B6 passat 2008 kiadás. Hiba: -5 fokban kilinccsel nem tudom kinyitni a bal első ajtót, ha mégis sikerül, akkor nem tudom "becsapni", mert a zár nem akad be egyik fokozatban se. Ha beülve magamra húzom az ajtót, akkor a központi zár gombjával sikerül becsukni. Zár szerkezet csere volt, de -5 fok alatt az se működik, a hiba ugyan úgy megvan. Az többi ajtó gond nélkül működik.Ha megy a fűtés és átmelegszik a kocsi, akkor ismét működik rendesen.Tapasztalt valaki ilyet? Mi lehet a megoldás?
Van egy VW Passat B6-om. 2007-es 170LE Sportline DSG váltós BMR motorkóddal.
Az a gond, hogy egy napot állt, majd mikor indultam volna vele, nem nyitotta a kulcs az ajtót (a piros izé az ajtóba nem is villog, kulcsba elem csere is volt, pótkulccsal is próbáltuk). Gondoltam lemerült az akksi, kivettük, töltöttük egy napot. Visszaraktuk, de semmi. Az akksi jo, bemértük. Azon kivül, hogy az ajtó nem nyílik, gyújtást se ad, viszont a fénykürt megy, rádió, elakadájelző megy. De gyújtás, az elektromos kézifék nem működik és az ajtó nem nyílik (csak mannuálisan tudom kinyitni a vezetőoldalit). Biztosítékok jók ( az akksi melletti nagyok is), ami kábeleket látunk azon nem látni, hogy valami elrágott volna valamit. Próbáltuk gépre dugni, de sehogy nemmegy oda áram, hogy a gép érzékelje. Így meg vagyunk lőve.
Egy kis segítségre lenne szükségem hátha tapasztaltatok már hasonlót!
Van egy B6 Passat-om BKP motor kóddal amit a bátyámnak adtam és előtte fel akarom javítani. Megkaptam már igen hogy miért akarok magamnak meg a bátyámnak rosszat ezzel az autóval! Sokat költöttem már rá! Most jelenleg kapott 4db új porlasztót mivel a régivel a korrekciók nagyon magasak és letilt a kocsi! Most pedig az újjal jók a korrekciók kivéve a 4.hengernél terhelésnél elmegy. Hidegen szépen indul de melegen meg már nem. Gyorsításnál pedig 2000 felet szaggat! A porlasztók beállítva a helyükön vannak. A gép hibát nem hoz. Van valami ötletetek mielőtt leszedjük a hengerfejet?
🤣🤣🤣 Macskát nem találtam a csomagtartóban, de a párom szólt, hogy mikor indulok nyikorog hang haladszodik, alá bújtam a kocsi alá és azt vettem észre, hogy a hardy tárcsa körbe van repedve létezik, hogy a hardy lesz a ludas?
Bi-xenon lámpa rendesen működik tompítotton, viszont reflektorra kapcsolás után visszavált rövid idő után. Először a bal oldali és rögtön a jobb oldali is.
Sziasztok, lenne egy kérdésem, vw passatb6 kombi 4motionomvan tegnap elmentem boltba majd hazafelé valami furcsa hang jött hátulról mint amikor a gumi lukas és úgy verödik megáltam meg néztem semmi megindultam és megint, haza értem felemelt a kocsit nem a kérek csapágy, valami a hátsó hajtásal lesz,de ma is mentem a kocsival és néha hallani néha nem, lehet hogy a differenciálmű adta meg magát, esetleg már járt így valaki? Ha jól tudom akkor haldex rendszer van alatta.
Elméletileg ezek a cuccok azért jók, mert a csapolt biztosíték eredeti értéke is megmarad és mellé odatesznek párhuzamosan egy másikat, amiről leveszik a másik tápot. Meg azután a másik azért kisebb lesz mint a központi 40A-es biztije. ...úgy 10A-esre gondoltam.
Hm. Nekem meg a nyitó kapcsoló nem csinált semmit. Pandorfban. Kizárt. A csomagtartót nyitotta. Zárni is tudott. A vészkulccsal nagy nehezen sikerült. Itthon a tartalékkulcsal minden működött. Elmentem a szerelőhöz, újra kipróbáltam, most működik. Sehogy nem értem. Ja B6.
Sziasztok!Egy passat b6 2.0crtdi kombi high line tulaja vagyok.2010-es az auto.2 dolog hiányzik belőle számomra.A bi-xenon és a nagy navi.Van navi csak ez a kissebb kijelzős(rns350),ezt lecserélném valami nagyobb kijelzősre.És a lámpákat is lecserélném,a kérdés az lenne hogy milyen navit keressek és hogy a lámpánál még mire van szükség a 2 lámpán kívűl.
Sziasztok! Audi a4 2011 cjcb motorkód. Bixenon lámpa/ tompított feloltásnál van fényszóró váltás mindkét oldalon. Amikor nincsen kapcsolva semmilyen lámpa akkor fényszóró váltásnál csak baloldalt villan fel jobb oldalt pedig nem. Valaki találkozott ilyen hibával? Köszönöm a választ.
Több dolog miatt is visíthat. Pld. az alacsony hűtővíz állás miatt is. Ez a barom nézi az állást is. Kukk bele. A másik felvetésem -a tegnapi meleg hőmérsékletre tekintettel- az, hogy egy jégdugó keletkezett a rendszerben és e miatt megszűnt a keringés. De ez, mint írtam nem lehet releváns. :)
Sziasztok! Van egy B8 passatom (2.0 tdi 4motion 190 le). Tegnap munkából hazafelé a városi dugó után kiértem az autóútra és kB. 100-as tempónál sikít, hogy túlmelegedett a víz. Mivel már csak 1-2 km volt hátra, ezért rátoltam a fűtést maximumra, hátha bejön. Szerencsére visszaállt 90-re. Valakinek volt hasonló gondja, mi lehet a probléma? Visszaolvasva azt látom hogy inkább azzal van gond hogy nem melegszik rendesen és a termosztát csere megoldja. Illetve ha mégis termosztát csere, akkor feltételezem, hogy karácsony előtt nem sok esélyem van cseréltetni.
Most én kérdezek, mert felháborodásomnak kell, hogy hangot adjak:
14 év használat után a gyári kulcsban lemerült az elem! Rettenet haragos vagyok (nem ám).
Viszont, kicseréltem az elemet benne, s meglepődve tapasztalom, hogy a kulcson levő LED folyamatosan villog. Először azt hittem, tanuló fázisban van. Aztán abba hagyta. Aztán 1 perc után újra kezdte. Aztán a kocsihoz odamentem, nyomtam a gombot, semmi. Még 1-2X nyomtam, akkor kinyitotta, zárta, azóta nem villog a lámpája.
tanulgatott eddig? Vagy én csináltam valamit rosszul,
Anno mintha olyat olvastam volna, ha merült az elem, akkor csak villog a kulcs. Az elem made in China, szóval bármit el tudok már képzelni!
Bár "villanyszerelő" a végzettségem, mégis azt mondom, hogy biztosan a központi zár biztosítáka a legjobb választás? Pld. gebasz miatt kiolvasztja az új egységed, akkor vagy ott állsz a ki nem nyíló autó mellett, vagy esetleg ami rosszabb, az amikor nyitva hagyod a kocsit. A szivargyújtós rész a legjobb választás. Más nincs? :-/
Magam nem használok, mert minek is... a fejegységre tükrözhető a telefon, de ha nem is tudja ezt a funkciót, akkor is alap a navi és minden olyan amihez nem kell elővenni a telefont.
A VW dízelekben (legalább is a korábbiakban biztosan, de szerintem ezekben is) van egy úgynevezett leállító csappantyú, ami a leállításkor elzárja a szívócsövet és ezáltal megakadályozza hogy a leálló motorba levegő jusson ami a nagy kompresszió miatt visszalökné a lassuló dugattyúkat és jellegzetes motorlengést produkálna. A korábbi modelleknél ez a pillangószelepre hasonlító csappantyú a szívócső elején az EGR egységgel egybeépítve volt. Ezt diagnosztikai eszközzel lehetett manuálisan is működtetni. Szóval egy diag. kábellel könnyen kideríthető, hogy működik-e.
Ezen kívül még elég sok dolog okozhat ilyesmit, szóval egy motordiagnosztika egyébként sem árthat!
Sziasztok, meg oldódott a generátor probléma, forgó részén tekercs szakadás volt, kető csapágy csere szabadon futó csere, feszültség szabályzó csere, és a szakadás javítása 38000 Ft lett a vége.
Sziasztok! Van nálam egy hibátlan gyári 15'-os Vw acélfelnigarnitúra, amiről csak a gumik kellettek. B5-n futottak. Szeretném, ha nem foglalná többet a garázsban a helyet, és rátalálna valaki, akinek ilyen hiányzik. Amolyan "last minute"- akcióban 10 e ft-ért elvihető! Eger mellett, Felsőtárkányban van, de Bp-re, illetve csütörtökön Mátészalka felé is eljuttatható!
" Milyen elonyt nyujt az, ha egy autoban pld. a hatso, ledes lampatest chipel azonositott? Ha egy ujat veszel, a gyartotol, akkor sem tudod beuzemelni, ha kicsereled magad. Igaz, azt mondjak a led nem eg ki, de a gyakorlatban megis kepes megadni magat. "
Így igaz, hiába így LED meg úgy sosemégkiLED simán kiégnek azok is.
Elektromos szerelésben járatos topiktársak véleményét kérném:
Az autóba egy menetrögzítő kamerát szeretnék szerelni, méghozzá egy olyat aminek van vezérlő és védőáramköre parkolás funkcióhoz, ez annyit jelent, hogy kell neki egy állandó és egy gyújtásra kapcsolt +12V és egy test.
A két +12V-os ágat a biztosítékaljzatból szeretném levenni, méghozzá egy-egy ilyen csapoló aljzattal. A két kiszemelt biztosíték, a kapcsolt ágra a szivargyújtó, és a fix ágra a központi zár biztosítékai.
Szeretném a véleményeteket kérni, van-e esetleg jobb megoldás? ...más biztosítékokat válasszak-e? ...stb.
Minden építő kritikát és tanácsot szívesen veszek.
(azért ezt a módot választottam, mert így gyakorlatilag csak a testnek kell egy csavart keressek, a többi bontás nélkül megoldható!)