Keresés

Részletes keresés

Gotha2 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 1586
Hát igen, most nekem is lesz munkám vele. Tegnap valaki jól meghúzta a Mammut parkolójában a jobb oldalát (ajtó + hátsó elem). Fakk. Kicsit szorul a kilincs, meg egy kicsit be is horpadt, persze névjegykártya, vagy valami bocsi felirat sehol...
Úgyhogy fel kell keresnem fényezőéket az ánizs utcában....
Előzmény: fargo (1585)
fargo Creative Commons License 2007.01.24 0 0 1585
Az biztos, hogy konkrét autója válogatja az állapotát.
Szívesen megsasolnám már a KisSzutykodat, összevetném az enyémmel. Szerintem *bármelyik* 480-ason tudok találni 2 hónapra, néhány százezerre rúgó munkát... :-P
Előzmény: hurráoptimista (1582)
fargo Creative Commons License 2007.01.24 0 0 1584
Dehogy unom!
Épp azon filózgattam, hogy miképpen lehetne behozni mégegyet és legalizálni:
— Itthon veszek egyet. (Ja. Ha lenne még jó darab.)
— Kivárom a regadó eltörlését. (Addigra efogynak a 480-asok :-((( )
— Befizetem a regadót. (Mennyi is? 2 milka? Inkább nem.)
— Elmegyek az Alfa topikba és kiokosodok külföldrôl behozott autók itthon megvett donor alapján történô legalizálásából. (Állítólag ott mindenki ezt csinálja. Állítólag. Csak az a bibi, hogy a 480-ast szeretném eredetinek megtartani, eredeti számokkal...)
Előzmény: czimbi (1583)
czimbi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1583
Höhöőőjj! Megint jelzem, ha megúntad a pepecselését, először nekem szólj! ;-)
Előzmény: fargo (1581)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1582
Gyakran ülök (és ültem) 2-3 éves autónak nevezett tárgyakba, nem alaptalanul mondtam... Suzuki, Renault. Hadd ne okádjam itt szét a virtuális teret azügyben, milyen (lesújtó) tapasztalataim vannak. A többire csak annyit: valószínűleg R100 mondja jól, miszerint konkrét autója válogatja. Innen már nem egy ember látta az autót, így ennek tudatában jelentem ki, én (és korábban csdani) szerencsés vagyok. (Nyilván még egy Bentley-nek is megvannak a maga sajátos betegségei és azt is le lehet amortizálni.)
Előzmény: fargo (1580)
fargo Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1581
Szerintem kevesen foglalkoznak annyit a 480-asukkal, mint én.
Meg is lehet nézni. De pont ezért mondom, amit mondok...
Előzmény: attis480 (1578)
fargo Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1580
Ambivalencia? Ugyan már... Én csak objektíven szemlélem az autót, de ettôl még szeretem, a hibáival együtt. Az nem valós, hogy a 480 hibátlan vagy problémamentes kocsi lenne, ennek éppen az ellenkezôje igaz. Szerintem nyugodtan kijelenthetô például, hogy a Volvonak nem volt még egy ilyan silány modellje, mint a 480. Ez tele van konstrukciós hibákkal, ahogy össze van szerelve az borzasztó és a felhasznált anyagok meg sem közelítik a svédektôl megszokott szintet. De ettôl még nagyon élvezetes vezetni és ha egyszer összekalapáltad, akkor viszonylag megbízhatóan használható, ha megkapja mellé a mindennapi figyelmet... Plusz nagyon egyedi, nagyon izgalmas és nagyon szerethetô. Ha nem lenne az, én már régen betoltam volna egy bontóba, vagy felgyújtottam volna valamelyik árokparton...

"...ténykérdés az is, hogy az immár 17 éves 480-asom állapotát sok "mai", 2-3 éves, gyakorlatilag új autó megirigyelhetné."

Nehara, de ezt nem tudom tényként elfogadni. Ülj már bele egy 2-3 éves autóba, oszt ébredj fel :-)))

"A beázást például hírből sem ismeri: sem korábban, sem most nem ázott be."

Ezzel vagy hihetetlen szerencséd van, vagy csak nem találkoztál még a vízzel.
A 480-ast a svédek csónaknak is becézik, mert kb olyan könnyen jut bele a víz mint egy ladikba. :-D
Előzmény: hurráoptimista (1577)
R100 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1579

 Én törődök is vele! Most pl itt szárad a nappaliban a csomagtartó szőnyege! Azért lehet valami  Fargo cinizmusában, hiszen itt visszaolvasva elég sokan panaszkodnak  beázásról aminek a gazda gondosságához nem sok köze van. Természetesen a kritikus látásmód nem zárja ki a rajongást (sőt!), nyilván egy kívülállótól nem is tűrném el, de itt  "egymásközt" azért beláthatjuk, hogy van a kritikáknak némi alapja! A magam részéről mivel "játszóautónak" tartom, igyekszem sportként  felfogni a napi megpróbáltatásokat, hiszen egy Corollával nem kunszt pontosan érkezni! Nyilván, ha ezen múlna, hogy a gyerekek beérnek-e a suliba nem lennék ilyen megértő a hisztijeivel, de így tekinthetem egy jó poénnak, ami nem utolsó sorban hozzásegít, hogy megismerjelek benneteket! Tehát, szép a hurráoptimizmus, de csak őszintén a véleményeket!

Előzmény: attis480 (1578)
attis480 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1578

...gondolom a városi fogyasztás "versenyt" elbuknám 2literes automatámmal...:) De azért kellemes meglepetés, h.annyival nem is több mint gondoltam..(az 1,7-esekhez képest..):) ..A felvetéshez csak annyit:1autó milyensége,és állapota miatt, nem tehető csak az autó felelőssé...azért az a gazdájáról is árulkodhat... a 480-assal általában 1kicsit többet kell törődni...vagy nem?:)

hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1577

Gondolom magad is tudod, hogy mindez úgy nem igaz, ahogy van. Nemcsak hurráoptimista nem vagyok, de a 480-as minimálisan sem ipari hulladék. "Mai szemmel"? Tudod mit? 'sten ments egy "mai" autótól, amely "mai szemmel" nem ipari hulladék...

 

Nyilván elfogult is vagyok, de ténykérdés az is, hogy az immár 17 éves 480-asom állapotát sok "mai", 2-3 éves, gyakorlatilag új autó megirigyelhetné. A beázást például hírből sem ismeri: sem korábban, sem most nem ázott be. Az alapjárat sem ingadozik (ugyan magas, de ezt csak be kell állítani, amely eddig nem történt meg).

 

Hogy őszinte legyek, nem igazán tudom mire vélni azt az ambivalenciát, amelyet részedről érzek, de nyilván okod van rá.

Előzmény: fargo (1575)
Gotha2 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 1576
Mondjuk ha a fogyasztás konstans, akkor érthető, hogy az ember minél több lovat szeretne beterelni a mociháztető alá.
Bár azért szívesen megnézném, mekkora a különbség a 120 illetve a 160 le között, mert így ránézésre elég sok, pláne egy alig egy tonnás kocsinál...
Előzmény: fargo (1572)
fargo Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1575
R100,

Ne higyj Hurráoptimistának, ô horráoptimista :-)))
A 480 egy igazi szutyok, mai szemmel ipari hulladék. A megbízhatósága a nullához konvergál, "összeszerelési minôség" nála nem létezik, az anyagokat abból csinálják, ami máshol a selejt :-)))
Maga a kocsi imádnivaló. Egy átlagos példányt 2-3 év alatt talpra lehet állítani. De az is állandóan be fog ázni, havonta minimum 2 bosszantó hibát produkál és az alapjárata pl csak az esetek 5%-ában lesz hibátlan...
Előzmény: hurráoptimista (1571)
fargo Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1574
"Rich mod", kb 160-180 lóerô. :-D
Egy brit ficak (Richard Pruen) csinálja, profi chiptuning.
Kell neki küldeni egy ECU-t, visszaküldi átépítve.
Megy mint az olajozott villám :-)))
Előzmény: ícsí 345 GLS (1573)
ícsí 345 GLS Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1573
Milyen tuning van rajta?
Előzmény: fargo (1572)
fargo Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1572
Ááá, a tuning elôtt is ennyit evett... :-(
Előzmény: Gotha2 (1569)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1571

Fel a fejjel! Ez egy Volvo, amit még rendesen összeraktak, nem egy mai műanyag, költői túlzással autónak titulált tojástartó, ami 4-5 év után szétesik... Érdemes megcsinálni rajta szépen mindent és utána sokáig egyben lesz! (Addig is kárpótolhat az autó EGYÉNISÉGE! :-)

 

Hajrá!

Előzmény: R100 (1570)
R100 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1570
Irigylem a problémáitokat! Hol egy hengerfej, hol egy befecskendező, ganz egal, hogy 10,3 vagy 11,4...
Gotha2 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1569
Meg azért azt se felejtsük el, hogy a te gépeden van valami tuning, ha jól tudom...
Előzmény: fargo (1568)
fargo Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1568
Nemis!
De inkább az a gáz, hogy a Nejecke alatt még többet eszik...
(Mert én tudom akár takarékosan is vezetni.)
Előzmény: Bogyo65 (1567)
Bogyo65 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1567
Mert Te mindíg tolod neki!!! :-)))
Előzmény: fargo (1566)
fargo Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1566
Hát én nagyon boldog lennék, ha sikerülne városban 11 literes fogyasztást produkálni a Turboval. Nekem inkább 13-14-15 litert eszik :-(((
Előzmény: Gotha2 (1564)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1565

...igen, tudom, hogy a gyári leírásban is ez van, csak furamód én nyáron egyszer mértem teljesen városi használatban 9,7-et is (!). Ehhez képest érzem kicsit soknak a 11 feletti fogy.-t, de ezek szerint ez így normális. Köszi!

Előzmény: Gotha2 (1564)
Gotha2 Creative Commons License 2007.01.22 0 0 1564
Nekem 11-12 liter, és ezen nem idegeskedem. A manuáléba is megirva vagyon, hogy a városi fogyi a turbósoknál 11 litér. Mondjuk nekem nyáron szokott hajszálra 11 lenni, max egy picit kevesebb, de azért az ritka.
Előzmény: hurráoptimista (1563)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1563

11 liter. Volt már 11,7 is. Csdani ugyan mondta, hogy városban számíthatok egy 10-11-es fogyasztásra, de ez azért már sok. Feltételezem, ehhez a magas alapjárat is hozzájárulhat, ennek orvoslása lesz a következő projekt. Ha meg marad ennyi, az se érdekel különösebben, ez az autó egy szerelem. Így szeretem. :-)

 

Az oldalfények érdekelnek, tavasszal megejtjük! És hozok foglalatot is! A hátsók is menni fognak?

Előzmény: kisagy (1561)
Bogyo65 Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1562
Ami benne van, az nem jó ha otthagyom cserébe, mint a múltkor?
Előzmény: kisagy (1561)
kisagy Creative Commons License 2007.01.16 0 0 1561

10 liternél még ne kezd idegeskedni.

 

Első oldalfény: be van drótozva, működik is.

Aki szeretne hozzon izzófoglalatot, mert lassan kifogyok az alaktrészekből. Bármelyik jó a 480as elsőből illetve a régi típusú 440/460. 2db kell/autó.

 

Előzmény: hurráoptimista (1558)
Bogyo65 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1560
Pont a multkor játszottam egy olyat, hogy Bp határon nulláztam a compútert, utána áthaladva a városon, ( BAH csomópont, Erzsébet-híd, Rákóczi-Thököly, M3 bevezető ) 9,2, 8 óra után araszolva! Ez csak a fedkomp mérése, tankolással nem tudom alátámasztani.
Előzmény: hurráoptimista (1558)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1559
Ha működik a dolog az első és hátsó oldalon is, feltétlen számíthatsz rám is! :-)
Előzmény: kisagy (1557)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1558
Mennyi az annyi?
Előzmény: kisagy (1556)
kisagy Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1557

első oldalfény ba van drótozva, csak spec izzófoglalat kell hozzá, 21/5 W os izzóval.

Kipróbálom, valóban odamegy-e a fesz.

Jelentkezem délután

Előzmény: fargo (1550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!