Nem tudok, csak párszor voltam ott, a két A21 meg leltározva volt részünkről, onnan tudom, azután meg értékesítve és vágva, azóta meg az egész telep eladva.
Orosházán az Öblösüveggyárnak már nincs meg a zöld Mazsolája, egy darabig ki volt állítva az udvaron, majd szétvágták kb. olyan 8-10 éve, a Zetor még megvan de csak ritkán használják, havonta 1-2-ször vagy ha az A25 nem működik vmiért. A 125-ös vonalról is látható a mozdonyszín, ott áll bennt. Sajószentpéteren is volt két piros Mazsola, de azokat is tudtommal eladták vashulladékként és lángvágó lett a sorsuk.
Jövő héten hozom. Otthon nincs NET-em. Elég nagy adatbázis van fenn, nem akarom , hogy valamit kapjak a NET-ről.
A táblázat tulajdonképpen nem az enyém (én mást fejlesztek - kisvasutak ), a Tolnay Lapok anyagát vittem fel számítógépre. Meg kell néznem, hogy ki a szerző és engedélyeztetnem kell.
"Önálló lapra gondolsz, vagy esetleg lehetne a http://www.trains.hu lap része? Mert én örömmel helyt adnék neki... "
SZVSZ vannak még így ezzel páran :) Igazából egy nagy közös oldalt kéne csinálni, ahol a vasúttal kapcs. összes témát össze lehetne szedni. Pár kép SzHbattáról:
OFF: Ha valami GANZ eredetűt látsz, fotózzzzz! :)) ON
Köszönöm! Ez megmagyarázza a 108-as géptérrácsozatát, csak a korai gépeknek volt ilyen.
A 056-ost nem értem. Talán a továbbfejlesztett változat lenne, és azért nincs a tetején pukli? Na jó, csak hangosan gondolkodom :)
Azon gondolkodom, hogy nem kellene valami WEB-oldalt közösen összedobni, az ip. vasúti mozdonyokról. Fel lehetne tenni az összes ip mozdonyt állomáshelyük szerint, egy kis ip.vas történet stb.
PL. hol volt először motoros mozdony kifejezetten normál nyomtávú iparvasúton ?
A számítógépemen van egy lista az összes A-s mozdonyról, de még a 90-es évek elejéről. Azóta nem volt időm aktualizálni (Hiába, három gyerek....)
Szóval amit észre kell venni ezeken: a "biciklilámpa" az elején arra utal, hogy ezek korai gyártású gépek. A vezetőállás tetejéről pedig hiányzik az ellenállásos dobozka. A géptérzaluzat eltérő, az egyik gépen szintén a nagyon korai bobók géptérzsaluzata látható (ritkább), jó lenne egy gyári szám esetleg gyártási év, hogy besorolható legyen, melyik típus :)
Photoshoppal kicsit szebbet gyártottam volna :)), de szegények ilyenek...
A zöld A29-et pedig fotóztam a "házunk" előtt, éppen RP-Újpest előtt állt, a MÉH telep nyíltvonali kiágazásának fedezőjelzőjénél megfogták. Most már legalább tudom, hogy hová ment. Majd beteszem azt a képet is, de otthon van.
Egyébként nem volt nehéz a kép, a szürke vezérlőt épp a gyárból hozta ki, mellette pedig a tolatós tehervonat Rákospalotáról...
Ez pedig két ipari gép Ózdról, bár a honlapról már ismerhetitek őket...