Kérésre létrehoztam egy mikrónyi fórumot a web oldalunkon, ahol csak 1-1 kiemelt témában lehet beszélgetni.
Első ilyen téma az "ECU". Ennek az egységnek a cseréjét esetleges javítását hogyan lehet megoldani. Mik kellenek hozzá, illetve javasolt szervizek, sufnituning személyek elérhetőségeit lehetne megveszélni egymásközött
Kérek minden hozzászólot, hogy csak a témával kapcsolatos gondolatokat írátok le, ne OFF-oljatok
ha esetleg van valakinek még ötlete a kiemelt témákkal kapcsolatban szóljon.
Ja hogy újra kell kalibrálni a szögadót. Mert egyébként semmit nem kell csinálni cserekor. Citromon is cseréltem már, 307-en is, de semmihez nem kellett nyúlni, mégis minden ment flottul.
Amúgy a kocsit már elhoztam, de még nem fizettem, mert a fiúknak nem volt Lexia-juk, aztán össze kell még tanítani a BSI-vel. Szerintem kb. 60 körül volt maga az alkatrész, de majd ha megkaptam a számlát részletesen beszámolok :)
Jena-nak meg igaza volt.. 5W30 Ineo ment bele és sokkal csendesebb lett a motor..
itt az indexen ez a 4. hozzászólásod.Azaz kérdésed 4 különböző helyről,és arra sem vetted a fáradságot hogy megköszönd,vagy a hozzád tett kérdésre válaszolj!!
Csak nem palacsintát keresel benne.
Kb 10 darabot most én is el tudnék rejteni benne,igy vacsi után, ha gondolod átnézheyed az én orodzlánomat is :-):-):-)
Segítséget kérnék. Az autóm (2.0 HDI 107LE 2003-as évj) kiírta, hogy eldugult a részecskeszűrője és vészüzemre váltott. Ha van valakinek tapasztalata ez ügyben pl: tisztítással kapcsolatban esetleg a teljes szűrő eltávolitásával kapcsolatban mert azt hallottam ha kiszerelték és az ECU-ból kiütötték utána már nem lehet visszatenni.
Nekem a hűtő nem játszik, mert ha mozog az autó nem melegszik, viszont klima nélkül is el kellene indulni, még 110 előtt szerintem. A com2000-be szívesen belebújnék, mert kezdek küzdeni az indexel, és nem a sajátom kisérleteznék.
Tavaly a nagy melegekben, autópályázásnál nekem is felment 100 fokra a víz akkor azt mondták el van koszolódva a hűtő.. el is volt, most ki lett tisztítva, de még ebben a 28 fokokban is simán belenyal a 95 fokba.. elvileg az első fokozat állandóan megy klímánál, második meg olyan 110-nél kapcsol, de javítsatok ki, ha tévedek..
A következő gyanúsítottam a hőmérséklet jeladó, de előbb rá akarok majd nézni PPS-el hogy ugyanazt mutatja-e a mutató..
Ha az se nyert akkor meg termosztát? tanácstalan vagyok..
Más: kicseréltettem a COM2000-et újra (egy álom az új, kattanást szinte nem is hallani, az indexelés meg szerencsére picit hangosabb), ha valakit érdekel a régi, mert megszerelné és haszonnal eladná, az jelezze..
Dieseles kollegákhoz, fordulnék előszőr. Tudja e vki, hogy a hűtő ventillátor, mikor kapcsolja az első, ill a második fokozatot? Lévén 100 fok fölött jártam épp az imént, és nem hogy a nagy, de még a light fokozat sem indult el, ha ez megint a márkaszeriz műve, én olyat teszek amit tuti nem bánok meg!!!!