Szia! Nekem ugyanilyen motoros Break-em van és nekem is volt hasonló hibám. Megjelent az Antipollution fault hibaüzenet és az autó ment tovább gond nélkül. Nekem katalizátor öregedést és lambdaszonda hibát írt ki, de lehetett törölni. Időnként visszajött, de mindig ki lett törölve, mert lehetett. Végül meguntam és elmentem egy olyan szervízbe, ahol volt PPS diag és zöldkártya mérés is. Ott mérték üzem közben a gázkeveréket és bizony meghaladta a határértéket, mert a szonda rossz volt. Kicseréltem, utána már csak a katalizátor öregedést írta hibának, így azt is cseréltem. Mivel itthon horror áron lett volna a szonda és a katalizátor is, így a szondát Lengyelországból, a katalizátort Angliából hozattam be. A szonda akkor (2010) 19 ezer volt szállítással, a katalizátor 52 ezer volt szállítással együtt, a régit 10 ezerért le tudtam adni, így 42 volt a katalizátor cseréje.
ez az a hiba, amit soha, senkinek nem sikerült megfejteni. Engem annyira zavart, hogy el is adtam az autómat miatta. (2002/2l benya). Mondjuk nálam már olyat is csinált a kezdeti "semmi" után, hogy esős évszakban bacott beindulni az egyik henger, volt, hogy Bp-Wien 3 hengerrel ment, vissza már beindult. A hiba persze mindig olyankor jött elő, amikor vagy nagy út előtt álltunk, vagy épp messze jártunk és esély sem volt kiüttetni. Mert bíz magától el nem múlt. Skubiztam a sárga piktogrammot és kurvaanyáztam Frédiéket és az összes PUG szervizt, mert nem tudták megoldani.
Hát ezért nem kapsz választ. Ha a keresőt ilyenkor valaki használja, regényt olvashat erről. Ha nem használja, az scmittel.
Régi PUG-os haver a'szonta, hogy iktassuk ki a picsuba a visszajezőt, mert car benyától kezdve szondákig, érzékelőkig, EGR-ig, sortrafóig, befecsiig, gyertyáig - a teljesség igénye nélkül - és mindenig kiírhatja. Megoldás, hogy szerzel egy cuccost és magadnak irtod a vírust. Úri muri ez, de házilag tudod megoldani és nem kell koslatni szervizbe. Vagy kigyopálod ezt a visszajelzőt, ami korábbi autókban sem volt és észre sem veszed, hogy valaha ilyen hibaüzi volt, van, vagy lesz. Mert ez is ige:-)
Szóval nyomtam az igét, szabad a választás.
Ps.: Kihagytam, hogy üldözheted Pesten-Budán át Zolyt, és ha beéred - ami nem biztos -, akkor kiüti neked grátisz. Először. De ne higyj neki, mert ez beetetés, legközelebb palacsintáért fogja, utána pedig több paliért. A végén erre megy el a gatyás, vehetsz fel CHF hitelt és elnyeri a házad, kocsid, csajod. Mer' ilyen ez a Zoly.
Ok, igazatok van! Viszont "E" jel a biciklitől a körhintán keresztül a szép piros traktorig mindenen van. :D Nem gondolom hogy bárki nekiesne az út szélén azt a nyamvadt betűt keresni egy lámpán, tehát tök mindegy hogy van, vagy nincs. Csak ezért csillagászati összegeket fizetni nem kicsit hülyeség.
megérdezném még 1x hátha válaszoltok rá :) ha AF hiba van, de a kocsi megy nem rángat, nem tilt, de a hibát nem engedi kitörölni, mit lehet tenni??? Első lamdaszonda túlfesz hibát ír ki! 2004 1.4 16V KFU!
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
55/A. § (1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
55/B. § (1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.
(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
Há' válámi C ódarra mennyé komám, oszt lökjed a frankót, hogy hány keríkkel kell, milyen színnye legyen, meg milyen fuxokat akarsz rája: szinyesfímbül csengettyűt, dudát, légkondit alamínyiumbúl, milyen rendcámot akarol, meg bűrbül legyen-e az üllllés. Eszem a húsodat szerezek én neked annyijé amilllyet csak akarol ajándék útjelzőtáblával, megy csicskát is adok melléje, hogy ganajozza, há mocskos.
3 kijelzőt néztem eddig meg és rá kell jönni hogy sajnos semmit nem lehet javítani rajtuk. Ugyanis maga az LCD kijelző lap az ami a melegedés hatására hülyül meg. Sem az elektronika sem a fóliakábel nem rossz.. Ergo csak az új vagy a bontott - de kérdés az is meddig...-.