Abraka Dabra!
Azt hiszem, Te sem olvastad figyelmesen az én írásomat. Abban tényként a táblák ottlétét említettem, a többi nálam is feltételezés. Ezen tényleg felesleges felhúzni magad, hisz ilyen alapon én is megsértődhetnék azon, hogy rendőrnek nézel.:)
Na, figyeljetek! Az útfelmarások miatt nincsenek forgalmi sávok hacsak nem indiát tartjuk szem előtt, ahol minden sáv arra megy, amerre az illetőnek dolga van.
Ha errefelé tendálunk nincs igaza Abrakadabrának.
Ha "európát"-t tartjuk szem előtt, akkor viszont igaza van, nagyon is, vasárnap este csak a vakszerencse mentett meg egy frontális csattanástól pedig lassan mentünk a város felé, de sem mi, sem a szembejövők nem tudták, hogy hol kellene közlekedniük.
Ez azért életveszélyes felelőtlenség az építtetők részéről. Legalább egy rohadt ideiglenes sárga csíkon nem kellen spórolniuk. De ugye, ez nem az Örs-vezér tér.
Talán nem szerencsés, hogy kéretlenül beleszólok, de Abraka Dabra kicsit felhúzta magát. Nem kéne. Ez egy fórum.
Másrészt Peto szerintem helyesen állítja amit leírt. Valószínűleg egy per esetén arra hivatkoznának - amire minden rendőr -, hogy nem az út- és látási viszonyoknak megfelelően vezettél a kitett figyelmeztető jelzések ellenére!
Nem pereskedem, mert nincs károm. (Talán figyelmesebben kéne olvasnod.) Én csak azt kérdeztem, vajh a káosz okozói megfizetnék-e káromat, ha lenne. És válaszoltam is, hogy nem legfeljebb per árán. Te pedig prejudikáltál, hogy a pert úgyis elveszteném. Én úgy gondolom, ha károm lenne, és pereskednék, akkor nekik egyetlen mencsváruk lenne, ha bebizonyítanák, hogy szabálytalanul közlekedtem. Ennek hiányában nem hinném, hogy a tábla hegyek kitétele (mellesleg teljesen logikátlanul) bármire felmentést ad.
Kedves peto!
Igazad van, ámde: az egyenetlen úttest jel kitétele nem jogosít fel arra, hogy olyan bukkanó maradjon, amit ha a sávomban maradva kerekek közé kapok, akkor már nincs katalizátorom. És ez nem a sebességtől függ, legalább 20 km/h-val száguldoztam, mikor szembe jött velem a csatornafedő.
Másrészt szép szép a sok tábla, de egyet mondjál, ami azt mutatja, hogy egy sáv megszűnik, valamint azt, hogy ma reggel épp melyik sáv az enyém. És ha ilyenkor a hirtelen megszűnő sávok miatt egymásnak kocannánk, akkor bizony szerintem hibásak.
Harmadrészt gondolom rendőr vagy, ha szemeddel méred a sebességet. Én azt tapasztaltam, hogy ott igeneis mindenki betartja reggel a sebit, mert különben már sok baleset történt volna.
Mellesleg: ha van egy kátyú az úton, akkor hiába teszed ki az egynetlen úttest, sebkorl. stb táblákat, ha valaki belemegy, és megrokkan a kocsija, akkor a közútkezelő fizet... Ez van.
"Csekélység, hogy lemarták az aszfaltot, és a csatornafedő kiáll, így ha nem trabantod van, és szerencséd sincs, akkor lekaszálja a katalizátort a kocsi aljáról (150 e ft körül mérik az ilyen mutatványt, épp hogy sikerült kitérnem ez elől a beruházás elől), ezt nem jelzi tábla sem, de amikor összeszűkülnek a sávok, 2x1-re, mindezt teljesen a szokásjog alapján, és nem jelzi semmi tábla (pl. útszűkület), így aztán reménykedhetsz, hogy nem b*sz oldalba senki. Kiváncsi lennék a fent említett esetben a kivitelezők megtérítenék a káromat? Gyanítom 5 év pereskedés árán esetleg."
A Pesti úti építkezés valóban embert és idegeket próbáló, mégsem javaslom a pereskedést. Ugyanis a következő táblák láthatók odakint: egyéb veszély, közúton folyó munkák, egyenetlen úttest, és 30 km/órás korlátozás többször ismételve, valamint terelőkorlátok. Ezek után nem valószínű, hogy jogosnak ítélnék az igényedet. Különben ma reggel is, miközben a busz bukdácsolt itt, a személykocsik legalább 35-tel húztak el mellettünk.
Csekélység, hogy lemarták az aszfaltot, és a csatornafedő kiáll, így ha nem trabantod van, és szerencséd sincs, akkor lekaszálja a katalizátort a kocsi aljáról (150 e ft körül mérik az ilyen mutatványt, épp hogy sikerült kitérnem ez elől a beruházás elől), ezt nem jelzi tábla sem, de amikor összeszűkülnek a sávok, 2x1-re, mindezt teljesen a szokásjog alapján, és nem jelzi semmi tábla (pl. útszűkület), így aztán reménykedhetsz, hogy nem b*sz oldalba senki. Kiváncsi lennék a fent említett esetben a kivitelezők megtérítenék a káromat? Gyanítom 5 év pereskedés árán esetleg.
szvsz 17.ker bolt annak jó, aki nem a városban van egész nap. mikor bejössz még nincs nyitva, mire hazaérsz, már zárva van.
De vannak nem ingázók is: kismamák, nyugdíjasok, tanácsi alkalmazottak :-)))
Ésnereklámozzadazöcsédhugodunokádnagynénédunokaöcsédvagyegyébrokonodboltjátvagymunkahelyét, mer úgyse megyünk oda, állítólag gázos az a bolt különbenis ;)
Aszfaltnak én nyomát sem látom a pesti út környékén.. azt is felszedik ahol eddig volt.. kapják be a faszomat, legalább jeleznék valamivel hogy szopatás van, és készüljek fel rá hogy otthagyom a kocsi alját..
Jesszuskám, annyira elsüllyedtünk, hogy a pokolba kellett lemenni a topikér...
Képzeljétek mit láttak szümtüim??? Rohamléptekkel aszfaltozzák az utcákat a Pesti és a Péceli útak mentén...
Más. Szeretném szives figyelmetekbe ajánlani (ez itt a reklám helye) az elágnál nem túl régen nyílt számtech. szaküzletet. (A volt biztosító mellett). Akinek hardver kell annak jó az ár, akinek javítás annak jó a szakértés meg az ár is, nembeszélve arról, hogy udvariasak is...
Lehet hogy tényleg a közlekedés a 17.rákfenéje?
Tegnap reggel a hatvani vonat 8:05 helyett 8:25-re ért be Ligetre, a Keletibe 8:52-re voltunk bent.
A 76-os busz viszont ismét kritikán aluli volt: Az indulási időt már csak a "nagytáblán" lehetett látni, ami nem lett volna baj, viszont az egy sávval arréb a töksötétben álló busz természetesen nem méltóztatott beállni a megállóba az indulási időre.
kb 10 perces késéssel (megatömeg a megállóban) futott be egy busz, letette az utasokat, beállt a megállóba, és az öreg sofőr-szaki becsületére legyen mondva azonnal elindult.
vmikor 84-ben jártam kint Brassóban, (már Románia) Ott már akkor rengeteg busz közlekedett "szivarral" a tetején (gázos buszok).
Igaz, hogy a busz belsejében szó szerint rétegelt falemez üléslapok voltak..
csak egy apro off megjegyzés még a bkv alacsonypadlós buszhoz.
1991-ben hivatalos uton vótam torontóban, + 1-2 amcsi városban. a dolog mindenütt úgy működött, hogy a tömegközlekedtettő addig egy kanyi vas támogatást nem kapott, amig nem olyan busszal közlekedett, ami a mozgássérültek szállítására is alkalmas. másik, torontóban minden busz gázzal ment... Nálunk Pécsett (vagy Szegeden?) kisérletezgetnek vele évek óta.
Szeretnélek átinvitálni a "Városi és elővárosi közlekedés" topicba, ott ezt az alacsonypadlós témát már néhányszor kiveséztük + egyéb, a közlekedéssel összefüggő témákat is találhatsz.
Nem ártana pár keresetlen szót szólni a 67-es "viszonylatról" sem!
1) Évekig a 32-es busz megállójában lehetett leszállni és nem kellett a kisebbség sorfala között visszamasírozni a Metróig
2) Egyetlen buszt sem indítják ilyen össze-vissza. Időnként még a pilóták is egymásnak mennek ki jön (ez volt ma is) és emiatt -miután nem tudtak megegyezni :-) egyszereűen kimaradt egy járat
3) Tragikus ez az alacsonypadlós busz ezen a járaton. Ez -tetszik nem tetszik elővárosi járat, a busz meg ún. városi. Mind az álló, mind az ülőhelyek kiképzése elrendezése csapnivaló. Egyetlen dologért szereti a BKV, mert tudniilik a középső ajtónál lévő rokkant platniért jelentős(!) árkedvezményt ill. támogatást kap vásárláskor...
Várom a sorstársak véleményét...
Erről jut eszembe, hogy mindegy milyen okból kellettek Anyukámnak a személyi adatai, irkáltam őket szorgosan, mígnem odaértünk, hogy születési hely, mondom Budapest, de már írtam is. Erre ő: nem, nem Budapest, mert ő itt született ebben a házban, Rákoshegyen. Én: tudom, nem vagyok hülye, de akkor is Budapest. Nagy meglepetésemre közölte, hogy az ő születésének időpontjában a helyet ahol lakunk RÁKOSKERESZTÚR-nak hívták és az külön település volt. Csak meresztgettem a szemeimet, de így volt benne a személyi igazolványában is.
Sziasztok!
Ma reggel jöttem be, a vonaton összefutottam egy "nagytudású" emberrel, azt mondja, ha egy település önálló volt, és megint önállóvá akar válni, akkor népszavazást kell kiírni, és ebben az esetben a belügyminiszternek sincs beleszólási joga, meg kell adni az önállóságot.
Ha a település soha nem volt önálló, akkor a belügyminiszter felülbírálhatja a népszavazást.
Szvsz csak rajtunk múlik, hogy hagyjuk továbbra is "futni" a dolgokat a beleszólásunk nélkül, vagy önálló településként gazdálkodunk.
Reggelre hirtelen ennyi.
Üdv:
Hunter
Nem tudom, bár azt mondják "Punk is not dead" de én úgy 83-óta csak elvétve látok ilyesmit..
..nem mintha hiányoznának :-)
Na, ON:
Jöttem haza a vonattal, háát.. ..a tejgyárnál állt annak a kocsisornak a vége (lépésben haladtak, bocs) amelyik majd egyszer a Pesti útba torkollik. Iszonyat.
De a Pesti sem volt jobb (mázli hogy a vonatról kétfelé lehet kilátni, bár jelentősége nincs ez esetben, hisz én 3 perc múlva leszálltam ligeten) szóval a Pesti úton "dettó" ugyanez volt a szitu. Jól van. Okos emberek üllnek odafent a vezetői székekben...
Hihetetlen.. :-((
Na jó, a politizálás olyan szinten nem érdekel hogy semennyire sem.. asse tudom miért kell, és kire szavazni.. nem megyek sehova, engem hagyjanak békén.. múltkor jött valami faszi nagy bottal hogy a vízórát akarja látni, és engedjem be.. úgy fél percig néztem rá csúnyán és filóztam hogy megismertessem-e az éppen kezemben lávő racsnis kulccsal, és utána nézzek utána hogy igazat mond-e vagy hagyjam a fenébe?? mindenesetre én nem engedtem be.. :)
na ezt csak azért meséltem el hogy már az ilyen dolgokat is erős zaklatásnak veszem.. hátmég azt ha szavazni kellene, vagy politizálni... :)
lehet hogy punknak kellene állnom? azok ilyen rendszerellenes állatok ;))))))