Szép igényes kézimunkának látszik. Csak az aggályos számomra, hogyan lehet ezt rendesen tisztán tartani. Számomra sohasem volt világos, hogy miért kell a kormánykerékre bármiféle surlódást növelő készség. Vagy csak nem volt eléggé izzadós a kezem?
Zseniális. Munka közben is folyamatosan érzékelteti és beígéri a dolgozónak a szolgálat utáni, kellemesnek ígérkező perceket, mikor majd a kormány helyett a demizsonhoz nyúl.
Én már csak a ráncajtós 260 -as korszakban,de mivel itt lakom a vonal "mentén" látom,hogy ami épp sikerül. 415 ,Localló, Man, Merci , 260. Minden játszik manapság.
Csak Van Hool nincsen, igaz a délpesti garázs se esik ebbe a körzetbe...
Ahhoz képest mi 1969 júliusban vettük át a Polski Fiat 1300-ast 237-es sorszámmal (tehát annyit már átadtak előttünk) CZ 78-05 volt a rendszáma.De voltak Polskik már CX-CY-al is.
Irhásárok végállomás? Specialitás alatt a tolatásos megfordulásra gondolsz? :) Mert a kép készítésének idejében jópár járat fordult meg tolatással a végállomáson.
A buszvégállomást a metróval egyidejűleg, 1970 április 4-én adták át. A képen egy Polski Fiat 125P is van (ha jól látom), amelyekből az első darabokat 1970 második felében értékesítették az országban.