Ja ezt ismerem, ez a Magyar Artístaképző Vállalat egyik járata, mint az UHI féle M18 Hamster oldalán. Az egytengelyes ez meg talán 20 féltengelyes, ugye? Az alagút volt nehezítés a föladatban, mi? :-)))
Persze ha az a bajod a tömegével, hogy túl könnyű, az más. De még ezen is lehet segíteni, a következőképpen: el kell rejteni az utastérben tíz-tizenöt disznót.
Ali Ttaik-al-Rep:
"A Bengali legnagyobb baja a tomege. Pontosan emiatt palyagyilkos."
?????
Mi a bajod a tömegével? Egy három ajtós Bungáli csak 23t tömegű, egy tíz ajtós 24t. Míg az ICs 33,6 tonnát nyom.
A Bungálinak nem a tömegével van baj.
Ali kedvéért Debrecenben gyorsan elkészítettek egy forgóvázas Bengálit.
A kép itt található Mint látszik, a hernyótalpas villamos forgóvázainak helyigénye miatt sajnos az ajtók nem nyithatóak. :-)
Továbbgondolva Ali felvetését, miszerint a Bengának forgóváz, illetve jobb meghajtás kell, vajon mennyi életképessége lenne felszerelni napjaink korszerű kerékagymotoros hajtásával őket, féltengelyes kerékpárokkal? Hozzá egy kis IGBT vagy milyen szabályzással?
De komolyan!
Egyszer a Gálvölgyi-show-ban a 17-es villi vonalán két bankrabló egy szóló UV-n menekült, utánuk meg a rendőrök egy Rendőr-UV-n. Ez utóbbit szeretném látni a pesti utcán:-)