Bocsi az elöbbiért most egy kicsit beteg vagyok és 39fokos lázam van és dolgozni se. Tényleg elég durva dolgokat írtam és nem akartalak lebecsülni csak kicsit ideges lettem mert azt hittem hogy ellenem szól amit írsz. Mert én is csodálkoztam amikor szét lett szedve hogy mi van már. Egyébként ezzel a géppel erdőn dolgozunk és 1 éve a nagy terhelés miatt kettétört, mert a darázsderék nem bírta el és kezdett megrepedni, és egy ideig a repedt darázsderékkal dolgozott és amikor hétvégén a hoztuk haza megszerelni akkor amikor akart vissza tolatni a felhajtóra egy enyhe lejtőre a pilóta hogy beáljon a garázsba akkor a kettétört, gondolom mert a súlypontja előrébb került és jobban terhelte a repedést. Meg ez elött nekem is volt még egy-két traktor amibe nyakig bele kellet mászni. Na csak annyi hogy tényleg sajnálom hogy így neked ugrottam és ne haragudj. A turbózásról viszont még nem tudok sokat és ha nem haragszol akkor írhatnál pár tippet ha van kedved segíteni.
Ezt a katalógust töltsd le, nyomtasd ki és máris sokkal könnyebb lesz az alkatrész beazonosíts. Az alkatrész cikkszámát beírod a Keletagró webáruház keresőjébe és máris dobja az alkatrész nevét és árát. Már ha van olyan.
Csak türelmet kérek tőletek gyorsan tanulok, ha terhes leszek vagy az vaygok szóljatok .Ha még kérdezhetek a kárpitozás részét a tetőnél hogy a legegyszerűbb megoldani. Annyira a belső nem gáz de a fejem felett elég gázos a szivacs enyhén poros:)
ja az elég gánym ikor úgyvan:D Nekem meg nem volt meg meg a blokk oldalán nem volt furva 4 lyuk ami felfogta volna azt a kis könyököt én kifúrtam a fagydugót és oxigénnel odahegesztettünk egy vékonyfalú csövet és arra megy rá a visszafolyó cső. megse látszik h nem gyári:D bekalapáltam a hejáre finoman egy kis szilóval megkentem és csá. nem szivárog mert csak csordogál nincs nyomás alatt
Most ültem vissza géphez. Nem néztelek le csak te vagy türelmetlen......
Egy pár mtz-ét láttam már belülről csak úgy megsúgom......és nem a fülkére gondoltam, meg nem interneten keresztül láttam azaz a kezemet összeolajozta.....
Ezért írtam a kereskedői dumát, mert vannak kereskedők, hogy ezzel hülyitik a népet, hogy ezt turbós dugattyúkkal vannak szerelve ezt a gépet vedd stb.....
Amúgy neked szerencséd van, hogy szívó motorba turbós dugattyút szereltek. Az már gázosabb mikor turbós gépbe hagyományos dugattyú gyárlag.
A turbót nyugodtan rádobhatod, de azért jó tanácsként ajánlom, hogy egy 892-es katalógust néz átt és úgy pakold fel ahogy gyárilag van. Gondolok itt a turbónál a motorolaj visszavezető csőre, hogy a beöntőnyíláson egy darab slaggal vezetik vissza...
Azt a szűrőt centrifugál szűrőnek hívják de ha nehéz elmagyarázni egyszerűen kérsz egy alkatrészkatalógus tőluk és megmutatod h pontosan mira van szükséged.
Egyébként nem kell at túl bonyolítani klingeritből is lehet alá vágni vagy lehet csak meg kell jól húzni a csavarokat. Hasonló javításnál meg univerzális vagy olajálló szilóval körbenyomod lukak eltömődésére vigyázva bekened és kész.
Haza hoztam az mtz 80-ast. Első dolgom volt, hogy átnézzem, hol folyik az olaj és mi változott 168 km után. Az első és amihez még én is értek az az ülés kiszedése és felújítása:) teljesen kitakarítom a trakit, holnap kapja az olajcserét és feltűnt, hogy az olajszűrőnél szivárog az olaj. Igazából ahol a motorhoz csatlakozik és azon van rajta az olajszűrő. Szak kifejezéseket kérlek még ne kérjetek nagyon kezdő vagyok. Ott szerintem csak 4 csavar fogja és a tömítést kell cserélni, na de hogy kérjem a boltban?