Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2014.02.14 0 0 9704

Szép igényes kézimunkának látszik. Csak az aggályos számomra, hogyan lehet ezt rendesen tisztán tartani. Számomra sohasem volt világos, hogy miért kell a kormánykerékre bármiféle surlódást növelő készség. Vagy csak nem volt eléggé izzadós a kezem?

Előzmény: lakos (9703)
lakos Creative Commons License 2014.02.14 0 0 9703

Zseniális. Munka közben is folyamatosan érzékelteti és beígéri a dolgozónak a szolgálat utáni, kellemesnek ígérkező perceket, mikor majd a kormány helyett a demizsonhoz nyúl.

Előzmény: pumukli89 (9699)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 9702

Tatra 815,vágányfektető.

 

gumidani Creative Commons License 2014.02.12 0 0 9701

                                                          

pumukli89 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 9700

pumukli89 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 9699

 

 

Gaz 53.Figyelemre méltó a kormányvédő megoldása.Én utoljára bányász demizsonon láttam hasonlót.

pumukli89 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 9698

Szocialista,de nem korabeli kép.Azt hiszem erre mondják:"Na ezt jól megdizájnolták".

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 9697

 

Előzmény: pumukli89 (9696)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 9696

 

Győri képek.

gumidani Creative Commons License 2014.02.11 0 0 9695

Ott voltam épp. (GC 48-05 lett a miénk)

Előzmény: bpo-169 (9694)
bpo-169 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 9694

Igen, 77-ben volt típusváltás.

Előzmény: gumidani (9691)
nasszer2 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9693

Én már csak a ráncajtós 260 -as korszakban,de mivel  itt lakom a vonal "mentén" látom,hogy ami épp sikerül. 415 ,Localló, Man, Merci , 260. Minden játszik manapság.

 

Csak Van Hool nincsen, igaz a délpesti garázs se esik ebbe a körzetbe...

Előzmény: gabordelonnn (9688)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9692

Előzmény: gumidani (9691)
gumidani Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9691

Kb. 1976-77-ig jártak Ik 556-osok a 8-as vonalon.

Az Irhás árok és Ördögorom lejtő sarka van a képen látható busz háta mögött.

Előzmény: gabordelonnn (9688)
bpo-169 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9690

Igen, az Irhásárok végállomás és a Gazdagrétet megkerülő 8A járat 1995.július 31. üzemzárással megszűnt. Azóta jár a 8-as a lakótelep széléig.

Előzmény: nasszer2 (9687)
bpo-169 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9689

Ha mondjuk 1977 körül készült kép akkor az alábbi tolatós viszonylatok voltak: 14,29,37,44gy,46,53,114,144. Ennél mondjuk több rémlett nekem is. :)

Előzmény: gumidani (9685)
gabordelonnn Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9688

Ultem gyerekkoromban rengeteget a 8ason,de ezen a tipuson meg nem. Nemtudom,pontosan melyik megallo lehet:(

Vegul is megvan a helyes helymeghatarozas?

Előzmény: gumidani (9682)
nasszer2 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 9687

Igy  van, szerintem is.Aztán lett 8 /A amikor megépült Gazdagrét.

 

Aztán a 90-es évek eleje körül már csak sima 8-as volt és csak a lakótelepig jár a mai napig.

 

Ha jól tudom.

Előzmény: bpo-169 (9684)
mados Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9686

Ahhoz képest mi 1969 júliusban vettük át a Polski Fiat 1300-ast 237-es sorszámmal (tehát annyit már átadtak előttünk) CZ 78-05 volt a rendszáma.De voltak Polskik már CX-CY-al is.

Előzmény: bpo-169 (9680)
gumidani Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9685

Igen.

Én a Hó utcára (53), és a Jablonka utcára (37) emlékszem. De igazad van, az az idő a kép készítésénél kb. 10 évvel később volt. 

Előzmény: bpo-169 (9684)
bpo-169 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9684

Irhásárok végállomás? Specialitás alatt a tolatásos megfordulásra gondolsz? :) Mert a kép készítésének idejében jópár járat fordult meg tolatással a végállomáson.

Előzmény: gumidani (9682)
504LACI Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9683

"Pöstieknek rejtvény."

 

De ez Budán van :)

Előzmény: gumidani (9682)
gumidani Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9682

Pöstieknek rejtvény. Hol készült a kép és autóbuszközlekedésileg milyen specialitása volt? A felvétel idején kb. 3 ilyen hely volt a városban.

Előzmény: gumidani (9681)
gumidani Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9681

"Az egy faros?"

Nem az egy padlóalatti motoros.

Előzmény: Lexes (9671)
bpo-169 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 9680

A buszvégállomást a metróval egyidejűleg, 1970 április 4-én adták át. A képen egy Polski Fiat 125P is van (ha jól látom), amelyekből az első darabokat 1970 második felében értékesítették az országban.

Előzmény: gumidani (9669)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.08 0 0 9679

Létezett:

 

Előzmény: Lexes (9671)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 9678

:)Nem netes kép az enyém sem.

Előzmény: 504LACI (9676)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 9677

Segíthetne a dolgon,mikortól alkalmazta ezt a festést az 1-es AKÖV.

Ez már későbbi kép,ez már a rövid fülkés Skoda.

Előzmény: gumidani (9670)
504LACI Creative Commons License 2014.02.07 0 0 9676

Köszi, van itthon egy pár még. Halványzöld is :)

 

Előzmény: pumukli89 (9674)
pumukli89 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 9675

Köszi!

Előzmény: gumidani (9669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!