- Audis szál miatt, mert Audi versenyző ő is régóta
- jövőre visszatér a DTM-be ugyanabba a csapatba, ahol versenyzett idén van der Linde (Abt)
- van der Linde évek óta jó haverja, közösen lettek ADAC GT bajnokok még 2014-ben
- Pole Promotion nevű ügynökség ahol Rostek a főnök - aki Rast menedzsere is egyben - közösen egyengetik van der Linde útját. Egyik a menedzsere másik meg afféle mentora a pályán de mindenképp érdekük nem leszólni őt
erre mondanák azt hogy nem kicsit elfogult, ha a témában kérdezik és így érdemes a helyén kezelni
2022-es céljai is nagyon óvatosak, ugyanúgy van der Lindét dícséri, meg ő lesz számára a mérce, mert ez a GT3 alapú dolog teljesen más világ, mint ahol ő (Rast) sikeres volt az akkori DTM-ben és ha kell támogatni fogja
Rast azt is mondta az egyik helyen, hogy VDL semmi rosszat nem csinált, sőt, egy bajnokesélyes "bajnok matéria" számára ez a minimum volt, az lett volna a baj, ha nem tesz olyat, mint ő az első kanyarban. Paraszt.
Legjobban nem az bántja, hogy a Mercedesek megoldották a helycseréket, hanem van der Linde manővere ellene, hogy 1 kanyar jutott csak neki érdemben, illetve a szezon folyamán sokszor a média is ellenük volt, mert új zélandiként egy olasz csapattal jött a német terepre. Főleg a BOP miatt kaptak sok bírálatot, még Rene Rasttól is (osztrák hétvége után mondta, hogy ha nem Ferrarit vezetne nem lenne ennyire jó + itt csak 1 csapat van 2 autóval így a BOP terén is tudnának esetleg trükközni mert 2 autóval van csak adatuk az is házon belül)
Norisringen meg nem csak rá utaztak, hanem Cassidyre is, aki egyedül versenyben maradt Ferrarisként megpróbált a Mercedesek közé férkőzni
Széria maga tetszett neki, és a csapatára is büszke
az, hogy van der Linde és a Mercedes szerinte kárt okozott a DTM hírnevének ez egyértelmű, mert ilyet egy bajnoki címre hajtó versenyző pláne nem csinálhat, hogy az utolsó 3 versenyen eltalálja az ellenfelét. De a Mercedes kapcsán én most se értek egyet ezzel a véleménnyel
Berger nem is említi a 3 esetet, csak vasárnapi 1-es kanyaros mutatványát vdL-nek.
Legnagyobb közhely a cikk közepén van, amiben elmondja, hogy azt mint egykori versenyző elfogadja, ha a versenyző saját maga hozza meg a döntést a csapat érdekében, de az ilyen konkrét csapatsorrendet amit csinált a Mercedes
már nem.
Mondjuk én megnéztem volna ha pl. 93-ban Berger bajnoki címe azon ment volna el, hogy a csapattárs Alesi és mondjuk egy másik Ferrari motoros csapat a Lola Alboretoval előtte menne végig és egyik se gondolja azt hogy a csapat/motorszállító érdekében félreáll a szezonzárón. :)
Vicc az, hogy pont az idei évre törölték el az általa bevezetett szabályt, amiben a csapatutasításokat 250 ezer euróval büntették volna, mert nem gondolták hogy ebben a GT3-as érában ahol nincsenek igazi gyári csapatok szükség lenne rá és nem akartak mindent túlszabályozni
DTM menedzsere Frederic Elsner meg tényleg ennyire naiv, aki nem számított erre az egészre?
nekem egyáltalán nem az jön le, hogy a RedBull megsértődött és emiatt lépnének le. Eleve a RedBull, hogy ilyen szinten itt van most a DTM-ben az inkább Berger műve, aki idecsalogatta őket. Év elején hoztam erről ide egy cikket, abban részletezték hogy maga Berger tette meg az első lépést karácsony előtt, mert Mateschitz közel 40 éve a haverja, meg azért a Ferrarihoz is eljut a szava a DTM meg elég szarban volt kellettek a csapatok nagyon.
Elején sokan biztosra vették hogy F1 miatt Hondával jönnek csomagban, aztán AF Corse lett.
nyilván ha csak haverság döntene, nem az üzlet, nem jöttek volna csak azért mert a jó öreg Gerhard kéri. De adott az osztrák pálya is, 2 szabad versenyzőjük is meg a GT3-as kocsi is kéznél.
idei év után nyilvánvaló hogy ez az AF Corse Ferrari / RedBull kombó nagyon erős. Két olyan versenyzővel jöttek akiknek semmi GT3-as rutinja nincs, néhány napos teszttel jöttek ide és egy 19 éves fazon majdnem bajnok lett. Nagyon erős ez a csomag, ha esetleg a RedBull lelép, egy szintén komoly szponzornak csak vonzó lehetne ez a Ferrari.
Én inkább magát a Ferrarit sajnálnám ha lelépne nem a Bullt. Legszebb autó a mezőnyben nekem, meg ne legyen 1 gyártóval kevesebb.
F2-F3 jövőre ismét F1-es hétvégéken fog mozogni nem lesznek külön. Lawson biztosan marad F2-ben, meg ha lesz ebből a pénteki F1-es lehetőségekből konkrétum akkor ő vezet ott náluk. F1-re készítik őt ez egyértelmű. Szerintem ha Tsunoda nem kapja össze magát és marad ezen a szinten én arra is fogadnék hogy tavasz végére vagy legkésőbb nyáron már Lawson fog helyette menni.
Albon meg eleve nem tényező most, mert Williamsnél lesz főállású F1-es.
Ma adták ki a 22-es F2-es naptárt, ha a DTM nem variál és marad náluk is a tervezet akkor a 9 DTM hétvégéből 5 dátumnál lenne ütközés a két széria között.
Nem tudom a Bull mit tervez a többi fiatallal de gondolom F1-F2-F3 vonalon hagyják őket.
Könnyen el tudom képzelni, hogy nem maradnak, különben értelmetlen lenne Lawson kivonása. Ha annyira szar a DTM közeg, hogy onnan ki kell kvázi menekíteni vagy sértődötten ki kell hozni a majdnem bajnok pilótájukat, akkor miért akarnának másokat betenni oda és miért akarnának erre még költeni is.
Persze lehet úgy is nézni, hogy F1 szempontból fontosabb és elegendő csak az F2-re koncentrálni, de akkor nem arra kell hivatkozni, hogy a rossz közeg miatt is veszik ki Lawsont, elég lenne azt mondani, hogy Lawson ezen a szinten már bizonyított, most irány a magasabb szint. Oszt jónapot.
Múltkor számolgattam, hogy Lawsonnak a DTM bajnoki címmel akkor is meglett volna a 40 pont a szjúpörlájszenszhez, ha az F2-ben marad az összetett 8. helyen. Nem számoltam, hogy most hogy áll, és nem tudom, hogy a vírusszabályok mennyire vannak életben 2021-ben, de azt igen, hogy 20 helyett most 16 pontot kap a második helyért.
cikkben nincs, de nyilatkozott Lawson jövőjéről is Marko. 2022-ben biztos nem fog a DTM-ben versenyezni. F2 lesz a fő szerepe és F1-ben kap majd több szerepet, ha lesz abból a pénteki tesztekből majd valami akkor biztos ő vezet náluk péntekenként
Van der Linde apologises to Lawson after Norisring DTM clash
Hawkey biztos nem kedveli eddig - megforgás, gyorshajtás a boxban
Sophia szereplése is érdekes nekem, és nem azért akarom védeni elsősorban mert legelső formaautós szezonja óta követem a pályafutását, de az Audisok közül ő ment azzal a Schaeffler Paravan rendszerrel. Nem elég hogy totál kezdő GT3 szinten még egy viszonylag új technológiát is nála próbálgattak
BMW-nél Glock használta, ő is nagyon gyenge évet futott, vagy a Mercedesnél a Mücke csapat használta. Eredetileg Paffett ment volna ezzel, de aztán Buhk ittragadt. Norisring 3. helyével is nagyon hátul zárt (igaz volt 1 kihagyott hétvégéje) de GT3-asokkal rutinosnak számít pedig erre neki sem volt jó éve itt.
azt se feledjük, hogy a Mercedes nem úgy kezdte a szezont, hogy Götz a No1. és mindenki tolta előre már a szezonnyitó óta
Hockenheimben volt először látványos nagyon, hogy nem támadják, meg elengedik lásd. Juncadella amikor már nem bírt olyan lassan menni nehogy véletlen megelőzze
meg a végén előny, hogy elengednek a márkatársak, de év elején ugyanúgy ellenfél volt neki mindenki. Ferrarinál is bevallottan a RedBull Ring után álltak be teljesen Lawson mögé. Hockenheim után nyilatkozták pont, hogy Rockenfeller átírta a tervüket, mert nem tudták Albonnal megcserélni. Verseny egy pontján lehetett volna rá alkalom, de túl rizikós lett volna akkor is. Nyilván mai fejjel már bevállalnák azt a rizikót.
kb. a szezon kezdete óta már Gotz volt a legjobb Mercis, meg úgy ahogy Ellis még ment vele. Szezon vége felé lendült bele Auer. Rá nagyon kíváncsi leszek jövőre, mert nagyon uralni tudta a futamokat a végére nem csak a Norisringen.
Ez se véletlen hogy Gotz, Ellis elsőre versenyképesek voltak, hiszen ezt a GT3-as Mercedest ők már jól ismerik. Rockenfeller pl. hiába számított DTM őskövületnek, van der Linde meg ezzel az Audival ment az ADAC GT-ben évek óta.
Egészen más képet kaptunk volna ha a tavalyi autókkal mentek volna ebben biztos vagyok
Mercedes meg amellett hogy pénzt is tol a csapatai többségének pont tegnap nyilatkozta Jager, hogy abban is rejlett az erősségük hogy a beállítások se titkosak, a cél az, hogy a Mercedes legyen elöl
Élet meg nagy rendező, 3 éve Gotz/Pommer duónak volt esélye az ADAC GT bajnoki címre, pole-ból indultak, de a start után ugyanúgy kibaszták őt a pályáról ahogy van der Linde Lawsont, csak ott Vanthoor volt a romboló aki ugyanúgy a fékekre fogta a hibát
(ő meg pont a van der Linde testvérek márkatársa volt, akiknek kevés, de még volt matematikai esélyük a címre...) így hogy kiestek előle Gotzék, Jaminet-ék még hátul voltak, meg is nyerték a futamot és csak 1 ponttal maradtak el a végére az addig nagyon esélytelen Audisok.
Lawson is megérdemelte volna a bajnoki címet, főleg hogy neki aztán semmilyen GT3-as tapasztalata nem volt mégis felvette rögtön a fonalat. De nekem meg sokaknak gyanús volt egész évben a Ferrari, hogy ott a BOP terén trükközhettek vagy valami volt. Mert akárhányszor telepakolták őket súlyokkal, és a vasárnapi futamra amikor beletették a szombati TOP3 után járó pluszokat is ugyanúgy mentek mint előtte, meg már év közben mondogatták hogy ha az első két szektorban nagyon jók a végére valamiért visszavettek. Ferrarinál messze nem volt olyan látványos visszaesés mint mondjuk a BMW-nél
BOP témát szerintem a szezon végén a BMW szívta meg, ott Hockenheimben nagyon kinyírták Wittmann bajnoki esélyeit.
Sophia P9 :) érezte ezt a pályát, itt volt a legversenyképesebb az egész szezonban, kvalin is jól ment az eddigiekhez képest
Ez egy "női pálya", anno 2009-ben Katherine Legge-nek volt itt egy leggyorsabb köre, és emlékeim szerint az időmérőn is jól ment, amit a versenyen, már nem emlékszem pontosan miért, technikai hiba vagy baleset miatt nem tudott szép eredményre váltani.
Lawson bohóckodást én sem értettem, a pontszerzéshez ilyen sebesség mellett egy soha nem látott tömegkarambol kellett volna, és a körhátrányok miatt még akkor sem biztos, hogy előrébb került volna. Ez a majomkodás csak egy NC értékelésre volt elegendő, legfeljebb elmondhatja magáról, hogy "állva hallt meg".
Azt, hogy a Mercedes nem akarta átengedni a bajnoki címet, azt megértem, de ez legfeljebb a csapat szempontjából teljesítmény, Götz önerőből attól még elbukta volna a címet, mert az önmagában nem indok vagy érdem, hogy egész évben olyan jól ment. Ha egy futó az utolsó tíz méteren csak a harmadik helyen megy, nem kell még félreállni, csak mert "az első 90 méteren olyan jól ment, megérdemli a címet".
Lawsont is csoda, hogy nem intették ki, egy Norisringen kapott kb. 20 másodpercet körönként a többiektől
Cassidy leggyorsabb köre 49,048 volt az övé pedig 1,09:829
Wittich a versenyigazgató elintézte annyival, hogy a folyamatos kék zászló Lawsonnak szólt, a fehér pedig a többieknek hogy lassú autó a pályán, így két zászlóval is védték.
Kiintés azért nem történt meg, mert nem veszélyeztette a többi versenyzőt az ő műszaki hibája.
Ferrari azért küldte vissza hátha lesznek kiesők és esetleg foghatnak pontokat, nem az volt a cél hogy bosszút álljon van der Lindén vagy Gotznek betegyen. Bár Gotz említette hogy amikor meccseltek egymással eléggé betartott nekik mert utána mindig lemaradt vagy a poros ívre kényszerült
Lawson amúgy jogosan kiakadt rendesen, van der Lindét a legpiszkosabb versenyzőnek nevezte akivel valaha is versenyzett
De a Ferraris mérnöke aki régen Abt csapatnál dolgozott annyit írt róla instán hogy a motorsport szégyene.
Hibákból semmit nem tanult, hiába a 2 pole, mindkétszer eltalálta de most már nem úszta meg kisebb sérülésekkel a kocsi.
20 méterrel fékezett később van der Linde
5 másodpercet meg nem is a torpedózásért kapta, hanem mert nem biztonságos módon tért vissza a pályára.
van der Linde a fékeire fogta azért csúszott tovább ennyire
Rast a védelmébe vette, de nem meglepő hiszen márkatársak és jövőre nagy eséllyel egy csapatban is fognak versenyezni, 2014-ben közösen nyerték meg az ADAC GT Masterst is.
Ferrai csapatvezetője Reichert inkább nem kommentálta se az ütközést se a Mercedest TO-t, csak azt sajnálja nem tisztességes úton dőlt el a cím
Gotz az eseményekről annyit mondott, hogy a tegnapi és a mai verseny után se van der Linde se Lawson nem érdemelt címet. Végig nyugodtak tudtak maradni és sikert arattak. Utolsó körökben az ő autója sem volt már az igazi a koccanás után
Lawsont meg szerinte azért küldték vissza a pályára hogy zavarja őket, de van der Lindének is beszólt hogy túl keményen versenyzett egész hétvégén.
verseny végén meg volt egy Ellis - Cassidy kocc is az is átírta a pontszerzők sorrendjét, és Buhk felkerült így a dobogóra. Akkor én néztem el mert valamiért azt hittem Ellis is 5 mp-t kapott de ahhoz képest feltűnően hátul zárt de akkor ezért.
Sophia P9 :) érezte ezt a pályát, itt volt a legversenyképesebb az egész szezonban, kvalin is jól ment az eddigiekhez képest
ahogy olvasom a mai után, számomra az az érdekes, hogy többen akadnak ki azon, hogy Auer maga elé engedte Gotzot mint az, hogy van der Linde milyen ámokfutást csinált a hétvégén
az amit ma leművelt nekem semmilyen szinten nem fér bele, főleg olyantól aki a bajnoki címért megy, és eszetlen módon megtorpedózza a fő riválisát rögtön a rajt után, majd a futam vége felé ráhúzza a kocsiját a másik riválisára
mindezt úgy, hogy tegnap Lawsont ugyanúgy a rajt után már eltalálta, aztán előző héten szintén eltalálta. Igazából az a csoda, hogy Lawson utóbbi 3 futamából 1 megy ment gallyra (de az nagyon), de lehetett volna ez 3/3 is. És mindezért jár 5 másodperc.
Az meg különösen nevetséges, hogy egész szezonban csak picsogotott a dél afrikai mindenen, hogy túl sok a Mercedes a mezőnyben, vagy a BOP nem jó, vagy mindenki ellene van, meg Albon, Lawson fékteszteli stb.
én nem tudom mi zajlott le a fejében pl. ma a rajt után. Előre eltervezte hogy neki minden mindegy és megpróbálja kibaszni Lawsont hátha tudja ő folytatni? (ami végül összejött) ahogy ott a fehér vonalon is átment, meg ahogy beleszállt nem tudok másra gondolni. Főleg hogy tegnap is volt koccanás. Gotzre meg ahogy ráhúzta az meg teljesen értelmetlen volt, mert neki már akkor elszállt minden esélye, hiszen előttük volt még 2 Mercedes és Auer már akkor fényévekre volt neki meg győznie kellett volna. Akkor sem ment volna semmire ha Gotzot a falba tolja. Totál elvesztette a kontrollt.
számomra az, hogy Mercedes - Mercedes - Mercedes sorrendben nem szúrják tökön magukat azzal, hogy elbukják a bajnoki címet, hanem megcserélik őket teljesen érthető. Hiába idén nincsenek már gyári csapatok, de tényleg volt olyan naiv bárki is, hogy azt hitte a Mercedes átadja a Ferrarinak a címet? Mert nem gyári csapatok, sőt Auer - Gotz nem is csapattársak, hanem márkatársak, de pont a Mercedes az, aki a Mercedeses csapatok többségének elég komoly anyagi és mérnöki támogatást ad.
Ferrari ugyanezt megtette volna ma Cassidyvel, vagy az Audi Rockenfellerrel is. Gotz a nyilatkozataiban is csapattársainak hívja a többi Mercedesest.
Gotz már Hockenheimben is kapott segítséget, mert ugye Juncadella látványosan nem támadta meg ott is volt elengedés de nem a győzelemért
Ferrari sem titkolta, hogy Hockenheimben Albont megcserélték volna Lawsonnal, csak nem volt rá alkalom mert Audis ékelődött közéjük.
Mercedesen röhögne a világ most ha megnyerték volna Lawsonnak a címet.
Futam előtt próbáltam felzárkózni a szezonból, mert nem néztem minden futamot és nem olvastam el minden hiradást, de úgy látszik, maradtak fehér foltok. Ha te mondod, akkor elhiszem, másnak nem tenném meg. :-)
Még a kommented olvasása előtt finomítottam a dolgon, mert ahogy írtam, sem a Lawson, sem a Linde buktában nem volt ludas, de az, hogy kb. mindenkinek félre kell állnia, hogy ő nyerhessen, az egy picit sok a lelkemnek. Igaz, sem olcsóbb, sem drágább nem lesz ettől a kenyér.
A Lawson esetről nem tehetett, ahogy a Linde defektben sem ő volt a ludas, ez még oké, bár még így sem lett volna önerős bajnoki címnek nevezni, de az, hogy még előre is kell engedni, na ilyenkor már illene némi szerénység.
Hát ez egy nagy kaki volt, nem is értem, ilyenkor minek örül ez a Götz. "De jó, hogy Lawsont kiütötték, engem meg előre engedtek, hatalmas király vagyok."
Mai rajtra kiabálná azt Palik, hogy ment el Villeneuve van der Linde? Hát sehogy! Gotz szépen hámozta át magát ott az elején, bár Ellis látványosan elengedte az élen és fogta a mezőnyt. kb. 4 mp-re már meglépett Gotz tőlük. Ellis vs. Lawson érdekes történet * Hawkey ennyire nem érzi még az autót? Szinte nincs olyan hétvége, ahol ne pörögne ki 1x a két nap során.
Kerékcserék után milyen kavarodás lett, Auer, Maini nagyot lépett előre de még KvdL is. Tesója nem semmi negatív szériában van ott a BMW-nél. Futam elején mondták, hogy utoljára 7 verseny/6 kiesés mérlege a 90-es években volt Lariniek, ebből ma már 8/7 lett.
Amikor az élmezőny letudta a kötelező cserét kissé ellaposodott a verseny
Csapatsorrendet meg lehet nem szeretni, de itt a Ferrarinál nem semmi koponyák vannak, majdnem bejött a terv. Cassidyt a legvégéig kinthagyták, majd a csere után Lawson mögé, de van der Linde elé jött vissza, rögtön meg is lépett akkor Lawson. Arra a maradék 2 vagy 3 körre én azt hittem, Cassidy a friss gumikon könnyen meglép az Audi elöl, de vdL előzésére tuti nem számított a pálya azon pontján. Egész versenyen hibátlanul ment Cassidy (az a ráhúzás viszont nem volt szép), majdnem bejött amire játszott a Ferrari bár így sem lehetnek elégedetlenek, de 2 pontot elvehetettek volna így.
Idő meg megy rendesen, onnan is látszik hogy egy Bruno Spengler adja át a győztesnek a trófeát és nem ő kapja :)
Szombati nap után úgy tűnik Lawson van jó helyzetben. Maximum 28 pont szerezhető az ő előnye 18 ill. 19 pont. Vasárnapi kvali még tisztább képet fog adni, addig felesleges matekozni mindenféle opciókon
* Most olvasom, mert előbb néztem vissza a futamot - ilyenkor utába megyek nyilatkozatok közül szemezgetni:
az is előfordulhat, hogy hivatalosan holnap nem is derül ki, hogy ki a bajnok. Ellis - Lawson eset után nem volt büntetés, de Ellisék fellebbeznek és viszik tovább az ügyet. Szélsőséges esetben az is előfordulhat hogy hónap végén lesz végleges a tabella.
Én teszem már csak hozzá: ide vezet az, ha egész évben (de főleg az utolsó 2 versenyhétvégén) mindent betűről betűre betartanak, pályahatárokat, koccanásokat és szórják a figyelmeztetéseket, meg 5 másodperceket, a szezonzáróra meg kb. nem osztanak ki semmit, gondolom olyan alapon, mert kapták nagyon a kritikát, meg nem ők akarják eldönteni ki legyen a bajnok. Ha jól emlékszem ma csak Esmee-t büntették mert túl gyors volt a boxutcában. Igaz Norisringen pályahatárok miatt nehezebb is büntetni, de a rajtnál se volt semmi van der Linde merész manőveréből ahol Lawson autója ismét sérült, majd az Ellis - Lawson koccanásba se folytak bele, mert itt meg a másik bajnokesélyes érintett. Csak ez meg a harmadik bajnokesélyesnek nem tetszik.
Albon megy Törökországba F1 hétvégén RedBull tartaléknak a boxba. (osztrák versenyen azért indult, mert akkor volt esélye a DTM bajnoki címre, nem akarták idő előtt kivenni, ezért nem ment Hollandiába)
Cassidy számára azért engedélyezték az indulást mert már a szezon előtt DTM versenyzőnek regisztrálták, mint helyettesítő így indulhat. (elméletileg új versenyző nem jöhetett volna, csak az, aki Hockenheimben is indul)
Megnéztem volna itt ma egy esős futamot de csak cseppek voltak az elején. Jó volt a van der Linde - Lawson meccs végre egymás ellen feszültek. vdL szerintem túl agresszív volt már. Első kontakt én azt mondom belefér, de amikor már ráhúzta, utána pár kanyarral meg tolta volna ki, már tényleg sportszerűtlenbe kezdett átmenni. 5 mp jogos szerintem, hiába fog szerintem kiakadni. Főleg hogy a futam vége felé más miatt újabb 5 mp-t kapott.
Sophia vs. Esmee újabb felvonása, most a német lány húzta a rövidebbet.
Ezek az állandó fekete/fehér zászlós figyelmeztetések kicsit túlzások, mint valami multiplayer játékban. Vagy amikor futballaban mondják a bíróra hogy "szétfújja" a meccset. Végére már követhetetlen volt az egész sorrend a TOP3 után, lehetne valami újítás a közvetítésben, hogy a pályán lévő különbség meg mellette egy jelzés kinek milyen büntetése van és mi a valós sorrend a büntetésekkel együtt.
Gotz egész évben kiegyensúlyozott, szinte mindig ott a TOP5-ben, röhögnék ha a Norisringen fordítana és ő lenne a bajnok, megérdemelné ő is. Bár most itt Juncadella gyorsabb volt nála, de igen nem akarta előzni :) hiába a pink külső ugyanaz a főszponzor, de más csapat HRT / GruppeM de mégiscsak Mercedes mindkét autó. Vagy lehet én gondolom túl de lehet Gotz is direkt csinált egy vonatot maga mögött, mert Juncadella márkatárs nem fog hülyeséget csinálni, Ellis szintén, Maini +5 mp büntetéssel megy aki szintén Mercis, de benne van ebben a kocsisorban van der Linde +10 mp büntetéssel. Minél jobban összehozzák a komplett mezőnyt annyi helyet bukna az Audis. Aztán lehet én feltételezem mindig a rosszat :)
BMW itt a BOP dolgot megszívta, nem véletlen panaszkodott mind már tegnap, de külön engedményt nem kaptak, vagy más opciót mert a többi csapat nem szavazta meg a BOP futást hogy újra bemérjék őket. Wittmann így el is szállt a hétvégén
Auer nyugodtan ment elöl végig senki nem zavarta a rajt után.
Rajtnál páran mintha direkt nem is akarták volna rendesen bevenni az 1. kanyart
Futam elején Maini balfasz volt nagyon, féltávnál Muth ugyanott megmutatta lehet normálisan is csinálni
érett a végén nagyon az az Albon - Lawson helycsere csak kivitelezni lett volna iszonyat nehéz. Mert a táv közepétől L.L. ott vonatozott Götz mögött, addig Albon ellépett tőlük vagy 6 mp-re. Mire az utolsó pár körben végre előzött már késő a TO.
Hatalmas rizikó lett volna szerintem ott lelassítani, miközben Lawsonnal jött volna egy 4-5 fős különítmény. Nagy eséllyel bukták volna Albonnak is a dobogóját ha visszarakják a darálóba.
Bár pont akkor kezdett Gotz lassulni, volt ott már egy 1,5 mp különbség. Valószínű erre gondolt Albon a futam utáni nyilatkozatában, ha máshol nem max. akkor megléphették volna, de nagy így is a rizikó. Nem véletlen hagyták meg ott a 2. helyen. Arra meg nem számítottak, hogy a friss gumikkal Rockenfeller ennyire gyors lesz és gázol át a többieken még Lawsonon is
Rocky itt hajtott a csapatért rendesen, nem véletlen keménykedett ennyire Lawsonnal a végén. Volt is ebből szócsata a leintés után de ebben a helyzetben érthető itt mindkét fél reakciója.
Futam után jelentette be Rockenfeller hogy év végén lelép a DTM-ből és az Auditól is. Az is biztos, hogy szépen akar elköszönni, és besegít a csapatnak.