és az utastéri biztosítéktáblában.

Előzmény: bx2005-xsara (65925)
bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.03 0 0 65927

Azért a sokat szidott franciák gondoltak arra, hogy ne lehessen felcserélni a csatlakozókat, és nekem is sikerült helyesen csatlakoztatni.

Az első szétszedéskor csak az óra (6 vezetékes) és a "vezérlő" panel (sok vezetékes) lett kihúzva és utána visszadugva. A ventilátornál is mindent összekapcsoltam. Szerencsére elég öreg autó, hogy a kábelek a megszokott alakjukat megtartsák, így ez is segít az összekapcsolásban :) A szerelő megméregette a csatlakozóba igyekvő elektromosságokat, azok megvannak... elvileg

 

Az lehetetlen hogy egy közös oka legyen a bajnak? Ez csak fatális véletlen lehet, hogy ezek egyszerre romlottak el, vagy van valahol egy közös pontjuk (óra, ventilátor)?

Előzmény: toji76 (65926)
toji76 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 65926

Gondolom nem lehet......de esetleg nem cserélted fel a csatlakozókat?

 

Ventillátornál azt az egy szem fekete vezetéket is összedugtad?

 

Ha szétszedés előtt ment akkor inkább ott van valami bibi.....

 

Előzmény: bx2005-xsara (65925)
bx2005-xsara Creative Commons License 2017.09.03 0 0 65925

Sziasztok!

 

Fűtőventilátorral kapcsolatban láttam itt, hogy már többször ki lett vesézve a dolog, mit hol mikor..., de olyan verziót nem találtam megoldással együtt, ami nálam fordult elő.

Xsara I , automata klímás (2000) Kicseréltem a fűtésvezérlő panel háttér világításában az izzókat a szuper digitális óráéval együtt, mert eddig sötétségben voltak. Azonban az egy-egy csatlakozó kihúzás és visszatolás után egyik sem működik. Sem az óra, sem a fűtés. A világításuk nagyon szép, mert az megy, de semmi nem működik. A nagyobb gond természetesen a fűtés.

 

Voltam autóvillamosságinál, ő azt javasolta cseréljem az állító panelt, hogy kizárjuk annak hibáját. Ezután elmentem a bontóba, 3 darabot is rápróbáltunk, de egyikkel sem ment.

Ezután egy doboz előtét ellenállást mutatott a bontós, hogy sokféle csatlakozós van, de általában ez mehet még tönkre ebben a citronyban. Elkezdtem keresni, de mivel nem találtam jöttem a fórumra. Majd itt a fórumon derült ki számomra, hogy az enyémben olyan nincs, csak ez az elektronika:

 Kicseréltem az elektronikát egy új darabra 

 

Azonban ezzel sem történik semmi. Talán számít- talán nem, de a régi kiszerelésekor az forró volt, pedig rá sem volt tekerve a kapcsoló.

A biztosítékokat elvileg mindet átnéztem amit találtam, én is és a villamossági is. A ventilátort kipróbálták a bontóban az működik, bár kézi forgatásban szerintem kicsit szorul.

 

Segítséget kérek tőletek, pontosan melyik biztosíték tartozik ide, illetve, hogy milyen megoldást javasoltok, hogy működésre bírjam a rendszert. A villamossági emberke elég tanácstalannak tűnt :(

 

Köszönöm!

 

tökfejű Creative Commons License 2017.09.01 0 0 65924

Meg fogsz lepődni A sebesség jeladó a motorvezérlő számítógéphez csatlakozik !! 48 MR G2 pontja 

 

Hibakeresés!

 

Utastéri biztosíték táblán: F20 biztosítékot megnézni ő táplálja a jeladót (1) láb (2) láb test (3) láb jel vezeték motorvezérlő felé 48 MR G2!!

 

A 48 MR csatlakozó ( a középső csatlakozó lesz ) 3 csatlakozó van a motorvezérlő számítógépen (Sagem -S2000)  a középső csatlakozó G2 pontja csatlakozik a jeladód (3) lábára (eddig a pontig tudsz diagolni ) a motorvezérlő és az óracsoport BSI között multiplexing!!

 

Motorvezérlő akksi tartó doboz oldalára van felfogatva (pöcköt megnyomod a leszorító kart húzod fölfelé)

 

Üdv: NIZS

Előzmény: Adammer (65922)
stefiv Creative Commons License 2017.09.01 0 0 65923

Hidegen és alapjáraton rángat, eddig az eredeti gyertyák (Bosch FR7KDC) voltak benne most kicseréltem a gyertyákat (Eyquem RFN 58 LZ), meg a levegő szűrőt is, megtisztítottam a koromtól az alapjárati motort meg a légmennyiség mérőt megtisztítottam és ma nem vettem észre hogy rángatna. 

Előzmény: francecoupe (65920)
Adammer Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65922

Szia

VF7N1KFWB73267141

09080CJ

Köszönöm

Előzmény: tökfejű (65921)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65921

Értem akkor dobj egy alvázszámot és egy OPR- számot aztán megnézem neked a kapcsolási rajzon hogy a jeladó milyen egységhez csatlakozik,stb...

Vezeték csatlakozás szakadás mérted?

 

Előzmény: Adammer (65918)
francecoupe Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65920

3 hengerezik? Mikor rángat? Hidegen, melegen, csak alapjáraton?

Előzmény: stefiv (65913)
Adammer Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65919

Lexiaval vagy vmi gyár programmal lehet amugy teszteli hogy működik e maga az ora?

Előzmény: Adammer (65918)
Adammer Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65918
köszi, ez már megvolt. mondjuk egyemberesen. Telefonon videofelvétel a kmorára állitva, én meg a motortérben pörgetve. :D
sajnos nem mutat.
érdekes hogy bizonyos kormányszögnél kanyarban pedig igen...
jeladot is cseréltem fölöslegesen.
gondolom a napi számlálo.nem a km ora mutatorol számol. tehát ha csak a mutato lenne rossz attol még a napi számlálo számolna.
meg 2000 fordulat alatt ha motorfékböl üresbe rakom akkor lefullad. 2000fölött üresbe rakva, vagy gázadás után akkor nem fullad le. ez is csak miota rossz az ora.
Előzmény: tökfejű (65917)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65917

Bocsi kimaradt kézzel forgasd meg a jeladót,ha már kint van két emberes meló egy forgat másik sasolja az óracsoportot!

Előzmény: tökfejű (65916)
tökfejű Creative Commons License 2017.08.31 0 0 65916

Úgy emlékszem volt már erről szóló hozzászólás , a sebességváltó kilométer óra jeladó fogaskerék megnyitója a hibás, ha pl; olasz robogóknál tipushuba a kmh meghajtó fogaskerékrék hiba ha kitekered a bovdent kézzel megforgatod mutat az óra!

A Xsarán a sebességváltóba van beépítve a kmh meghajtójeladó szerintem vedd ki nyújtást ad rá ha megy a kmh óra mutatód akkor a meghajtó fogaskerék hibásodott meg!

Előzmény: Adammer (65915)
Adammer Creative Commons License 2017.08.30 0 0 65915

Sziasztok!

 

Szakit keresek aki megjavítja a km óra problémámat. Állítólag a műszeregységig minden rendben, a műszercsoportban valószínű a hiba. km óra nem mutat és a megtett táv sem megy. Néha nagyobb kanyarodáskor elkezd működni.

 

Köszi

 

tökfejű Creative Commons License 2017.08.29 0 0 65914

Meg kellene nézni van e letárolva hiba a motorvezérlő egységben, látatlanba nem lehet hibát elhárítani.

Előzmény: stefiv (65913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!