azt tudtam hogy kapott, de miért nem hozták gyári állapotba ..
nekem bézs plüss kárpitom van, de olyan jó állapotban, hogy inkább vettem rá bőr huzatot, a plüssöt sajnálom elkoszolni
ja nincs szemüvegtartóm :(( pedig múlkor majdnem vettem bontottan , csakhát amikor megláttam hogy mekkora lyukat kell vágni a tetőkárpiton, inkább nem vettem meg
automata világításom van, az legalább van :)
a szép felniket is levették, azt is akarok venni...
XT az enyém is: tolatóradar, esőszenzor, automata fényszóró, automata klíma, elektromos ablakok elöl-hátul, fényre sötétedős belső visszapillantó, ESP, ködfényszóró elöl-hátul; csomagrögzítőháló van
Hát, igen, ha elnézem az adatokat és logikusan gondolom végig a dolgokat akkor egy sérült autód van amit megcsináltak, eldurrantak gondolom az ülésben a lufik azért cserélték, a szélvédő az nekem is 60 körül lenne a gyári
http://public.servicebox.peugeot.com itt regisztrálsz egy "szerviz céget" én is minden hülyeséget beírtam, és utánna van egy rész ahol VIN/VIS kódot lehet beírni, oda beírod az alvázszámot és kiír mindent az autódról, plusz van még 1-2 hasznos funkció az ingyenes részben, mert amúgy pl. szervizeléssel kapcsolatban már van ami fizetős
Ok de ez itthon 25ezer, akkor inkább megkockáztatom a buktát, meg szeretnék emelt kapacitást, és így a sajátom felújítása kilőve meg az is lenne 13-15ezer ft a 6cellás.
TERMÉK FAJTÁJA KÜLÖNLEGES JÁRMŰ KERESKEDELMI MÁRKA / ALKATRÉSZ TÍPUSA PEUGEOT TERMÉKCSALÁD 307 KAROSSZÉRIA-TÍPUS LIMUZIN 5 AJTÓS FELSZERELTSÉG XT MOTOR BEFECSKENDEZÉS TU5JP4 ERŐÁTVITEL BVM5 FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE EGE - FESTÉS KÍNA KÉK BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA LIDURGA + MISTECO "NP" VELÚR KÁRPIT SZÍNE "FC" SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SBV MA MEGERŐSÍTETT (C) MOTOR (TÍPUS) TU TÍPUSÚ MOTOR KIEGÉSZÍTŐ MONOGRAM, EGYEBEK KIEGÉSZÍTŐ BETŰJEL NÉLKÜL MONOGRAM JELZÉS (MONOGRAM) NÉLKÜL
motorvédő fenn - bontóban faceliftest kaptam kissé faragni kellett de megoldottam :)
Maradt az olaj és a gyertya csere :)
Illetve a belső rész rendbetétele :)
És minden 307 es tula figyelmébe!
Ha szervizbe viszitek vagy magatok csináljátok akkor rá kellene nézni a kipuff és a hátsó fék csövei keresztezésénél. Nekem már lassan a gumi kezdett kapni....
A külső részen van egy hővédő harisnya de az már porlik... :S
gondolom te nem cseréltél 67ezernél lendkereket, utána meg a következő már 35nél jelezte a meglétét, szerkezetekre panasz meg épp most sokasodik itt a fórumon, ezek elsősorban dízelek és ezeknél a 200ezer csak hiú ábránd, a valsóághoz messze áll,
más márkánál meg a sachs lendkerékről azt sem tudják hogy létezik a kocsiban, úgy hogy 3*tekert órával mutat 250-300ezret a mutató
igen, de vedd hozzá, ha elromlik akkor macerásabb a gari érvényesítés, én is vettem egy 8800 mAh-st az én aceremhez, és megnyekkent egy félév után, és 3 év gari van rá, olcsóbb egy újat rendelni, mint visszaküldeni, mert ugye azt neked kell fizetni!
Szerintem itthon is ugyan ezt kapnám csak dupla ennyiért, viszont még soha nem ebayoztam (nem is akarok) de ez kellene, ha jól nézem 31font postával együtt, de lehet hogy nem ennyi...
Ha te mondod, biztosan így van, de gyárilag is ezt teszik az autókba, de igen ritka az általad írt csereperiódus. Mondjuk ha azt írod, hogy 160-200 között fekszenek el, az igaz.
semmi baj a valeoval csak 60-80ezerig bírja a szerkezete, meg 60-80ezerig a lendkereke, azaz inkább fémhulladékot gyárt mint alkatrészt, szemben a sachs-al aminek a lendkereke inkább 300ezer felett hullik szerkezetestől, bár az még akkor sem.